rul Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 nu mai bine veniti la munte si depanam povesti...!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 ahh! "alecuie" ktm-urile alea 690 adv ?! ...la niste jmecheri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 In curand, e pe lista de prioritati..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 ...la niste jmecheri Poate ar trebui sa-ti updatezi profilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat August 29, 2014 Autor Share Postat August 29, 2014 Cel mai frumos traseu, dar si greu (ca lungime), a fost Valea Bartangului, lunga de vreo 300 km...drum pietros, desertic, uneori prin apa... Traseul l-am facut in doua zile cu cazare pe la mijloc in Savnob... Prima zi: Aici si la 3000m am gasit niste caise delicioase... Dupa o noapte de odihna in Savnob, am pornit din nou la drum... Si am sarbatorit intrarea in civilizatie cu o masa buna si cu berica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Sooooo....I`m back. Dimineata am avut pentru prima data parte de vestita benzina la bidon, cu aranjament de la cazare, caci altfel nu am fi gasit-o. Ne temeam ca s-ar putea sa faca probleme, dar s-a dovedit ca nu a fost asa, la nici un dintre mobre pe tot drumul, oricat de proasta a fost benzina pe care am primit-o. Si, dupa cum am spus, am primit de altfel mereu benzina peste 90, spre surprinderea noastra. Am mai mers cativa km pe langa Karakul, apoi am gasit intrarea in Valea Bartang. Desi e un traseu despre care s-a scris ca e foarte dificil, in realitate portiunile dificile sunt doar cateva. Asta daca ai noroc asa cum am avut noi, si te nimeresti acolo intr-un sezon secetos (ca sa nu trebuiasca sa treci 50 de cursuri de ape de dezghet) si dupa ce au avut timp localnicii sa repare toate podurile si portiunile de drum inundate in trecut..... Prima parte, (10-20 km) a fost cum se vede si in poza , drum drept de mers cu orice viteza. Apoi a urmat prima trecere de apa, cea mai spectaculoasa dar si cea mai usoara. » Post actualizat in 30 Aug 2014 10:12Dupa inca ceva km de drum drept, valea incepe sa se arate, drumul se ingusteaza, mergem pe langa o apa si inca mai vedem verde. Verdele e o culoare careia o sa-i ducem lipsa multa vreme..... » Post actualizat in 30 Aug 2014 10:31 Distractia se prelungeste insa. Inca nu ajungem la adevarata aventura, caci trak-ul ne duce la drapta pe un alt platou, sa-i tot dai gaz. Dar atentie! Caci ceea ce nu arata poza de mai jos sunt vreo doua curbe stransa fara vizibilitate si in cadere libera, care ne-au luat pe toti pe nepregatite si care nu au fost nici pe departe singurele surprize. Dupa inca cativa km, in fata incepe sa se vada intrarea intr-o vale. Si da, va fi o vale, dar inainte trebuie sa urcam, ca sa avem dupa aia de unde cobori. Nici aici nu ar fi fost greu, mai ales ca de aici incepe partea frumoasa (sau poate aici a fost CEA mai frumoasa), doar ca la dreapta noastra erau cateva sute de metri de cadere libera si curbele alea in ac de par la enspe grade inclinare nu ajuta deloc...... Cum scria cineva pe un alt forum, "Nu e loc de eroare..." Dar peisajul face toti banii. Coboram si apoi mergem pe langa valea de scurgere a ghetarului Fedcenko, cel mai mare din lume. Ceva de genul 15 km lungime si 5 latime..... Evident, noi nu-l vedem, e 20 de km mai sus, dar valea pe care ii curg apele e spectaculoasa. » Post actualizat in 30 Aug 2014 11:12 Ajungem jos si drumul continua PRIN valea de scurgere. Si prin vaile de scurgere ale afluentilor. Asta a fost portiunea unde am avut noroc caci a fost portiunea unde am avut parte de cele mai serioase treceri de