Dana A Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) Buna. Am un Dragstar Classic si as vrea sa imi cumpar manere incalzite. Am 2 intrebari: 1. Manerele Dragstar-ului Classic au 22 mm? 2. Aveti vreo sugestie (eu am vazut pe Louis niste manere Saito si ma gandeam sa le iau pe acelea; au unele la reducere acum (Saito II) si costa 30 euro)? Multumesc. Editat Martie 23, 2009 de Dana A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xzmeu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Buna. Am un Dragstar Classic si as vrea sa imi cumpar manere incalzite. Am 2 intrebari: 1. Manerele Dragstar-ului Classic au 22 mm? 2. Aveti vreo sugestie (eu am vazut pe Louis niste manere Saito si ma gandeam sa le iau pe acelea; au unele la reducere acum (Saito II) si costa 30 euro)? Multumesc. manerele de 22 mm nu se potrivesc, la Dragstar grosimea ghidonului este de 25. din ce am observat pe louis nu au manere incalzite de 25 mm . bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Buna. Am un Dragstar Classic si as vrea sa imi cumpar manere incalzite. Am 2 intrebari: 1. Manerele Dragstar-ului Classic au 22 mm? 2. Aveti vreo sugestie (eu am vazut pe Louis niste manere Saito si ma gandeam sa le iau pe acelea; au unele la reducere acum (Saito II) si costa 30 euro)? Multumesc. dar de ce vrei manere incalzite? ca vine vara si pana atunci iti poti lua niste manusi mai groase sau iti poti cumpara manusi incalzite ca au incalzire si in palma si pe dosul palmei ... cred pe cand manerele te incalzesc doar in palma si tot o sa-ti inghete degetele parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Exact asta i-am zis si eu...Ii dadeam manerele mele incalzite,ca tot stau degeaba,de-un an..Si eu,clar,o sa-mi iau manusi incalzite electric.Da-s pt. ghidon de 22mm,manerele mele,iar la Dragstar,e de 25 mm. @johnyebravo: vezi ca dupa ce-mi iau motorul de la reparat,si mai strang niste bai,imi iau xenon,si vreau sa pun si-n proiectoare,nu doar in far...Te bagi? Sursa,se stie...Ebay...Mai ieftin ca la noi,cu transport,cu tot.Si de moto,nu de masina. Editat Martie 27, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Schimb sa (scaun) pasager custom cu unul clasic. Si ps...cata atmosfera bagati in roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dana A Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Multumesc mult, baieti. Nu imi mai iau atunci manere incalzite; astept sa mai strang niste bani si imi iau direct manusile. D P.S.: Cand facem si noi o micuta intalnire a Dragstaristilor (la care evident sa poata veni si oricine altcineva mai vrea, ca noua ne plac oamenii care admira Dragstarul)? Mie mi-ar placea tare mult sa va cunosc (mai ales ca sa va pot intreba apoi o groaza de chestii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 ...Geo,mai discutam pe tema asta,dupa ce-o sa-mi iau manusi din alea...Au rezistenta electrica,pe toata suprafatza palmei,si pe exterior si pe degete.Minerele,incalzesc numai partea interioara a palmei.Eu,cel putzin,stau tot timpul,cu 2 degete,pe manete-clar, astea 2 ingheatza de la frig.Chiar cu minerele pornite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Multumesc mult, baieti. Nu imi mai iau atunci manere incalzite; astept sa mai strang niste bani si imi iau direct manusile. D P.S.: Cand facem si noi o micuta intalnire a Dragstaristilor (la care evident sa poata veni si oricine altcineva mai vrea, ca noua ne plac oamenii care admira Dragstarul)? Mie mi-ar placea tare mult sa va cunosc (mai ales ca sa va pot intreba apoi o groaza de chestii ) pai hai sa o facem candva poate intr-o sambata, o sa avem timp ca de, vine vara sa simta si motoretele noastre ca sunt intr-o comunitate drag(star)a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamahaD Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Salutare tututor celor care citesc topicul meu. Am nevoie de fratii mei chopperisti ca de aer (de oriunde ati fi!!!) Nu reusesc sa gasesc un cardan/grup cardanic la mana a doua. Defectiunea propriu-zisa e la pinionul de atac din cadrul grupului diferential si bucsa intermediara dintre arbore cardanic si pion. Cam asta ar fi defect la cardan. Ajutati-ma, va rog, cu orice fel de informatii stiti, aveti sau despre orice poate fi de