teofil Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salut dupa cum spune si titlul am o nelamurire legata de caracteristicile pinionului de atac. Z16 reprezinta numarul de dinti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 in general Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 De la ce moto? Ce an? Ce tip? Ce tip de lant? Ce producator a facut pinionul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 de la un derbi senda . as vrea sa ii maresc putin viteza si sa am treptele mai lungi si in loc de 14 dinti as vrea sa ii pun 16-17 de la un derbi senda . as vrea sa ii maresc putin viteza si sa am treptele mai lungi si in loc de 14 dinti as vrea sa ii pun 16-17 Credeti ca se va simti o diferenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Z inseamna intotdeauna numarul de dinti. Ai gija daca treci de la 14 la 16-17. S-ar putea sa ramai foarte dezamagit de sprint. Incearca sa pui 15 sa nu simti asa de tare schimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 Pai si la 15 dinti se va simti ceva viteza si trepte mai lungi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 UIte , poate te anuta sa-ti faci o idee ;http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 Sa vad daca stiu sa il folosesc ) Sa vad daca stiu sa il folosesc ) Spre rusinea mea .nu ma descurc cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 La mine am castigat 10-15 km/h si am trecut de la 15 la 16. Doar ca eu am pus pinion cu 16 ca sa reduc turatiile, asa am redus aprox 500 de ture la viteza de 100 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 aha... si zici ca ar fi suficient de la 14-15 ? tin sa te anunt ca eu am un senda de 125 4t si as vrea sa am treptele putin mai lungi ca a 1-a e cam degeaba ) si sa merg lejer cu 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 uita-te pe site-ul ce ti l-am pus. Acolo poti sa iti cauti modelul si sa vezi diferentele de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 pai nu are senda de 125 :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 are gpr de 125, poate e buna ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 despre turatie s-ar putea sa poti sa o scazi dar viteza maxima nu e obligatoriu sa creasca. La NSR-ul meu de 125 de multe ori se intampla sa urc cu treapta 5 pana pe la 130 iar apoi cand ii dau treapta 6 nu reusesc sa mentin viteza. Practic scade din cauza frecarii cu aerul si a faptului ca la turatie de treapta 6 am cuplu mai mic. Asta cand bate vantul Nu stiu cum se comporta un motoras in 4t dar principiul ar fi acelasi. In general chinezariile de 125 ating 100km/h, cbr si kymco ~ 120 iar yamaha r125 ~135km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Sunt motoare prea mici, putere mica, nu pot sustine o calcatura mai lunga. Ai vazut ce pateste Mirciulik. Cel mult un dinte dar o sa te rogi de ea. Mai bine o lasi asa, producatorul a facut cel mai bun raport in conditiile date (putere motor, viteza de varf, demaraj) de categoria motocicletei. Un motor mai mare, simte si ala da' nu baga de seama (sa mai si glumim) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 mda.... multumesc baieti pentru sfaturi ! cred ca am sa o las asa cum a lasat'o maicasa si gata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Lamuriti-ma si pe mine va rog. . . .Am un r6 si am pinionul stock de 16. . .Acuma am pe 14 pus. . .Care ar fi diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 acum ai cuplu mai mare si viteza mai mica dar, poti sa o ridici mai usor pe o roate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Pai si la 15 dinti se va simti ceva viteza si trepte mai lungi ? 7% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.