anpetre Postat Aprilie 6, 2019 Share Postat Aprilie 6, 2019 Salutare Am citit în acest topic ca acum vreo 3 ani initiatorul a schimbat statorul la SW 400. Ai putea sa imi spui tensiunile măsurate intre faze DUPA inlocuirea statorului ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Aprilie 7, 2019 Autor Share Postat Aprilie 7, 2019 Salut! Nu am mai masurat tensiunea pe care o scot fazele noului stator pe care l-am inlocuit (era oricum SH) dupa montaj, doar tensiunea la baterie care e de 14,1-14,43 V. Nu m-a mai interesat sa o masor odata ce curentul de incarcare a revenit in parametrii normali. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 7, 2019 Share Postat Aprilie 7, 2019 Multumesc mult. M-ar fi ajutat în diagnosticare: stator sau releu. Dar vad eu cum fac... inca nu am timp de surubarit. În cartea de service imi da rezistenta bobinelor statorului dar inca nu stiu daca o pot masura cu unul dintre multimetrele mele. O sa incerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Aprilie 7, 2019 Autor Share Postat Aprilie 7, 2019 Pai in manualul de reparatii pentru SW spune ca se masoara rezistenta intre cele 3 fire de la stator care trebuie sa se incadreze intr-un anumit interval si NU trebuie sa existe continuite intre cele 3 fire. La mine exista continuitate, ca si dovada o bobina era neagra. Nu specifica in manual si masurarea tensiunii intre fazele statorului la ralanti sau in turatie. Daca te simti in stare sa schimbi tu statorul daca e defect, merita sa-ti cumperi un multimetru mai bun... daca schimbi la un service, nu prea merita. La mine releul era bun si e bun si acum, doar statorul era problema. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Noiembrie 14, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2019 N-am mai scris de mult in acest "jurnal" si cred ca te timpul s-o fac. Maxi-ul a ajuns intre timp la 84500 km si "still counting". Pentru ca il mai folosesc si acum preponderent in interes de serviciu , i-am adaugat niste handguard-uri chinezesti care isi fac foarte bine treaba (de plastic), in combinatie cu manerele incalzite pe care le aveam montate de mai mult timp sunt geniale. I-am pus tot de la chinezi si un telescop nou de sustinere a seii, e alta viata acum ca nu imi mai cade saua peste maini cand vreau sa pun ceva inauntru. Si chestia care face cu adevarat o diferenta incredibila in materie de confort si zgomot e deflectorul reglabil de parbriz tot de aliexpress... acum pot sa merg si cu viziera ridicata fara niciun stres. Reversul monedei e ca incurca putin la vizibilitate sistemul ala de prindere ca e chiar in campul vizual dar te obisnuiesti. Mai e si chestia ca daca e ceata trebuie sa mergi cu el coborat la maxim ca se abureste la greu si nu mai vezi nimic prin el. Am mai avut probleme cu senzorul de la cricul lateral ca de cateva ori a refuzat sa invarta motorul la pornire si am crezut ca iar sunt de vina carbunii de la electromotor uzati dar cu putin WD40 s-a rezolvat. Am facut aceste mici imbunatatiri pentru ca am de facut frecvent drumuri de 250-350 km pe zi prepondent in afara orasului la ore imposibile dimineata devreme si mai ales ca e frig si ceata cum e acum aceste chestii chiar ajuta. Dara mergi mai mult in oras, nu prea merita dupa parerea mea ca pierzi pe alte planuri, spre exemplu handguard-urile lungesc putin ghidonul si nu te mai poti strecura asa usor la semafor printre masini. Am rezolvat si cu prinderile rupte la carena frontala care tine farul. In trecut am incercat tot felul de solutii cu lipiciuri chiar si cu topit ABS dar tot nu au tinut. Asa ca am adoptat solutia