Jump to content

Robinet benzina..


Recommended Posts

Buna seara , sunt mandrul posesor al unui kawasaki zx-6r :D si as avea o dilema . In ce pozitie a acelui buson motocicleta consuma benzina din rezervor si in ce pozitie consuma din rezerva ? Multumesc anticipat!

post-83711-0-59284900-1401901857_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

vezi ce mai spus și alți posesori...la hornetul meu când îl pun pe res...trebuie dus la alimentat...posibil să fie pus invers bușonul tău...cine știe...

Link to comment
Share on other sites

Nu e montat invers.

Daca ar fi montant invers, Pe ON s-ar comporta ca si pe rezerva, ar merge pana s-ar goli rezervorul complet. Nu ar avea nici un motiv sa se opreasca. Daca ON ar fi la diametral opus fata de OFF si ar fi montat invers, da, atunci s-ar opri pe ON



Posibil sa fie robinet vacuumatic cu curgere libera pe RES (desi nu stiu sa fie vacuumatice cu pozitie OFF si fara PRI). Caz in care, daca furtunul de vacuum este desprins de la locul lui, nu functioneaza pe ON.

Posibil sa fie pur si simplu fitrul colmatat pe conducta de ON.

 

Indrazneste sa-l dai jos, nu e rocket science.



a, in poza esti pe rezerva

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fie pur si simplu fitrul colmatat pe conducta de ON.

Eu zic ca este infundat robinetul si daca tot il desfaci ar trebui schimbat si filtrul din rezervor cu ocazia asta.

Edited by Invatacelu'
Link to comment
Share on other sites

 

Buna seara , sunt mandrul posesor al unui kawasaki zx-6r :D si as avea o dilema . In ce pozitie a acelui buson motocicleta consuma benzina din rezervor si in ce pozitie consuma din rezerva ? Multumesc anticipat!

 

in pozitia din poza consumi rezerva

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt raspunsuri , o sa aprofundez problema dupa ce o sa o duc sa ii sincronizez carburatoarele

mai bine aprofundezi problema INAINTE de sincronizare!

pt ca e posibil sa mai faci o sincronizare dupa ce umbli la robinet+ filtru din rezervor.

Link to comment
Share on other sites

mai bine aprofundezi problema INAINTE de sincronizare!

pt ca e posibil sa mai faci o sincronizare dupa ce umbli la robinet+ filtru din rezervor.

Nu are nicio legatura sincronizarea cu robinetul de benzina si filtrul din rezervor sunt circuite seperate.

Link to comment
Share on other sites

Nu are nicio legatura sincronizarea cu robinetul de benzina si filtrul din rezervor sunt circuite seperate.

nu zau!

daca faci sincronizare si dupa mai umbli prin rezervorsi antrenezi eventuala mizerie depusa unde ajungi?

Link to comment
Share on other sites

nu zau!

daca faci sincronizare si dupa mai umbli prin rezervorsi antrenezi eventuala mizerie depusa unde ajungi?

Ba zau, mizeria depusa ajunge prin jiglerele de benzina nu in cele de aer.

Acum o sa-mi spui ca volumul de benzina care nu mai e aspirat iti influenteaza sincronizarea aici ai dreptate dar nu conteaza.

Sa facem un mic calcul.

Proportia stoichiometrica a arderii benzinei este aproximativ 15kg aer la 1 kg benzina. In volum, ca asta ne intereseaza, avem 15/ 1,2 kg per M cub(densitate la 20 grade) inseamna 12,5 M cubi adica 12500 litri, benzina 1 kg /0,75 -0,8 densitate =1,33 litri adica in volum avem 0,1 la mie.

Crede-ma chiar nu are importanta la sincronizare

Link to comment
Share on other sites

AFR-ul stoichiometric este 14.7 in conditii de laborator,in functionarea reala a unui motor este alta valoare.

As vrea sa vad si eu motorul tau cum functioneaza cu 15.0 AFR....

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

Ei, l-am rotunjit si eu pe cel teoretic , nu era vorba de asta ci aproximativ de un ordin de marime ca sa arat ca sincronizarea se face pe baza masuratorii aerului aspirat (prin depresiunea creata) si nu e influentata de volumul de benzina. Dar daca Black_wolf se referea la faptul ca daca se infunda din cauza mizeriei trebuie sa desfaci si sa decuplezi carburatoarele ca sa le cureti aici are dreptate. La a mea nu-i nevoie sa dai carburatoarele jos ca sa cureti circuitul de benzina.

Link to comment
Share on other sites

da...:)) ce ati spus aici este muult peste cunostintele mele :)) o sa dau weekendul asta jos rezervorul si o sa vad care e problema :)) Am sa fac o revizie generala inainte de sincronizat carburatoare, cel mai probabil sa fi pus robinetul invers cand am reasamblat rezervorul dupa ce am schimbat bujiile :-?

Link to comment
Share on other sites

da... :)) ce ati spus aici este muult peste cunostintele mele :)) o sa dau weekendul asta jos rezervorul si o sa vad care e problema :)) Am sa fac o revizie generala inainte de sincronizat carburatoare, cel mai probabil sa fi pus robinetul invers cand am reasamblat rezervorul dupa ce am schimbat bujiile :-?

 

 

nu poate fi pus invers, e ca ;a aragaz, are o tesitura si nu poate fi pus in alta pozitie

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare ca mi-e lene sa descarc manualul de service, robinetul este atasat de rezervor sau este separat si intra in el furtunele, ca daca este varianta 2 sa nu se fi incurcat alea.

Nu ne-ai spus ce se intampla pe OFF

Edited by vlad58
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...