Sari la conținut

STATISTICI ACCIDENTE 2014


Tince1290
 Share

Postări Recomandate

l-am gasit acu cateva minute pe feibuci... se pare ca e un candidat la statistici, sau doar o intamplare nefericita.

 

e proaspat, din dimineata asta.

 

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

l-am gasit acu cateva minute pe feibuci... se pare ca e un candidat la statistici, sau doar o intamplare nefericita.

 

e proaspat, din dimineata asta.

 

 

juma de metru si erau IN FATA ROTILOR sau mai corect spus SUB ROTILE CAMIONULUI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala si-a luat motoreta de citeva zile, ca el sint cu miile. A invatat ceva, toti invatam din experienta proprie, data viitoare nu mai face la fel.



Sau, maimuta din spatele riderului, care si-a pus casca doar ca sa nu ia amenda, cit de idio(a)t(a) poti sa fii? Daca mureau, si nu erau martori, sigur sareau de fund niste postaci sa sugereze ca soferul camionului o fi tras stinga de volan fara sa se asigure.



Sau, imediat dupa ce se ridica, fata isi reface instinctiv coafura.



Crazy, multumim pt clipul postat, face cit 1000 de topicuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

juma de metru si erau IN FATA ROTILOR sau mai corect spus SUB ROTILE CAMIONULUI

asta a fost primul lucru la care m-am gandit intai.

 

Ala si-a luat motoreta de citeva zile, ca el sint cu miile. A invatat ceva, toti invatam din experienta proprie, data viitoare nu mai face la fel.

 

Sau, maimuta din spatele riderului, care si-a pus casca doar ca sa nu ia amenda, cit de idio(a)t(a) poti sa fii? Daca mureau, si nu erau martori, sigur sareau de fund niste postaci sa sugereze ca soferul camionului o fi tras stinga de volan fara sa se asigure.

 

Sau, imediat dupa ce se ridica, fata isi reface instinctiv coafura.

Crazy, multumim pt clipul postat, face cit 1000 de topicuri.

fii sigur ca sarea lumea cu texte "stia sa mearga"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus taranul.... toata forta in maneta frana fata....

gagica avea chiloti rosi.....casca pusa dar nu inchisa ....

raiderul pare cherchelit?????

Editat de darkshark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

clipul asta reprezinta emblema motociclismului romanesc in proportie de 75 % :) (de la orice detaliu,luat la analiza amanuntita...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus taranul.... toata forta in maneta frana fata....

gagica avea chiloti rosi.....casca pusa dar nu inchisa ....

raiderul pare cherchelit?????

 

Veneau de la "RUP" - red underwear party si mai aveau un pic pana la RIP (si baietul din imagini avea chiloti rosii, probabil asa invatat a scoala moto, pune casca si chilotii rosii sa nu te deoache cineva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veneau de la "RUP" - red underwear party si mai aveau un pic pana la RIP (si baietul din imagini avea chiloti rosii, probabil asa invatat a scoala moto, pune casca si chilotii rosii sa nu te deoache cineva)

:))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut si eu acum la stiri,,, permis luat saptamana trecuta, motocicleta cumparata cu o zi inainte :(

da, hai sa facem statistici in loc sa schimbam legislatia.

 

btw, OP, nu te mai chinui cu statistici stranse pe forumuri sau pe internet, faci un drum la militie si primesti statistica oficiala a accidentelor in care a fost implicata o motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legislatia cred ca e foarte buna, numai ca e o problema cu ea: NU SE APLICA!!!!

Omul avea 25 de ani, un Hornet (se pare) - deci nu prea aveai cum sa-l condamni. Problema a fost la incheietura dreapta. Se putea intampla la fel si cu un GS500 - viteza prea mare pentru experienta lui. Chiar daca bagi cursuri, si legislatii, si ce mai vrei tu, cu ce-l opreste pe Gigel ca odata vazut cu plasticul in mana sa se urce pe GSX-R-ul lui frumos si sa dea-n el ca surdu-n clopot, ca doar a facut cursuri? Sansele sa dea cu bostanul de planeta cresc odata cu increderea de sine capatata la scoala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legislatia cred ca e foarte buna, numai ca e o problema cu ea: NU SE APLICA!!!!

