WotRU2Me Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 În clipul de mai jos n-am putut să testez cu adevărat suspensiile dar totuși, iată cum se comportă: Cred ca ar trebui sa ai altele pe cap...cand ai iesit larg, ai avut viteza prea mica de intrare in viraj, din care cauza ai "apexezat" prea devreme, din care cauza ai deschis gazul mult inainte de apexul unei trase cat de cat corecte. Fara suparare, nu suspenia e limita la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Fara suparare, nu suspenia e limita la tine. Fără supărare, cunosc majoritatea problemelor care vin dintre ghidon și șaua pasagerului dar eu zic că mai trebuie să studiezi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Eu cand ii spuneam ca are viteza prea mica si de aceea`l scoate larg a crezut ca sunt genul acela de fac misto de el , else... poti avea o trasa buna chiar si cu viteza mica fara sa te scoata larg dar cu un bodysteering exagerat/pe masura El trebuie sa lucreze foarte mult la pozitia corpului pe motocicleta : cot,umar,cap.Am urmarit ce se intampla in oglinzile lui in special cotul din interiorul curbei, nu-l flexeaza ,sta nemiscat,drept,cotul flexat trage dupa el si umarul dupa aceea capul si-ti indica cum trebuie sa fie bratul din exteriorul curbei peste rezervor . Este foarte bine ca se preocupa de suspensii,felicitari si succes. Sper ca acest topic sa ramana mereu asa, cu informatii foarte utile tuturor si nimeni sa nu fie ofuscat de ce se scrie aici despre una sau alta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Marian, am avut si eu 954. Suntem cam de aceeasi statura si din punctul meu de vedere, unul dintre cele mai mari dezavantaje ar fi ca motocicleta este ceva cam joasa pentru cei de peste 1.80. Am realizat aspectul asta cand am schimbat dimensiunea anvelopelor de la 120/70-17 si 190/55-17 la 125/80-17 si 195/65-17. O schimbare majora - in prima zi nu am mai polizat deloc cizmele. La un moment dat am cautat kituri de inaltare pentru furca fata dar pana la urma am vandut motocicleta. Incearca daca ai de la cine sa imprumuti, CBR1000RR 2008+ si ai sa vezi ce dferenta majora de pozitie este chiar in varianta stoc. Editat Mai 28, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Eu am exact 1.80 și 90 KG. Deocamdată am să încep cu servisarea furcii și probabil înlocuirea arcului spate... Trebuie din nou să îți dau dreptate... după ce am urmărit clipul de mai jos, am mai înțeles unele aspecte pe care le ziceai tu. Mi s-a părut foarte bun clipul pentru cei care nu servesc ulei de furcă pe pâine la micul dejun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Marian, am avut si eu 954. Suntem cam de aceeasi statura si din punctul meu de vedere, unul dintre cele mai mari dezavantaje ar fi ca motocicleta este ceva cam joasa pentru cei de peste 1.80. Am realizat aspectul asta cand am schimbat dimensiunea anvelopelor de la 120/70-17 si 190/55-17 la 125/80-17 si 195/65-17. O schimbare majora - in prima zi nu am mai polizat deloc cizmele. La un moment dat am cautat kituri de inaltare pentru furca fata dar pana la urma am vandut motocicleta. Incearca daca ai de la cine sa imprumuti, CBR1000RR 2008+ si ai sa vezi ce dferenta majora de pozitie este chiar in varianta stoc. Cesar, daca am schimbat dimensiunea avelopei fata de la 120/65-17 la 120/70-17 trebuie sa fac modificari la suspensie? Trebuie coborata fata cu cei 5 mm diferenta? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 trebuie sa fac modificari la suspensie? Modificarea este la geometrie Modificarile le vei simti doar cand exploatezi motocicleta la limita. Poti cobori jambele din juguri intre 3 si 7 mm fara prea mari griji. Parerea mea e ca, la mers normal pe strada nu o sa simti diferente majore nici daca o lasi asa cum este. La mers pe circuit e o cu totul alta situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Cesar, daca am schimbat dimensiunea avelopei fata de la 120/65-17 la 120/70-17 trebuie sa fac modificari la suspensie? Trebuie coborata fata cu cei 5 mm diferenta? Multumesc. Salut Dan, pot sa te intreb cum ai ajuns la 5 mm diferenta dintre aceste 2 cauciucuri ? pentru ca : Prima cifra este latimea sectiunii anvelopei in mm,a 2a cifra este raportul dintre inaltimea sectiunii si latimea sectiunii in %,R radiala si ultima diametrul jantei in inch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Salut cmd, ai dreptate sunt ~ 6 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 bravo! cum spune si Cesar nu-i face nimic mobrei pt ca o sa fie bine si asa ,stai lin si nu-ti bate capu' cu asta te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Cum se masoara nivelul de ulei in furca ? Cu tubul impins la maxim inauntru sau scos maxim ? Fara arc inauntru , asta am inteles Editat Iunie 10, 2015 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Comprimat maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Am înţeles ,mulţam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Ce e mai ok ca raport intre rezultat/investitie: schimbarea arcului pentru amortizorul stock sau schimbarea amortizorului cu totul? De asemenea, aceiasi intrebare pentru