mianmar23 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 iei curba cu orice motocicleta, daca o vezi si daca nu esti influentat de nimic altceva, caine, pisica, bautura, naluca, faruri din fata, fata morgana, pana, pana mea, suparare, meteorit Ai uitat ce-i mai important, VITEZA. Daca-i prea mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Ai uitat ce-i mai important, VITEZA. Daca-i prea mare... Si a uitat cel mai important lucru.... SA STI SA IEI CURBA , adica sa ai skills Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 N-are legatura cu topicul,cu mai mult timp in urma aflandu-ne pe o autostrada il rog pe unul dintre prietenii cu care eram ,sa facem schimb sa vad si eu cum este pe un ss.Cred ca era un cbr.Nici nu stiu cand s-a dus la 220 spre deosebire de a mea cand nu poti sta drept la 200 pt ca-ti rupe si capul si te smulge si de pe ghidon daca nu te ascunzi dupa parbriz.Mi s-a parut incomoda ,stai sprijinit in maini ,nu este manevrabila ,cu rotile alea mici simti toate gropile ,spatele sta arcuit,in doua vorbe; un motor cu care faci 100 de km intr-o ora si stai inca una sa te indrepti de spate.Consider ca ss-urile nu sunt bune pt drumurile noastre ,decat daca esti suficient de ponderat si eventual faci naveta cu ea pe autostrada..Nu cred ca este intamplator faptul ca cele mai multe accidente au loc cu acest gen de motoare.Sa nu-mi sariti in cap ,este doar o parere.Au totusi doua calitati ,suna bine motorul si au lipici la fete.Si cateodata la parapeti sau pomi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 N-are legatura cu topicul,cu mai mult timp in urma aflandu-ne pe o autostrada il rog pe unul dintre prietenii cu care eram ,sa facem schimb sa vad si eu cum este pe un ss.Cred ca era un cbr.Nici nu stiu cand s-a dus la 220 spre deosebire de a mea cand nu poti sta drept la 200 pt ca-ti rupe si capul si te smulge si de pe ghidon daca nu te ascunzi dupa parbriz.Mi s-a parut incomoda ,stai sprijinit in maini ,nu este manevrabila ,cu rotile alea mici simti toate gropile ,spatele sta arcuit,in doua vorbe; un motor cu care faci 100 de km intr-o ora si stai inca una sa te indrepti de spate.Consider ca ss-urile nu sunt bune pt drumurile noastre ,decat daca esti suficient de ponderat si eventual faci naveta cu ea pe autostrada..Nu cred ca este intamplator faptul ca cele mai multe accidente au loc cu acest gen de motoare.Sa nu-mi sariti in cap ,este doar o parere.Au totusi doua calitati ,suna bine motorul si au lipici la fete.Si cateodata la parapeti sau pomi. Off topic: Ai dreptate, asa se intampla cand schimbi stilul pentru o perioada scurta. Am mers anul trecut cu un BMW 1150 parca un GS, numai 70-80km, am avut senzatia ca sunt urcat pe doua motociclete...ciudata pozitie, total drept, nu trebuie sa te apleci, dar o protectie buna la vant cu un parbriz de 50cm.. Probabil ca in timp te acomodezi cu noul segment/stil de motor, dar trebuie sa iei decizia ferma de a schimba stilul. La capitolul accidente, ai dreptate ss-urile sunt implicate mai mult...de ce? deschidem un alt topic si nu are rost in acest moment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 N-are legatura cu topicul,cu mai mult timp in urma aflandu-ne pe o autostrada il rog pe unul dintre prietenii cu care eram ,sa facem schimb sa vad si eu cum este pe un ss.Cred ca era un cbr.Nici nu stiu cand s-a dus la 220 spre deosebire de a mea cand nu poti sta drept la 200 pt ca-ti rupe si capul si te smulge si de pe ghidon daca nu te ascunzi dupa parbriz.Mi s-a parut incomoda ,stai sprijinit in maini ,nu este manevrabila ,cu rotile alea mici simti toate gropile ,spatele sta arcuit,in doua vorbe; un motor cu care faci 100 de km intr-o ora si stai inca una sa te indrepti de spate.Consider ca ss-urile nu sunt bune pt drumurile noastre ,decat daca esti suficient de ponderat si eventual faci naveta cu ea pe autostrada..Nu cred ca este intamplator faptul ca cele mai multe accidente au loc cu acest gen de motoare.Sa nu-mi sariti in cap ,este doar o parere.Au totusi doua calitati ,suna bine motorul si au lipici la fete.Si cateodata la parapeti sau pomi. Stai sprijinit in maini daca nu esti obisnuit cu genul asta de motor si nu ai invatat sa-ti sprijini greutatea in picioare. Daca mergi corect nu te sprijini deloc in maini. Evident ca nu poti sustine pozitia aia foarte mult timp, dar nici nu e nevoie, pentru ca sunt motoare de pista, nu commuter/touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Zona este semnalizata si curba in cauza este una destul de lejera in comparatie cu altele din zona . Din moment ce a ajuns taras sub parapet , inclin sa cred ca viteza a fost un factor decisiv in aceasta tragedie . Motociclistii din zona Resita au experienta pe astfel de drumuri , de care au parte zilnic . https://www.google.com/maps/@45.3978352,21.6695097,2116m/data=!3m1!1e3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 O fi vre-o legatura intre varsta si model de motor si chiar personalitatea motociclistului.Cu cati tineri care vor sa-si ia motor stau de vorba ,aud doar" supersport".Le spun 'nu incepe pe ss ca o sa-ti rupi gatul.Apoi aud de ei pe aici.Da 'ma rog fiecare cu ce-si doreste.Este doar pacat ca isi incheie viata demonstrand ce..?Ca ating suta in 3,5 secunde?Ca ajung la mare cu 15 minute inaintea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Au cam exagerat astia in ziare, nu s-a rupt in doua baiatul, s-a rupt in 3 sferturi. Halal presa. In