apa. Norocul a constat in faptul ca au fost putine si cu apa mica, pentru ca unele din ele, avand si bolovani mai mari pe fund, ar fi putut sa ne faca probleme. Asa, am scapat chiar cu sosetele (aproximativ) uscate. » Post actualizat in 30 Aug 2014 11:34 De aici, vom merge constant pe langa rau, iar drumul/peisajul se va schimba drastic in cateva randuri. Ultimii kilometri inainte de prima asezare omeneasca intalnita de la intrarea in vale, sunt un drum cu bolovani mari infipti in tarana, formand un peisaj foarte asemeanator cu Grecia, foarte frumos dar si foarte solicitatnt. Motiv pentru care, nu prea avem poze de acolo. Cu aceste exceptii, dar care nu fac drepate locului. Si, dupa inca un deal....primul sat. Apare asa brusc,ca ramanem toti masca. Deja, deprivarea de culori ma face sa ma simt acum pe alta planeta. Si evident, de cum intram in sat, avem parte si de comitetul de primire. De data asta insa de unul oficial, pentru ca ni se cere sa platim taxa de rezervatie. Mi se pare corect, scot cu placere bani din buzunar pentru asa o minunatie! Si mai ales dupa ce am vazut prim ce am trecut noi 100 de km ca sa ajungem la ei "acasa", le-asi da chiar mai mult, numai sa poate sa mentina drumul acela "alive"! Mai aveam deci inca vreo 70 de km pana la "bivuac", iar din acel loc urma sa fie mai frumos mai variat si, mai ales mai populat. » Post actualizat in 30 Aug 2014 12:09 Ni se spusese ca la un moment dat vom avea de mers prin rau. Credeam ca e treaba serioasa, dar tot ce am gasit, era tot un afluent de topire, care curgea pe drum. Noroc a fost si acum, cu aceasta bucata de drum evident proaspat reparata, care scurta o urcare de deal prin grohotis, pe care curgea tot apa si pe care ne ducea track-ul nostru.... Iar dupa asta....am avut iar senzatii. Si anume ca am gasit o oaza in desert. Asa urma sa fie la fiecare sat pe care il vom traversa ulterior. Caci de acum urma sa traversam mai multe, tot mai apropiate unele de altele pe masura ce coboram spre "civilizatie", fiecare -oaze de verdeata in munti de steril, mocnind de viata intr-o lume in care te mirai ca reusesc sa cresca pana si copacii. Tot de aici, drumul a devenit mult mai practicabil, foarte bine intretinut daca e sa luam in considerare ca (am aflat ulterior) doar cu trei zile inainte avusese loc o ultima inundatie, ca in fiecare iarna e blocat si dupa dezghet trebuie refacut si ca ne aflam la mai mult de 200 de km de drumul national. In plus, au aparut si culorile uneori. Ce e mai interesant (apropos de sistemul de referinta al fiecaruia) e ca, femeia asta se afla la vreo 15 km de satul in care vroia sa ajunga, era cam 5 seara, dar ea se plimba fara nici un stres. Si nu era singura! In timp ce noi, pe mobre, la maxim 30 km de Sabnov, eram stresati ca nu mai ajungem odata! La fel, discutand cu gazda noastra din seara aia despre ce fac ei daca se imbolnavesc si medicul din sat nu-i poate trata, am primit cu cea mai mare naturalete raspunsul: "-Mergem in Khorog, desigur!" Adica 170 de km, vara/iarna, pe un drum care veti vedea in continuare ce poate aduce, chiar vara. Nimic mai natural! Va dati seama ca tot de acolo se aprovizioneaza si magazinul satului, nu? Asta pentru cei care au avut vreodata vreun magazin de orice fel....