Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut tuturor.

De vreo saptamana sunt proapat posesor de Dragstar 650. Inca nu am adus-o acasa, dar pe 15 iulie am examen si ma duc sa o iau in weeked. Este in Pitesti.. deci un drum scurt si lejer.

Motocicleta este fabricatie 2002, prima inmatriculare fiind in 2004. Are 7500km, carte service.. etc, nu sunt masluiti km cu siguranta, proprietarul nefiind in tara de cativa ani. Uleiul a fost schimbat in iunie si filtrul de aer. Cauciucurile sunt cele originale. Desi arata ca noi ma gandesc ca au totusi 7 ani. Vreau sa ii montez si o alarma. Inca studiez piata, dar am vazut ca sunt ieftine.. undeva la 280 lei.

Va rog sa imi spuneti ce teste/revizie ar trebui sa ii fac pentru a fi totul ok si unde este cel mai convenabil/profesional loc din Bucuresti pentru asa ceva.

Va multumesc si apreciez orice sugestie.

Este prima mea motocicleta si sunt innebunit dupa modelul acesta.

Marius.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor.

De vreo saptamana sunt proapat posesor de Dragstar 650. Inca nu am adus-o acasa, dar pe 15 iulie am examen si ma duc sa o iau in weeked. Este in Pitesti.. deci un drum scurt si lejer.

Motocicleta este fabricatie 2002, prima inmatriculare fiind in 2004. Are 7500km, carte service.. etc, nu sunt masluiti km cu siguranta, proprietarul nefiind in tara de cativa ani. Uleiul a fost schimbat in iunie si filtrul de aer. Cauciucurile sunt cele originale. Desi arata ca noi ma gandesc ca au totusi 7 ani. Vreau sa ii montez si o alarma. Inca studiez piata, dar am vazut ca sunt ieftine.. undeva la 280 lei.

Va rog sa imi spuneti ce teste/revizie ar trebui sa ii fac pentru a fi totul ok si unde este cel mai convenabil/profesional loc din Bucuresti pentru asa ceva.

Va multumesc si apreciez orice sugestie.

Este prima mea motocicleta si sunt innebunit dupa modelul acesta.

Marius.

 

daca uleiul si filtrul sunt schimbate mai poti schimba lichidul de frana si uleiul la reductor la roata spate

verifica placutele chiar schimbate

cauciucurile parerea mea ca le mai poti tine mai ales ca nu mergi cu viteze mari si plus ca au camere, asa ca nu exista pericolul ulei explozii, eventual schimbi doar camerele

si vezi bateria ca e posibil sa nu mai tina curentul chiar daca initial porneste

 

sa o stapanesti sanatos si multi km

 

ps uite cum se ingroasa randurile dragstar-istilor

Editat de johnyebravo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de sfaturi.

O sa le ascult pe toate. Cauciucurile sunt ok. nu au crapaturi si cu toate ca au rulat 7000km si 5 ani (2 a stat in showroom)..nu se vede uzura pe ele.

Stiti un service sau un mecanic care face aceasta mentenanta?

Bateria si sistemul electric o sa fie verificate cand montez alarma.

 

PS. Motocicleta este pur si simplu superba. Pentru incepatori mi se pare mai mult decat suficient Dragsterul de 650. Poate si pentru cei mai avansati care nu vor motociclete grele.

Concluzia..... nu vad nici-un motiv sa nu se ingroase randurile:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucurile parerea mea ca le mai poti tine mai ales ca nu mergi cu viteze mari si plus ca au camere, asa ca nu exista pericolul ulei explozii, eventual schimbi doar camerele

si vezi bateria ca e posibil sa nu mai tina curentul chiar daca initial porneste

 

Eu stiu ca este mai mare riscul de explozie la o roata cu camera descat la una tubeles- a mea de ex e 2002 am luat-o la 17 mii de km-si, desi cauciucurile arata foarte bine,adica au suficienta carne pe ele-toamna asta am de gand sa le schimb-fiindca prin santurile profilului se vad niste crapaturi fine.Oricum sezonul asta te mai tin fara probleme si poate inca doua sezonae de acum incolo dar...asta depinde de cati km faci cu ele si de cat de safe vrei sa te simti.

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucurile parerea mea ca le mai poti tine mai ales ca nu mergi cu viteze mari si plus ca au camere, asa ca nu exista pericolul ulei explozii, eventual schimbi doar camerele

si vezi bateria ca e posibil sa nu mai tina curentul chiar daca initial porneste

 

Eu stiu ca este mai mare riscul de explozie la o roata cu camera descat la una tubeles- a mea de ex e 2002 am luat-o la 17 mii de km-si, desi cauciucurile arata foarte bine,adica au suficienta carne pe ele-toamna asta am de gand sa le schimb-fiindca prin santurile profilului se vad niste crapaturi fine.Oricum sezonul asta te mai tin fara probleme si poate inca doua sezonae de acum incolo dar...asta depinde de cati km faci cu ele si de cat de safe vrei sa te simti.

