Sari la conținut

ce ulei sa pun in telescop de ghidon?


Postări Recomandate

salut! am luat un telescop de ghidon de la un prieten ca sa vad daca pot sa pun cumva pe motoru meu.e de la un suzuki K1.l-amschimbat uleiul in el,am pus ceva ulei hidraulic in el ce am gasit pe acasa.m-am gandit ca va fi ok.ieri am mesterit ceva suport... ok.nu agata nu atinge ,dooar ca nu se simte nici o diferenta cu telescop si fara telescop.daca as pune ceva ulei mai gros oare se va simti ceva diferenta???ce fel de ulei sa pun?post-74410-0-21435100-1399198087_thumb.jpgpost-74410-0-18407500-1399198097_thumb.jpgpost-74410-0-81300000-1399198108_thumb.jpgpost-74410-0-48266500-1399198125_thumb.jpgpost-74410-0-52102200-1399198132_thumb.jpgpost-74410-0-21353200-1399198155_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e montat corect! Tija trebuie să fie pusă pe furcă iar corpul trebuie să stea fix. Are ceva reglaj amortizorul și de acolo trebuie să vezi cât de hard sau soft îl vrei.Tu l-ai montat din câte îmi dau seama pe piulița jugului și e normal să nu aibă nici un efect. Dacă îl fixezi de unul din tuburile furcii vei simți imediat diferența!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e ala suzuki K1??? :tomato: am auzit de marauder, intruder, vstrom, gsxr, gsxf. da e suzuki k1 nu .\

e un fel de y2k???

 

 

salut! am luat un telescop de ghidon de la un prieten ca sa vad daca pot sa pun cumva pe motoru meu.e de la un suzuki K1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un fel de y2k???

:10: ar fi interesant daca modelul asta ar fi produs in serie, atunci ai putea spune la propriu ca mergi ca racheta :bike-037: deci motocicleta este GSX-R varianta K1. In functie de anul productiei Suzuki a lansat codul K. Cele produse in anul 2001 au codul K1, din 2002- K2.....din 2009- K9. Pace !!! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha

 

:10: ar fi interesant daca modelul asta ar fi produs in serie, atunci ai putea spune la propriu ca mergi ca racheta :bike-037: deci motocicleta este GSX-R varianta K1. In functie de anul productiei Suzuki a lansat codul K. Cele produse in anul 2001 au codul K1, din 2002- K2.....din 2009- K9. Pace !!!

amicul nostru are un suzuki 2001 :) creca e fain, nu am vazut niciodata suzuki 2001

 

 

 

 

 

 

Pentru initiator... e asa de greu sa scrii GSXR? sau e gsxf k1? sau gsxf nu are voie sa fie k1,, numa gsxr... plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e montat corect! Tija trebuie să fie pusă pe furcă iar corpul trebuie să stea fix. Are ceva reglaj amortizorul și de acolo trebuie să vezi cât de hard sau soft îl vrei.Tu l-ai montat din câte îmi dau seama pe piulița jugului și e normal să nu aibă nici un efect. Dacă îl fixezi de unul din tuburile furcii vei simți imediat diferența!

vrei cumva sa spui ca ar trebui montat intr-o pozitie in care sa faca o cursa mai mare? in fond, asta e esential, nu unde e montat. insa daca colegul ne poate confirma ca face cursa maxima sau aproape, inseamna ca e montat corect.

 

cat despre ulei, chiar nu mi-ar fi trecut prin cap sa iau un ulei la nimereala sa il pun acolo. varianta cea mai sigura de informatii: producatorul