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Sooooo....I`m back. Uelcam bec! Desi e un traseu despre care s-a scris ca e foarte dificil, in realitate portiunile dificile sunt doar cateva. Asta daca ai noroc asa cum am avut noi, si te nimeresti acolo intr-un sezon secetos (ca sa nu trebuiasca sa treci 50 de cursuri de ape de dezghet) si dupa ce au avut timp localnicii sa repare toate podurile si portiunile de drum inundate in trecut..... Eu cred ca n-ati avut chiar asa de mult noroc. Intr-adevar, a fost o perioada tare secetoasa, dar si neobisnuit de calda! Si sa nu uitam ca majoritatea apelor din zona vin din topirea ghetarilor. Deci mai multa caldura = mai multa apa. Apropo, mai tineti minte trecerea prin apa buclucasa pentru Bob si prietenul nostru australian? Cand ne-am intors noi, era frig si ningea, in schimb pe vadul respectiv nu mai era nici urma de apa La fel si in zona cu pamant rosu si la ultimul vad spre Kirghizstan. Nicio urma de apa! Dar peisajul face toti banii. Coboram si apoi mergem pe langa valea de scurgere a ghetarului Fedcenko, cel mai mare din lume. Ceva de genul 15 km lungime si 5 latime..... Evident, noi nu-l vedem, e 20 de km mai sus, dar valea pe care ii curg apele e spectaculoasa. Ghetarul Fedchenko are vreo 77km lungime (!) - este cel mai mare ghetar din afara regiunilor polare - si se scurge inspre nord, catre granita cu Kirghizstan. http://en.wikipedia.org/wiki/Fedchenko_Glacier Valea in cauza se cheama Tanymas si provine din cei 4 ghetari Tanymas si din ghetarul Grum-Grshimailo (oarecum 'ramificatii' ale ghetarului Fedchenko). Eu mi-am dorit cu ardoare sa ajungem intr-un loc de unde sa putem vedea o parte din Fedchenko (sau macar una dintre aceste 'ramificatii') insa, dupa cum stiti si voi, e greu sa combini o tura moto cu una de trekking serioasa. In rest - tare fain pe Bartang. Gandind retrospectiv, mare pacat ca m-am imbolnavit si n-am mai ajuns. Dar n-au intrat zilele-n sac. Intr-o buna zi sper sa ajungem si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 @ADVRadu: Ai tu mare dreptate cu ce zici despre topirea zapezii, insa cert e ca, spre deosebire de ce am citit la altii gen "Lots of water crossings", noi chiar nu am trecut prin "lots". Sau poate e iar vorba despre ce intelege fiecare din ce vede..... Cat despre ce am gasit noi la fata locului, eu am pus-o pe seama faptului ca da, poate ca a fost mai cald, dar daca nu are ce se topi, nu se topeste nici asa...sau poate se topeste mai repede, inainte sa apucam noi sa trecem pe acolo. Tinand cont ca practic noi am ajuns la sfarsitul perioadei de vara. Dupa cum povestesti chiar tu, o saptamana mai tarziu, deja era frig, iar zapada de sus deja inghetase la loc. De unde lipsa apei in trecerea despre,care vorbesti. Si totusi, imi place teoria ta, ca nu a fost noroc.... If you know what I mean! Si multumesc pentru datele despre ghetari, noi am trait meru cu impresia ca e asa cum scrisesem eu. Vorbisem chiar daca nu ar fi fost posibil sa urcam pana la Fedcenko..... » Post actualizat in 31 Aug 2014 13:23 Uel, lets continiu. Ca mai e un pic si termin, doar am ajuns la ziua patru din 12..... Mai adaug cateva poze pana la Sabnov, caci de aici drumul incepuse sa aiba chiar farmec. Si am ajuns la Sabnov...un sat in stanca, situat la 3000 m altitudine si 170 km de M41 (="civilizatie"). Pun ghilimelele, nu ca sa dau impresia ca in Tajikistan nu ar fi fost civilizati, ci pentru ca nu pot spune ca in Sabnov ar fi fost civilizatia mai putina decat de-a lungul lui M 41. Aveau scoala,liceu si spital! In plus, aveau propriile culturi cu un sistem de irigatii care ne-a uimit prin ingeniozitatea cu care foloseau si imparteau resursele oferite de natura/ recte apa.Si eu care ma asteptam ca tocmai acolo sa gasesc cu cea mai mare probabilitate saracia de care tot auzisem vorbindu-se! Intrarea in sat Satul si cuptorul de paine traditional si prim plan Casa in care am stat Si facilitatile. In prim plan boilerul, in plan secund dusul, iar ultimul, toaleta. Totul "mulat" pe