Sari la conținut

Problema Kawasaki zx6r


Postări Recomandate

Salut. Dupa ce a trecut geroasa iarna si caldura a inceput sa ne scoata din case m-am gandit sa o scot pe "baby" la o plimbare. Pun contactul, se aprind luminile din bord si cum era de asteptat cand i-am dat la automat s-a auzit un clanc si atat, ma asteptam ca bateria sa fie moarta. Trag repede fire de la masina, porneste la sfert, o scot la o plimbare si totul e in regula. Cum am ajuns acasa si am oprit-o, am incercat sa ii dau iar la automat si nimic...acelasi clanc. am pornit-o din nou cu fire de la masina si am observat ca imi palpaie luminile din bord si cand aprind farurile aceeasi problema.....am desfacut bateria, am observat ca nu mai avea acid aproape deloc, am completat cu apa distilata, am pornit-o am scos-o din nou la o tura fara nici un fel de far aprins dar cand apasam frana si se aprindea stopul se oprea motorul din mers. Care poate fi cauza? Poate fi bateria moarta sau poate fi o problema cu incarcarea? tin sa precizez ca daca o las la relanti palpaie iar daca o turez nu mai palpaie dar parca e mai slab curentul. Astept un sfat. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inainte de a o baga la iernat functiona ok, atunci cel mai probabil incarcarea este ok.

Bateria aproape sigur e moarta.

Dupa ce-i pui baterie noua verifica neaparat si incarcarea ca totusi lipsa electrolitului din bateria veche se poate datora unei tensiuni de incarcare prea mari( dar nu neaparat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune un multimetru pe bornele bateriei si masoara tensiunea cu motorul oprit si cu motorul pornit.

In functie de ce tensiuni gasesti - vine si raspunsul.

 

PS : Bateria ai lasat-o pe motor toata iarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@capitanu: da am lasat-o pe motor toata iarna. am pus un multimetru si tensiunea din baterie era de 7,43 volti. cand o pornesc si o turez maxim 8,40 arata......dar ma gandesc ca daca bateria e consumata nu are cum sa imi arate 12 volti cand pun multimetrul pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@capitanu: da am lasat-o pe motor toata iarna. am pus un multimetru si tensiunea din baterie era de 7,43 volti. cand o pornesc si o turez maxim 8,40 arata......dar ma gandesc ca daca bateria e consumata nu are cum sa imi arate 12 volti cand pun multimetrul pe ea

O baterie cu tensiunea sub 12 V este de mult decedata. Problema a pornit de la faptul ca ai lasat bateria pe mobra toata iarna. Bateria in timp se descarca, scade densitatea elecrolitului si astfel acesta ingheata. Cand ingheata, se sparg placile si scutura tot plumbul de pe ele. Astfel o baterie noua, lasata descarcata o singura noapte de iarna afara ( la T° cu -) se distruge.

Nu lasati niciodata o baterie pe mobra in timpul iernii. Aceasta se pastreaza intotdeauna la temperaturi pozitive iar inainte de a o pune pe motor este necesara o incarcare.

Tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit trebuie sa fie de 12,8 V - pt o baterie in mintile ei.

Tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit (la 5000 de ture) trebuie sa fie de 14,4 - 15 V.

Schimba repede bateria si nu mai merge cu ea asa ca e posibil sa termini si releul de incarcare sau CDI-ul.

Cand o schimbi nu uita sa dai cu putina vaselina la borne si neparat sa strangi bornele bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...