Sa o stapanesti sanatos!

 

Multumesc la fel. Cauciucurile o sa le tin sezonul asta si le schimb in primavara. De curizitate .. spune-mi si mie pe PM cu cat ai luat-o .. inteleg ca este achizitie recenta. Din pacate poze nu pot sa pun inca dar promit ca saptamana asta sa umplu forumul de poze.. nu ca ar pasa cuiva cum arata Dragsterul meu ... dar cand iubesti cu adevarat simti nevoia sa tipi in gura mare...:laugh:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc la fel. Cauciucurile o sa le tin sezonul asta si le schimb in primavara. De curizitate .. spune-mi si mie pe PM cu cat ai luat-o .. inteleg ca este achizitie recenta. Din pacate poze nu pot sa pun inca dar promit ca saptamana asta sa umplu forumul de poze.. nu ca ar pasa cuiva cum arata Dragsterul meu ... dar cand iubesti cu adevarat simti nevoia sa tipi in gura mare...:laugh:))

 

 

Salut .. io iau azi un cauciuc spate pt dragstaru meu, si costa ieftin si e de firma, am comandat un Metzeler cu dunga alba :laugh: .. ma costa cam 114 iepuroi cu totu TVA +2% ... daca te intereseaza dami un PM.. si itzi dau nr lu care aduce cauciucuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu cred ca a mai fost postat aici informatia asta, asa ca: Firma americana Blue Collar Bobbers a scos un kit de conversie a Dragstar-ului la bobber. Dupa parerea mea arata misto si cred eu ca saua si aripa spate vor avea succes comercial.

 

3478269445_a0be84cb35_b.jpg

 

Linkurile utile sunt:

Blue Collar Bobbers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca o informatie utila pentru cei care vor sa-si customizeze Dragstarul: Uptown Customs e o mica firma americana, ce a scos un kit de conversie a carburatorului original cu altele (Keihin, S&S).

 

Flacaii au un

de prezentare a unui bobber bazat pe Dragstar, care suna extraordinar (exact ca un Harley). Totul lucrat din tzevi, carburator si admisie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu cred ca a mai fost postat aici informatia asta, asa ca: Firma americana Blue Collar Bobbers a scos un kit de conversie a Dragstar-ului la bobber. Dupa parerea mea arata misto si cred eu ca saua si aripa spate vor avea succes comercial.

 

3478269445_a0be84cb35_b.jpg

 

Linkurile utile sunt:

Blue Collar Bobbers

 

 

nu arata rau dar la cata ploaie am indurat anul asta pe sosele cred ca ultimul lucru din lume ar fi sa imi scot aripile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, am si eu o intrbare stupida.

Sunt mandrul proprietar al unui Dragstar 650 Classic si as vrea sa stiu, cauciucurile sunt cu camera sau fara? Daca sunt fara camera am inteles ca exista kituri de frana. Dar daca au camera tre sa invat sa dau rotile jos, in caz ca fac pana. Din cate mi-am dat seama nu e chiar usor sa dai jos roata din spate.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, am si eu o intrbare stupida.

Sunt mandrul proprietar al unui Dragstar 650 Classic si as vrea sa stiu, cauciucurile sunt cu camera sau fara? Daca sunt fara camera am inteles ca exista kituri de frana. Dar daca au camera tre sa invat sa dau rotile jos, in caz ca fac pana. Din cate mi-am dat seama nu e chiar usor sa dai jos roata din spate.

 

Multam

ai roti cu spite , deci ai camera

nu ai disc de frana pe spate deci se da relativ usor jos roata-trebuie dat jos cardanul

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai roti cu spite , deci ai camera

nu ai disc de frana pe spate deci se da relativ usor jos roata-trebuie dat jos cardanul

 

Da, la cardan ma gandeam cand am zis ca pare complicat de dat jos. Ok deci tre sa exersez datu jos al rotilor.

 

Multam de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal`tare.... in zilele astea o sa ma gandesc daca o sa vand mobra mea sau nu.. depinde de banca daca imi acorda creditu, vand mobra... si cumpar alta mobra mai puternica......

 

numai bine....

Mesaj completat

mobrita mea :lol:

post-41058-1248253371_thumb.jpg

post-41058-1248257149_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult Dana pt. rabdarea de a scrie si pt. raspuns. Mai studiez problema sa vedem ce-o iesi. Ideea e ca nici cu ghidonul standard nu m-am impacat rau, da dimpotriva, am fost incantat ca nu latea cu mult motorul, strecurandu-ma chiar f. bine printre masini la semafor. Tocmai de aceea cred ca mi-e si greu sa aleg altul acum. Chiar azi trec si pe la Romana pe la magazin.

Inca o data multumiri Dana.

 

Salut,

 

Eu am deja dragbar si vreau neaparat sa-mi iau ghidon de chopper "dinala suparatu'". Am auzit ca au la Romana cu 150 ron. Problema e ca nu mai am riserele originale :D si nici nu am gasit pe undeva altele sa se potriveasca.

