Sari la conținut

Riding My bike in UK(transport/inscris/drumuri/legi etc)


nervOptik
 Share

Postări Recomandate

Peste tot, pe forumuri de club, Gumtree.com si oameni care nu mai au ce face cu ele.....

 

 

Cb500 pregatit de curse la 400lire, numai evacuarea de pe el costa 250....

Bandit de 600cc de la 500 lire in sus...pe gumtree.

Sv650 in stare asa si asa la 500 lire, si-a luat un prieten apoi l-a dat la 350 lire dupa ce a stat in curte un an si ceva, ca nu s-a mai apucat de motociclism. Trebuie sa ai ochii in 14 si sa butonezi netul, de gasit tot gasesti...

Unele sunt ok, in altele mai schimbi una alta. Daca vrei cb500 mint condition cu kilometri putin, dai 1200-1800 lire si esti sigur ca e buna si cu acte pe km aia facuti.

Dar uneori si alea ieftine sunt ok, depinde cine le-a avut si cine le-a intretinut. Aici cam toate incep sa arate rau dupa doua ierni si cand le vezi zici ca-s niste rapciugi dar nu e mereu asa. Clima asta(si sarea de pe drumuri) le "termina vopseaua" repede(mai ales pe burta, blocul motor, unde se murdaresc), asta nu inseamna ca motocicleta e naspa. Niste jurnalisti de la o revista moto au facut un experiment, au cumparat un VFR 750 care nu pornea deloc( cu 100 lire ), au bagat in el 250 si au trecut itp-ul apoi. Deci cu 350 lire au facut sa mearga vfr-ul! Aceleasi VFR-uri 750 care in Romania le mai vezi la 1200-1500 euro. Merita sau nu merita? Merita daca esti in UK...altfel platesti drum, inmatriculare, ce mai bagi in ea si tot la banii aia iesi.

 

 

 

 

 

Merci pentru aprecieri.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 262
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca in UK sunt cele mai mici preturi la moto si masini, dar probabil compenseaza cu taxele si asigurarile...

 

Cat costa inmatricularea unui motor la ei (peste 600cmc)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca in UK sunt cele mai mici preturi la moto si masini, dar probabil compenseaza cu taxele si asigurarile...

 

Cat costa inmatricularea unui motor la ei (peste 600cmc)?

Inregistrarea din alta tara pe uk era 55 lire dar iti trebuie asigurare pe VIN ( apoi poti da cancel asigurarii daca n-au trecut 14 zile pentru ca asigurarea pe VIN e mai scumpa decat cea normala si cand esti gata cu actele poti face una normala) plus MOT(itp) care e 25 lire plus Roadtax-ul :

-pana in 125cc e 17 GBP

-pana in 400cc = 38 gbp

-pana in 600cc=58 gbp

-peste 600cc= 80gbp

Sa treci un motor/masina de la o persoana la alta (in UK)e moca, tu iei motorul, primesti o bucatica verde din actul care se numeste V5(nu au talon sau orice altceva decat acest act) si restul completat de vechiul proprietar se trimite la DVLA (agentie guvernamentala). In max. 2 saptamani primesti noul V5 pe numele tau si aia e. V5-ul se trimite la DVLA pentru modificari date cand schimbi adresa, culoare motorului etc si mereu primesti altul nou. Ele de fapt trebuiesc innoite mai ales la motoarele foarte vechi care au V5-uri de tip vechi.

 

 

Orice vehicul importat in tara asta de catre dealership, pe care tu il cumperi de nou, vine gata inmatriculat, cu numar de inmatriculare si itp , tu platesti doar roadtax si asigurare.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice vehicul importat in tara asta de catre dealership, pe care tu il cumperi de nou, vine gata inmatriculat, cu numar de inmatriculare si itp , tu platesti doar roadtax si asigurare.

Merci de info! Ma interesa pentru al meu, dar e bine de stiut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ca sa scap de transport,MOT si alte complicatii posibile,am vindut motoru in Ro si am luat altul de aici.