Omul avea 25 de ani, un Hornet (se pare) - deci nu prea aveai cum sa-l condamni. Problema a fost la incheietura dreapta. Se putea intampla la fel si cu un GS500 - viteza prea mare pentru experienta lui. Chiar daca bagi cursuri, si legislatii, si ce mai vrei tu, cu ce-l opreste pe Gigel ca odata vazut cu plasticul in mana sa se urce pe GSX-R-ul lui frumos si sa dea-n el ca surdu-n clopot, ca doar a facut cursuri? Sansele sa dea cu bostanul de planeta cresc odata cu increderea de sine capatata la scoala.

adica nu conteaza daca are ceva experienta din scoala ca oricum ii rupe gura dupa ce ia carnetu?

 

spune-mi si mie dece numai in romania mor in medie 1/zi? exceptand soferii retardati si cu intentii criminale, si starea drumurilor nu intra la socoteala.. e prost drumu o lasi moale...

 

sunt 100% sigur ca este numai vina legislatiei, de aici porneste tot rahatul

 

uite ce inseamna o sedinta de scoala moto in Olanda, atentie ca asta nu are carnet doar a trecut de teorie si poligon.

 

https://www.youtube.com/watch?v=bLY3M2T41VA

 

iar poligonul nu cred ca-l iau fara sa ma antrenez un pic.

 

la astia cand ai plasticul in mana esti mai pregatit decat dupa cateva sezoane in rromania, daca vrei sa te sinucizi nu te opreste nimeni , insa nu scot carne de tun pe sosele

 

singura diferenta e LEGISLATIA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un asemenea subiect va genera pe langa comentarii pertinente si "on topic" si mult spam. Pozitia ta este corecta, ignora replicile off, de restul se ocupa moderatorii, suntem cu totii interesati sa tinem acest topic in viata. Pana acum concluziile sunt clare, statistica romaneasca chiar neoficiala (date luate de pe forum nu din sentinte ramase definitive) este extrem de diferita de statistica europeana. Sunt convins ca nici occidentalii nu erau mai breji dar acolo s-a aplicat de mult "dura lex" .Motivele discrepantelor sunt de pe acum evidente si daca lumea nu renunta sa se sinucida spectaculos din teribilism sau folosind motoare neadecvate circulatiei pe drumurile publice, in cele din urma autoritatile vor lua masuri care din pacate tot in stil romanesc, ii vor afecta precis si pe motociclistii echilibrati.

 

Excelul are facilitati de calcul automat, permite asa dar o data "templte-ul" facut sa introduci doar datele . Din acest motiv iti sugerez sa comasezi toate tabelele in unul singur si sa evidentiezi separat procentele de accidente cu vinovatii moto lunare si generale (cumulate) pe fiecare clasa de motociclete. Va fi astfel si ca forma si ca si concluzii mai relevant.

cu stima,

mersi de incurajari

 

cunosc facilitatile excelului...sunt programator si as putea face ceva mai bine, insa am ales varianta cea mai simpla de contorizare din lipsa de timp -> excel...stiu ca are si el niste functii cu care se poate lucra decent, insa am fost mai preocupat de colectarea informatiilor pentru acest prim pas...n-am depus foarte mult efort din start pentru ca nu am stiut cum o sa fie receptata ideea si nu avea rost sa investesc timp si efort daca nu mai faceam mai departe

 

da, hai sa facem statistici in loc sa schimbam legislatia.

 

btw, OP, nu te mai chinui cu statistici stranse pe forumuri sau pe internet, faci un drum la militie si primesti statistica oficiala a accidentelor in care a fost implicata o motocicleta.

 

ai crede ca e asa simplu, dar nu e...iti garantez ca daca merg aici in cluj, in cel mai fericit caz primesc statisticile locale...dar putin probabil si alea...in primul rand nu cred ca exista un departament pentru statistici, ci doar un registru cu accidentele petrecute....si sigur nu e construita intr-o masura care sa permita o interogare din care sa reiasa doar accidentele moto (ma gandesc eu)...sistemele noastre informatice, mai ales cele de la stat, sunt in urma cu cativa ani, iar personalul este foarte "amabil" mai peste tot...in plus nu stiu daca au voie sa-mi dea mie informatia, un simplu cetatean

 

singura diferenta e LEGISLATIA

 

Nu. Singurele diferente sunt LEGISLATIA, EDUCATIA si CEI 7 ANI DE ACASA.

