Sari la conținut

Mortal-Satu Mare


Nocturnus85
 Share

Postări Recomandate

Prin urmare nu scoala e problema cea mai mare ci ceea ce e sub casca.

 

Drumuri bune tuturor!

scoala te poate face sa constientizezi inainte sa ti se intample. la aia e buna scoala

scoala te poate obliga sa repeti ce se intampla in trafic izoland circulatia cu curtea scolii si simuland diferite evenimente, cum ar fi franarea de urgenta, franarea in curba, franarea pe suprafata fara aderenta, curba, manevrarea motocicletei la viteza mica, manevrarea motocicletei cu centru de greutate sus, manevrarea motocicletei cu 2 persoane pe sa, conter-steering etc, lucruri care majoritatea dintre voi le executati prima oara in trafic intre otel si beton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 101
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tsunami, ai dreptate.

Ceea ce voiam eu sa spun e ca aceeasi scoala am facut-o toti. Adica am plecat din acelasi punct. Diferenta intre cei care s-au dus in primul an si ceilalti a constat in glagorie. Si da, uneori si intr-un mare bulan.

 

Nu ma dau cocos. In prima saptamana de mers pe 2 roti cu motor era sa ma infig intr-o masina in urma unui viraj de 90 de grade la dreapta. M-a salvat faptul ca eram pe un fel de scuter.

Chestia aia cu limitarea de capacitate cilindrica si putere in primii ani de permis te invata si in scoala si in lege. Doar ca noi spunem ca scoala e de rahat insa ignoram chiar si bruma de informatii pe care ni le ofera. Pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam toti cand am fost incepatori si dupa am comis-o destul de grav, diferenta e ca noi astia care mai scriem azi am avut noroc si n-am murit. :)

 

Eu pot sa spun cu certitudine doua situatii in care daca ceva se intampla la 10cm mai incolo sau cu cateva secunde mai devreme sau mai tarziu eram ori in sant imbratisat cu copacul ori sub rotile unui camion.

Insa am avut noroc.

 

Nu toti au norocul asta si incep cariera motociclistica direct cu sfarsitul. Asta-i viata. :|


Poate daca nenea asta politistul nu murea ci doar cadea si tragea o sperietura mai mare dupa ceva vreme mai prindea experienta si curaj si ajungea si el in al 10-lea an de motociclit ca majoritatea astora dintre noi de aici.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai multa compasiune pt baiatul asta decat pt unul care o sfaraie de cativa ani.S-a lasat dus de val asa cum ni s-a intamplat tuturor la inceput ,dar din pacate felul accidentului nu i-a mai oferit ocazia de a baga ceva la cap.Pacat de el ,de cei din masina ,pacat ca nu a apucat sa se bucure decat foarte putin de placerea pe care i-ar fi oferit-o condusul motocicletei.A gresit-o grav din prima si s-a terminat totul.Cine nu cade macar odata nu este motociclist.Din nefericire nu va mai putea sa-si puna intrebarea :de ce am cazut? D-zeu sa-l odihneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami, ai dreptate.

Ceea ce voiam eu sa spun e ca aceeasi scoala am facut-o toti. Adica am plecat din acelasi punct. Diferenta intre cei care s-au dus in primul an si ceilalti a constat in glagorie. Si da, uneori si intr-un mare bulan.

 

Nu ma dau cocos. In prima saptamana de mers pe 2 roti cu motor era sa ma infig intr-o masina in urma unui viraj de 90 de grade la dreapta. M-a salvat faptul ca eram pe un fel de scuter.

Chestia aia cu limitarea de capacitate cilindrica si putere in primii ani de permis te invata si in scoala si in lege. Doar ca noi spunem ca scoala e de rahat insa ignoram chiar si bruma de informatii pe care ni le ofera. Pacat!

