Sari la conținut

CBR 1000RR vs BMW S1000RR


cristidb
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hahaha, e cam aceeasi mancare de peste, in afara de pozitie poate. E inimaginabil de buna motoreta aia, efectiv(din punctul meu de vedere) nu are niciun minus. E un RR cu pozitie umana. Nici n-am cutezat sa-i dezactivez din controale...

 

E acelasi motor, dar "cumintit" (daca se poate spune asa :) ) . Are cu vreo 30 de cai mai putin decat RR, pentru ca atinge cu vreo 2000 RPM mai putin. Adica e limitat la 12000. Pana la acea turatie insa, curba de putere am inteles ca e similara cu S1000RR... adica inginerii au facut o treaba buna. N-au taiat din putere pe toata plaja de turatii, ci doar acolo sus de tot in ture, unde oricum nu prea folosesti pe strada. Ba chiar in ture medii, am inteles ca are cuplu putin mai mare decat RR (cu vreo 10Nm). Nu stiu cum sunt rapoartele in cutie, dar banuiesc ca sunt ceva mai scurte, ceea ce inseamna si mai multa distractie :D Versiunea de top, are suspensiile electronice (ca la HP4), plus Dynamic Traction Control (cu senzor giroscopic), ABS, Cruise Control, etc. Si imi place tare cum suna evacuarea stock. Desi e urata cu spume, mai ales catalizatorul ala, i-au facut ei ceva ca suna mai frumos.

 

Per total, o motocicleta foarte reusita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude blanaaaaaaaaaa toba stoc. Sistemele alea sunt foarte reusite, franele sunt efectiv din alta lume, te doare capu' daca franezi ca bou' de la 160, nu-ti vine sa crezi ca o motocicleta poate frana in halul ala. Pe de alta parte te cam prostesti, te obisnuiesti cu sistemele si daca apoi te urci pe una care n-are de niciunele, risti sa faci buba.

Cuplul se simte extraordinar, in orice treapta de viteza ai fi, iti rupe capu'.

@ otto, nu era motoreta mea, am zis sa nu fac vreo nefacuta.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S1000R vine cu 2 sau 4 moduri (in functie de varianta). Varianta standard are TC simplu (cu senzorii standard la roti) si are modul Rain si Road. Daca platesti in plus, iti iei pachetul Sport, care iti ofera Dynamic Traction Control (mai complex, cu senzor de inclinare) plus inca doua moduri: Dynamic si Dynamic Pro (un fel de Race si Slick de la fratele S1000RR). Puterea e redusa doar in modul Rain, in rest, pe celelalte moduri ai toata puterea disponibila... se modifica doar parametrii de la DTC, ABS, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sustin ceea ce a zis @ Littlekriminal...Mobra e un viol constant.Am mers in decursul a 3 zile atat cu 1290 Super Duke cat si cu S 1000 R...Bavareza e altceva, e mult mai fun.Comp te lasa sa faci mai mult pana intervine, spre deosebire de KTM, unde comp taie orice distractie din fasa.

post-11570-0-03884200-1402999544_thumb.jpg

post-11570-0-10768400-1402999567_thumb.jpg

post-11570-0-65537000-1402999602_thumb.jpg

post-11570-0-96620200-1402999641_thumb.jpg

post-11570-0-83272600-1402999666_thumb.jpg

post-11570-0-00832700-1402999692_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...