nutreț Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Salut. Dimineata asta am dat de 2 polonezi, unul cu un Transalp, celalalt cu F4i(varianta cu H.I.S.S.). Cel cu F4i a avut nenorocul sa fie lasat ''amanet'' de motocicleta. Nu mai vrea sa porneasca. La fata locului a venit un mecanic. A citit ceva coduri de eroare, concluzia lui era ca e fie CDI-ul, defect, fie senzorul de la vibrochen. Am mai luat legatura cu o persoana cu un F4i, sa incercam CDI-ul lui. Din pacate azi nu era in zona, asa ca m-am oferit sa ii gazduiesc motocicleta pana cand se rezolva situatia. Am verificat tensiunea in baterie. (parca 12.6 volti, deci e ok) Se mai poate verifica ceva tot asa, banal, ce poate sa ne fi scapat? Editat Iunie 9, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Pei daca schimbi cdi schimbi si contactul cu cheia,nu schimbi numai cdi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Pei daca schimbi cdi schimbi si contactul cu cheia,nu schimbi numai cdi-ul Meh, eu nu ma pricep. Zic doar ce zicea mecanicu'. Intrebarea mea era daca mai poate fi verificat ceva banal, trivial, care impiedica functionarea motorului, gen tensiunea in baterie. Editat Iunie 9, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Verifici daca da scanteie la bujii,daca senzorul de la axa cu came este ok,daca este pe Neutral,daca este butonul pe ON,daca ai alta cheie poate sa bulit chipul,daca senzorul de cadere care intrerupe scanteia este ok si in pozitia corespunzatoare, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 ceva de genul am patit si eu la f4 i cand am vopsit-o.am montat cu susul in jos senzorul de inclinare si invartea dar nu pornea.incercati si acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brian Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Ai idee ce coduri de eroare erau? Se armeaza pompa de benzina cand pui contactul? [...] daca ai alta cheie poate sa bulit chipul [...] Daca s-a bulit cipul si nu mai recunoaste cheia nu ar fi trebuit sa ramana becul de FI aprins? Editat Iunie 9, 2014 de brian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Din ce imi aduc aminte la F4i cu HISS daca nu ai botul conectat nu porneste(faruri, bord, etc), din ce am inteles e un sistem de siguranta. Daca are un contact imperfect pe acolo e posibil sa ii faca figura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 Ai idee ce coduri de eroare erau? Se armeaza pompa de benzina cand pui contactul? Da. Si in legatura cu erorile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi.46 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Am patit si eu o chestie de genul asta la F4i, din cauza unui fir rupt de la mufa care intra in CDI.Am lipit firul si nu a mers perfect. Verificati bine mufa la fire acolo. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 Bun, mersi, will try that tomorow! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 8 blinks: TP sensor circuit malfunction, Poor performance on quick throttle operation Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Pe dreapta motorului ai un fir care iese de la senzorul de vibroken. Firul are o mufa rosie cu 2pini o gasesti sub rezervor,curata bine acea mufa si vezi sa nu fie fire rupte sau papuci oxidati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Poate fi de la senzorul de inclinare. TNG, daca tii minte, la mine asta a fost. CBR 954 alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Poate fi de la senzorul de inclinare. TNG, daca tii minte, la mine asta a fost. CBR 954 alb Nu este acelasi lucru,la tine ai ai avut alta problema,pe care a rezolvat-o binenteles Sunt curios sa vad daca am avut dreptate..asteptam raspunsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Am mai luat legatura cu o persoana cu un F4i, sa incercam CDI-ul lui. Sa pui si HISS-ul in mufa motocicletei si sa il tii langa cheia de contact a celeilalte motociclete. Fara HISS nu porneste pompa. Azi am diagnosticat o problema asemanatoare si a fost CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Long story short, chip bulit si nu exista scanteie. Reparatie scumpa.... Din ce am inteles trebuie cheie noua, imo nou si CDI nou. Naspa. Editat Iunie 10, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Long story short, chip bulit si nu exista scanteie. Reparatie scumpa.... Din ce am inteles trebuie cheie noua, imo nou si CDI nou. Naspa. Ai verificat ce ti-am spus eu?Cipul din cheie nu are acele coduri de eroare pe care le-ai filmat tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Nu stiu cum e la F4i dar la multe motociclete si scutere lipsa cheii (sau cip stricat) e semnalizata destul de evident,fara diagnoza, un led un bec etc. Daca chiar e cheia de vina se poate rezolva relativ ieftin, in Bucuresti(probabil si prin alte orase) sunt oameni care-ti pot anula imobilizatorul din ecu si nu mai trebuie sa schimbi nimic, dar pierzi functia de HISS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stig Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Daca ar fi problema de la cip, ar trebui sa se aprinda beculetul verde, aflat in cadranul turometrului (se poate localiza si in filmare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Am si uitat sa mai scriu. A fost rezolvata problema. Cam Pulse Generator inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Am si uitat sa mai scriu. A fost rezolvata problema. Cam Pulse Generator inlocuit. Ai vazut ca se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.