jupanu77 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Mi-am format o parere despre tine. O sa te ignor pe viitor. Nu o lua personal, te rog. Esti doar un umil reprezentant al categoriei careia ma adresam mai devreme. Continua sa te plangi. Sigur ii va pasa cuiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei39 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 viteza ucide nu iarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Mi-am format o parere despre tine. O sa te ignor pe viitor. Nu o lua personal, te rog. Esti doar un umil reprezentant al categoriei careia ma adresam mai devreme. Continua sa te plangi. Sigur ii va pasa cuiva. Am inteles..ai schimbat sensul, tipic pentru un reprezentat al clasei de mai sus. Oricum tu nu vei plange ..tu vei sustine ! Se pare ca degeaba incercam sa formam o comunitate cat mai mare..ff greu, lucrurile in RO se fac tot cu grupuri mici, Exact ca la Timisoara in 89, totul a inceput de la 7 persoane in fata unei case !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 PACAT CA NU A APUCAT SA SE BUCURE CAT MAI MULT DE ACEASTA PASIUNE!!!! asta e durerea ca motociclsit Daca analizez mai bine cum redactezi tu pe forum...oricum tu esti mereu GICA CONTRA... a murit un tanar si totul este aruncat pe el.. dupa cum prezinti informatia, tu faci coada de autobuze dupa tine, MAESTRE, SIGUR NU O SA CAZI NICIODATA CU 40Km/h pan la urma tu ce vrei? ca eu aud numai mieuneli de la tine. a plouat si n-a venit ponta cu feonul sa ne usuce soseaua o frimitura de nisip o batea vantul si basescu nu face nimic vrei batista? ce vrei? sa te bat pe umar si sa te consolez ca "e greu"? dracu daca inteleg ce vrei si cu cine te certi Am inteles..ai schimbat sensul, tipic pentru un reprezentat al clasei de mai sus. Oricum tu nu vei plange ..tu vei sustine ! Se pare ca degeaba incercam sa formam o comunitate cat mai mare..ff greu, lucrurile in RO se fac tot cu grupuri mici, Exact ca la Timisoara in 89, totul a inceput de la 7 persoane in fata unei case !! comunitate cu tine? sincer, daca-mi spunea cineva ca esti nostim, nu-l credeam. realtiatea insa mi-a dat peste cap teoriile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 adica ce importanta (mai) are busa vs cbr? [...] Pai are. Diferenta dintre CBR si busa e cam de... inca un motor. Pe cale de consecinta cand te dai jos de pe CBR si te urci pe busa ti se dubleaza numarul de oua. Unii pot gestiona situatia, altii nu. Hai sa fim seriosi...m-am saturat de fiecare data de lectii de dirigentie de fiecare data este de vina mortul !?.Dar, nu te gandesti ca poti circula decent, si intr-o curba unde a plouat cu o zi in urma este nisip/ pamant scurs din exteriorul drumului( nu exista amenajari...ca nu sunt bani) ai viteza normala si derapezi, .... este noapte cazul lui Remus...ESTE TOT VINA TA...CA NU AI VAZUT NISIPUL SI NU AI REDUS LA 30Km/h .. Nu mai tineti parte la cei care ar trebui sa se gandeasca la oameni. In tara asta pana cand nu mor 1000 de oameni la un eveniment NU SE FACE NIMIC !!!... Din pacate se pare ca lectiile astea de dirigentie nu sunt suficiente. Cazul de fatza o dovedeste. Plictisitoare sau nu, unii si-au facut temele si inca dau din taste pe aici. Altii servesc drept material didactic. Parerea mea de bagator de seama e ca n-ar strica sa mai treci o data prin materie. Daca nu cel decedat, atunci cine e de vina? Curba? I-a sarit brusc in fatza? Nu i-a acordat prioritate? Iar mai rau decat a tine partea "la cei care" nu se gandesc la altii e sa tii partea unuia care nu-i in stare sa se gandeasca nici la el insusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Pai are. Diferenta dintre CBR si busa e cam de... inca un motor. Pe cale de consecinta cand te dai jos de pe CBR si te urci pe busa ti se dubleaza numarul de oua. Unii pot gestiona situatia, altii nu. Nu cred ca motocicleta l-a omorat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Din pacate se pare ca lectiile astea de dirigentie nu sunt suficiente. Cazul de fatza o dovedeste. Plictisitoare sau nu, unii si-au facut temele si inca dau din taste pe aici. Altii servesc drept material didactic. Parerea mea de bagator de seama e ca n-ar strica sa mai treci o data prin materie. Daca nu cel decedat, atunci cine e de vina? Curba? I-a sarit brusc in fatza? Nu i-a acordat prioritate? Iar mai rau decat a tine partea "la cei care" nu se gandesc la altii e sa tii partea unuia care nu-i in stare sa se gandeasca nici la el insusi. mda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 99% dintre noi vor spune ca ..viteza neadaptata la gradul de periculozitate al curbei......credeti ca a fost prima data pe acel circuit, tipul era din zona, sigur trecuse de zeci