 

prefer o scoala facut cu cap auto/moto decat limitarea varstei.

varsta te face mai fricos nu iti da experienta mai multa

 

 

Pai cam toti cand am fost incepatori si dupa am comis-o destul de grav, diferenta e ca noi astia care mai scriem azi am avut noroc si n-am murit. :)

 

Eu pot sa spun cu certitudine doua situatii in care daca ceva se intampla la 10cm mai incolo sau cu cateva secunde mai devreme sau mai tarziu eram ori in sant imbratisat cu copacul ori sub rotile unui camion.

Insa am avut noroc.

 

Nu toti au norocul asta si incep cariera motociclistica direct cu sfarsitul. Asta-i viata. :|

 

 

Poate daca nenea asta politistul nu murea ci doar cadea si tragea o sperietura mai mare dupa ceva vreme mai prindea experienta si curaj si ajungea si el in al 10-lea an de motociclit ca majoritatea astora dintre noi de aici.

 

destul de adevarat.

intrebarea e , mintea ti-a dat-o varsta sau experienta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

destul de adevarat.

intrebarea e , mintea ti-a dat-o varsta sau experienta?

 

Greu de zis, as zice ca in mod egal si experienta si varsta. Poate mai mult experienta, in cazul meu orice situatie naspeta in care am intrat din cauza mea (desi initial as fi jurat ca nu a fost vina mea si nici nu fusese dpdv legal) am incercat sa o analizez si sa caut toate posibilitatile sa o evit pe viitor, chiar daca insemna sa pierd la capitolul "fun". Acu nu te gandi ca am stat sa fac procesul etapei vreodata.. e vorba de ganduri fugare. De ex daca pe o strada in oras, chiar si cu masina fiind, mi-a zburat un bou cu spatele de pe trotuar direct in fata si am infundat pedala de frana, cu alta ocazie pe acolo sau in alte parti similare, fiind cu motoreta, in loc de 80 am mers cu 50-40... si chestii de-astea, incetinit la refugii pt tramvai, evitat zona X, nedepasit coloana de mai multe masini, etc.. chestii patite de mine si in care mi s-a urcat stomacul in gat am incercat sa le evit pe viitor.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

prefer o scoala facut cu cap auto/moto decat limitarea varstei.

varsta te face mai fricos nu iti da experienta mai multa

 

 

 

destul de adevarat.

intrebarea e , mintea ti-a dat-o varsta sau experienta?

+++++1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti ce e si mai groaznic?

cu o zi inainte de acest accident a fost in orasul Satu-Mare organizat "respect in trafic"; o intalnire la care au participat destul de multi motociclisti, au venit 3 instructori si au explicat pe indelete din lumea motociclismului, au creat un traseu cu obstacole, oferind explicatii celor care gresesc in traseu, apoi au fost chemati paramedicii pentru explicatii de prim ajutor si in sfarsit defilarea....

Editat de mihaicostea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP...pacat de el, ca era tanar. Degeaba ai doar 50 de cai daca la prima iesire in trafic pleci chitit sa-i asterni pe toti pe sosea. Parerea mea e ca daca nu ai un minim instinct de conservare mai bine nu te urci nici o data pe motor.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

terminati astia obositi care iau apararea politistilor...daca vrei va dau exemple din anul acesta...seful de la circulatia din Iasi prins baut la volan..dosar penal...Cei trei politisti care au iesit din schimb si au facut praf bmw-ul in oras si sau si omorat...Caz unic în istoria Poliției Române. Augustin Căpîlnaș, un absolvent de Teologie devenit ofițer, a lucrat nouă ani la Rutieră și a condus mașina de serviciu având o copie xerox în loc de permis...si cate exemple mai sunt..peste mine era sa dea intr-o intersectie o duba a politiei aflata in misiune..eram cu masina si au intrat pe contrasens....incepator nu esti toata viata decat unii care chiar nu au tangente cu sportul asta...tre sa iti cunosti mobra ca pe nevasta cu toate ca pe unii dintre noi ne inseala..ODATA IMBLANZITA BESTIA NU_TI MAI FACE RAU>>>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt diferiti cu nimic, dar la cata disciplina necesita job-ul lor ai putea sa te gandesti ca sunt mai responsabili pe strada.