romaneasca cu doua corniere de metal prinse simetric de o parte si de alta a scuterului si acum totul e solid. A trebuit sa gauresc carena ceea ce iar putea speria pe potentialii cumparatori daca ar fi sa-l vand vreodata dar nu cred, scuterul asta la mine "moare". Sa ne vedem cu bine la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 15, 2019 Share Postat Noiembrie 15, 2019 Vezi ca la maini sunt niste protectii textile gen tucano urbano, mari si nu necesita modificari pt montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Decembrie 10, 2019 Autor Share Postat Decembrie 10, 2019 Nu am ales protectiile textile din cauza posibilitatii mai ridicate de furt si vandalizare in cazul lasarii nesupravegheate a utilajului. Plus de asta si pretul la Tucano Urbano e mult mai mare. In ultima tura mai lunga de anul asta (vreo 540 km parcursi in ziua aceea) a inceput sa-mi curga jamba stanga de la furca (de fapt cred ca simeringul de ulei nu a mai etansat deloc ca mi-a curs aproape tot uleiul dintr-o data), Am zis sa fac servisarea ca la carte si am cumparat ulei nou de furca, simeringuri noi de praf si ulei All Balls si cuzineti modelul acesta: http://www.motodepot.ro/catalog/motocicleta/honda/400/fjs-400-silver-wing/?good_detail=cuzineti-exteriori-pereche-k-tech-e00ec326aca6d2a598efb19e86b7d9b7m&isCatalog Ei bine, chiar daca pe site apar ca fiind potriviti pentru modelul meu si pentru alte modele de SW, nu se potrivesc. Cred ca asta e riscul cand cumperi produse aftermarket. I-am returnat si astept sa-mi vina modelul asta http://www.motodepot.ro/catalog/cuzineti-exteriori-furca-k-tech-10004/?good_detail=cuzineti-exteriori-pereche-k-tech-sbs-008-5f53e2133b12180f2237f31cc270c23cp&isCatalog care la dimensiuni s-ar potrivi cu ce am eu nevoie. De fapt, mi-am facut singur de lucru pentru ca vechii cuzineti sunt in stare perfecta dupa 85500 km parcursi (nu stiu cat de reali) - nu au teflonul ciobit sau sarit in vreun fel. Astept acum sa-mi vina cuzinetii si un filtru de aer (comandat ca sa nu mai platesc inca odata transportul) si ma apuc de reasamblat jambele. Fac aceste precizari ca sa-i ajut si altii care au sau vor avea acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Vijulie Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 Salutare tuturor! Este ceva vreme de când s-a deschis topicul, dar și de când s-a scris ultima dată... Eu astăzi am cumpărat un SW 400 din 2007 și mi se pare ce trebuie... Îl legătură cu manualul, îl mai are cineva? Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 Acum 11 ore, Ionut Vijulie a spus: Salutare tuturor! Este ceva vreme de când s-a deschis topicul, dar și de când s-a scris ultima dată... Eu astăzi am cumpărat un SW 400 din 2007 și mi se pare ce trebuie... Îl legătură cu manualul, îl mai are cineva? Mulțumesc anticipat! pe gogu ai incercat? nu cred: https://www.manualslib.com/manual/898692/Honda-Fjs400d-A.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gaina Postat Iunie 13, 2022 Share Postat Iunie 13, 2022 Salutare, ma interesează sa cumpar un maxi-scuter astfel: An : minim 2005....... cu cât mai nou cu atât mai bine. Capacitate cilindrica : Min 400cc, dar nu ma deranjează nici 500, 600, 650 Marca, in ordinea preferintei: - Honda Silver Wing - Suzuki Burgman - Yamaha Majesty Nr de km este important, dar mai important este cum arata, cum a fost întreținut, sa nu fie tăvălit etc Buget: in jur de 2.000 eur Daca pe aici se găsește cineva dornic, aștept mesaje cu detalii despre preț și locul unde poate fi văzut. Mulțumesc anticipat pentru răspuns și asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.