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am încercat să spun că poziția în care e montat...e inutil. El trebuie montat astfel încât să nu permită furcii să vobleze. După fizica mea de baltă, acolo unde e montat în momentul actual nu are nici un efect, deoarece a prins 2 puncte statice. Corpul amortizorului trebuie fixat de ceva care nu se mișcă, iar pistonul trebuie să fie prins pe un element mobil cum ar fi unul din tuburile furcii sau unul din semighidoane. Trebuia să se inspire din prinderea de pe gixer, să vadă exact cum funcționează mecanismul, nu să facă un suport care nu are nici o treabă cu preluare de vibrații de la roata față. Este unul...cică Gugăl îi zice...băiat deștept el...și când nu știi ceva, te mai ajută!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci mobra mea e un HONDA CBR 929.e montat corect amortizorul pentru ca la modelul respectiv si la modelul cbr 954 nu poti altundeva sa montezi.nu ai loc.cand am scris SUZUKI K1 cei care au un pic de habar ar stie ca m-am -referit la modelul gsxr 600-750-1000,au acelasi telescop chiar si modelele K1,K2,K3. e un amortizor stock fara reglaje eeci nu ai ce fenta pe el eventual numa cu vascozitatea uleiului. nu sarit la mine ca montez un telescop de la un suzuki pe un honda dar mai bine prefer sa cer un telescop prima data si sa fac ceva incercari decat sa dau 250 300 euro pe un telescop daca si aceasta face fata.post-74410-0-02033400-1399212555_thumb.jpgpost-74410-0-07484700-1399212563_thumb.jpgpost-74410-0-03662800-1399212568_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Incearca sa schimbi pozitia prinderii de pe jug mai spre stanga sau mai spre dreapta sau in sensul opus fata de cum este in poza. Vei credte distanta de "lucru" a telescopului si ai o sansa sa-si faca treaba. Părerea mea.

Noroc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa schimbi pozitia prinderii de pe jug mai spre stanga sau mai spre dreapta sau in sensul opus fata de cum este in poza. Vei credte distanta de "lucru" a telescopului si ai o sansa sa-si faca treaba. Părerea mea.

Noroc,

Poziția mai spre stânga sau mai spre dreapta nu modifică lungimea cursei active a amortizorului ci doar dacă mărești "raza", distanța de la amortizor la ghidon (brațul care fixează de ghidon).

Poate avea însă efect și modificarea fixării stg-dreapta în cazul în care ai fixat chiar în punctul în care a fost pus și pe K1 (da, K1) și ai reușit în felul ăsta să-l faci să lucreze exact unde are deja o ușoară uzură.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La miscari lente stanga-dreapta nu vei simti nici o "retiere" a telescopului.... miscari normale pe sosea.

Incearca sa imiti voblajul.

Tine in mana corpul telescopului , iar pe tija incearca sa apolici miscari dese si bruste (cam asta tre sa elimine )

... incearca lovituri aplicate cu podul palmei cu 'frecventa' ridicata .... vei observa o retinere, aproape o blocare a cursei .

Astea pt o verificare " la mana' a amortizorului

Sper ca m-am exprimat "citet"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata,am rezolvat problema,am modificat suportul de la ghidon ca sa aiba cursa maxima la telescop + am schimbat uleiul in el cu mai gros (T90)post-74410-0-53708700-1399486142_thumb.jpgpost-74410-0-22378000-1399486144_thumb.jpgpost-74410-0-80439900-1399486145_thumb.jpgpost-74410-0-46380700-1399486147_thumb.jpgpost-74410-0-09055000-1399486149_thumb.jpgpost-74410-0-62618400-1399486150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este prea gros?

T 90 este ulei de grupuri si transmisii si este de vasozitate foarte mare,Daca acel amortizor functioneaza cu 90w inseamna ca nu mai are nici o supapa ok acolo.

Zic si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul care vine pe jug, e fixat?

 

In sensul ca, jugul are o crestatura langa ax, in care ar intra o "nervura" de pe suport, ca sa nu permita rotirea suportului in jurul axei.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este prea gros?

T 90 este ulei de grupuri si transmisii si este de vasozitate foarte mare,Daca acel amortizor functioneaza cu 90w inseamna ca nu mai are nici o supapa ok acolo.

Zic si eu...

Confirm, am facut aceeasi greseala, am futut supapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paii cand am avut in el ulei mai fin se simtea ca opune rezistenta,dar cand l-am montat pe moto nu am simtit nici o diferenta,am schimbat uleiul cu mai gros,si amu se simte ca e ceva pe moto,nu mai intra in voblaj, cat a tine atata tine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...