 

ps;am obs ca aici nu se saluta cu mina,ci doar dind din cap.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Nu o sa vorbesc de legea din uk dar o sa spun experienta mea.

Am adus motocicleta din romania acum un an. De atunci am mers cu ea frecvent. Nu m-a oprit nici draq. Am mers in paralel cu potitia pe autostrada, am depasit coloane pe contrasens printre care si masina de politie. Recunosc ca aveam o tarsa cand vedeam politia dar treptat m-am mai linistit. Nu am chef sa o inscriu cand mai am un an de inspectie tehnica. La anul o sa ma gandesc ce o sa fac.

Aici in Londra sunt o gramada de motociclete si scotere inmatriculate in strainatate, cele mai multe in polonia, italia si franta. Am vazut si un suzuki cu nr de sibiu. Nu cred ca politia sta sa verifice motorete inmatriculate in strainatate (masini sa nu mai vb). La cati idioti conduc vehicule aici nici nu cred ca e cazul. However, cred ca daca vad o rabla, o opresc.

Inainte sa aduc motoreta am avut masina de ro aici vreo 8 luni. Nu m-a oprit nici draq. M-am plimbat in toata anglia cu ea. Am dus-o inapoi in ro si m-am luat masina de aici: aproape imediat m-am trezit cu amenda acasa.

 

Acum legea: cica daca te prind ar putea sa o confiste. Daca te hotarasti sa o inscri ti-o da indarat gratis. daca nu o inscri amenda e 300 si ti-o da indarat si trebuie sa o duci inapoi in tara sau pai poti sa risti in continuare dar esti luat in colimator. S-ar putea sa gresesc totusi nu sunt 100% sigur.

 

Cat despre transport eu am venit pe ea singur din ro. A fost un aventura super.

 

Asigurare pt motocicleta mea daca as inmatricula-o aici ar fi 250-300. Pt un scuter de 250 cam 70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima asigurare pe teritoriul angliei facuta la o agentie nu pe net a fost de 180 lire plus 20 si ceva comisionul lor

obligatorie civila, furt si foc daca luam doar cea obligatorie era mai putin

400 era parca full

dupa un an imi am primit oferta de la go compare la 90 de lire cea care am avut-o si 200 full

asta la un hornet 600 din 2002 deci la motoare nu mi se par scumpe asigurarile in uk comparativ cu masinile tinand cont ca am primit qoute pt un opel astra 1,7 diesel de 1800 de lire ca prima asigurare

cu motorul chiar nu merita mai bine iei de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care încă nu cunosc, prezint mai jos câteva aspecte legale privind circulaţia auto în UK.

Obligaţii generale

Înainte de a conduce un autovehicul în UK trebuie să aveţi în vedere următoarele aspecte legale:

- Să deţineţi permisul de conducere corespunzător categoriei de autovehicul pe care îl conduceţi;
- Să aveţi o asigurare corespunzătoare pentru autovehiculul respectiv;
- Autovehiculul să fie înregistrat la DVLA (Driver and Vehicle Licensing Agency);
- Autovehiculul să aiba un certificat valabil de inspecţie tehnică – MOT;
- Autovehiculul să aibă un tax disc valabil.

Dreptul de a conduce cu permis românesc

Cetăţenii români care au un permis de conducere românesc au dreptul de a conduce un autoturism sau o motocicletă în UK cu permisul românesc până la împlinirea vârstei de 70 de ani sau timp de cel mult trei ani de la momentul la care au devenit rezidenţi în UK (oricare dintre aceste perioade fiind mai lungă). După această perioadă, permisul de conducere românesc trebuie schimbat cu un permis de conducere britanic.

În cazul în care, permisul de conducere românesc a fost dobândit în urma schimbării unui permis de conducere obţinut într-o ţară non-UE, dreptul de a conduce un autoturism sau o motocicletă în UK cu permisul românesc este de cel mult un an de la momentul la care au devenit rezidenţi în UK.

Pentru şoferii profesionişti regulile sunt diferite.

