Sari la conținut

Un sfat daca se poate :) (harait sub motor)


Postări Recomandate

Salutare tuturor motociclistilor! :D Am o nelamurire in legatura cu o problema la motorul meu. Detin un Cbr 600 f4i, l-am luat intr-o stare foarte buna, fara probleme, dar de ceva timp, in momentul in care sunt sub 4000 - 5000 de turatii dar cateodata si peste 5000, se aude un zgomot sub motor, un fel de harait, ca si cum ar atinge ceva acolo, prima mea parere ar fi ca este vorba de lant, acum daca problema escaleaza, am sa merg intr-un service deoarece nu am o experienta fantastica in mentenanta moto. Dar totusi cer o prima parere aici:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa verifici pentru inceput cat de intins e.In principiu trebuie sa oscileze sus/jos cam 2-2,5 cm.Daca e prea slabit,atinge de patina(de protectie) din pastic.Zgomotul se aude doar atunci cand decelerezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude cu precadere cand accelerez dar si cand decelerez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca am un surub in fata desprins, langa radiator, oare chiar asta sa fie problema? :) detaliaza te rog daca ai mai multe informatii :D

Editat de rekaller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consulta un oracol...poate iti spune el...v-as sterge topicurile astea si v-as da ban pentru astfel de futilitati....cu intrebarile astea tampite...din comoditate nu aveti nici macar habar sa folositi o surulbenita..sau sa cautati intai problema...veniti repede aici si faceti topic pentru orice tampenie...

De ce te urzici asa? Omul a pus o intrebare. Daca poti, il ajuti, daca nu, stai in banca ta...Ce oameni,frate! Numai mecanicosi :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa spui si tu acum, tu te-ai nascut invatat cu surubelnita in mana? sau poate ai fonduri nelimitate sa bagi in service moto.. Asta e si scopul forumului, sa poti comunica, daca nu ai nimic de zis constructiv, esti liber prietene :-L

 

consulta un oracol...poate iti spune el...v-as sterge topicurile astea si v-as da ban pentru astfel de futilitati....cu intrebarile astea tampite...din comoditate nu aveti nici macar habar sa folositi o surulbenita..sau sa cautati intai problema...veniti repede aici si faceti topic pentru orice tampenie...

Editat de rekaller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa spui si tu acum, tu te-ai nascut invatat cu surubelnita in mana? sau poate ai fonduri nelimitate sa bagi in service moto.. Asta e si scopul forumului, sa poti comunica, daca nu ai nimic de zis constructiv, esti liber prietene :-L

tocmai ti-am spus ceva constructiv...intreband in stanga in dreapta pentru orice tampenie defapt refuzi sa gandesti singur...e mai comod sa gandeasca altii pentru tine,nu?Forumuri de soicializare mai sunt...asta e pentru SERVICE...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ti-am spus ceva constructiv...intreband in stanga in dreapta pentru orice tampenie defapt refuzi sa gandesti singur...e mai comod sa gandeasca altii pentru tine,nu?Forumuri de soicializare mai sunt...asta e pentru SERVICE...

Nu am sa stau sa intru in polemici cu tine ca nu are rost :) eu zic sa iti vezi tu de treaba ta, mi se rupe mie de ce ai tu de zis, e irelevant, in concluzie parerea ta NU CONTEAZA deci du-te si bate pe la alte usi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea, ia in considerare si posibilitatea sa fie de la distributie. Exact problema asta o aveam si eu.De cand mi-am inlocuit-o complet, e ca o pisicuta..

Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consulta un oracol...poate iti spune el...v-as sterge topicurile astea si v-as da ban pentru astfel de futilitati....cu intrebarile astea tampite...din comoditate nu aveti nici macar habar sa folositi o surulbenita..sau sa cautati intai problema...veniti repede aici si faceti topic pentru orice tampenie...

