Sari la conținut

Accident mortal 02.05.2014


pasquinel
 Share

Postări Recomandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cauta caruta pe drumul national intreb? observa ca multi carutasi circula noapte nestingheriti pe drumurile publice fara vreun ochi de pisica sau vesta reflectorizanta si nimeni nu face nimic , ca de , carutasu n-are bani de spaga , n-are rost sa-l controlez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, carutasu din iad. Poate nu isi permitea sa inchirieze masina sa transporte ceva marfa, nu toti in tara lu' papura voda isi permit masini. Al naibi carutas! Aloo! Motociclistul a intrat pe contrsens direct in caruta! Un simplu D-zeu sa-l ierte era suficient! Pacat si de motociclist si da carutas care va avea, probabil, dosar penal. Macar de am invata ceva din greselile altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca totusi e vorba de un scuterist. (varsta 47 de ani, la tara...). Nu ca n-ar fi la fel de tragic...

Dumnezeu sa-l ierte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era scuterist. O cunostinta de-a mea a fost la locul accidentului. Din spusele lui, era un motor de viteza (omul nu se pricepe, nu a stiut sa-mi zica marca sau modelul). Motociclistul a lovit caruta mai mult din lateral, in caruta erau niste bidoane pentru lapte, unele s-au imprastiat pe asfalt. Circulatia a fost oprita vreo jumatate de ora, iar pana a venit salvarea omul era inconstient si respira cu dificultate. Probabil ca leziunile interne i-au fost fatale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cauta caruta pe drumul national intreb?

..pai politia nu a avut nicio problema cu asta, doar a bagat fiola in carutas sa vada daca a baut (stupid)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

„În timp ce conducea motocicleta, pe fondul vitezei excesive, a pierdut controlul asupra direcţiei,


Tare sunt curios cum au determinat politistii viteza ''excesiva'' a motociclistului.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

„În timp ce conducea motocicleta, pe fondul vitezei excesive, a pierdut controlul asupra direcţiei,

Tare sunt curios cum au determinat politistii viteza ''excesiva'' a motociclistului.

Probabil cu ajutorul decesului. :mellow:

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În ţara asta totul este absurd şi tragi-comic: să mori pe raza localităţii Pârţeştii de Sus (banuiesc că există şi Pârţeştii de Jos) intrând pe contra-sens şi-n lateral, intr-o căruţă. După toatea astea, Poliţia găseşte alcolemie la căruţaşul care circula regulamentar in atelajul său hipo, după ce se cinstise cu fârtaţii la cârciuma din sat... Case closed.

 

Sunt curios, daca atelajul hipo circula regulamentar, cum de coliziunea s-a produs in lateral (probabil era intr-o curbă?)

 

Dumnezeu să-l odihnească.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un accident intre doua vehicule, vinovat este intotdeauna conducatorul in stare de ebrietate chiar daca nu din cauza lui sa produs accidentul. Eu am fost la un pas de moarte din cauza unei carutze(americani la furat de fiare) ce circula pe un drum comunal, neiluminat, noaptea.Caruta era fara nici o semnalizare iar din fata circulau alte masini ce imi opturau vizibilitatea din cauza farurilor. M-am ales doar cu cateva julituri pentru ca mergeam incet, daca mergeam mai tare ajungeam si eu la stiri. Americanii si-au vazut linistiti de drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

„În timp ce conducea motocicleta, pe fondul vitezei excesive, a pierdut controlul asupra direcţiei,

Tare sunt curios cum au determinat politistii viteza ''excesiva'' a motociclistului.

Viteza excesiva nu inseamna neaparat 200+ la ora, ci poate sa insemne ca viteza nu a fost adaptata conditiilor de drum. In cazul de fata cred politistii au formulat o concluzie pertinenta, mai ales tinand cont ca motociclistul era pe camp, la peste zece metri de locul impactului, iar caruta arata ca lovita de o racheta sol-sol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa nu uitam ca:

  • Romania este in topul tarilor europene in ceea ce priveste accidentele rutiere

Nesemnalizarea autovehiculelor este o cauza majora pentru producerea accidentelor

De cele mai multe ori nu soferii sunt cei vinovati de producerea accidentelor

Asadar iata lista celor mai mari pericole:

accident_caruta-300x168.jpg

 

CARUTELE

Romania pe primul loc in topul accidentelor mortale in care a fost implicat in vehicul cu tractiune animala.