 

poate sunt, statistic vorbind.

si cred ca procentul de a fi beti in timpul serviciului este sub procentul de beti la servici din randul civililor.

asta nu inseamna ca n-au si ei dramul de nebunie pe care il are orice om normal.

pentru mine are releventa mai mult accidentul de acum cativa ani cand in constanta motopolitistul era sa moara alergand cu motorul de serviciu un cocalar decat pustiul asta care "a ars-o" dupa program

 

Greu de zis, as zice ca in mod egal si experienta si varsta.

Hmm, ia-l pe Rossi, la 20 de ani campion mondial, se dadea cu 200+++++

ia-l pe strada de cate ori a murit el (si nu-mi spune ca mergea cu 50 si nu-mi spune ca mergea in Oslo) si de cati copii de 25 de ani au murit urcandu-se doar de cateva ori pe motocicleta?

 

Parerea mea e ca daca nu ai un minim instinct de conservare mai bine nu te urci nici o data pe motor.....

Si cum dfinesti care e minimul si cum il masori?

Fiecare are un dram de nebunie cand se urca pe motor.

Si eu stiu ca statistic sunt 2% / 100km sanse sa plec in sus. SI o fac. Pentru politist probabil ca erau 30%, ma rog el nu stia ca, asa cum am zis nu exista scoala la noi.

Dincolo de ocean ti se pun in fata exemple, se vizioneaza filme sa stii ce se intampla daca..., se urmaresc chiar exemple de ghinionisti (cei 2% de care spuneam).

Stii care-i rezultatul? cam 2 din 30 RENUNTA. Cand am facut eu scoala la ei, au renuntat 3.

Altii, te uiti la ei, ii vezi, pentru astia nu conteaza ca nu asculta, nu privesc, ei au in cap numai cursele pe strada. Ei ar urmarii numai iutub cu ghost rider.

Unii se duc, pe altii, mai norocosi ii prinde si ii recicleaza sistemul de penalizari.

Pentru cei mai multi insa, scoala asta ii face constienti si, sunt mult mai atenti in timpul cursului si al practicii, in asa fel incat sa fie numai ghinonul care sa-i raneasca/omoare, nu prostia lor sau neatentia.

Caci si scoala tot statistic se face. Se iau exemplele de accident cele mai numeroase

 

Cu cat inaintem in varsta insa, pe masura ce tot mai multi si mai mult depind altii de tine, ai mai mult de pierdut, incepe frica sa te doboare si incepi sa te intrebi daca riscul ala de 2% care e destul de mare, mai merita.

 

Pentru mine punctul ala este momentul in care tu esti la intersectia in care iti dai viata ta pentru a altora, sau momentul in care iese in evidenta ca iti e frica sa treci "dincolo", momentul in care poti deveni leguma in care frica, castiga batalia si tu de fapt ai murit, traind.

Cand lasi motocicleta si te gandesti ca in loc de o amenda mai bine faci un concediu cu familia la all inclusive, cand te gandesti ca daca derapezi te duci la nenea doctoru si-ti face injectia si lipsesti de la serviciul la care injuri in fiecare luni dimineata, ca nu poate nu mai poti duce gunoiul acasa... aia inseamna varsta si "atitudinea" de supravietuire, de ponderare a reactiilor, de a sta cat mai departe de poezia pe 2 roti, da, e mai sigura, dar n-are nimic in comun cu experienta, dimpotriva, atunci pierzi experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

terminati astia obositi care iau apararea politistilor...daca vrei va dau exemple din anul acesta...seful de la circulatia din Iasi prins baut la volan..dosar penal...Cei trei politisti care au iesit din schimb si au facut praf bmw-ul in oras si sau si omorat...Caz unic în istoria Poliției Române. Augustin Căpîlnaș, un absolvent de Teologie devenit ofițer, a lucrat nouă ani la Rutieră și a condus mașina de serviciu având o copie xerox în loc de permis...si cate exemple mai sunt..peste mine era sa dea intr-o intersectie o duba a politiei aflata in misiune..eram cu masina si au intrat pe contrasens....incepator nu esti toata viata decat unii care chiar nu au tangente cu sportul asta...tre sa iti cunosti mobra ca pe nevasta cu toate ca pe unii dintre noi ne inseala..ODATA IMBLANZITA BESTIA NU_TI MAI FACE RAU>>>

