302v8 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Buna seara , sunt mandrul posesor al unui kawasaki zx-6r si as avea o dilema . In ce pozitie a acelui buson motocicleta consuma benzina din rezervor si in ce pozitie consuma din rezerva ? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 când e on și indică săgeata aceea ia din rezervor...când dai pe rezervă...mai ai pentru 20-30 de kilometri...până la benzinărie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
302v8 Postat Iunie 4, 2014 Autor Share Postat Iunie 4, 2014 am intrebat pt ca pe RES merge fara probleme , cand e pe ON se opreste in mers , si e benzina in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 vezi ce mai spus și alți posesori...la hornetul meu când îl pun pe res...trebuie dus la alimentat...posibil să fie pus invers bușonul tău...cine știe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAppYS03 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 e montat invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Nu e montat invers. Daca ar fi montant invers, Pe ON s-ar comporta ca si pe rezerva, ar merge pana s-ar goli rezervorul complet. Nu ar avea nici un motiv sa se opreasca. Daca ON ar fi la diametral opus fata de OFF si ar fi montat invers, da, atunci s-ar opri pe ON Posibil sa fie robinet vacuumatic cu curgere libera pe RES (desi nu stiu sa fie vacuumatice cu pozitie OFF si fara PRI). Caz in care, daca furtunul de vacuum este desprins de la locul lui, nu functioneaza pe ON. Posibil sa fie pur si simplu fitrul colmatat pe conducta de ON. Indrazneste sa-l dai jos, nu e rocket science. a, in poza esti pe rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Posibil sa fie pur si simplu fitrul colmatat pe conducta de ON. Eu zic ca este infundat robinetul si daca tot il desfaci ar trebui schimbat si filtrul din rezervor cu ocazia asta. Editat Iunie 5, 2014 de Invatacelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 nu poti afla decat dand jos rezervorul si robinetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
302v8 Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 multumesc pt raspunsuri , o sa aprofundez problema dupa ce o sa o duc sa ii sincronizez carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Buna seara , sunt mandrul posesor al unui kawasaki zx-6r si as avea o dilema . In ce pozitie a acelui buson motocicleta consuma benzina din rezervor si in ce pozitie consuma din rezerva ? Multumesc anticipat! in pozitia din poza consumi rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 multumesc pt raspunsuri , o sa aprofundez problema dupa ce o sa o duc sa ii sincronizez carburatoarele mai bine aprofundezi problema INAINTE de sincronizare! pt ca e posibil sa mai faci o sincronizare dupa ce umbli la robinet+ filtru din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 mai bine aprofundezi problema INAINTE de sincronizare! pt ca e posibil sa mai faci o sincronizare dupa ce umbli la robinet+ filtru din rezervor. Nu are nicio legatura sincronizarea cu robinetul de benzina si filtrul din rezervor sunt circuite seperate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Nu are nicio legatura sincronizarea cu robinetul de benzina si filtrul din rezervor sunt circuite seperate. nu zau! daca faci sincronizare si dupa mai umbli prin rezervorsi antrenezi eventuala mizerie depusa unde ajungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 nu zau! daca faci sincronizare si dupa mai umbli prin rezervorsi antrenezi eventuala mizerie depusa unde ajungi? Ba zau, mizeria depusa ajunge prin jiglerele de benzina nu in cele de aer. Acum o sa-mi spui ca volumul de benzina care nu mai e aspirat iti influenteaza sincronizarea aici ai dreptate dar nu conteaza. Sa facem un mic calcul. Proportia stoichiometrica a arderii benzinei este aproximativ 15kg aer la 1 kg benzina. In volum, ca asta ne intereseaza, avem 15/ 1,2 kg per M cub(densitate la 20 grade) inseamna 12,5 M cubi adica 12500 litri, benzina 1 kg /0,75 -0,8 densitate =1,33 litri adica in volum avem 0,1 la mie. Crede-ma chiar nu are importanta la sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) AFR-ul stoichiometric este 14.7 in conditii de laborator,in functionarea reala a unui motor este alta valoare. As vrea sa vad si eu motorul tau cum functioneaza cu 15.0 AFR.... Editat Iunie 5, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Ei, l-am rotunjit si eu pe cel teoretic , nu era vorba de asta ci aproximativ de un ordin de marime ca sa arat ca sincronizarea se face pe baza masuratorii aerului aspirat (prin depresiunea creata) si nu e influentata de volumul de benzina. Dar daca Black_wolf se referea la faptul ca daca se infunda din cauza mizeriei trebuie sa desfaci si sa decuplezi carburatoarele ca sa le cureti aici are dreptate. La a mea nu-i nevoie sa dai carburatoarele jos ca sa cureti circuitul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
302v8 Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 da...) ce ati spus aici este muult peste cunostintele mele ) o sa dau weekendul asta jos rezervorul si o sa vad care e problema ) Am sa fac o revizie generala inainte de sincronizat carburatoare, cel mai probabil sa fi pus robinetul invers cand am reasamblat rezervorul dupa ce am schimbat bujiile :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 da... ) ce ati spus aici este muult peste cunostintele mele ) o sa dau weekendul asta jos rezervorul si o sa vad care e problema ) Am sa fac o revizie generala inainte de sincronizat carburatoare, cel mai probabil sa fi pus robinetul invers cand am reasamblat rezervorul dupa ce am schimbat bujiile :-? nu poate fi pus invers, e ca ;a aragaz, are o tesitura si nu poate fi pus in alta pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Am si eu o intrebare ca mi-e lene sa descarc manualul de service, robinetul este atasat de rezervor sau este separat si intra in el furtunele, ca daca este varianta 2 sa nu se fi incurcat alea. Nu ne-ai spus ce se intampla pe OFF Editat Iunie 5, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.