Majoritatea carutelor sunt semnalizate cu “ochi de pisica” , ceea ce nu este deloc rau, insa putini sunt acei carutasi care dupa ce termina cu muncile campului sterg semnalele. Astfel un sofer care circula cu viteza legala de 50Km/h in localitate de cele mai multe ori ii este greu chiar imposibil sa evite accidentul rutier. Alti factori negativi care pot conduce la un astfel de eveniment sunt: iluminarea proasta(sau inexistenta) a drumurilor pe timp de noapte, starea de ebrietate a carutasilor, viteza excesiva a conducatorilor.

Sursa: http://accident-rutier.ro/accidente-rutiere-in-tara/cele-mai-mari-pericole-pentru-soferii-romani/

Dumnezeu sa il odihneasca!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea totusi ??? Cum au reusit politistii nostrii sa constate ca motociclistul circula cu viteza excesiva ??? Carutasul fiind baut ...tot motociclistul e de vina !!! E mai simplu asa...el fiind decedar ...el este de vina !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea totusi ??? Cum au reusit politistii nostrii sa constate ca motociclistul circula cu viteza excesiva ??? Carutasul fiind baut ...tot motociclistul e de vina !!! E mai simplu asa...el fiind decedar ...el este de vina !!!

Simplu: motociclistul nu avea ce sa caute pe acel sens. In locul carutei putea sa fie orice: un tir, un biciclist, eu in patru labe, rupt de beat. Acest lucru nu ar fi schimbat cu nimic situatia, anume ca motociclistul nu avea ce sa caute pe acel sens.

Acum ai si tu dreptate. Carutasul nu avea ce sa caute pe drum, baut fiind. Calul, in schimb, cred ca era treaz, saracul. Si nu cred ca s-a pus intentionat de-a latul drumului.

A fost o imprejurare nefericita, asta-i tot. La cate variabile exista in viata noastra si pe sosele, se poate intampla orice, oricui, oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aviz amatorilor care cred ca odata cu varsta scade viteza de deplasare...

 

Etilotestul la cal cat ierea?

Il poate baga pe carutas la bulau chestia asta.., nasol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu să-l odihnească. Nu suport căruţele care se deplasează pe drumurile naţionale, chiar la un moment dat, prin 2008, dacă reţin exact, a existat o prevedere în Codul Rutier prin care căruţelor le era interzisă deplasarea pe drumurile naţionale, cu excepţia cazurilor când nu aveau drumuri laterale. Bineînţeles că autorităţile locale nu s-au obosit să facă drumuri laterale pentru astfel de vehicule, iar cu aportul unui dobitoc pe nume Lazarus s-au făcut presiuni şi s-a modificat din nou Codul Rutier, în prezent căruţele având dreptul de a se deplasa pe drumuri naţionale cu respectarea prevederilor legale (să fie semnalizate corespunzător etc.).

În cazul de faţă, alcoolemia căruţaşului nu are nicio relevanţă în producerea accidentului rutier. La cercetarea accidentului rutier se iau în calcul cauzele producerii. Ceea ce a săvârşit căruţasul prin consumul de alcool este o contravenţie pentru care mai mult ca sigur va plăti o amendă contravenţională, însă în context nu are nicio legătură cu producerea accidentului rutier, deci niciun dosar penal pentru el. Domnul de mai sus care a spus că în cazul producerii unui accident rutier cel sub influenţa băuturilor alcoolice este întotdeauna vinovat are dreptate parţial : este vinovat dacă se dovedeşte că accidentul rutier s-a produs/putea fi evitat dacă numitul era/nu era sub influenţa băuturilor alcoolice.

Viteza ucide, mai ales pe două roţi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza excesiva nu inseamna neaparat 200+ la ora, ci poate sa insemne ca viteza nu a fost adaptata conditiilor de drum. In cazul de fata cred politistii au formulat o concluzie pertinenta, mai ales tinand cont ca motociclistul era pe camp, la peste zece metri de locul impactului, iar caruta arata ca lovita de o racheta sol-sol.