tu vorbesti asa din experienta ta pe 2 roti sau...asa....de pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e desprinsa din stereotipurile pe care le inghiti nemestecate de la stiei? - sunt alergic la stiri deagata coafate, deci n-am ce mesteca sau ingurgita

politistul nu era in timpul serviciului, deci, nu era politist. - Asta doar daca si-a schimbat creierul si conceptiile de serviciu cu cele de civil deodata cu lepadarea uniformei dupa incheierea programului, nu-i asa?

ai auzit politist in timpul liber penalizat de colegi de-ai lui? da!, deci se poate. - cu o floare nu se umple un ghiveci, daramite primavara sau sezonul moto de amenzi in autogol...

 

nu numai politistii cred ca strada se mananca pe pesmeti, ci toti care se urca pe motocicleta

apropo, mai nou, am auzit ca cei mai nebuni dintre toti sunt strungarii. ce zici de chestia asta? - cel dintai strungar e militzean sub acoperire, asta zic

 

judeci un om numai prin prisma meseriei lui? - nu judec oameni ci actiunile sau inactiunile lor

ia fa-te mare si gandeste

 

 

si politistii sunt tot dintre noi, de ce ar fi diferiti? - pentru ca pe noi ne "controleaza" ei iar pe ei nici dracu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

asta e desprinsa din stereotipurile pe care le inghiti nemestecate de la stiei? - sunt alergic la stiri deagata coafate, deci n-am ce mesteca sau ingurgita

politistul nu era in timpul serviciului, deci, nu era politist. - Asta doar daca si-a schimbat creierul si conceptiile de serviciu cu cele de civil deodata cu lepadarea uniformei dupa incheierea programului, nu-i asa?

ai auzit politist in timpul liber penalizat de colegi de-ai lui? da!, deci se poate. - cu o floare nu se umple un ghiveci, daramite primavara sau sezonul moto de amenzi in autogol...

 

nu numai politistii cred ca strada se mananca pe pesmeti, ci toti care se urca pe motocicleta

apropo, mai nou, am auzit ca cei mai nebuni dintre toti sunt strungarii. ce zici de chestia asta? - cel dintai strungar e militzean sub acoperire, asta zic

 

judeci un om numai prin prisma meseriei lui? - nu judec oameni ci actiunile sau inactiunile lor

ia fa-te mare si gandeste

 

 

si politistii sunt tot dintre noi, de ce ar fi diferiti? - pentru ca pe noi ne "controleaza" ei iar pe ei nici dracu'

"cel dintai strungar e militzean sub acoperire, asta zic"

"nu judec oameni ci actiunile sau inactiunile lor"

 

:lol:

 

te controleaza politia pe tine?

nope

hai sa-ti spun secretul lor.

daca te autocontrolezi si mergi legal nici nu-i simti

dar ne indepartam de la subiect

cel in cauza n-are nici o legatura cu faptul ca e politist

"i-a dat" si "si-a luat-o"

din pacate pentru el, familia lui si a celor loviti de el.

 

ca e politist da bine la stiri, in realitate era un pusti care a descoperit o jucatrie de senzatii tari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te controleaza politia pe tine? - ba bine ca da, 4 din 5 amenzi au fost razna si da le-am platit ca erau mici si costa mai mult sa le contest

nope

hai sa-ti spun secretul lor.

daca te autocontrolezi si mergi legal nici nu-i simti - ..nu-i simti prea des, dar e' cate unu de zici ca a macat stricat si nu poa sa evacueze pana nu se agata el de ceva

dar ne indepartam de la subiect

cel in cauza n-are nici o legatura cu faptul ca e politist - iluzia de "painea si cutitu'n mana" creeaza premisa de a da liber la gaz extra program si nu la omu asta ma refer eu ci la modul general

"i-a dat" si "si-a luat-o"

din pacate pentru el, familia lui si a celor loviti de el.

