marian94 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Salut. Dupa ce a trecut geroasa iarna si caldura a inceput sa ne scoata din case m-am gandit sa o scot pe "baby" la o plimbare. Pun contactul, se aprind luminile din bord si cum era de asteptat cand i-am dat la automat s-a auzit un clanc si atat, ma asteptam ca bateria sa fie moarta. Trag repede fire de la masina, porneste la sfert, o scot la o plimbare si totul e in regula. Cum am ajuns acasa si am oprit-o, am incercat sa ii dau iar la automat si nimic...acelasi clanc. am pornit-o din nou cu fire de la masina si am observat ca imi palpaie luminile din bord si cand aprind farurile aceeasi problema.....am desfacut bateria, am observat ca nu mai avea acid aproape deloc, am completat cu apa distilata, am pornit-o am scos-o din nou la o tura fara nici un fel de far aprins dar cand apasam frana si se aprindea stopul se oprea motorul din mers. Care poate fi cauza? Poate fi bateria moarta sau poate fi o problema cu incarcarea? tin sa precizez ca daca o las la relanti palpaie iar daca o turez nu mai palpaie dar parca e mai slab curentul. Astept un sfat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Daca inainte de a o baga la iernat functiona ok, atunci cel mai probabil incarcarea este ok. Bateria aproape sigur e moarta. Dupa ce-i pui baterie noua verifica neaparat si incarcarea ca totusi lipsa electrolitului din bateria veche se poate datora unei tensiuni de incarcare prea mari( dar nu neaparat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Schimba-i bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capitanu Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Pune un multimetru pe bornele bateriei si masoara tensiunea cu motorul oprit si cu motorul pornit. In functie de ce tensiuni gasesti - vine si raspunsul. PS : Bateria ai lasat-o pe motor toata iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Bateria e moarta, nu mai tiine curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 @capitanu: da am lasat-o pe motor toata iarna. am pus un multimetru si tensiunea din baterie era de 7,43 volti. cand o pornesc si o turez maxim 8,40 arata......dar ma gandesc ca daca bateria e consumata nu are cum sa imi arate 12 volti cand pun multimetrul pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 bateria daca este sub 8-9 nu mai ai ce face cu ea...schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 confirm... bateria e moarta . aceeasi problema o aveam si eu, care a disparut dupa schimbarea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Pai iti arata peste 12v ca o incarca alternatorul, desi ea are 7-8. Oincarca cu 15 dar dupa ce o lasi in garaj o noapte scade iar pana la 9-8-7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Problema e simpla,dupa cum au zis si colegii mai sus : bateria pa. Oricat ai da-o pe dupa visin,trebuie s-o schimbi.Rezolvarea e la fel de simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Aprilie 9, 2014 Autor Share Postat Aprilie 9, 2014 Asta o sa si fac.....doar ca nu stiam de ce palpaie toate luminile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Asta o sa si fac.....doar ca nu stiam de ce palpaie toate luminile Nostalgia pomului de iarna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capitanu Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 @capitanu: da am lasat-o pe motor toata iarna. am pus un multimetru si tensiunea din baterie era de 7,43 volti. cand o pornesc si o turez maxim 8,40 arata......dar ma gandesc ca daca bateria e consumata nu are cum sa imi arate 12 volti cand pun multimetrul pe ea O baterie cu tensiunea sub 12 V este de mult decedata. Problema a pornit de la faptul ca ai lasat bateria pe mobra toata iarna. Bateria in timp se descarca, scade densitatea elecrolitului si astfel acesta ingheata. Cand ingheata, se sparg placile si scutura tot plumbul de pe ele. Astfel o baterie noua, lasata descarcata o singura noapte de iarna afara ( la T° cu -) se distruge. Nu lasati niciodata o baterie pe mobra in timpul iernii. Aceasta se pastreaza intotdeauna la temperaturi pozitive iar inainte de a o pune pe motor este necesara o incarcare. Tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit trebuie sa fie de 12,8 V - pt o baterie in mintile ei. Tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit (la 5000 de ture) trebuie sa fie de 14,4 - 15 V. Schimba repede bateria si nu mai merge cu ea asa ca e posibil sa termini si releul de incarcare sau CDI-ul. Cand o schimbi nu uita sa dai cu putina vaselina la borne si neparat sa strangi bornele bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Am tinut motocicleta in casa unde temperatura nu a scazut sub 0 grade......oricum pana nu ii iau baterie nu o mai scot. Multumesc de sfat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.