Ca fapt divers:

Anul trecut, am avut impact aproape frontal cu o Dacia papuc cu 2 locuri. Eu aveam 40-45 la ora, cand el a intrat pe contrasens si m-a lovit. Au fost exact 10m din locul tamponarii pana in locul in care am aterizat in sant.

Asta e masina:

1001483_10153016768465523_604706542_n_zp

Si asta a fost motorul dupa impact:

P1010010_zps0627f784.jpg1553_10153016777815523_2102842653_n_zps3

 

El ce viteza putea sa aiba in momentul impactului daca a fost gasit la mai mult de 10m de caruta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vitezele exacte ale celor 2 autovehicule implicate in accident poate stabilii doar in urma unei expertize tehnice a accidentului, ceea ce se discuta pe forum sunt doar pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca la varsta lui nu a fost mai calculat.

In ziua de azi nu gasesti carutas care sa nu traga ceva la masea. Totusi daca nenea mergea linistit pe sensul lui...cum a pierdut motociclistul controlul de a ajuns pe contra sens ???

Ori a vrut sa depaseasca ceva , ori a fost curba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers:

Anul trecut, am avut impact aproape frontal cu o Dacia papuc cu 2 locuri. Eu aveam 40-45 la ora, cand el a intrat pe contrasens si m-a lovit. Au fost exact 10m din locul tamponarii pana in locul in care am aterizat in sant.

Asta e masina:

1001483_10153016768465523_604706542_n_zp

Si asta a fost motorul dupa impact:

P1010010_zps0627f784.jpg1553_10153016777815523_2102842653_n_zps3

 

El ce viteza putea sa aiba in momentul impactului daca a fost gasit la mai mult de 10m de caruta?

Am avut si eu parte de tamponare frontala, noaptea, cu un betivan cu dacia 1300, eu avand maxim 40 la ora, el tot pe-acolo. Pur si simplu, oricat de tare am tras de volan sa-l evit, el a tinut sa intre in mine, asa ca ne-am ciocnit. Eu, treaz fiind, am reusit sa tin masina mea (tot dacia, recunosc) pe directie. El, in schimb, a plecat unde l-a dus inertia, oprindu-se pe calea ferata. Eu am scapat ieftin, cu o taietura pe frunte cu sangerare abundenta, cu roata stanga fata intoarsa pe dos si cu toata aripa stanga + portiera facute acordeon. Dacia lui a fost si mai acordeonizata decat a mea. Deci doua masini facute praf. Sa zicem 40 la ora fiecare. Am scapat relativ teferi atat eu, cat si betivanul care m-a pocnit frontal.

Booon. Acum sa facem analogia. Sa zicem ca motorul avea 40... hai, 50 la ora. Cat ar fi putut sa aiba caruta? maxim 10 la ora, daca ar fi mers calul la trap, desi cred ca nu se grabea nicaieri. In nici un caz nu ar fi murit omul dintr-un asemenea impact, mai ales ca nu a fost frontal, ci lateral. Sa nu fiu gresit inteles, nu tin cu carutasul, dar cred ca saracul taran betiv ar fi trebuit sa aiba vreo 50-60 km/ora in momentul impactului (presupunand ca motociclistul s-ar fi deplasat cu viteza legala pe acea portiune de drum) incat urmarile sa fie atat de tragice.

In cazul acestui accident, este evident ca motociclistul a pierdut controlul utilajului, din moment ce a intrat pe contrasens. La fel de evident este faptul ca a avut viteza suficienta sa-l ucida. Nu prea ramane loc de supozitii care sa-l scoata nevinovat pe motociclist, din pacate.

Nu am deschis acest topic pentru a acuza sau a apara pe cineva, ci pentru a plange un om si pentru a spera ca moartea lui ar putea salva macar o alta viata, prin constientizarea riscurilor pe care le implica aceasta pasiune numita motociclism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa cazi la 100km si sa scapi, poti sa cazi la 30km si sa spui la revedere ,depinde cum si unde te lovesti . Ca a avut 40, 50 asta a fost ,,norocul,, lui . Dumnezeu sa-l ierte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un accident intre doua vehicule, vinovat este intotdeauna conducatorul in stare de ebrietate chiar daca nu din cauza lui sa produs accidentul.

Vorbesti prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...