 

ca e politist da bine la stiri, in realitate era un pusti care a descoperit o jucatrie de senzatii tari - in realitate... e mort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sunt, statistic vorbind.

si cred ca procentul de a fi beti in timpul serviciului este sub procentul de beti la servici din randul civililor.

asta nu inseamna ca n-au si ei dramul de nebunie pe care il are orice om normal.

pentru mine are releventa mai mult accidentul de acum cativa ani cand in constanta motopolitistul era sa moara alergand cu motorul de serviciu un cocalar decat pustiul asta care "a ars-o" dupa program

 

Hmm, ia-l pe Rossi, la 20 de ani campion mondial, se dadea cu 200+++++

ia-l pe strada de cate ori a murit el (si nu-mi spune ca mergea cu 50 si nu-mi spune ca mergea in Oslo) si de cati copii de 25 de ani au murit urcandu-se doar de cateva ori pe motocicleta?

 

Si cum dfinesti care e minimul si cum il masori?

Fiecare are un dram de nebunie cand se urca pe motor.

Si eu stiu ca statistic sunt 2% / 100km sanse sa plec in sus. SI o fac. Pentru politist probabil ca erau 30%, ma rog el nu stia ca, asa cum am zis nu exista scoala la noi.

Dincolo de ocean ti se pun in fata exemple, se vizioneaza filme sa stii ce se intampla daca..., se urmaresc chiar exemple de ghinionisti (cei 2% de care spuneam).

Stii care-i rezultatul? cam 2 din 30 RENUNTA. Cand am facut eu scoala la ei, au renuntat 3.

Altii, te uiti la ei, ii vezi, pentru astia nu conteaza ca nu asculta, nu privesc, ei au in cap numai cursele pe strada. Ei ar urmarii numai iutub cu ghost rider.

Unii se duc, pe altii, mai norocosi ii prinde si ii recicleaza sistemul de penalizari.

Pentru cei mai multi insa, scoala asta ii face constienti si, sunt mult mai atenti in timpul cursului si al practicii, in asa fel incat sa fie numai ghinonul care sa-i raneasca/omoare, nu prostia lor sau neatentia.

Caci si scoala tot statistic se face. Se iau exemplele de accident cele mai numeroase

 

Cu cat inaintem in varsta insa, pe masura ce tot mai multi si mai mult depind altii de tine, ai mai mult de pierdut, incepe frica sa te doboare si incepi sa te intrebi daca riscul ala de 2% care e destul de mare, mai merita.

 

Pentru mine punctul ala este momentul in care tu esti la intersectia in care iti dai viata ta pentru a altora, sau momentul in care iese in evidenta ca iti e frica sa treci "dincolo", momentul in care poti deveni leguma in care frica, castiga batalia si tu de fapt ai murit, traind.

Cand lasi motocicleta si te gandesti ca in loc de o amenda mai bine faci un concediu cu familia la all inclusive, cand te gandesti ca daca derapezi te duci la nenea doctoru si-ti face injectia si lipsesti de la serviciul la care injuri in fiecare luni dimineata, ca nu poate nu mai poti duce gunoiul acasa... aia inseamna varsta si "atitudinea" de supravietuire, de ponderare a reactiilor, de a sta cat mai departe de poezia pe 2 roti, da, e mai sigura, dar n-are nimic in comun cu experienta, dimpotriva, atunci pierzi experienta

 

Te suspectam eu ca esti intelept, dar aici chiar ai punctat bine... :)