 

Poze cu dragbarul :

 

www.youtube.com/watch?v=WLLI_XTX4Do

 

www.youtube.com/watch?v=kqdSmjrzMxY

 

 

Apropo. Nici la mecanic nu prea pot sa merg momentan. Am deja 30 000 km si nicio revizie in service. I-am schimbat consumabilele (ulei, filtre) la timp, am mai strans suruburile, am mai uns ce era de uns dar stiu ca are nevoie de o revizie mai amanuntita. Orice sfat in legatura cu ce altceva ar trebui sa mai verific este binevenit.

Bateria functioneaza la 10% din capacitate ( asa au zis cei de la rombat cand au incarcat-o). Stie careva unde gasesc baterie mai ieftina de 360 ron (atat e pe louis)

 

P.s > poate ne adunam intr-un wk mai multi cu dragstarele special pentru "bibilit"

Ride safe :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am deja dragbar si vreau neaparat sa-mi iau ghidon de chopper "dinala suparatu'". Am auzit ca au la Romana cu 150 ron. Problema e ca nu mai am riserele originale :) si nici nu am gasit pe undeva altele sa se potriveasca.

 

Poze cu dragbarul :

 

www.youtube.com/watch?v=WLLI_XTX4Do

 

www.youtube.com/watch?v=kqdSmjrzMxY

 

 

Apropo. Nici la mecanic nu prea pot sa merg momentan. Am deja 30 000 km si nicio revizie in service. I-am schimbat consumabilele (ulei, filtre) la timp, am mai strans suruburile, am mai uns ce era de uns dar stiu ca are nevoie de o revizie mai amanuntita. Orice sfat in legatura cu ce altceva ar trebui sa mai verific este binevenit.

Bateria functioneaza la 10% din capacitate ( asa au zis cei de la rombat cand au incarcat-o). Stie careva unde gasesc baterie mai ieftina de 360 ron (atat e pe louis)

 

P.s > poate ne adunam intr-un wk mai multi cu dragstarele special pentru "bibilit"

Ride safe :lol:

 

 

hai sa ne intalnim :D

 

tu spui ca una pe gel este 360ron

ia-ti una normala ca acolo sta dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Negresit, ma bag si eu la intalnire.

 

ce ai mai facut cu motocicleta?

ti-ai gasit ceva piese?

am eu maneta de frana nichelata luata de pe louis

poate trec pe la garaj sa-ti arat cum urla tobele daca mai esti interesat

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Johny....avand in vedere relatiile de prietenie cu Taica si Florin, facandu-ti reclama cum ca esti pasionat si te mai pricepi la Dragstar si accesorii, fiind si vecini de cartier, am tot incercat sa dau cumva de tine. Am renuntat pt. ca stiu ca muncesti mult si nah...nu vreau sa par genul insistent pe degeaba asa. O veni si momentul respectiv, cat mai curand sa speram. Saptamana aceasta dupa 21.30 pot ajunge pe la garaj. In rest...si eu cu la fel de multa munca ca multi altii.

Jucaria e pe drumul cel bun. Mergea si inainte perfect, dar cu ghidonul acela putin stramb era dubios. Am schimbat ghidonul cu unul mult visat de ceva vreme, un apehanger mediu de la Highway Hawk, care ma sparge cu pozitia pe care mi-o ofera. Restul sunt mici detalii care nu deranjeaza si se fac cu timpul. Astept niste semne de la "relatii" sa vad ce customizari urmeaza sa prestez.

 

P.S. Apropo de intalnire, culmea (!!!), am stat in Vama Veche, acum cateva saptamani, la fix 2 curti mai departe de tine, pe aceeasi straduta. Si eu tot cu mobra, cu inca cativa prieteni. Ti-am si vazut "star-ul" in curte pe perioada cat am stat, dar n-am banuit pana nu m-a luminat Florin. La mine ala a fost weekendul nefericit. :angry: Apropos...am auzit ca impartasim amandoi ideile referitoare la saua pt pasager....adica...OUT from here... :cheers:)

Editat de Bogmad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vreun care vinde dragstar 1100?!? daca da.. sa mi dea un PM.... multzam....

da este un dragstar de 1100 clasic de vanzare. e in bucuresti detalii la tel 0722719012 costel

 

Mesaj completat

e vreun care vinde dragstar 1100?!? daca da.. sa mi dea un PM.... multzam....

incerc sa-ti pun aici cateva poze

post-16351-1249037257_thumb.jpg

post-16351-1249037278_thumb.jpg

post-16351-1249037304_thumb.jpg

post-16351-1249037332_thumb.jpg

post-16351-1249037405_thumb.jpg

post-16351-1249037419_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-8528-1249044715_thumb.jpg

zici ca" e" frati-de curiozitate ce an? ce ban?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Poate vin si eu,daca acceptati un "outsider' cu Vulcan 750.Mai am de rezolvat niste "daca"-uri,ca sa fiu sigur ca vin.Cat stati voi,acolo?Ca eu as prefera sa ma-ntorc,pina seara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...