 

Poate sunt putin transparent. Dar daca va uitati in trafic la masini (unde se vede moaca autorului) o sa vedeti ca se contureaza repede imaginea soferului roman care incalca legislatia...soferii de meserie (cu 8 sau 12 clase), soferi de taxi (in general cu 4...glumesc desigur :P), aia cu bemveu din 85 (in general fara scoala, ca iei nare nevoie, ca asculta salam)...exemplele pot continua insa nu are sens

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Legislatia cred ca e foarte buna, numai ca e o problema cu ea: NU SE APLICA!!!!

 

 

Se aplica, dar foarte prost si FOARTE preferential...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu. Singurele diferente sunt LEGISLATIA, EDUCATIA si CEI 7 ANI DE ACASA.

Foarte bine punctat si felicitari pentru initiativa, chiar daca se bazeaza strict pe informatiile de pe forum. Cum spunea cineva mai sus, poti cere o statistica oficiala de la politie, e posibil ca in unele cazuri informatiile sa fie distorsionate pe forum/in media locala.

Insa stii care e problema? Ai enuntat-o chiar tu in textul de mai sus! Si, as mai completa eu, acest post/statistica va fi citita (probabil - este strict parerea mea si mi-o asum) strict de cei interesati, a.k.a cei care oricum merg prudent, se echipeaza etc etc. Restul...ruleta.

Oricum, initiativa mi se pare laudabila. Succes pe viitor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Inceput de luna....noi statistici, cu intarzierea cauzata de vacanta extinsa de 1 mai

 

sa trec direct la subiect:

 

Situatia a mai revenit la "normal", majoritare fiind accidentele cauzate de soferi care nu au acordat prioritate de trecere motocicletelor. Numarul accidentelor, ranitilor si mortilor a fost mai mic luna aceasta. Numarul accidentelor cauzate de viteza a fost si el mai mic. Probabil zmeii s-au mai speriat vazand cati morti au fost in ultima vreme...si ce-i drept, s-au mai si imputinat.

 

Din pacate insa si luna aceasta au fost 5 morti, insa toti acestia au murit din cauza unor greseli/decizii personale. Ingrijoratoare este si varsta celor implicati in accidente, majoritatea fiind tineri si marea majoritate conducand sportive. Lipsa de experienta combinata cu motocicleta neiertatoare isi spune cuvantul.

 

Condoleante familiilor, asfalt uscat si grija mare in jungla.

 

kZpVxHv.png

 

 

U9xQmwm.png

Statistici moto.zip

Editat de Tince1290
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

inca nu am facut...am revenit pe 2 roti dupa o pauza de aproape un an, tocmai am schimbat motocicleta...nu-mi prindea bine la moral sa vad morti...din fericire insa ma inteleg foarte bine cu capra si emotiile au disparut aproape in totalitate...o sa ma ocup in week-end de statistica sau cel tarziu luni!

 

drumuri bune!



LE: a mers repede treaba luna asta..discutii mai putine pe topicurile de accidente si cauze mai clare

 

Rezultate:

 

srh6iFq.png

 

 

Concluzii:

 

- mai putini raniti + morti comparativ cu luna anterioara desi au fost mai multe accidente (cu 3)

- 3 morti avand varstele: 47, 26, 21

- cauza principala a accidentelor a fost neacordarea de prioritate, vinovatii majoritari fiind conducatorii auto

- la fel ca luna trecuta, clasa sport a fost implicata in cele mai multe accidente (desi tind sa cred ca deja peste 50% din motocicletele conduse in ro sunt sport)

 

 

Drumuri bune si la cat mai putine statistici!

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru efortul depus de a aduna atatea informatii! :10:

 

Multe accidente din pacate, dar ceea ce faci tu mi se pare foarte util pentru noi toti.

 

Si o mica rugaminte, poti atasa xls-ul updatat cu luna Mai? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apar si eu pe la pozitia 10 din pacate... :hurt:

... nu mai am nimic... am ramas doar cu o paranoia legata de land rovere in trafic...

numa sa nu dea draqu sa ma mai loveasca vrunu sa mai fie si asiatic si land rover ca se lasa cu omoruri... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...