zîmbesc Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 ...test.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 nici nu mai scriu..se sterge la comanda..nu merita osteneala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 nu mai inteleg nimic..... eu AM APRECIAT MUNCA OMULUI si m.ati sters iar balacareala cu virajul din deget A RAMAS Virajul din deget" este esenta motociclismului romanesc. Cat timp orice taranus infatuat poate sa-si cumpere un junghi de vitezana din 90' o sa fie carmaghedon pe strazi. Daca vreti sa faceti ceva modificati legislatia !!!! examen adevarat, scoala de soferi adevarata !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Virajul din deget" este esenta motociclismului romanesc. Cat timp orice taranus infatuat poate sa-si cumpere un junghi de vitezana din 90' o sa fie carmaghedon pe strazi. Daca vreti sa faceti ceva modificati legislatia !!!! examen adevarat, scoala de soferi adevarata !!! DE FOARTE ACORD CU SCOLA!!!!! cand auzi 450 ron scoala moto ....... ce mama dracu sa faci, cat sa castige si oamenii aia si cand iesi pe strada esti mai prost ca atunci cand te ai dus cine nu investeste in el cu niste cursuri AFTERSCHOOL are mari sanse sa o beleasca scoala la noi de fapt nu iti da decat o bucata de PLASTIC LA FEL SI AUTO imi vine sa le sparg geamul cand vad pe drumuri PRINCIPALE masini cu instructorul cu mana pe volan dar.... CAT DAI ATAT AI!!!!!!! PERMISUL DE CONDUCERE ......NU ESTE OBLIGATORIU SI FARA DE CARE NU POTI TRAI!!!!! cateodata e mai IEFTIN SA IEI UN TAXI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Becule, si cu legislatia actuala si scolile de soferi asa cum sunt tot exista modalitati de perfectionare, cursuri moto extra unde mai inveti cate ceva. Trebuie doar sa vrei. Chiar daca se inaspresc condtitiile de acordare a permisului si cei de la scolile moto or sa-si dea interesul, vor fi si scoli mai ieftine unde interesul pentru invatacel va fi mai mic si, cu siguranta, lumea o sa dea buzna, ca, stim foarte bine, 100-150 de lei conteaza atunci cand iti iei gume sh si mergi cu benzina de 20 de lei. Ca sa ramai in viata pe moto si sa ai cat mai multi kilometri, trebuie doar sa vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Becule, si cu legislatia actuala si scolile de soferi asa cum sunt tot exista modalitati de perfectionare, cursuri moto extra unde mai inveti cate ceva. Trebuie doar sa vrei. Chiar daca se inaspresc condtitiile de acordare a permisului si cei de la scolile moto or sa-si dea interesul, vor fi si scoli mai ieftine unde interesul pentru invatacel va fi mai mic si, cu siguranta, lumea o sa dea buzna, ca, stim foarte bine, 100-150 de lei conteaza atunci cand iti iei gume sh si mergi cu benzina de 20 de lei. Ca sa ramai in viata pe moto si sa ai cat mai multi kilometri, trebuie doar sa vrei. Nu e chiar asa man, cred ca singurul curs de perfectionare se tine pe AMCkart, incepe la 7 dimineata... trebuie sa vrei rau de tot sa te duci acolo chiar daca locuiesti in Bucuresti Scoala de soferi nu trebuie sa te scoata pilot , trebuie doar sa te invete minimul necesar sa nu te faci piftie pe strada Scolile de soferi care nu te invata nimic dar sunt ieftine vor da faliment repede pentru ca vor avea rata foarte mica de promovare a examenului ! dar si examenul trebuie sa fie mai sever Eu va spun cum e la mine, daca instructorul nu e sigur ca esti in stare sa iei examenul nici nu te plimba cu examinatorul, pentru ca asta se plateste !!! Trebuie un pic de decenta si responsabilitate din partea instructorilor... dar cum poti sa ceri asta cand si ei abia se tin de ghidon... Acum cateva luni am avut o discutie cu o cunostinta proaspat posesor de categorie, facuse scoala la cel mai scump instructor.. stiti voi ala de-l lauda toata lumea. omu nu auzise de countersteering ...se contrazicea cu mine , pm i-am dat ignore L.E. sunteti cativa cu experienta si cunostinte pe forumul asta, daca aveti timp porniti o organizatie gen MSF, training