relieful stancos, la fel de ingenios ca si locul ales pentru case. » Post actualizat in 31 Aug 2014 15:11 A doua zi, plecam relaxati. De aici e clar ca drumul coboara continuu, nu mai avem motive de stres. Sau ma rog, asa credeam noi. Dar dupa cum v-am spus, am avut noroc, avand in vedere ca doar cu trei zile in urma fusese inundatie. Pornim in sus si mergem la inceput la o inaltime considerabila. In final trebuie sa jungem in valea din coltul din stanga jos al primei poze. Si dupa aia, pe partea cealalta a raului. In realitate nu am urcat dealul, desi trak-ul era pe acolo, pentru ca, iar am avut parte de chestia aia cu "n" si se reparase drumul pe la baza dealului. Drum care cu un an in urma fusese blocat. Si de aici, chiar ca a fost plimbare pe langa rau, cu trecere prin multe sate, sa tot fi fost vreo 120 de km. No problem! Doar ca.... vorbim totusi de raul Bartang, daaaa? Si fusese inundatie, daaaa? Ma rog, multe balti din astea, mai pana la glezne, mai pana la genunchi. A pus Cristache poze, ati prins ideea.... Da, dar exista si mai bine si de ce sa nu incercam? Trecem noi de balta din ultima poza, ajungem la un platou (pe care era chiar heliport! -asta apropos de civilizatie....), dupa care drumul se inchide si suntem dirijati (era acolo chiar un nene care statea sa dirijeze cele trei masini pe ora care treceau!) catre a o lua in sus, la "deal". Si asa facem. Trei dintre noi, care eram mai in fata. Ce sa zic, inundatia fusese in urma cu trei zile, iar in acest rastimp, reusisera deja sa amenajeze un detour de vreo 2 km, pieptis pe munte. O minunatie de piatra concasata netasata, in curbe in ac de par la inclinatie mare- cum altfel? Ma intreb daca la noi ar fi posibil.... asta tot apropos de civilizatie, evident. Ei si deci, iaca de ce trebuia s-o luam noi in sus, lucru la care am fost cam sceptica la inceput, drept sa marturisesc. Dar nu trebuie sa faca toti la fel, nu? Ca doar nu suntem oi.... asa ca altii au luat-o pe langa rau. Well, asta a cam fost ultima chestie interesanta pe drumul pana la asfalt, unde, cei mai inspirati s-au tratat cu o spalare profesionala iar cei mai putin inspirati au mers pana la Khorog in "suc propriu". De fapt in carapace proprie, caci cadea praful de pe mine bucati- bucati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Si dupa aia, pe partea cealalta a raului. IMG_6192.JPG No, aici nu inteleg nici eu...ati trecut raul, dar drumul se vede pe malul celalalt !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 No, aici nu inteleg nici eu...ati trecut raul, dar drumul se vede pe malul celalalt !? Pai....da, ai dreptate, e putin confuz. Poza e facuta din varful aceluiasi deal de unde am pozat valea. Raul ala era un afluent care venea din dreapta, iar in poza se vede drumul viitor. Pe care l-am trecut pe un pod, ocolind un pic din fericire, caci altfel asi mai fi avut de povestit si cum am schimbat uleiul la mobre pe malul lui.....era cam adanc, deh. Si de altfel a fost o bucata frumoasa, plina de bolovani ocolisul ala. Ne-au cam clantanit dintii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Ia uite domne, deja unii pun poze.. ia sa ma mobilizez si eu sa va arat cate ceva Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 10, 2014 Autor Share Postat Septembrie 10, 2014 Ia uite domne, deja unii pun poze.. ia sa ma mobilizez si eu sa va arat cate ceva Bob Pai a trecut deja o luna... Daca nu mai aveti de comentat/pus poze pana in punctul asta al excursiei, as trece la episodul Zorkul, care dupa mine a fost pe locul 2 dupa Valea Bartang... » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:32 Povestea noastra de pe Valea Bartang spusa de Dayana acum si pe ADVRIDER... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1007364 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 stai un pic, ca ma apuc acum sa le pun pe flickr si apoi cateva aici Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 stai un pic, ca ma apuc acum sa le pun pe flickr si apoi cateva aici Bob Da, hai sa ne sustii! O mai postez si eu,dar inca nu am selectat tot ce vroiam sa postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Pe principiu mai bine mai tarziu decat niciodata, urmeaza cateva foto si de la mine. Nu o sa scriu prea mult text, pentru ca e destul mai sus In fata aeroportului din Bishkek, "Ready to Race" ... Imi plac restaurantele aici, dupa masa merge un somnic Dupa amiaza ne cazam la o gazda a carei fata vorbeste franceza. Noroc cu Dayana ca a salvat situatia Mai avem de aranjat una alta la motocicleta Lacul Toktogul, Caraibe style Si cam asa arata toata gasca de motoristi E ora mesei... din nou. De data asta shashlyk Cum ma invarteam eu pe acolo pe langa masa aud deodata un schelalait ... Si nenea care ne-a pregatit shashlykul Seara gasim cea mai bomba cazare din Kyrgyzstan. Dar avem noroc de o masa buna la un local din zona Unde mergem si a doua zi dimineata Baiatul a venit din Omsk cu bicicleta. E ceva sa dai la pedale sa urci pana la 3615 m numai in pasul asta. Poze cu pasul nu mai pun ca sunt mai sus Ne apropiem de Tajikistan. MMmmmmm abia asteptam sa intram Mergem spre Kyzyl Art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 (editat) Welcome to Tajikistan Dupa gard e China Si cum mergeam eu pe drumul ala de asfalt furat de un peisaj superb, vad in ultimul moment ca drumul se termina intr-un rau. Am scapat numai cu o pana pe spate In poze nu arata asa nasol, dar cand mergi cu vreo 80 si vezi asta in ultimul moment... nu e prea bine Dragos si rezervorul lui suplimentar de 5 euro Mr Pintilie and ... the mighty 990 Cimitir la 4000 m Si am ajuns la Karakol, la o gazda. Lacul si satul Karakol sunt la ~3900 m. In ciuda acestor mii de fire de curent, se folosea generatorul "Feeling good at Karakol" Da si mie o gura Plescoi se ruga la zei O planta de altitudine . Tot din seria cu "having fun" sau "feeling good" Editat Septembrie 12, 2014 de bob66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Welcome to Tajikistan Dupa gard e China Si cum mergeam eu pe drumul ala de asfalt furat de un peisaj superb, vad in ultimul moment ca drumul se termina intr-un rau. Am scapat numai cu o pana pe spate Sa intelegem ca, cricul de f800 e mai bun decat cel de LC8 pentru decomprimat cauciucuri? :-) In poze nu arata asa nasol, dar cand mergi cu vreo 80 si vezi asta in ultimul moment... nu e prea bine Dragos si rezervorul lui suplimentar de 5 euro Mr Pintilie and ... the mighty 990 Me gusta! Cimitir la 4000 m Si am ajuns la Karakol, la o gazda. Lacul si satul Karakol sunt la ~3900 m. In ciuda acestor mii de fire de curent, se folosea generatorul "Feeling good at Karakol" Da si mie o gura Plescoi se ruga la zei O planta de altitudine Tot din seria cu "having fun" sau "feeling good" Eu tot n-am priceput care e faza cu cazarea asta din Karakul, de ce toata lumea merge acolo. La 'dus' am stat la cort, dar la intors am zis ca e prea frig si am cautat cazare. In timp ce la cei de mai sus era plin, la cealalta pensiune am fost noi si vreo 5 turisti cu o masina. Conditiile si preturile presupun ca sunt similare. E drept ca turistii nici macar nu au parut interesati sa vorbeasca cu noi, dar gazdele au fost de nota 20. Ne-au facut foc in soba (si stiti si voi cat e de greu sa faci foc atunci cand pe raza