ajutor pentru chestiunea asta. Eventual cu dealeri din tara care sa aduca piese SH. Mii de Multumiri. Pentru detalii mai de amanunt, cei care sunt dispusi sa ma ajute, scrieti-mi la e_florescent@yahoo.com Florin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) salut Florin, ar fi trebuit sa incepi prin a cauta topicul potrivit intrebarii tale(de ex "yamaha dragstar" sau "accesorii/piese"),si prin ati completa profil-ul cum trebuie. ref la piese,cauta in sectiunea vinzari,acolo sint persoane care dezmembreaza moto,sau aduc piese la comanda. in plus,cauta pe ebay.com sau ebay.de. succes. B. Editat Aprilie 1, 2009 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
live to ride Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Salutare..am si eu un dragstar650 si am pus cate ceva pe el...anume parpriz cumparat de la motorteam,crashbar+sisibar cumparate de la paulas bikershop.cam cu atat te pot eu ajuta...cu specificatia ca iti trebuiesc ceva bani. RIDE SAFE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 mey dragstristilor iaca o intrebare de 10 puncte.Ma pus draku sa iau un ditai pironu in roata spate de la al meu iacht si m-am chinuit ca porcu sa dau roata spate jos.Pana nu am dat cardanul si etrierul jos nu am putut sa o scot.Voi ati facut operatiunea asta vreodata?Se putea face mai simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 La dstar de 650 nu este etrier pe spate, dar cardanul tot trebuie dat jos. Eu am facut doua pene pe spate, si nu am gasit solutie mai simpla. Oricum, nu e cine stie ce de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 mey dragstristilor iaca o intrebare de 10 puncte.Ma pus draku sa iau un ditai pironu in roata spate de la al meu iacht si m-am chinuit ca porcu sa dau roata spate jos.Pana nu am dat cardanul si etrierul jos nu am putut sa o scot.Voi ati facut operatiunea asta vreodata?Se putea face mai simplu? da sa ocolesti pironul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) dasa ocolesti pironul e si asta o varianta Editat Aprilie 8, 2009 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 mey dragstristilor iaca o intrebare de 10 puncte.Ma pus draku sa iau un ditai pironu in roata spate de la al meu iacht si m-am chinuit ca porcu sa dau roata spate jos.Pana nu am dat cardanul si etrierul jos nu am putut sa o scot.Voi ati facut operatiunea asta vreodata?Se putea face mai simplu? am avut si eu "placerea" asta. mai simplu nu merge. tot ce pot sa spun e ca asa am invatat ca si sculele conteaza. m-am chinuit sa desfac piulita de la axul rotii cu cheile din trusa de nu mi-a mai trebuit. dupa faza asta m-am dus si mi-am cumparat niste chei stanley si cu astea desfac si cel mai intepenit surub. eu totusi trag speranta sa nu am mare nevoie de ele si sa le tin doar asa de decor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dana A Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) Trebuie sa fac revizia de 13 000 km. Stie cineva un mecanic bun (preferabil care sa nu incerce sa imi ia toti banii)? Stiti cumva ce ar insemna un pret corect pentru o asemenea revizie (fara consumabile, pe care le cumpar eu separat; ati facut cumva de curand revizia)? Conform cartii tehnice, la 13 000 km trebuie sa fac urmatoarele (daca am uitat ceva, completati va rog): 1 joc termic 2 inlocuire bujii 3 verificare sistem racire 4 verificare sistem alimentare (furtune) 5 inlocuire filtru benzina 6 verificare sistem evacuare 7 sincronizare carburatoare 8 ajustare relanti , gresare cablu acceleratie 9 verificare sist de control al emisiilor de vapori si 1 schimb ulei 2 schimb filtru ulei 3 curatare sau inlocuire filtru aer 4 verificare ,ajustare ,ungere sau schimbare cablu ambreiaj 5 verificare lichid frana ,palcute 6 ajustare cablu frana spate 7 verificare nivel ulei oala cardan 8 verificare roti 9 verificare anvelope 10 verificare rulmenti de roata 11 verificare bascula 12 verificare rulmenti de juguri 13 verificare suruburi cadru 14 verificare si ungere cric 15 senzorul de cric verificat 16 verificare furca fata 17 verificare amortizor spate 18 lubrifiere cablu km 19 lubrifiere pivotii manetelor de frana si ambreiaj 20 lubrifiere maneta frana si pedala frana Editat Aprilie 9, 2009 de Dana A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Imi