 

terminati astia obositi care iau apararea politistilor...daca vrei va dau exemple din anul acesta...seful de la circulatia din Iasi prins baut la volan..dosar penal...Cei trei politisti care au iesit din schimb si au facut praf bmw-ul in oras si sau si omorat...Caz unic în istoria Poliției Române. Augustin Căpîlnaș, un absolvent de Teologie devenit ofițer, a lucrat nouă ani la Rutieră și a condus mașina de serviciu având o copie xerox în loc de permis...si cate exemple mai sunt..peste mine era sa dea intr-o intersectie o duba a politiei aflata in misiune..eram cu masina si au intrat pe contrasens....incepator nu esti toata viata decat unii care chiar nu au tangente cu sportul asta...tre sa iti cunosti mobra ca pe nevasta cu toate ca pe unii dintre noi ne inseala..ODATA IMBLANZITA BESTIA NU_TI MAI FACE RAU>>>

 

Da' nu poti generaliza... nu toti politistii ie niste porci, cum nici toti motociclistii nu ie niste sfinti...

Acu' ca am scris asta, mi se pare ca as putea trage concluzia ca politistii motociclisti nu ie niste porci sfinti...

Sau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"haoleu"...arunci si cu bani la lautari?ma intreb? oare ai km egali cu posturile tale?

 

Nici nu am motocicleta, km cu ce, cu rolele poate, da.. am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

te controleaza politia pe tine? - ba bine ca da, 4 din 5 amenzi au fost razna si da le-am platit ca erau mici si costa mai mult sa le contest

nope

hai sa-ti spun secretul lor.

daca te autocontrolezi si mergi legal nici nu-i simti - ..nu-i simti prea des, dar e' cate unu de zici ca a macat stricat si nu poa sa evacueze pana nu se agata el de ceva

dar ne indepartam de la subiect

cel in cauza n-are nici o legatura cu faptul ca e politist - iluzia de "painea si cutitu'n mana" creeaza premisa de a da liber la gaz extra program si nu la omu asta ma refer eu ci la modul general

"i-a dat" si "si-a luat-o"

din pacate pentru el, familia lui si a celor loviti de el.

 

ca e politist da bine la stiri, in realitate era un pusti care a descoperit o jucatrie de senzatii tari - in realitate... e mort

 

cum se face ca pe mine in mii de km nu m-au orpit decat de 3 ori, de 2 ori cand "m-au prins", o data pentru verificarea asigurarii.?

incalca legea mult prea multi pentru a-ti fabrica tie scenarii. traiesti dupa stirile lui huidu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sunt, statistic vorbind.

si cred ca procentul de a fi beti in timpul serviciului este sub procentul de beti la servici din randul civililor.

asta nu inseamna ca n-au si ei dramul de nebunie pe care il are orice om normal.

pentru mine are releventa mai mult accidentul de acum cativa ani cand in constanta motopolitistul era sa moara alergand cu motorul de serviciu un cocalar decat pustiul asta care "a ars-o" dupa program

 

Hmm, ia-l pe Rossi, la 20 de ani campion mondial, se dadea cu 200+++++

ia-l pe strada de cate ori a murit el (si nu-mi spune ca mergea cu 50 si nu-mi spune ca mergea in Oslo) si de cati copii de 25 de ani au murit urcandu-se doar de cateva ori pe motocicleta?

 

Si cum dfinesti care e minimul si cum il masori?

Fiecare are un dram de nebunie cand se urca pe motor.

Si eu stiu ca statistic sunt 2% / 100km sanse sa plec in sus. SI o fac. Pentru politist probabil ca erau 30%, ma rog el nu stia ca, asa cum am zis nu exista scoala la noi.

Dincolo de ocean ti se pun in fata exemple, se vizioneaza filme sa stii ce se intampla daca..., se urmaresc chiar exemple de ghinionisti (cei 2% de care spuneam).

Stii care-i rezultatul? cam 2 din 30 RENUNTA. Cand am facut eu scoala la ei, au renuntat 3.

Altii, te uiti la ei, ii vezi, pentru astia nu conteaza ca nu asculta, nu privesc, ei au in cap numai cursele pe strada. Ei ar urmarii numai iutub cu ghost rider.

Unii se duc, pe altii, mai norocosi ii prinde si ii recicleaza sistemul de penalizari.

Pentru cei mai multi insa, scoala asta ii face constienti si, sunt mult mai atenti in timpul cursului si al practicii, in asa fel incat sa fie numai ghinonul care sa-i raneasca/omoare, nu prostia lor sau neatentia.