mai intai cu instructorii moto apoi cursuri cu elevi. pentru mine este foarte clar ca trebuie facut ceva, dar nu statistici cu accidente, vreti sa se uite incepatorii cu groaza la motociclete? sau sa invete sa le foloseasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Ideea e buna, metoda e proasta In primul rand nu toate accidentele apar aici, asa ca nu stim de exemplu daca in 2013 au fost mai putine si au aparut mai multe comparativ cu 2014 In al doilea rand, presupunanad ca toate accidentele apar aici in toti anii, ceea ce e absurd, tot nu e corect, pentru ca o statistica "pe bune" se raporteaza la un numar etalon, de exemplu la 100.000 de motociclisti. Daca de ex in 2013 au fost 100 de accidente la 100.000 de motociclisti inregistrati iar in 2014 vor fi 150 de accidente la 200.000 de motociclisti inregistrati (ca devenim tot mai multi, cel putin asa sper eu), avem tendinta sa spunem ca 150 e mai mare decat 100, dar statistic vorbind 100 raportat la 100.000 e mai mare decat 150 raportat la 200.000, deci rata accidentelor in acest caz ipotetic ar scadea in 2014. E doar un exemplu. La baza ideea e buna dar lipsesc mijloacele. Cel mai bine ar fi ca o entitate juridica inregistrata, care sa ne reprezinte, sa contacteze Politia si sa obtina aceste date complete si sa faca o statistica bazata pe fapte reale. Apoi putem discuta ce si cum, putem sa oferim informatia ca mijloc de prevenire a accidentelor. Pana atunci nu stim nimic. Informatia de pe forum nu e relevanta. Si nu va mai certati ca prostii, pentru ca riscati sa deveniti prosti pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 sunt sigur ca vor fi 43253 de postari si problema va fi lasata in aer. Domnu Dan Magadan.. intreprindem si noi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 sunt sigur ca vor fi 43253 de postari si problema va fi lasata in aer. Domnu Dan Magadan.. intreprindem si noi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ROMANIA 2014 Un ofiţer de la Direcţia Poliţiei Rutiere este cercetat penal, după ce colegii său au descoperit că acesta conducea cu un permis fals, în condiţiile în care nu a avut niciodată un astfel de document, potrivit unor surse din Poliţie. Ofiţerul Augustin Căpâlnaş, de la Direcţia Poliţiei Rutiere, avea atribuţii legate de educaţia rutieră. La un moment dat, acesta ar fi vrut să se mute pe o altă linie de muncă şi a fost nevoit ca, printre alte documente, să facă şi dovada faptului că deţine permis de conducere. În acest context, poliţistul ar fi recunoscut în faţa colegilor săi că nu are permis. Aceştia l-au întrebat cum a condus până acum, atât maşina de serviciu cât şi autoturismul personal, iar Căpâlnaş ar fi arătat un permis care nu era al lui, au precizat sursele citate. Potrivit unor oficiali din Poliţia Română, ofiţerul este încă în funcţie, acesta fiind în prezent în concediu medical. Pe numele lui Căpâlnaş a fost deschis un dosar penal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ROMANIA 2014 Un ofiţer de la Direcţia Poliţiei Rutiere este cercetat penal, după ce colegii său au descoperit că acesta conducea cu un permis fals, în condiţiile în care nu a avut niciodată un astfel de document, potrivit unor surse din Poliţie. Ofiţerul Augustin Căpâlnaş, de la Direcţia Poliţiei Rutiere, avea atribuţii legate de educaţia rutieră. La un moment dat, acesta ar fi vrut să se mute pe o altă linie de muncă şi a fost nevoit ca, printre alte documente, să facă şi dovada faptului că deţine permis de conducere. În acest context, poliţistul ar fi recunoscut în faţa colegilor săi că nu are permis. Aceştia l-au întrebat cum a condus până acum, atât maşina de serviciu cât şi autoturismul personal, iar Căpâlnaş ar fi arătat un permis care nu era al lui, au precizat sursele citate. Potrivit unor oficiali din Poliţia Română, ofiţerul este încă în funcţie, acesta fiind în prezent în concediu medical. Pe numele lui Căpâlnaş a fost deschis un dosar penal. Nu ma mai mira nimic . Orice este