jinxy Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Salut, A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e. Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier. Si-a facut cineva upgrade la frane? Editat Aprilie 29, 2014 de jinxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Salut, A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e. Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier. Si-a facut cineva upgrade la frane? Vezi ca e plin bikeshop-ul de oameni care dezmembreaza R1/R6 cu Brembo de 16. La maxim maxim 100e(pret corect ~60-70e) gasesti pompa in stare perfecta. Sau cum ai zis tu, Brembo cu pistonas mai mare, de 19, reglabila sau nu . Daca vrei o pompa Brembo 19x20 fixa da un pm ca am una prin garaj si ne intelegem. Dar si cele stock de Yamaha sunt foarte bune, depinde cat de tare te dai tu ... Editat Aprilie 29, 2014 de Shobo2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salut, A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e. Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier. Si-a facut cineva upgrade la frane? Nu se va rezolva nimic cu solutii...Pe moment,dupa cum ai zis si tu,va fi o diferenta,dar din cauza temperaturi va disparea efectul.Dupa cum a zis si shobo,pune alta pompa de frana.Il recomand ca fiind user serios:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Vezi ca e plin bikeshop-ul de oameni care dezmembreaza R1/R6 cu Brembo de 16. La maxim maxim 100e(pret corect ~60-70e) gasesti pompa in stare perfecta. Sau cum ai zis tu, Brembo cu pistonas mai mare, de 19, reglabila sau nu . Daca vrei o pompa Brembo 19x20 fixa da un pm ca am una prin garaj si ne intelegem. Dar si cele stock de Yamaha sunt foarte bune, depinde cat de tare te dai tu ... salut crezi ca ar merge pe zx93 2000 pompa pe care o ai?si la ce bani ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 fadingul (daca asta ti se intampla) nu il rezolvi cu o pompa mai mare si cu cat e mai supradimensionata pompa fata de etrieri scazi din cursa manetei(feeling) placute, lichid cu punct de fierbere mai mare si discuri mai ventilate poti sa incepi cu lichidul ca e cel mai ieftin, EBC face unul cu ~400c (dry) e aproape dublu fata de un lichid de frana ordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Banuiesc ca furtunele le ai cu insertie metalica, pentru ca si asta te ajuta. Eu am patit la Gsxr 750, ca dupa 20 min de forja sa apas frana si sa nu incetinesc aproape deloc. Dupa ce s-au racit franele, au functionat normal iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) pProblema porneste de la discuri. Cu cit se incalzesc mai tare, acestea incalzesc placutele, placutele transmit caldura in pistoanele etrierului , care fierb lichidul de frina, si apare slabirea manetei de frina. Discurile dantelate se racesc mai bine, si reprezinta o solutie. A doua, pompa de frina cu piston mai mare, care e si cea mai ieftina, aceasta are mai multa forta de frinare decit e necesar, si odata cu scaderea fortei(prin fierberea lichidului), ramine destula pt uz. Ce a patit initiatorul topicului, mi s-a intimplat si mie de N ori pe circuitele mici. Si mai e o rezolvare, dar nu are aplicatii pe strada, montarea placutelor de frina race, care dupa incalzire, au o forta de frictiune mult mai mare, si compenseaza scaderea fortei pompei. Eu le-am incercat pe toate, pas cu pas: placute, discuri, pompa. Furtunele sint default schimbate cind te dai la circuit. Mai sint niste radiatoare care se monteaza pe furtunele de frina, nu am incercat inca. La circuitele mici, frinele se incalzesc cel mai mult, distanta intre 2 curbe e mica, discurile de frina nu au timp sa se raceasca. O pompa performanta te ajuta sa faci mai multe ture la timpi buni, forta depusa de degete va fi mai mica si mina nu mai oboseste asa repede. Eu, cind mi-am montat-o, am crezut ca am descoperit apa calda. O pompa de frina prea puternica, nu e buna pe strada, poti foarte usor sa rupi aderenta si cazi. Un cauciuc fatza superaderent e neaparat necesar cind montezi un sist de frina performant. Editat Aprilie 30, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Salut, A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e. Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier. Si-a facut cineva upgrade la frane? Ce placute de frana folosesti? Sunt doua feluri de fading - de maneta (lichid) si de placuta. Suzuki avea cele mai slabe frane dintre japoneze din cauza discurilor cu carrier-ele drepte. La ultimele modele au trecut si ei la carrier-ul de tip "oala" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Gixxerele mai ales dupa 2004 au probleme cu pompa de frana fata. 90% o pompa noua o sa rezolve problema.. si varianta cu pompa de R6/R1 suna a fi cam cel mai bun raport calitate pret. Daca te dai chiar tare, o pompa de 19 e "the Rahat" dupa care urmeaza ce zice Jagi Editat Aprilie 30, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Merci mult, foarte utila informatia! Nu mai tin minte ce brand erau placutele ca le-am pus primavara trecuta, dar oricum trebuie schimbate ca au trecut de jumatate. Ce placute/lichid imi recomandati? Nu, asta e problema, ca nu ma dau chiar tare. Ma dau...mediu si tot cedeaza franele destul de repede. Editat Aprilie 30, 2014 de jinxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Placute Carbone Lorraine(CL) XBK5 sau A3, lichid Motul RBF600 sau orice DOT4 schimbat anual... multi baga si 5.1 in instalatii de DOT4 ca ar fi "mai bun". Totusi specificatiile la RBF-uri bat DOT 5.1"normal" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Dar esti sigur ca sunt bine aerisite ?. sau ca lichidul este bun ?..te intreb pt ca eu la a mea,nu am schimbat decat discurile ( am pus Galfer dantelate ), dar nici inainte, cu cele originale nu aveam probleme, la un timp de dat lejer pe Serres 1.40'-1. 48', ..nu am avut probleme nici pe Selena Editat Aprilie 30, 2014 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) pune placute cl xb5, zcoo,ebc hh, mergi si fa cerere pentru pompa de frana pt recall`ul care este in derulare la suzuki daca se incadreaza in seria celor cu probleme ,dupa aceea umbla la discuri ,poti sa le aerisesti de 1000 de ori tot proaste raman jinxy ce am patit eu cu toate franele de pe suzuki e un roman,credeam ca toate sunt stricate(si asa au si fost,ca drept dovada ca au facut recall pt toate modelele detinute)... pana nu am schimbat kitul de reparatie nu am scapat de problema ... dupa aceea au facut recall (dupa ce am dat 300ron pe kit si montat pe mobra) cele mai proaste frane EVER ,VARZA TOTALA cu kitul nou pus este altceva ... Editat Aprilie 30, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 EBC HH sunt slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Oameni buni, omului ii cedeaza frinele pe Amckart. Ca sint multe curbe consecutive, si frineaza des. Eu a schimbat pompa prima data, si am scapat de problema.Abia dupaia, am pus mina pe niste discuri ABM, si frina a devenit de-a dreptul de GP. Chiar daca dupa incalzire, maneta se misca putin mai mult, nu-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cred ca omul a primit raspunsuri din toate partile, toate corecte... acum depinde ce vrea sau cati bani are... fiecare cu treaba lui. Se gandeste bine zilele astea, oricum e vremea varza, are timp sa surubareasca la motoreta o gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Mai 1, 2014 Autor Share Postat Mai 1, 2014 Omul a primit niste raspunsuri neasteptat de bune si va multumeste foarte mult tuturor! A decis ca va incepe cu niste placute calitative si un schimb de lichid si apoi daca e cazul o pompa de frana de pe yamaha. Va tin la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Nu e suficient pompa de Yamaha. Eu tot R1 am,pompa Brembo din fabrica nu era , de departe, satisfacatoare, si asta cu lichid Motul 660, cu cel mai inalt punct de fierbere, si schimbat des. Pune bani de-o pompa full race. Sa nu zici ca nu ai avut informatia. Editat Mai 1, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.