poti da si mie un link cu cartea technica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Dana,punctul 3 de pe lista ta,poti sa-l bifezi,de la bun inceput...Sistem racire=racire cu apa sau cu ulei.La Dragstar,e racire cu aer...n-ai ce sa verifici Ti-i l-as recomanda pe Clavi,e mecanic bun,si nici nu se arunca la pretz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) Trebuie sa fac revizia de 13 000 km. Stie cineva un mecanic bun (preferabil care sa nu incerce sa imi ia toti banii)? Stiti cumva ce ar insemna un pret corect pentru o asemenea revizie (fara consumabile, pe care le cumpar eu separat; ati facut cumva de curand revizia)? Conform cartii tehnice, la 13 000 km trebuie sa fac urmatoarele (daca am uitat ceva, completati va rog): 1 joc termic 2 inlocuire bujii 3 verificare sistem racire 4 verificare sistem alimentare (furtune) 5 inlocuire filtru benzina 6 verificare sistem evacuare 7 sincronizare carburatoare 8 ajustare relanti , gresare cablu acceleratie 9 verificare sist de control al emisiilor de vapori si 1 schimb ulei 2 schimb filtru ulei 3 curatare sau inlocuire filtru aer 4 verificare ,ajustare ,ungere sau schimbare cablu ambreiaj 5 verificare lichid frana ,palcute 6 ajustare cablu frana spate 7 verificare nivel ulei oala cardan 8 verificare roti 9 verificare anvelope 10 verificare rulmenti de roata 11 verificare bascula 12 verificare rulmenti de juguri 13 verificare suruburi cadru 14 verificare si ungere cric 15 senzorul de cric verificat 16 verificare furca fata 17 verificare amortizor spate 18 lubrifiere cablu km 19 lubrifiere pivotii manetelor de frana si ambreiaj 20 lubrifiere maneta frana si pedala frana multe din lucrurile scrise mai sus se pot face foarte simplu printr-o verificare simpla vizuala sau manuala uleiul si filtrul se schimba f usor iti trebuie doar o cheie de 18 inelara si imbusurile din trusa, bujiile la fel pentru cele mai complicate poti apela la un mecanic ps eu singur mi-am schimbat ambreiajul adica ferodourile, discurile de frictiune si arculetele, reglajul fiind foarte simplu am luat doar manualul de service si am urmat etapele scrise Editat Aprilie 12, 2009 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
08SBF Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salut, Am o mica problema si poate ma ajuta cineva sa o rezolv... Mi-am luat un crash-bar de pe louis (10022107 YAMAHA XVS 650 DRAG ST (4VR) ), si cand a ajuns la mine mi-am dat seama ca nu il voi putea monta din cauza comenzilor avansate pe care le am montate deja... O prostie, stiu, dar nici nu m-am gandit ca ar fi posibil asa ceva... Intrebarea mea ar fi daca are cineva un alt model de crash-bar, si daca ar vrea sa faca schimb cu mine, poate scap fara sa cumpar unul nou. Ca ideee crashbarul meu arata cam asa : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
08SBF Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Are cineva un crash-bar Hepco&Becker montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 care stiti daca dashboard-ul la dragstar,are cumva si o rama de cauciuc pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel_rebelbiker Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Salut, Am o mica problema si poate ma ajuta cineva sa o rezolv... Mi-am luat un crash-bar de pe louis (10022107 YAMAHA XVS 650 DRAG ST (4VR) ), si cand a ajuns la mine mi-am dat seama ca nu il voi putea monta din cauza comenzilor avansate pe care le am montate deja... O prostie, stiu, dar nici nu m-am gandit ca ar fi posibil asa ceva... Intrebarea mea ar fi daca are cineva un alt model de crash-bar, si daca ar vrea sa faca schimb cu mine, poate scap fara sa cumpar unul nou. Ca ideee crashbarul meu arata cam asa : Salut ! Trebuia sa te interesezi mai inainte de al cumpara ,eu am primit cadou un crash-bar de la nepotul meu care a tinut neaparat sa puna comenzi avansate.Cred ca se poate modifica prinderea cu ceva prelungitoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Domnilor, spuneti-mi va rog cata zeama sug caprele de 650... si totodata care-i diferenta dintre 650 si 650A (intreb pentru ca intentionez sa imi iau o mobra de 650... dragstar, nu royal/midnight star) va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.