posibil la noi . Daca ar trai Tepes . . . . din campia Panoniei s-ar vedea tarusii de la noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) @ianachim: realizezi ca in Romania nu poti spune fraza "nimic nu ma mai surprinde'', nu? @ Arthur, vad ca ai postat simultan cu mine, ce ironie a sortii..... cum sa NU te mai mire nimic? Am ajuns o natie de prosti,supusi la atatea fenomene de genul asta incat ANORMALUL , ABSTRACTUL si ABSURDUL ni se par NORMALE, in loc sa fie viceversa... E trist sa ajungi sa NU te mai miri ....cumva accepti tacit.. Editat Aprilie 2, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 cum sa NU te mai mire nimic? Am ajuns o natie de prosti Nu numai la nivel local e asa, toti ailalti din toata lumea sunt asa... O sa vezi in toata lumea prosti de dau in gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Daca te tot plictisesti la serviciu si n-ai ce face... ZaiR: 4106 posts. Wow. Plictiseala, zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 Salutari. Am preferat sa citesc ce scrieti si sa nu mai intervin in discutiile contradictorii, cel putin pentru moment. Las moderatorii sa se ocupe de postarile deplasate. In rest sunteti liberi sa discutati si sa va spuneti opinia, sa va certati si ce vreti voi. La momentul actual topicul mi se pare o idee buna si datele postate sunt surprinzatoare pana si pentru mine si sunt sigur ca e valabil pentru multi dintre voi. Asa ca, acest topic se va "intampla" chiar daca exista si pareri contra. Voi incerca la sfarsitul fiecarei luni sa contorizez accidentele si sa actualizez fisierul de mai jos cu noile informatii. Daca aveti alte idei sau sugestii sunteti liberi sa le spuneti si daca le consider utile le voi folosi in lunile urmatoare. Am incercat sa structurez informatia cat de bine am putut si sa extrag maximul de date posibile din toate cazurile. Sper ca luna urmatoare sa am un excel mai "automatizat" si cu o marja de eroare mult mai mic, eliminand eroarea umana pe cat posibil (cel putin din calculele matematice). Nu voi revizui inca o data accidentele de pana acum pentru o rubrica noua, deoarece dureaza mult si e foarte foarte obositor sa va citesc voua toate certurile de peste tot. Din acest motiv nu o sa raspund zilele astea nici unei provocari...pur si simplu sunteti prea obositori si uneori prea odihniti. Azi am stat cateva ore (da...azi si nu ieri cum am promis, pentru ca n-am avut suficient timp..sau dupa parerea unora nu m-am plictisit suficient de tare) sa urmaresc toate topicele si toate articolele adiacente, pentru a extrage maximul de informatie care poate nu a mai fost mentionat pe forum dupa "racirea stirilor"...din acest motiv statisticile s-au schimbat putin. Din pacate avem si 2 morti in plus. Am adaugat niste rubrici in plus care mi s-au parut relevante. Din pacate insa nu am avut suficienta informatie pentru a le completa pe toate. Sunt tare curios care e varsta medie, insa daca nu am macar jumatate din varste, e destul de irelevant. O concluzie insa putem trage din noua rubrica...6 dintre morti (adica peste jumatate) au avut sub 26 de ani, iar majoritatea motocicletelor implicate erau sportive. Sper sa merite efortul meu si sa invatati ceva din aceste statistici sumbre. Atasez fisierul excel complet (are taburi) + 3 imagini pentru lenesi. http://prntscr.com/36cw9m http://prntscr.com/36cwnd http://prntscr.com/36cwq4 O zi buna si asfalt curat. PS: 2 citate gasite printre topicuri... Ce ma surprinde este faptul ca stia foarte bine acel drum, locuia in zona si cred ca trecea zilnic pe acolo, stia ca e prin de gropi, de praf si de sine de cale ferata. Nu imi dau seama ce l-a facut sa fuga cu viteza aia ca doar era singur , se intorcea de la o statie unde tocmai facuse ITP-ul . Nu s-a alergat cu nimeni decat cu ingerul lui pazitor care nu a mai putut tine pasul cu el !!! Pacat de el ca era un baiat tanar si foarte de treaba, am baut cateva beri cu el , de acum o sa beau cate una in amintirea lui... . "Nu era incepator, echipament avea ... patima vitezei o avea de asemenea din pacate. Am mers cu el si cu motoru si cu masina si am zis ca niciodata a 2a oara. " Cand mai sunteti intr-o situatie similara...sa le dati cate un capac si sa le reamintiti ca au prieteni si familii pe care lasa in urma si ca risca sa omoare oameni nevinovati. Condoleante tuturor famililor si multa sanatate celor ce sunt inca sunt printre noi. Sper din suflet sa fie mai bine luna asta. Sanatate, numai bine! Statistici moto.