de sute de km nu creste niciun copac), ne-au chemat cu ei la masa (or fi vazut ca suntem mai altfel?!?) am vorbit de toate...as fi sperat si la un paharel, dar au fost traditionalisti si am beut doar ceai :-( In fine, cred ca va trebui sa le mai fac un pic de reclama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Pai .. LC8-ul era pe cricul central Cu cazarea, asa s-a nimerit; o aveam in gps si ne-am dus direct acolo. Hai ca mai continui cu pozele... imediat Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Pai Radu, stii cum e: reclama se face din om in om. In cazul asta, din track in track. Esti sau nu esti acolo, ca trackurile merg de la biker la biker, de la biciclist la biciclist. Asa ca banuiesc ca aia unde am sta noi au devenit homestay pentru oameni pe doua roti, ceilalti pentru masinisti. Pune si tu track-ul pe ADV sau undeva international si le faci reclama si lor. Cat despre conversatie..... Nici noi nu am fost prea interesanti pentru cei de la cazare. E drept, nici ei pentru noi. Iar alcoale trebuia sa ceri, ca nu ti se ofera. Sunt musulmani. Noi am cerut si pana la urma s-a facut rost peste tot, chiar si acolo unde initial ne zisesera ca nici vorba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Lacul Karakol De aici incep pozele cu Valea Bartang. Primii aprox 80 km sunt la peste 3800 m, dupa care se coboara brusc vreo 700 m diferenta de nivel in numai cativa km La o pauza de... pepene (pepenele a fost carat de vreo 3 zile, din Kyrgyzstan) Cristache » Post actualizat in 12 Sep 2014 10:30un reply va rog » Post actualizat in 12 Sep 2014 10:33mai repede... ca am in clipboard mai multe imagini care nu au mai incaput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Go Bob! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Asta e coborarea cea mai spectaculoasa de pe vale. Undeva in zare, pe vale, dupa vreo 20 km, se poate ajunge la ghetarul Fedchenko, cel mai lung din lume Dayana intr-un moment de reculegere Pe portiunea asta unii au prins zapada Multa sare Din cand in cand mai vine o furtuna de praf Un pasaj putin delicat Dayana printre bolovani Se vede satul Goudara. Primul sat pe valea Bartang (venind dinspre est), la aproximativ 130 de km de la intrarea pe vale Valea Bartang spre vest Grohotis Se simte ceva zgaltaiala pe aici Dragos Cele doua femei care veneau din satul vecin Cateodata apa vine peste drum Exista si copaci printre toti bolovanii astia Curba la dreapta inca un reply pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Mai, dar greu mai e sa scrii pe situl asta! Ar putea cumva un moderator sa mareasca limita la pozele postate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Am ajuns la cazare. Satul Savnov, familia Alifbetov. Am fost impresionat de ospitalitatea acestor oameni simpli. Baiatul gazdei vorbeste ceva engleza. Cand am ajuns am inceput sa mancam caise din pomii de langa casa (cu permisiunea lor bineinteles). La un moment dat incepe gazda sa culeaga caise. Noi in gandul nostru, glumind, ne gandeam... ma da astia s-au speriat ca le mancam toate caisele si s-au apucat sa-si puna si ei deoparte ceva ! De fapt le-au cules sa ni le puna pe masa o data cu mancarea. Mi-a placut foarte mult in zona asta ca oamenii sunt gospodari. E adevarat ca nici n-au de ales. Ma indoiesc ca au asa multe ajutoare sociale ca oamenii de la noi de la tara care stau toata ziua in bodega si toata banii. Nu ai grija sa-ti faci provizii vara, iarna ai pus-o. Cum arata gradina familiei Caisele despre care spuneam Oamenii muncesc la camp Pensiunea vazuta de pe dealul de vis-a-vis Satul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.