FLEX Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Si cu ce e mai buna decat alea care se gasesc prin toate magazinele? Sunt destui producatori de pinioane care au diverse dimensiuni din otel si aluminiu. De ce sa confectionezi ceva ce gasesti peste tot? Pai e mai bun decit alea care NU se gasesc prin toate magazinele. Ca mai sint si mobre exotice pe lumea asta, chiar si in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Pe vremuri faceam "foi" pt Mobra, Jawa, pe masini de gaurire in coordonate si ajustarea varfului dintelui manual, din otel, in general MoC, tratate. Mult mai rezistente decat cele originale. Editat Mai 15, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Mai 20, 2014 Autor Share Postat Mai 20, 2014 Revin cu poze de la pinionul folosit...a fost montat pe o yamaha xt 600 din 97 si s-a mers din cluj pana in vama veche plus alte plimbari auxiliare...in total aproximativ 2000 km . Dupa 2000 km eu zic ca inca merge bine ..ramane de vazut pe viitor cum tine. Astazi ma duc sa mai ridic inca un pinion pentru un prieten ...o sa ii fac poze si o sa il postez .. are gravura si forme diferite la decupaje. costurile unui pinion cu gravare si forme mai ciudate ajunge la 90 ron de 45 dinti, in functie si de numaru de dinti poate sa mai creasca pretul sau sa mai scada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 In 2000km nu ai ce uzura sa vezi la el, daca e facut din otel de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 unul de 52 si unul de 56 la ce pret ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Mai 20, 2014 Autor Share Postat Mai 20, 2014 Acum m-am documentat ca pentru discuri de frana ar fi un material bun inox 316 .......as incerca si un disc sa vedem la ce pret iese si cum se comporta pe un motor(probabil pretul ar fi cam tot pe acolo). unul de 52 si unul de 56 la ce pret ar fi? cel mult o difereta de 10-15 ron adica in jur de 100 ron oricum e vorba de cat imi cere tipu pe material si prelucrare...dar poate nici atat nu e....daca vrei mai multe detalii sau sa iti fac un model in soft povestim in PM (modelarea nu costa nimic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Acum m-am documentat ca pentru discuri de frana ar fi un material bun inox 316 .......as incerca si un disc sa vedem la ce pret iese si cum se comporta pe un motor(probabil pretul ar fi cam tot pe acolo). eu te-as sfatui sa nu faci experiente pe discuri de frana, inoxul nu este cel mai bun material pentru frane, se deformeaza foarte mult la caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Mai 20, 2014 Autor Share Postat Mai 20, 2014 stiu ce zici insa daca nu incerci nu ai de unde sa stii.....si chiar acum povesteam cu mai multe persoane si din documentatie reiese ca defapt majoritatea discurilor de motor sunt din inox 316 cu tratament martensitic.... si as avea acces si la acest tratament.... eu zic ca merita incercat...( sper ca nu vorbesc prostii dar cam asa ceva am auzit de la specialistul in materiale) eu te-as sfatui sa nu faci experiente pe discuri de frana, inoxul nu este cel mai bun material pentru frane, se deformeaza foarte mult la caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) stiu ce zici insa daca nu incerci nu ai de unde sa stii.....si chiar acum povesteam cu mai multe persoane si din documentatie reiese ca defapt majoritatea discurilor de motor sunt din inox 316 cu tratament martensitic.... si as avea acces si la acest tratament.... eu zic ca merita incercat...( sper ca nu vorbesc prostii dar cam asa ceva am auzit de la specialistul in materiale) 316 , defapt toata grupa 3xx este otel inoxidabil Austenitic, Martensitic este grupa complet diferita de inox, are alte propietati (sunt 4 grupe de oteluri inoxidabile: austenitic,feritic,martensitic si duplex (aliaje relativ noi) ) sa incerci ceva care are macar o baza teoretica este o treaba, sa incerci o cretinitate este alta, un disc de frana nu-i jucarie, gandeste-te un pic Editat Mai 20, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 totusi am o curiozitate. tu faci discul de frana dintr-o bucata? la mine discul e din doua piese prinse cu acele nituri care il ajuta atunci cand se incalzeste si se dilata. cred ca daca-l faci tot dintr-o bucata, se va deforma dupa prima franare mai violenta. si eu as fi de parere sa nu incerci experimente chiar pe discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Depinde de motor, la unele etrierii is flotanti si discurile fixe, si viceversa. Sau poate pe fata is discuri flotante si pe spate ii fix discul, adica combinat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Mai 21, 2014 Autor Share Postat Mai 21, 2014 Pai cam asta incerc sa fac... sa evit lucrul dupa ureche... tipii cu care mai povestesc sunt destul de buni in materiale... urmeaza sa le duc un disc sa vada despre ce este vorba si sa vad ce sfaturi primesc... si acuma sincer, voi fi primul care am sa imi montez asa un disc sa vedem cat se indoaie, cum se dilata , ce uzuri are ...etc. Problema e ca nu stiu cat de tare o sa il pot solicita pe o yamaha ttr 600 dar ramane de vazut. 316 , defapt toata grupa 3xx este otel inoxidabil Austenitic, Martensitic este grupa complet diferita de inox, are alte propietati (sunt 4 grupe de oteluri inoxidabile: austenitic,feritic,martensitic si duplex (aliaje relativ noi) ) sa incerci ceva care are macar o baza teoretica este o treaba, sa incerci o cretinitate este alta, un disc de frana nu-i jucarie, gandeste-te un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Un pinion de 52 de dinti pt o honda xr cam la ce bani ar fi? eu is de acord sa devin cobai...deci pt pretul e important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Mai 21, 2014 Autor Share Postat Mai 21, 2014 in jur de 100 ron pentru detalii PM si povestim Un pinion de 52 de dinti pt o honda xr cam la ce bani ar fi? eu is de acord sa devin cobai...deci pt pretul e important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Ar fi tare cu discurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 poate face orice piesa? sau are anumite limitari la dimensiuni sau model (inaltime, latime, lungime) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Mai 25, 2014 Autor Share Postat Mai 25, 2014 aproape orice piesa dar daca ai o idee zi-mi si poate reusimsa o facem.. poate face orice piesa? sau are anumite limitari la dimensiuni sau model (inaltime, latime, lungime) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 aproape orice piesa dar daca ai o idee zi-mi si poate reusimsa o facem.. spre ex as fi curios daca poate face o volantadin aluminiu, o oala de ambreiaj sau alte piese care nu necesita taiere pe plan drept ci si alezaer, frezare sau gaurire la anumite cote. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmatryce Postat Iunie 1, 2014 Autor Share Postat Iunie 1, 2014 putem incerca.....unde este taierea cu laser au si un CNC .... numai ca trebuie de vazut si la ce preturi se ridica sa nu depasesti preturile deja actuale. spre ex as fi curios daca poate face o volantadin aluminiu, o oala de ambreiaj sau alte piese care nu necesita taiere pe plan drept ci si alezaer, frezare sau gaurire la anumite cote. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.