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) ZaiR: 4106 posts. Toate unul si unul.. Wow. Plictiseala, zici? Atata timp cat am ceva de spus, mi e imposibil sa ma plictisesc . Iti imaginezi ce a trait BB care are cu 10.000 in fata mea?!? Voi incerca la sfarsitul fiecarei luni sa contorizez accidentele si sa actualizez fisierul de mai jos cu noile informatii. Daca aveti alte idei sau sugestii sunteti liberi sa le spuneti si daca le consider utile le voi folosi in lunile urmatoare. Am incercat sa structurez informatia cat de bine am putut si sa extrag maximul de date posibile din toate cazurile. Sper ca luna urmatoare sa am un excel mai "automatizat" si cu o marja de eroare mult mai mic, eliminand eroarea umana pe cat posibil (cel putin din calculele matematice). Nu voi revizui inca o data accidentele de pana acum pentru o rubrica noua, deoarece dureaza mult si e foarte foarte obositor sa va citesc voua toate certurile de peste tot. Din acest motiv nu o sa raspund zilele astea nici unei provocari...pur si simplu sunteti prea obositori si uneori prea odihniti. Azi am stat cateva ore (da...azi si nu ieri cum am promis, pentru ca n-am avut suficient timp..sau dupa parerea unora nu m-am plictisit suficient de tare) sa urmaresc toate topicele si toate articolele adiacente, pentru a extrage maximul de informatie care poate nu a mai fost mentionat pe forum dupa "racirea stirilor"...din acest motiv statisticile s-au schimbat putin. Din pacate avem si 2 morti in plus. Am adaugat niste rubrici in plus care mi s-au parut relevante. Din pacate insa nu am avut suficienta informatie pentru a le completa pe toate. Sunt tare curios care e varsta medie, insa daca nu am macar jumatate din varste, e destul de irelevant. O concluzie insa putem trage din noua rubrica...6 dintre morti (adica peste jumatate) au avut sub 26 de ani, iar majoritatea motocicletelor implicate erau sportive. Bro.. io zic sa te apuci de un ERP dedicat acestei statistici a accidentelor. Vezi ca la baza forumul foloseste un sql server ce poate prin taguri exporta data si accidentul, mai naspa e ca trebuie sa citesti pana la final daca victima a murit sau s-a recasatorit. Atasez fisierul excel complet (are taburi) + 3 imagini pentru lenesi. http://prntscr.com/36cw9m http://prntscr.com/36cwnd http://prntscr.com/36cwq4 Dupa ce termini sa faci niste fisiere pentru schimbul uleiului si cursele castigate de catre Rossi in motogp, mi s-ar parea mult mai utile decat mortii si trecutl negativ al forumului. nici nu mai scriu..se sterge la comanda..nu merita osteneala Nu i nimic epilatule, iti scriu eu tie : să-ți cânte Till la mitralieră... http://youtu.be/nLPE4vhSBx4 Editat Aprilie 3, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Toate unul si unul.. Atata timp cat am ceva de spus, mi e imposibil sa ma plictisesc . Iti imaginezi ce a trait BB care are cu 10.000 in fata mea?!? Trebuia tu sa-l torni repede pe BB . