anothergxg Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) Salut, Cam asa arata ambielajul, cilindrul si pistonul de pe scuterul meu vechi (Kymco Grand Dink 250), dupa aproximativ 5000 km de folosire. Candva prin martie 2013 am facut o reparatie capitala, am schimbat cilindru, piston, segmenti, rulmenti ambielaj, supape etc., la sfarsit de august s-a petrecut nefericitul eveniment si abia acum 2 zile mi-am facut timp sa desfac motorul sa constat defectul. Ulei a avut, il verificam saptamanal, lichid de racire a avut, toata vara nu s-a incins deloc si nici in ziua incidentului nu am observat supraincalzire. Cand am schimbat piesele de mai sus nu mi s-a recomandat schimbarea ambielajului, ci doar a rulmentilor. Posibile cauze pentru acest nefericit eveniment? Editat Aprilie 2, 2014 de anothergxg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Esti sigur ca piesele schimbate au fost originale? KHE7? sau replici de proasta calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 originale au fost toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) http://cdn.motinetwork.net/motifake.com/image/demotivational-poster/0911/reliability-november-challenge-star-wars-wait-until-you-see-demotivational-poster-1257794357.jpg Se întâmplă şi la case mai mari, probabil biela ruptă a lovit restul elementelor. Editat Aprilie 2, 2014 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Montaj gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 pistonul se sparge cand bate motorul (uzura in cuzineti sau rulmenti). Totul a plecat de la rulment, nu ai simtit batai pana sa se sparga? Sau imediat dupa montare nu ai simtit zgomote ciudate prin motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Aprilie 2, 2014 Autor Share Postat Aprilie 2, 2014 pai nu prea avea de unde sa fie uzura la rulmenti... aici (link)e lista completa a pieselor si investitiilor avand in vedere ca motorul a fost facut bucati intr-un service moto, ma gandesc ca daca era ceva ce se vedea ca urmeaza sa pice macar as fi fost anuntat. si ca sa raspund la intrebare, nu mi s-a parut nimic suspect legat de functionare. singura chestie, atunci cand a crapat s-a auzit un zgomot similar zgomotului pe care-l face cricul pe asfalt pe curbe, apoi s-a oprit motorul si n-a mai pornit. din fericire s-a petrecut foarte aproape de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 sunt urme de gripare pe partea superioara a pistonului? (material lipit , "intins") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 nu se trage de la piston, ca se oprea acolo, in cel mai rau caz se zgaria si cilindrul. De jos a pornit totul, sa fi avut un defect de fabricatie rulmentul, sau a fost presat prea mult nu cumva lipseste vre-un surubde la cartere, sau sunt slabe cateva? Nu par aliniate bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 pai garantie nu ti-a dat service-ul moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ce am vazut la tine nu am vazut toata viata mea si crede-ma ca am vazut multe....dar ce ai tu acolo e fenomenal.... ia zi scuteru e de fabricatie 49 l-ai facut cumva "80" ? i facut si tu un rodaj adica singurel cu 45 km/h ? sau te-ai urcat si ai vazut cat e top speed ? ai dat un wheelie un burnout ai urcat vre-un pod ? ceva clar sa intamplat acolo si sincer nu as vrea sa fiu in pielea ta ! ai tras aprinderea la punct bine supape chestii ? ca scuteru banuiesc ca e 4t dupa ce vad eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 e de 249cc, mersese vreo cateva mii de km linistit si a facut ''hhaaaarrrrr poc!" si gata. motor 4t,racit cu apa,ulei avea. Eu i-am zis ca sunt piesele fake, el zice ca erau originale, montate la service autorizat...cine stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Aprilie 3, 2014 Autor Share Postat Aprilie 3, 2014 sunt urme de gripare pe partea superioara a pistonului? (material lipit , "intins") Ma uit si revin. nu se trage de la piston, ca se oprea acolo, in cel mai rau caz se zgaria si cilindrul. De jos a pornit totul, sa fi avut un defect de fabricatie rulmentul, sau a fost presat prea mult nu cumva lipseste vre-un surubde la cartere, sau sunt slabe cateva? Nu par aliniate bine. Demontarea a facut-o un prieten. Nu prea mai am cum sa raspund la intrebarea asta. pai garantie nu ti-a dat service-ul moto? Nu am chef de scandal. M-am bucurat de o lucrare fara factura, deci garantia e doar pe vorbe si chiar si in cazul in care le-as fi avut sigur exista o varianta care sa-i absolve de orice vina. E simplu, n-am de gand sa mai trec vreodata pe acolo si pentru ca n-am chef de scandal n-o sa le fac public numele. ce am vazut la tine nu am vazut toata viata mea si crede-ma ca am vazut multe....dar ce ai tu acolo e fenomenal.... ia zi scuteru e de fabricatie 49 l-ai facut cumva "80" ? i facut si tu un rodaj adica singurel cu 45 km/h ? sau te-ai urcat si ai vazut cat e top speed ? ai dat un wheelie un burnout ai urcat vre-un pod ? ceva clar sa intamplat acolo si sincer nu as vrea sa fiu in pielea ta ! ai tras aprinderea la punct bine supape chestii ? ca scuteru banuiesc ca e 4t dupa ce vad eu.... Scuterul e de 250 (sau 249 cum zice colegu' megamotoreta). Piesele (in afara de vreo 2 rulmenti si cateva garnituri) sunt originale, cumparate de pe www.piese-kymco.ro Rodaj i-am facut, desi service-ul a zis ca nu e necesar. Aproape 1000 km n-a vazut mai mult de 4000 rpm, fara accelerari bruste, fara ture de poiana sau pe cheia, iar dupa rodaj i-am schimbat uleiul. Inainte sa crape am facut o tura de vreo 1500 km (Brasov - Sibiu - Transalpina - Timisoara - Malul sarbesc al Dunarii - Tr. Severin - Bucuresti - Brasov) cu pasager de vreo 100 kg si bagaje; inainte de plecare l-am dus inca o data la service pentru o revizie, au zis ca nu sunt probleme la motor, singura posibila problema ar fi ambreiajul de pornire. Ma bucur ca m-a lasat la 500 de metri de casa si nu undeva la mama dracu' pe la sarbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 tot raul spre bine. daca nu crapa motorul nu aveai tu acum Silverwing silver si frumos. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.