Sari la conținut

Fara frana dimineatza...


Postări Recomandate

Buna,

am o problema tare ciudata si nu stiu de unde sa o apuc.

Dimineatza, sau daca fac o pauza de o zi-doua e si mai evident, maneta de frana e foarte, foarte moale, uneori trebuie sa pompez de cateva ori sa pot frana cat de cat.

Insa dupa ce merg o bucata de vreme pe masura ce o folosesc, frana se intareste (yea, yea, stiu... :crack: ) si devine ok.

Vre-o idee de la ce poate fi? Ah, in ultima luna am aerisit frana (doar pe fata patesc asta) de doua ori....

Editat de altis10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompez de maneta de 5-6 ori (pana se intareste) si un prieten deschide supapa de la etrier (cam ca la masina)....

Si repet asta de vre-o 3-4 ori. Cand am terminat ultima data frana era foarte ok...

Editat de altis10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai aerist acum o luna ai aerisit pana-ti iesea lichid proaspat la etrier? daca nu fa pana iese proaspat si vezi dupa daca nici atunci varianata de mai jos.

pompa de frana in ce stare e adica ca-ti ani au garniturile prin ea ? daca au 10 ani lejer ar fii o idee sa cumper un kit de reparatie pentru pompa fata macar.

Editat de TwinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt duse garniturile de la pompa de frana ma asteptam sa nu mai pot folosi frana, insa, dupa ce pompez de destul de multe ori, frana devine ferma din nou.

Am mai auzit de la cineva ca ar putea sa fie de vina si garnitura de la rezervorul de lichid de frana. Se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca garniturile sunt vechi scapa aer, poti folosi frana si se comporta exact cum descrii tu.

Garnitura de la rezervor n-are nicio treaba, are doar rol de etansare a circuitului..

Cumpara si schimba garniturile de frana de la pompa..

 

Ca idee, vad ca preturile sunt cumsecade pe ebay.co.uk

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa cateva pompe apoi leaga o sfoara, tie-rap,sarma, ce vrei tu si strange maneta de manson, las-o pana dimineata si verifica pe unde a pishat lichid de frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LUV, prin garniturile pompei te referi la tot kitul? Adica asa? http://www.ebay.de/itm/Hauptbremszylinder-Reparatursatz-vorne-fur-Suzuki-GSX-1100-F-GV72C-Bj-89-96-/250990305792?pt=DE_Motorradteile&hash=item3a70302200

 

Merci

 

LE: scuze, am vazut acum in linkul tau (am crezut ca e doar link catre ebay).

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LUV, abia acuma am obsevat..., kitul din link-ul tau e de la frana de spate..., ori eu patesc bucuria pe frana de fata..., si acuma realizez ca eu habar n-am cum arata exact circuitul de la frana fata... :eek: Asta se intampla cand ai prieteni care te ajuta cand ai probleme cu motorul... :) cand ai nevoie de ceva te faci de ras... :))

Editat de altis10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marea majoritate habar nu au ce vorbesc....omul nu stie sa isi aeriseasca pompa...toata lumea..kituri,garnituri etc....imediat trebuie sa-si cumpere alta pompa....se aeriseste pe la aerisitor si pe la banjo bolt...si se repeta procedura si a doua zi...eventualele bule mici ale spumei pana a doua zi se fac o bula mare...si deci se repeta operatiunea...abia apoi schimbi garnituri..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima treaba pe care o ai de facut este sa schimbi lichidul de frana daca are 2 ani sau varsta lui nu este cunoscuta.

daca mai ai dupa probleme... mai vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci o aerisire.

 

daca nu iese deloc aer din instalatie, service.

or fi mecanicii oameni rai... de care se feresc toti... :crack:

dar totusi stiu ce trebuie facut, cu asta se ocupa.

e totusi frana de fata... poate te lasa... in mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza pompa de frana, curat-o bine si monteaza un kit de reparatie pt ea.

Daca ai conducta de frana imbatranita, schimb-o. Demonteaza etrierul si curata tptul foarte bine cu un degresant, verifica pistonasul sa nu aiba zgarieturi, daca are cumpara un kit de reparatie cu tot cu pistonase de frana si monteaza-l.

Pune lichid de frana nou, fa o aerisire si daca e totul ok, mergi asa.

Daca totusi nu esti multumit de frana, schimba placutele de frana cu unele sinterizate.

Verifica discul de frana sa nu fie uzat peste masura, sa nu fie stramb. Evident trebuie schimbat in caz contrar.

Daca faci toate astea, in ordinea asta, o sa ai o frana beton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca pui pompa noua, conducte noi, lichid nou, etrier nou, disc nou si placute noi si ii mai faci si o aerisire la final o sa ai o frana beton...

eu ma gandeam sa ia o motocicleta noua... nu are cum sa nu-i mearga frana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Hai sa revin cu o concluzie... Dupa ce am aerisit si pateam la fel am schimbat furtunul de frana (na, era de o varsta cu motorul adica fo 20 de ani...:D) si problema s-a rezolvat.

Multumesc mult pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...