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Salutari. Am preferat sa citesc ce scrieti si sa nu mai intervin in discutiile contradictorii, cel putin pentru moment. Las moderatorii sa se ocupe de postarile deplasate. In rest sunteti liberi sa discutati si sa va spuneti opinia, sa va certati si ce vreti voi. La momentul actual topicul mi se pare o idee buna si datele postate sunt surprinzatoare pana si pentru mine si sunt sigur ca e valabil pentru multi dintre voi. Asa ca, acest topic se va "intampla" chiar daca exista si pareri contra. Voi incerca la sfarsitul fiecarei luni sa contorizez accidentele si sa actualizez fisierul de mai jos cu noile informatii. Daca aveti alte idei sau sugestii sunteti liberi sa le spuneti si daca le consider utile le voi folosi in lunile urmatoare. Sanatate, numai bine! Un asemenea subiect va genera pe langa comentarii pertinente si "on topic" si mult spam. Pozitia ta este corecta, ignora replicile off, de restul se ocupa moderatorii, suntem cu totii interesati sa tinem acest topic in viata. Pana acum concluziile sunt clare, statistica romaneasca chiar neoficiala (date luate de pe forum nu din sentinte ramase definitive) este extrem de diferita de statistica europeana. Sunt convins ca nici occidentalii nu erau mai breji dar acolo s-a aplicat de mult "dura lex" .Motivele discrepantelor sunt de pe acum evidente si daca lumea nu renunta sa se sinucida spectaculos din teribilism sau folosind motoare neadecvate circulatiei pe drumurile publice, in cele din urma autoritatile vor lua masuri care din pacate tot in stil romanesc, ii vor afecta precis si pe motociclistii echilibrati. Excelul are facilitati de calcul automat, permite asa dar o data "templte-ul" facut sa introduci doar datele . Din acest motiv iti sugerez sa comasezi toate tabelele in unul singur si sa evidentiezi separat procentele de accidente cu vinovatii moto lunare si generale (cumulate) pe fiecare clasa de motociclete. Va fi astfel si ca forma si ca si concluzii mai relevant. cu stima, Editat Aprilie 3, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Cand mai sunteti intr-o situatie similara...sa le dati cate un capac si sa le reamintiti ca au prieteni si familii pe care lasa in urma... asa este. dar... sa stii ca nu functioneaza... toti stim ca nu trebuie, dar la toti ne place... riscul este asumat. cine nu stie asta inca... sa speram la cat mai putine evenimente neplacute si sa incercam sa fim constienti de ce si cat putem noi, mobra, drumul si traficul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 eu unu nu mai dau sfaturi..cei ca Zair vor rupe asfaltul cu sfecla lor goala..am dat ex un campion la oase rupte care are gura mare! cel mai prost posesor de categoria A..in fine, sper doar sa nu cada peste cineva cu atelaju doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Tu bei gaz dimineata?!? Ce oase rupte am eu de am ajuns campion mah autistule?? Dpmdv ti as bana si acest user pentru urari negative la adresa sanatatii celor pe 2 roti, microbule.. Editat Aprilie 4, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 taci mha ca nimic constructiv nu aduci comunitatii..numai ura si mistocareala de pustan (cuvant urat) ai haterule..sper din suflet sa dam ochi in ochi vreodata..o sa am eu grija..``amice`` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 nimic dar nimic nu se compara cu ''smar2iala forumistica''.......... silver iamaha, please give Zair a black eye....or better yet, a BROWN eye ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 nimic dar nimic nu se compara cu ''smar2iala forumistica''.......... Oooooo da , se lasa cu violenta ! Viral ! Oameni buni , vine week end -ul , vremea nu-i prea buna , benzina este mai scumpa . . . . . . ce dracu aveti ? In loc sa mergi linistit prin tara , sa admiri peisajul si sa te bucuri de mersul pe doua roti , o sa ajungem sa ne gandim cand ne intalnim cu alta motocicleta : " ce user o fi asta " . Cum ar fi zis raposatul : Tovarasi . . . . . Tovarasi .. . . . linistiti-va ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 m-a chemat cineva? on-topic: o idee buna ar fi sa completezi datele intr-un spreadsheed de-al lu google, ca-s online permanent, plus ca poti da drepturi de vizualizare, sau de editare cui vrei tu, etc... https://drive.google.com/ Are inclusiv functii de importat un excel cu tot cu formule, formatare, etc, asta ca sa nu mai scrii o data excelul. E foarte usor de lucrat colaborativ pe un "excel" de-asta online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.