Dreptul de a conduce o maşină înregistrată în România

În mod normal, se poate conduce în UK o maşină înregistrată în România în cazul în care se îndeplinesc cumulativ condiţiile de mai jos:

- Deţinatorul autovehiculului este în vizită în UK şi nu intenţionează să locuiască aici;
- Maşina este folosită pe o perioadă care să nu depăşească şase luni pe an, fie într-o singură vizită fie pe timpul mai multor vizite care să nu depăşească această perioadă;
- Maşina îdeplineşte condiţiile legale de înregistrare şi circulaţie în România.

În cazul în care deţinătorul devine rezident în UK sau depăşeşte perioada de şedere de şase luni, maşina trebuie înregistrată în UK.

Dacă o persoană care conduce o maşină înregistrată în România este oprită de poliţie, trebuie să demonstreze durată pe timpul căreia s-a aflat în UK, cum ar fi, spre exemplu, biletul de ferry de la ultima intrare în UK.

Limita legală de viteză

Limita legală de viteză în UK pentru autoturisme şi motociclete este astfel:

- În localităţi – 30m/h (48km/h);
- Pe drumuri cu o singură bandă pe sens – 60m/h (96km/h);
- Pe drumuri cu două benzi pe sens şi autostrăzi – 70m/h (112km/h);

În mod normal, şoferul este sancţionat în momentul în care limita de viteză este depăşită cu un anumit numar de m/h, respectiv dacă limita a fost depăşită cu 10% plus 2m/h. Spre exemplu, în cazul în care limita este de 40m/h, şoferul va fi sancţionat numai dacă a depăşit viteza de 46m/h. Totuşi, trebuie precizat faptul că aceste aspecte sunt doar îndrumări ale ACPO - The Association of Chief Police Officers, iar ofiţerii de poliţie pot acţiona discreţionar în funcţie de caz.

Amenda minimă pentru depăşirea vitezei este de £100 şi trei puncte penalizare. Un şofer poate fi descalificat în cazul în care acumulează 12 puncte penalizare în interval de trei ani. Pentru şoferii începători, descalificarea poate interveni în cazul în care acumulează şase puncte în primii doi ani de la obţinerea permisului.

Limita legală de alcool

Limita legală de alcool în UK este astfel:

- 35mg de alcool în 100ml de aer expirat;
- 80mg de alcool în 100ml de sânge;
- 107mg de alcool în 100ml de urină.

Nu este posibil să se prezinte cu exactitate ce cantitate de alcool poate fi consumată astfel încât alcoolemia să se pastreze sub limitele de mai sus. Aceasta depinde de factori precum: vârstă, greutate, metabolism, nivel de stres etc.

În cazul în care sunteţi găsit vinovat pentru conducerea unui autovehicul cu o alcoolemie peste limita legală, riscaţi o pedeapsă cu închisoarea de cel puţin trei luni, o amendă de peste £2500, precum şi descalificarea de a conduce pe o anumită perioadă de timp.

Folosirea telefonului mobil

Este interzisă folosirea telefonului mobil pe timpul conducerii unui autovehicul, indiferent dacă autovehiculul este staţionat la semafor sau aşteaptă în trafic. Excepţie fac apelurile de urgenţă la 999 sau 112 când nu exista posibilitatea de a staţiona, precum şi în cazul în care autovehiculul este parcat în siguranţă.

Legea permite folosirea dispozitivelor hands-free pe timpul conducerii, dar, cu toate acestea, dacă ofiţerii de poliţie apreciază că şoferul este distras şi nu deţine controlul autovehiculului, se pot aplica amenzi şi în aceste cazuri.

De regulă, şoferii primesc automat o amendă de £100 şi trei puncte penalizare. În situaţia în care cazul respectiv ajunge în Curte, şoferul poate fi descalificat şi primi o amendă maximă de £1000 (£2500 pentru şoferii de autobuz sau pentru cei ce transportă mărfuri).