de ori prin aceea curba, cu haya sau cu cealalta vitezana. O fi fost poate prima iesire noaptea??....n+1 variante si comentarii. Nu cred ca mai are rost sa criticam mortul. Comentariul meu ----- Daca nu era parapetul metalic, Remus traia acum, derapaj si rostogolire in sant, fracturi inchise sau deschise. Dar in film am vazut un pantof sport/ adidas si blugi pe el, ....ma pune pe ganduri privind echipamentul sau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 99% dintre noi vor spune ca ..viteza neadaptata la gradul de periculozitate al curbei......credeti ca a fost prima data pe acel circuit, tipul era din zona, sigur trecuse de zeci de ori prin aceea curba, cu haya sau cu cealalta vitezana. O fi fost poate prima iesire noaptea??....n+1 variante si comentarii. Nu cred ca mai are rost sa criticam mortul. Comentariul meu ----- Daca nu era parapetul metalic, Remus traia acum, derapaj si rostogolire in sant, fracturi inchise sau deschise. Dar in film am vazut un pantof sport/ adidas si blugi pe el, ....ma pune pe ganduri privind echipamentul sau! "Rupt in doua" si "medicii DOAR au constatat decesul" sunt citate care ar trebui sa ne scuteasca de alte comentarii... Un lucru e clar: daca DOAR se rascheta de asfalt, ar fi avut sanse sa povesteasca el insusi despre "aventura" lui cu Busa; parapetul care l-a rupt in doua a facut diferenta. ... Si parintii care nu au fost in stare sa-l tempereze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 noaptea nu vezi, indiferent cat de bine stii soseaua, indiferent de tipul motocicletei, de echipament, simplu, noaptea nu vezi. daca puteti sa evitati, faceti-o. eu, fara "calauza" pe 4 roti, n-am fost in stare sa depasesc 60-70km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) Nu stiu unde am auzit vorba asta, dar se aplica in romania: "Daca vrei belele, plimba-te noaptea cu motorul"... Mi s-a rupt sufletul cand am vazut pozele. E cumplit... Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca... noaptea nu vezi, indiferent cat de bine stii soseaua, indiferent de tipul motocicletei, de echipament, simplu, noaptea nu vezi. daca puteti sa evitati, faceti-o. eu, fara "calauza" pe 4 roti, n-am fost in stare sa depasesc 60-70km/h Tsunami, ai perfecta dreptate. Editat Aprilie 23, 2014 de pasquinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Presa pentru stirea de senzatie, exagereaza. Nu a fost rupt in doua, un picior i-a fost retezat, se vede in foto. El a ramas pe motor la impactul cu bara longitudinala a parapetului, practic i-a sectionat piciorul drept. Forta centrifuga la un bolid de 250 kg este imensa...greu mai poti sa-l controlezi. Chiar daca frana puternic pe fata, motocicleta fiind inclinata, aceasta cadea, iar el se rostogolea spre parapet...ciocnire inevitabila cu stalp sau prima bara longitudinala, Frana pe spate poate controla o ridicarea pe verticala a motocicletei in curba, dar bine gradata si apoi combinata cu fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 deci tu chiar existi... n-as fi crezut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 deci tu chiar existi... n-as fi crezut... Exist, dar sunt impotriva parapetilor...de unde am inceput discutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Drumurile sint pline de gropi, si tu visezi la parapeti speciali?? Omu'! Trezeste-te! CHiar trebuie sa te certi cu lumea care-ti zice sa nu mai vorbesti tot ceea ce visezi? Toti visam frumos, e firesc, dar sa uitam realitatea... Hai , fa un efort. Viata e scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Pai are. Diferenta dintre CBR si busa e cam de... inca un motor. Pe cale de consecinta cand te dai jos de pe CBR si te urci pe busa ti se dubleaza numarul de oua. Unii pot gestiona situatia, altii nu. Chiar crezi tu ca daca ar fi fost orice alta motocicleta in aceeasi situatie, nu s-ar fi intamplat acelasi lucru? Ai mers cu Hayabusa? Ce dracu' vedeti toti apogeul motocicletelor in ea? E mai slaba de 100 de ori decat una de-o 1000 mai noua. Singurul lucru pe care-l face este ca accelereaza binisor dupa 250. Nu trebuie sa ai 10 perechi de bilute ca sa mergi cu asa ceva, merge ca orice alta motocicleta, nu-ti trebuie permis special. Lipsa skill-ului si a aproximarii distantei(probabil) ca i-au pus capac. Pacat de el. Culmea e ca ma gandesc, mai mereu cand vad un accident ca asta, ca si eu daca as fi avut orice motocicleta(125-1400) pe la 20 ani, o mierleam in 20 de minute. E mare lucru sa ai pe cineva in ziua de azi langa tine sa te tempereze si e si mai mare lucru sa stii/poti sa asculti, nu doar s-auzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 noaptea nu vezi, indiferent cat de bine stii soseaua, indiferent de tipul motocicletei, de echipament, simplu, noaptea nu vezi. daca puteti sa evitati, faceti-o. eu, fara "calauza" pe 4 roti, n-am fost in stare sa depasesc 60-70km/h mie-mi place sa merg pe noapte. singurul factor deranjant este mitocania unora care au faruri mult mai putrnice decat ar trebui. in rest nu ma deranjeaza sa merg pe noapte. nu vezi atat de departe si sunt mult mai putine detalii la distanta. pacat ca am mai pierdut un om... