Sari la conținut

service rulmenti jug


csman
 Share

Postări Recomandate

Sal, stie cineva un service moto in Bucuresti care are cheie dinamometrica pentru strangerea rulmentilor de la jug ?

 

Jocul rulmentilor de jug se preia infiletand piulita de reglaj LA MANA.

Rulmentii conici nu se pot strange la dinamometrica din mai multe motive:

Cantitatea de vaselina din rulmenti,

starea filetelor;

felul in care se misca directia dupa montaj

 

Rulmentii de jug nu se strang, se regleaza.

Un sfert dintre rulmentii de jug montati au nevoie de reglaj dupa ce faci primul drum, din diverse motive.

 

Rulmentii cu bile sunt mai putin pretentiosi la montaj, si poti pune un anumit cuplu pe piulita de reglaj dar, sunt mai putin rezistenti in timp si chiar si acestia ar fi mai bine sa fie reglati, nu stransi.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea manualelor recomanda strangerea la cuplu (in jur de 25-35 nm) dupa care verificarea cu dinamometru. forta depusa asupra ghinolui nu trebuie sa depasesca 1,0-1,5 kgf. daca depaseste trebuie slabit rulmentul pana se incadreaza in cota respectiva.. de multe ori asta inseamna sub 25nm mai ales daca ai pus rulment conic care are o suprafata de contact mai mare. de aceea cu rulment conic e cam inutil sa strangi la cuplu. s-ar putea ca ghinonul sa fie prea strans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rulmentii, dar nu am saiba aia mare cu rol de etansare. Pot sa il scot pe cel de jos fara sa stric saiba aia care normal vine in set?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yuk: Si eu m-am lovit de problema asta! Am taiat colivia rulmentului de jos, apoi am scos f usor saiba aceea! Inelul interior l-am polizat cu atentie sa nu ating teava jugului si a iesit mai apoi f usor! spor la treaba!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stricat intr-un an un set nou de rulmenti (erau made in japan nu chinezesti sau alte prostii) si bineinteles erau la mana stransi. Greseala a fost ca am acceptat si am crezut ca "merge si asa" nerespectand indicatiile producatorului.

Acum ghidonul meu merge greu dar macar nu are joc, daca slabesc rulmentii au joc considerabil si se aude tacaneala la gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers eu am cumparat acum rulmenti ptr jug romanesti URB....sunt curios cat or sa tina! :D

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers eu am cumparat acum rulmenti la jug romanesti URB....sunt curios cat or sa tina! :D

 

Am avut o experienta neplacuta cu URB la un GSXF si a trebuit sa suport reprosurile aferente deci... nu ii mai folosesc vreodata.

Inca mai am o pereche in cutie in dulap. Rulmentul nou cu defect de fabricatie. Cursa exterioara retezata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu cred ca Saito este producator. Sunt multe produse moto low cost vandute sub acest brand.

Producatori de rulmenti Japan sunt cativa si acum imi vin in minte NTN, NSK si KOYO (TOYOTA)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...