myhobby Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Da sunt urma..asa e..si stii cum e ..intrebi si in stanga si in dreapta...la ce pret este Jagi r1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Hahaha, e cam aceeasi mancare de peste, in afara de pozitie poate. E inimaginabil de buna motoreta aia, efectiv(din punctul meu de vedere) nu are niciun minus. E un RR cu pozitie umana. Nici n-am cutezat sa-i dezactivez din controale... E acelasi motor, dar "cumintit" (daca se poate spune asa ) . Are cu vreo 30 de cai mai putin decat RR, pentru ca atinge cu vreo 2000 RPM mai putin. Adica e limitat la 12000. Pana la acea turatie insa, curba de putere am inteles ca e similara cu S1000RR... adica inginerii au facut o treaba buna. N-au taiat din putere pe toata plaja de turatii, ci doar acolo sus de tot in ture, unde oricum nu prea folosesti pe strada. Ba chiar in ture medii, am inteles ca are cuplu putin mai mare decat RR (cu vreo 10Nm). Nu stiu cum sunt rapoartele in cutie, dar banuiesc ca sunt ceva mai scurte, ceea ce inseamna si mai multa distractie Versiunea de top, are suspensiile electronice (ca la HP4), plus Dynamic Traction Control (cu senzor giroscopic), ABS, Cruise Control, etc. Si imi place tare cum suna evacuarea stock. Desi e urata cu spume, mai ales catalizatorul ala, i-au facut ei ceva ca suna mai frumos. Per total, o motocicleta foarte reusita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 adevarata distractie la s1000 o simti daca treci pe modul SLICK in rest mi se pare ca celelalte miare aproximativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Se aude blanaaaaaaaaaa toba stoc. Sistemele alea sunt foarte reusite, franele sunt efectiv din alta lume, te doare capu' daca franezi ca bou' de la 160, nu-ti vine sa crezi ca o motocicleta poate frana in halul ala. Pe de alta parte te cam prostesti, te obisnuiesti cu sistemele si daca apoi te urci pe una care n-are de niciunele, risti sa faci buba. Cuplul se simte extraordinar, in orice treapta de viteza ai fi, iti rupe capu'. @ otto, nu era motoreta mea, am zis sa nu fac vreo nefacuta. Editat Mai 15, 2014 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 nu faci stai linistit, da-i un gaz pe slick sa simti DIFERENTA TOTALA E ALTA MOTORETA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 S1000R vine cu 2 sau 4 moduri (in functie de varianta). Varianta standard are TC simplu (cu senzorii standard la roti) si are modul Rain si Road. Daca platesti in plus, iti iei pachetul Sport, care iti ofera Dynamic Traction Control (mai complex, cu senzor de inclinare) plus inca doua moduri: Dynamic si Dynamic Pro (un fel de Race si Slick de la fratele S1000RR). Puterea e redusa doar in modul Rain, in rest, pe celelalte moduri ai toata puterea disponibila... se modifica doar parametrii de la DTC, ABS, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 min 2:19 - FAIL. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Am vazut bine un biciclist la min 1:18???))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Eu sunt curios ce parere are Sykes despre BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Sustin ceea ce a zis @ Littlekriminal...Mobra e un viol constant.Am mers in decursul a 3 zile atat cu 1290 Super Duke cat si cu S 1000 R...Bavareza e altceva, e mult mai fun.Comp te lasa sa faci mai mult pana intervine, spre deosebire de KTM, unde comp taie orice distractie din fasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.