Degeaba te iei de bica ca are dreptate. Multi se plimba cu mobrele si habar nu au idee cu ce se mananca, se suie, porneste, ii da jar, nu porneste se uita, intreaba pe forum si dupa o duce la mecanic, dar nu inainte sa mai strice ceva pe acolo (nu e cazul aici), insa e de bun simt (nu ma refer fata de noi, ci de propria persoana) sa stii cate ceva vis-a-vis de propria mobra, mai ales daca e un model SH (ca multi dintre noi nu ni le permitem noi) pt. ca aici e vorba de pielea ta, iar o problema tehnica chiar si minora te poate pune in dificultate. Asta e motivul pt. care prefer (cand pot si am chef) sa imi verific si repar/intretin singur mobra, Cand nu am chef si o las pe mana altilor, macar sa verific iun urma lor ce au facut.

 

Lasa motorul pe liber, vezi daca face pe loc. Dupa cu el pe cricul central/stander si vezi la fel, dupa pe drum. E relativ usor de depistat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca nu toti 'e' mecanici,defapt poti sa te gandesti altfel,de ex poate e o problema comuna la acel model de moto si DESEORI mecanicii nu ii dau de cap.Ideea e sa nu intrebi chia orice magarie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca nu toti 'e' mecanici,defapt poti sa te gandesti altfel,de ex poate e o problema comuna la acel model de moto si DESEORI mecanicii nu ii dau de cap.Ideea e sa nu intrebi chia orice magarie...

ASTA E O INTREBARE MAGAREASCA!I s-a spus ca poate e un surub destrans...si el..ignorantul mai are nesimtirea sa intrebe..oare ala sa fie??nu se duce sa il stranga/inlocuiasca repare...ci intreaba cu nonsalanta tampa.."oare ala sa fie...astept informatii...etc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai il am pe unu care "dupe" ce a schimbat bucsaraiele si-a dat seama ca nu avea roata stransa... (la machina".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ai dreptate,numai ca nu is genu sa ii spun chiar asa direct ,ii dau de inteles ca intrebarea nu e tocmai ok....faza cu ''astept informati'' e dementiala,poate merge careva de pe forum sa verifice surubul respectiv....hihihi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ai dreptate,numai ca nu is genu sa ii spun chiar asa direct ,ii dau de inteles ca intrebarea nu e tocmai ok....faza cu ''astept informati'' e dementiala,poate merge careva de pe forum sa verifice surubul respectiv....hihihi

da..si se scriu 3 pagini pe topic...toti sar sa-l ajute pe gushter...ca dupaia sa vina cu"gata!am rezolvat baieti..era o clema la bord si vibra bordul si aia defapt suna..acuma merge perfect..ms pt raspunsuri..".

 

....faza cu ''astept informati'' e dementiala,poate merge careva de pe forum sa verifice surubul respectiv....hihihi

pai du-te!ca de la tine asteapta informatii "colegul"...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc man, asta e si ideea, nu m-am nascut mecanic :), ci doar caut sa aflu detalii care ma pot ajuta in depistarea problemei.

Degeaba te iei de bica ca are dreptate. Multi se plimba cu mobrele si habar nu au idee cu ce se mananca, se suie, porneste, ii da jar, nu porneste se uita, intreaba pe forum si dupa o duce la mecanic, dar nu inainte sa mai strice ceva pe acolo (nu e cazul aici), insa e de bun simt (nu ma refer fata de noi, ci de propria persoana) sa stii cate ceva vis-a-vis de propria mobra, mai ales daca e un model SH (ca multi dintre noi nu ni le permitem noi) pt. ca aici e vorba de pielea ta, iar o problema tehnica chiar si minora te poate pune in dificultate. Asta e motivul pt. care prefer (cand pot si am chef) sa imi verific si repar/intretin singur mobra, Cand nu am chef si o las pe mana altilor, macar sa verific iun urma lor ce au facut.

 

Lasa motorul pe liber, vezi daca face pe loc. Dupa cu el pe cricul central/stander si vezi la fel, dupa pe drum. E relativ usor de depistat problema.