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Nu cred ca exista topic in care sa se vorbeasca de moartea unuia dintre noi si altii sa arunce cu gunoi...... Fiecare are parerea lui ..... dar nu va mai balacariti pe aceste topicuri.... Daca vreti puteti deschide topic " pro sau contra parapeti " si va puteti injura acolo cat vreti... On topic : Pacat de tineretea lui si de familia indurerata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Pacat ca trebuie sa moara unu si atlul care sa ne trezeasca asupra pericolelor Unii se trezesc, altii sunt incapatanati sa ne demonstreze. Ai de se trezesc sunt de fapt treziti de fostele lor experiente, ceilalti inca nu le au, caci sa fim intelesi, motociclsismul inseamna de cele mai multe ori, incapatanare... Tine de varsta. Pentru "batrani", accidentul e ghinion, pentru "verzi", faptul ca ajung inapoii acasa, noroc... Exist, dar sunt impotriva parapetilor...de unde am inceput discutia si eu, impotriva gravitatiei, dar ghici? exista si trebuie sa tinem cont de ea. parapetii nu sunt neaparat pentru protectie. sunt pentru avertizare ca drumul nu mai e drept, si asta o gasesti oriunde in lume. vrei fara parapeti? cred ca mai gasesti sus, pe transalpina, dar acolo lipsa parapetilor te rupe in mai multe bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Da, well, lasand la o parte faptul ca intr-adevar cand moare cate unu ceilalti ajung repede sa se ia de gat, sunt de acord cu nenea Tsunami si inca cativa de pe aci. Motociclist de 24/25 de ani, Hayabusa, mers noaptea, linie dreapta urmata de curba... cam prea multe "coincidente", nu? Imi pare rau de baiat, nu mai are rost sa comentam cata vina a avut, dar poate invatam si noi ceva din asta, mai ales unii de pe aci, dar si de peste tot. Motociclismul inseamna niste riscuri iar conditiile de trafic sunt aceleasi pentru toata lumea. Ploaie, nisip, gropi, caini, ciori, curbe periculoase, etc. exista peste tot si fac parte din lumea asta, la fel ca drumurile pe care mergem. Haideti sa avem putin instinct de autoconservare! Peace to you! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 @littlekriminal (valabil si pentru @Tsunami), poate postul meu a fost cam echivoc. In orice caz n-am spus ca Busa l-a omorat pe om ci senzatia de zmeu pe care precis i-a inoculat-o. Da, urmarile ar fi fost aproximativ aceleasi indiferent pe ce mobra s-a fi dat daca ar fi avut aceeasi mentalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Un mic amanunt tehnic: Busa prinde viteze mari, insa frineaza ceva mai greu si este foarte grea. Cu cit viteza este mai mare, aparitia surprinzatoare a unei curbe, chiar largi, va fi mult mai greu de luat din cauza inertiei motocicetei. Trebuie depus un efort mult mai mare ca s-o apleci, e suficient 1/2 secunde intirziere, si ai ratat curba. Una e sa mergi cu Busa la 250km /drum drept, poate si-o fata de 50kg sa faca asta, si alta e sa abordezi virajul (larg) cind vii cu viteza foarte mare, motoreta va refuza sa se incline daca riderul nu scoate ambele buci de pe moto. Ca unii nu iau curba nici cu un 600 ultrausor, asta e alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Un mic amanunt tehnic: Busa prinde viteze mari, insa frineaza ceva mai greu si este foarte grea. Cu cit viteza este mai mare, aparitia surprinzatoare a unei curbe, chiar largi, va fi mult mai greu de luat din cauza inertiei motocicetei. Trebuie depus un efort mult mai mare ca s-o apleci, e suficient 1/2 secunde intirziere, si ai ratat curba. Una e sa mergi cu Busa la 250km /drum drept, poate si-o fata de 50kg sa faca asta, si alta e sa abordezi virajul (larg) cind vii cu viteza foarte mare, motoreta va refuza sa se incline daca riderul nu scoate ambele buci de pe moto. Ca unii nu iau curba nici cu un 600 ultrausor, asta e alta discutie. Ai uitat sa spui ca unele buse au frane de cacao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Eu ma refeream strict la greutate. Se poate upgrada sist de frinare, nu-i asta o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 iei curba cu orice motocicleta, daca o vezi si daca nu esti influentat de nimic altceva, caine, pisica, bautura, naluca, faruri din fata, fata morgana, pana, pana mea, suparare, meteorit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.