furca, am gasit pentru motoreta mea furca Andreani. Din poze (poate fi poza generica) pare furca USD. Ce presupune inlocuirea? Cum se poate rezolva urmatoarea problema pentru furca ce nu are setari de rebound: la trailbraking cand iau de tot degetele de pe maneta, furca se decomprima rapid fix inainte de apex. Un ulei mai vascos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Vinzi motoreta si-ti iei una de SSP care are toate reglajele. Nu mai baga bani in cea actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Toti suntem de aceeasi parere Bogdane. Tot ce vrei acum sa modifici Alex nu te fac "mai pilot" , chiar daca-ti pui ohlins samd,poate psihic o sa stai putin mai bine pana ajungi cu ea la circuit,acolo o sa observi ca mobra ramane aceeasi,pierzi foarte mult daca o sa vrei sa o vinzi dupa ce faci investiile acestea,cauta un r6 03-05,gsxr 600 k6,cbr 600 07 sau ce-ti place tie cu care sa progresezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Sunt de acord cu voi, dar doar partial. Pot sa iau si R6 2015 si piele de cangur Dainese ca nu ma fac mai pilot. Dar sunt de parere ca e o mobra buna de invatat fiind foarte manevrabila si mai putin agresiva la capitolul putere. Oricum sezonul asta merg cu asta, mai departe nu stiu ce va fi (anul trecut pe vremea asta cautam V-Strom si echipament goretex). Iar un arc acolo chiar nu e un capat de tara. O sa o schimb cand voi avea tehnica necesara sa profit de tot ce poate oferi o mobra supersport. Si pana la urma, totul se rezuma la distractie si la incredere. Am vazut pe pielea mea ce inseamna cateva clickuri la preload, stabilitatea pe care ti-o da un amortizor de ghidon, puterea de franare pe care ti-o dau niste placute race in tandem cu o furca servisata bine. Daca ai incredere, daca intelegi de ce reactioneaza motorul intr-un anumit fel, mergi mai putin incordat si relaxarea psihica si fizica iti permite sa te preocupi de chestiile importante: pozitie, trasa, repere pe circuit. Cel putin asta e in cazul meu. am primit si multe sfaturi de la Septimiu, care si-a dobandit o tehnica excelenta de pilotaj cu aceiasi motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) Septimiu are talentu cu carul ,faci o mare greseala daca te compari cu el doar pilotand aceeasi motocicleta Editat Iulie 27, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Doamne fereste, nu am spus asta. Dar 99% din cazuri, nu motocicleta e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 ***offtopic & scz : in afara de ce vrei sa modifici la mobra cumpara un set nou de cauciucuri sau ceva sh in stare buna special pt circuit in care sa ai incredere ,baga cateva iesiri pe Secuiesc si o sa-ti dai drumu la mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Ce e mai ok ca raport intre rezultat/investitie: schimbarea arcului pentru amortizorul stock sau schimbarea amortizorului cu totul? De asemenea, aceiasi intrebare pentru furca, am gasit pentru motoreta mea furca Andreani. Din poze (poate fi poza generica) pare furca USD. Ce presupune inlocuirea? Cum se poate rezolva urmatoarea problema pentru furca ce nu are setari de rebound: la trailbraking cand iau de tot degetele de pe maneta, furca se decomprima rapid fix inainte de apex. Un ulei mai vascos? Cesar, tu ce parere ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 "Cum se poate rezolva urmatoarea problema pentru furca ce nu are setari de rebound: la trailbraking cand iau de tot degetele de pe maneta, furca se decomprima rapid fix inainte de apex. Un ulei mai vascos? daca nu ai setari de rebound/compresie nu cred ca vascozitatea uleiului influenteaza arcul pe revenire,presupun ca doar nivelul de ulei din furca poate influenta pe "compresie" comportamentul sau arcul daca acesta este progresiv sau liniar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Cesar, tu ce parere ai? In mare parte depinzi de buget. » Post actualizat in 06 Aug 2015 13:26 Cum se poate rezolva urmatoarea problema pentru furca ce nu are setari de rebound: la trailbraking cand iau de tot degetele de pe maneta, furca se decomprima rapid fix inainte de apex. Un ulei mai vascos? E normal. Poti incerca sa dai drumul mai tarziu la frana. probabil ca atunci cand eliberezi maneta nu esti foarte inclinat. Daca as vedea cum te dai as putea sa am o parere mai completa. Nu ai nevoie de ulei mai vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Cesar cat poate influenta static in stabilirea sag-ului vascozitatea uleiului din furca cat si nivelul acestuia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Cesar cat poate influenta static in stabilirea sag-ului vascozitatea uleiului din furca cat si nivelul acestuia? Teoretic, in conditii statice, vascozitatea nu ar trebui sa influenteze deloc. Nu am testat asa ceva dar cred ca influenta vascozitatii e neglijabila. Nivelul uleiului influenteaza direct insa sag-ul. Perna de aer din jambe se comporta ca un arc (progresiv). Cu cat e mai mica, cu atat va fi mai tare. Recomandarea mea este ca reglajele de sag sa se faca la conditii de temperatura cat mai apropiate de conditiile de exploatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.