Caci si scoala tot statistic se face. Se iau exemplele de accident cele mai numeroase

 

Cu cat inaintem in varsta insa, pe masura ce tot mai multi si mai mult depind altii de tine, ai mai mult de pierdut, incepe frica sa te doboare si incepi sa te intrebi daca riscul ala de 2% care e destul de mare, mai merita.

 

Pentru mine punctul ala este momentul in care tu esti la intersectia in care iti dai viata ta pentru a altora, sau momentul in care iese in evidenta ca iti e frica sa treci "dincolo", momentul in care poti deveni leguma in care frica, castiga batalia si tu de fapt ai murit, traind.

Cand lasi motocicleta si te gandesti ca in loc de o amenda mai bine faci un concediu cu familia la all inclusive, cand te gandesti ca daca derapezi te duci la nenea doctoru si-ti face injectia si lipsesti de la serviciul la care injuri in fiecare luni dimineata, ca nu poate nu mai poti duce gunoiul acasa... aia inseamna varsta si "atitudinea" de supravietuire, de ponderare a reactiilor, de a sta cat mai departe de poezia pe 2 roti, da, e mai sigura, dar n-are nimic in comun cu experienta, dimpotriva, atunci pierzi experienta

Pai de ex daca la prima iesire ai reusit performanta sa intrii intr-un viraj cu o viteza atat de mare incat sa nu reusesti sa il abordezi in latimea benzii tale, poti spune ca instinctul de conservare iti lispeste. Ma refeream la capacitatea de a aproxima cat de cat obiectiv capacitatile tale, in functie de nivelul de experienta (care nu tine nici de o un numar de km batut in cuie de cine stie ce mintos de pe vreun forum, nici de un numar fix de ore in sa, ci de cat de bine iti poti estima limitele la un anumit moment) acumulata si de a te intinde astfel incat sa nu le depasesti. De ex eu n-am fost in situatia de a intra prea tare intr-un viraj cand am iesit prima oara cu motorul in trafic pentru ca mergeam pe langa trotuar ca pe bicicleta....(ma rog la mine nici nu era indicat sa ma demarc prea tare ca nu aveam carnet...dar ma rog).

E normal ca toti avem o dependenta mai mica sau mai mare de adrenalina, altfel nu ne luam motor, insa sa te duci sa ii dai in gura la prima iesire in trafic cand in loc sa dai semnal apesi pe claxon e pura inconstienta mai ales tinand cont ca la prima iesre majoritatea fac cunostinta si cu cea mai capabila scula motorizata pe care s-au suit sau au condus vreodata (exceptie fac cei care au avut Ferrari de la 18 ani). Si eu cobor cu placa la viteze mari (iarna asta am depasit de cateva ori 80km/h conform aplicatiei Ski Pursuit) dar skiez de al 6 ani si ma dau cu placa de 13 sau 14 ani....daca unu care pune prima data placa in picioare, incearca asa ceva inseamna ca e sinucigas sau inconstient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e suficient ca in prima curba pe care nu o poti tine sa ai o masina in fata si esti gata.

dracu ca am facut si facem fiecare greseli. nu-mi spune ca tu n-ai avut evenimente.

daca iesi din curba, o faci o data, apoi "instinctul de conservare" "apare" nu?

noapte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti am avut la inceput erori grave,am avut , majoritatea care supravietuit, mult, mult noroc. Eu puteam fi statistica de nu mai stiu cite ori, de fiecare data am avut noroc si nu m-am infipt cu capul in vreun obstacol.Aveam un obicei in a rata curbele. Cind am inceput sa ma dau si pe minicircuite, am inceput sa cad pe curbe, si abia atunci am constientizat ce s-ar fi putut intimpla daca in loc de iarba , era un parapet, camion, prapastie. O perioada am mers si pe strada si pe circuit, si nu am mai ratat nici o curba, dar recunosc ca ma plictiseam, si am renuntat la strada.,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...