Sursa: http://www.gov.uk

Av.dr. Marian Dragut
Member of The Law Society of England and Wales
Solicitor Regulation Authority no. 560597
Member of The National Association of the Romanian Bars, Ilfov Bar
☎ 02071270562 07895763482
E: info@dragutlawoffice.com
W: http://www.dragutlawoffice.com



Inregistrarea din alta tara pe uk era 55 lire dar iti trebuie asigurare pe VIN ( apoi poti da cancel asigurarii daca n-au trecut 14 zile pentru ca asigurarea pe VIN e mai scumpa decat cea normala si cand esti gata cu actele poti face una normala) plus MOT(itp) care e 25 lire plus Roadtax-ul :

-pana in 125cc e 17 GBP

-pana in 400cc = 38 gbp

-pana in 600cc=58 gbp

-peste 600cc= 80gbp

Sa treci un motor/masina de la o persoana la alta (in UK)e moca, tu iei motorul, primesti o bucatica verde din actul care se numeste V5(nu au talon sau orice altceva decat acest act) si restul completat de vechiul proprietar se trimite la DVLA (agentie guvernamentala). In max. 2 saptamani primesti noul V5 pe numele tau si aia e. V5-ul se trimite la DVLA pentru modificari date cand schimbi adresa, culoare motorului etc si mereu primesti altul nou. Ele de fapt trebuiesc innoite mai ales la motoarele foarte vechi care au V5-uri de tip vechi.


Orice vehicul importat in tara asta de catre dealership, pe care tu il cumperi de nou, vine gata inmatriculat, cu numar de inmatriculare si itp , tu platesti doar roadtax si asigurare.

ok,dar pt cei care isi aduc motorul din Romania aici si vor sa-l inscrie pe UK,care sint pasii de urmat?10x.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator

Pai cam in ordinea asta:

 

-asigurare de UK (cum am mai zis, poate fi anulata dupa 14 zile pentru ca fiind asigurare pe VIN e scumpa ca naiba)

-MOT( alea cu facutul mot-ului pe numere si asigurare romanesti sunt povesti...ti-l face pe VIN)

-trimiti Brief-ul la DVLA impreuna cu formularul (talonul nu-i intereseaza) dar poti suna la DVLA si afli tot ce-ti trebuie

-road tax (trebuie sa ai numerele de inmatriculare pe uk deja scoase sau platesti direct la DVLA cand trimiti actele...intrebi la ei cel mai bine)

 

atat tin eu minte, dar au trecut niste ani, cel mai bine suni la DVLA sau cauti pe net https://www.gov.uk/importing-vehicles-into-the-uk/registering-an-imported-vehicle

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Tocmai am pus avans pt o motocicleta si urmeaza sa inchiriez un garaj in Londra, Muswell hill. Daca locuieste cineva in zona si e interesat sa imparta garajul si costurile aferente atunci lasa-ti un mesaj va rog. Garajul e in spatele unui hotel, acoperire CCTV, zona foarte buna.

 

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam ce preturi sint la inchiriat garaje?

Cel mai ieftin e prin consiliul local. E in functie de emisie CO2, deci ideal pt moto, cam 50 pe luna insa e lista de asteptare. Privat am gasit de la 70 la 120, in functie de zona fireste. Cel gasit de mine e la 80, foarte bine situat, spatios, usa decenta, urmeaza sa dau 2 gauri pt 2 ancore identice cu cea din video de mai jos.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Careva prin Coulsdon/Purley/Reigate? Abia mi-am luat mobra si nu prea simt cheful nebun de a o calari toata ziua, neavand nici un camarad la drumuri lungi. Momentan ma chinui doar cu naveta. M-as multumi cu gandul ca macar unul din motociclistii pe care ii salut zilnic dimineata, in drum spre munca, e roman. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salutare,

Nu sunt de mult timp ajuns in Anglia dar ma bate gandul sa imi iau in rate un motor nou fabricat 2014 si as vrea sa stiu daca este printre voi careva cu experienta privind modalitatea de plata in rate.

 

You do not have to pay the Final Payment if you return the bike at the end of the agreement and you have paid all other amounts due, the bike is in good condition and has been serviced in accordance with the Honda service book and the maximum annual mileage of 6,000 has not been exceeded.

 

Stiti la ce se refera asta?

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...