rest, cipcirip, cotocodac si toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 O fi vre-un concurs national permanent de viteza de care n-am auzit Cum sa mori la 24,34,44, ? Aiurea ,Sunt atatea lucruri frumoase care asteptau sa fie facute.Natarai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) O fi vre-un concurs national permanent de viteza de care n-am auzit Cum sa mori la 24,34,44, ? Aiurea ,Sunt atatea lucruri frumoase care asteptau sa fie facute.Natarai. concurs?? Editat Aprilie 24, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 concurs?? Da concurezi singur si iesi pe locul doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 cat mai e kilul de adrenalina? o mana si-un picior hai, facem reducere, doar un picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Condoleante, Discutia SS vs orice altceva nu isi are rostul. Cine vrea sa invete ceva din rubrica asta, o poate face fara aprobarea formului. Dumnezeu sa-l odihneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flavyus21 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pointus Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Acum trei saptamani i-a spus unui prieten comun ca cica vrea sa vanda motorul,ca e prea puternic pentru el,ca il omoara....Dar s-a intamplat aceasta tragedie si nu a mai apucat sa-l vanda....Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Si-a scos statul banii pe modelul acela de parapeti numai prin faptul ca n-a murit motociclistul, beneficiind in continuare de un platitor de taxe. Daca nu erau inchise spatiile dintre parapeti ,era bucati. Dau un exemplu ;daca in pasaj la unirea ar fi uniti stalpii pana la vre-un metru inaltime nu ar mai exista coliziuni frontale cu impact mare pe suprafata mica ,ci doar ricoseuri fara vatamari grave ale conducatorilor auto. Ma uitam din nou la filmulet ,n-au lasat nici o palma de spatiu intre mantinela aia si pamant.Buni proiectanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Si-a scos statul banii pe modelul acela de parapeti numai prin faptul ca n-a murit motociclistul, beneficiind in continuare de un platitor de taxe. Daca nu erau inchise spatiile dintre parapeti ,era bucati. Dau un exemplu ;daca in pasaj la unirea ar fi uniti stalpii pana la vre-un metru inaltime nu ar mai exista coliziuni frontale cu impact mare pe suprafata mica ,ci doar ricoseuri fara vatamari grave ale conducatorilor auto. Ma uitam din nou la filmulet ,n-au lasat nici o palma de spatiu intre mantinela aia si pamant.Buni proiectanti. Te referi la tipul de parapeti implementat in Spania si Anglia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Da ,vorbeam de cei din filmulet.Din pacate nu stiu cum sunt cei din anglia si spania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Sunt tari in care siguranta si interesul ptr viata unui singur individ este mai importanta decat profitul realizat de un nr de X persoane . Alte exemple de masuri de siguranta : , , . Poate povestea ar fi avut alt deznodamant daca ar fi existat astfel de protectii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Da ,vorbeam de cei din filmulet.Din pacate nu stiu cum sunt cei din anglia si spania. Poti sa accesezi pe net sa-i vezi, dar acolo motociclismul este respectat si in special OMUL este pe primul loc in tot ceea ce fac englezii. Am tot discutat pe aici referitor la parapeti, si am primit multe reprosuri..in fine, spuneam ca multe vieti de motociclisti se pot salva prin acesti parapeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Cat o valora in romania viata unui om (care poate gresi)?Cam cati km de parapeti speciali montati in curbe ,pe marginea rapelor,in zone cu carosabil alunecos in mod frecvent si declivitati mari ?Daca ar valora un km de parapeti, probabil erau cel putin 200 de km realizati.Din cei 2000 de morti intr-un an probabil vre-o 100-200 s-au dus din cauza parapetilor.(au ajuns prin rape si pomi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Cat o valora in romania viata unui om (care poate gresi)?Cam cati km de parapeti speciali montati in curbe ,pe marginea rapelor,in zone cu carosabil alunecos in mod frecvent si declivitati mari ?Daca ar valora un km de parapeti, probabil erau cel putin 200 de km realizati.Din cei 2000 de morti intr-un an probabil vre-o 100-200 s-au dus din cauza parapetilor.(au ajuns prin rape si pomi) viata unui om? ma faci sa rad... pentru astia de la putoare? 0 fix 0 barat nici macar... intre a mai baga un ban ei in buzunar si a salva un om? ia ghici ce vor alege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Mai tineti minte cum a murit printesa Diana ,cand s-au proptit cu mercedesul intr-un stalp dintr-un pasaj subteran.Niste legaturi pe lungime intre stalpi i-ar fi salvat. Ieri, alaltaieri s-au dat cap in cap doua tiruri .ambii morti plus pagube.Pe drum national.Daca ar fi fost pe autostrada nu se intampla asta.Dar ca la noi.Ne minunam cat de repede au intervenit pompierii ,cat de mari au fost flacarile,cat de greu vor plati asiguratorii si alte alea si nu de faptul ca se chinuie sa imparta drumul oglinda la oglinda.Mai bine mai pun un pahar de vin si ma bucur ca inca pot face asta. Am 47 de ani si pe la 10 ani am aflat de autostrada bucuresti pitesti.Au mai trecut aproape 30 si am aflat de inca una care duce la mare.Super . Scuze ,mai este una pe care este interzis sa-ti vina sa faci pipi Romania te iubim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.