Patetic esti tu cu tot neamul tau de cacao me meltene, ca m-ai scos din sarite, din cauza scursurilor ca tine care se baga in seama aiurea dar nu au o rezolvare concreta merge tara asa, v-as linsa pe astia ca tine, bagatorii astia in seama ieftini si fara substrat, du-te si miroase-ti besinile singur si nu mai imputi forumuri cu parerile tale fara nici o logica, hai sictir!

Il ajut sa-si dea seama cat de patetic e....cine ii da sfaturi aici ii face un mare rau defapt...il incurajeaza ca pentru orice mizilic sa intre aici si sa intrebe..Domne feri sa se uite el umpic la motocicleta...nuuu...trage o beshina repede pe forum.."ce poa sa aiba"???se opreste cand bag in viteza..ce poa sa aiba?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc man, asta e si ideea, nu m-am nascut mecanic :), ci doar caut sa aflu detalii care ma pot ajuta in depistarea problemei.

 

Patetic esti tu cu tot neamul tau de cacao me meltene, ca m-ai scos din sarite, din cauza scursurilor ca tine care se baga in seama aiurea dar nu au o rezolvare concreta merge tara asa, v-as linsa pe astia ca tine, bagatorii astia in seama ieftini si fara substrat, du-te si miroase-ti besinile singur si nu mai imputi forumuri cu parerile tale fara nici o logica, hai sictir!

du-te culca-te maneloboy...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bica puteai sa pui problema mai delicat....cand intrebi ceva pe forum speri ca cineva sa fii avut/rezolvat o problema asemanatoare.

 

 

 

On topic pune.o pe stander ,baga.o in viteza ,du.o la turantia la care se aude zgomotul si apasa pe carene poate vibreaza vreuna daca se aude de la lant la mecanic cu ea.

AI GRIJA SA NU BAGI MAINILE/PICOARELE IN LANT ca ti le scurteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul nu este pentru numai pentru "doctori". E firesc ca nivelele de cunostinte mecanice sa fie foarte variate. De la "profesori" la incepatori. Fiecare are dreptul sa intrebe aici orice.

 

Verifica in primul rand starea de intindere a lantului si regleaza-l la jocul prescris de producator. Apoi greseaza-l ca lumea si vezi daca mai haraie. Starea de uzura a lantului se apreciaza dupa spatiul de intindere de care mai dispui pe furca raportat la spatiul total initial. Multe motoare au gradatii in acest sens, inclusiv una pe care scrie "remove".

 

Un lant "terminat" dereglat sau grav neuns poate sa sune urat si in tractiune, nu numai in frana de motor.Necesitatea de a schimba kit-ul e clara daca tragand radial de zalele lantului angrenate pe pinionul mare, acestea se detaseaza vizibil de pinion.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rekaller, nu mai baga in seama toti gogosarii. Se dau rotunzi in fata tastaturii ca au desfacut doua suruburi si sunt mari mecanici. Daca erau asa buni incercau sa te ajute, dar sunt limitati. Denumirea acestor paraziti de forum este ,,MOFI''.

V

 

Sa spunem nu MOFILOR!

MOF - MOTORIST OFTICAT PE FORUM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

mergi la un mecanic.

fa o constatare.

daca poti sa-ti faci treaba singur... e perfect.

dar sa intrebi asa pe forum slabe sanse sa fie careva atat de inspirat incat sa detecteze buba.

la intruderu' pe care l-am avut inainte se auzea un zgomot metalic cand il turam mai tare de ziceai ca e spart motorul... era un surub la un capac ornamental slabit si vibra ala de numa...

mi-a luat cateva zile sa-mi dau seama... nah...

poate fi ceva minor. sau poate nu. tocmai pentru acel poate nu ar fi bine ca cineva calificat sa se uite sa vada ce o fi acolo ca buba sa nu se agraveze sau sa se mai intample si altceva.

e mai ieftin sa intretii si sa previi decat sa repari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...