KESU Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Domnilor, spuneti-mi va rog cata zeama sug caprele de 650... si totodata care-i diferenta dintre 650 si 650A(intreb pentru ca intentionez sa imi iau o mobra de 650... dragstar, nu royal/midnight star) va multumesc anticipat! de consumat nu stiu ca consuma exact 650-ul dar nu cred sa ia mai mult de 5 -5 si ceva , ursoaica mea de 1100 ia intre 5 si 6 si ceva daca ma dau la ea deci...Diferenta intre 650 classic si 650 A, este doar de design adica prima varianta cea classic este cea cu roti groase si aripi imbracate ,iar varianta A este cea cu roata subtire pe fata si aripi dezbracate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Domnilor, spuneti-mi va rog cata zeama sug caprele de 650... si totodata care-i diferenta dintre 650 si 650A(intreb pentru ca intentionez sa imi iau o mobra de 650... dragstar, nu royal/midnight star) va multumesc anticipat! best of=3,8%...in oras maxim 5%. in rest,asa e cum zice bykerkes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dana A Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Diferenta In afara de cea de design despre care s-a mai spus, mai este o diferenta implicita de functionalitate: spre exemplu, datorita pozitionarii semnalizatoarelor spate un Dragstar Custom (650) nu accepta coburi prea mari; Dragstar Classic (650A) are mai mult loc pentru asa ceva. Gandeste-te bine ce vrei sa pui pe motocicleta cand alegi. Consum Eu am un Dragstar XVS 650A (Classic) din 2004. Consum mixt, fara pasager, fara bagaj, nu conduc agresiv (de multe ori stau la stop, in coada de masini, nu depasesc 110km/ora in afara orasului si merg cu 60 in oras): aprox. 5l/100 km. Domnilor, spuneti-mi va rog cata zeama sug caprele de 650... si totodata care-i diferenta dintre 650 si 650A(intreb pentru ca intentionez sa imi iau o mobra de 650... dragstar, nu royal/midnight star) va multumesc anticipat! Am fost la mecanic cu motocicleta (defapt la 2 mecanici). Mai am doar de schimbat 3 lucruri la ea si va fi in stare perfecta. Cand ne cunoastem si noi? Eu pana acum nu am cunoscut decat 2 posesori de Dragstar? D multe din lucrurile scrise mai sus se pot face foarte simplu printr-o verificare simpla vizuala sau manualauleiul si filtrul se schimba f usor iti trebuie doar o cheie de 18 inelara si imbusurile din trusa, bujiile la fel pentru cele mai complicate poti apela la un mecanic ps eu singur mi-am schimbat ambreiajul adica ferodourile, discurile de frictiune si arculetele, reglajul fiind foarte simplu am luat doar manualul de service si am urmat etapele scrise Editat Aprilie 23, 2009 de Dana A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 salut eu am dragstar classic din 2003 diferente fata de fratele lui nu sunt prea multe cele mentionate deja, diferente mici fata de greutate si sarcina admisa normal 233 kg, sarcina admisa 180 kg classic 247 kg, sarcina admisa 200 kg si cred ca sunt diferente si la sa, cea de classic mai mare si poate mai confortabila consum mixt cam 5.2 la mers prin oras si blana in afara orasului adica 150 km/h merge si sub 5 adica 4.8 dar la mers sub 120 km/h merge si 6.8 spre 7 dar cu 2 persoane coburi si 'top leder case' pline si mers 140 km/h pe A2 ps eu cunosc tot doi posesori de dragstar, eu si cu mine eu si cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutare baieti, dupa ceva timp revin cu intrebari. Am gasit in cele din urma motocicleta pe care mi-o doream. Un dragstar classic 400 pentru inceput. Intentionez sa il cumpar dar am cateva intrebari la care astept raspunsuri de la voi: - in primul rand un schimb de cauciucuri cam cat ma ajunge si de unde le pot cumpara si unde le pot inlocui pe cele vechi? (Bucuresti) - schimb de ulei. Ce ulei trebuie sa cumpar si ce cantitate (cand spun ce ulei ma refer atat la tip cat si la producator) - unde gasesc un set de bujii si ce marca/tip sa fie. - la voi seria de pe cadru coincide cu seria de pe motor? - tobele au gaurele sub ele (mi s-a spus ca sunt pentru scurgerea condesului) Si in ultima faza inca o intrebare de data asta insotita de poza: Mai jos am atasat poza in care cu cerc rosu e incercuita o zona a motorului! Intrebarea mea...ce se gaseste acolo. Am vazut ca mobra avea acolo niste silicon folosit pentru etansare. L-am dat la o parte si nu curge picura sau mai stiu eu ce. Trebuia ca acolo sa fie o garnitura ceva? Nu stiu mi s-a parut putin ciudat si voiam sa te intreb. Va multumesc pentru tot si astept raspunsurile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 unde pot cumpara racorduri (coturi) pt carburatoare? macar ieftin (aftermarket) in afara de la Yamaha... multzam Salutare baieti, dupa ceva timp revin cu intrebari.Am gasit in cele din urma motocicleta pe care mi-o doream. Un dragstar classic 400 pentru inceput. Intentionez sa il cumpar dar am cateva intrebari la care astept raspunsuri de la voi: - in primul rand un schimb de cauciucuri cam cat ma ajunge si de unde le pot cumpara si unde le pot inlocui pe cele vechi? (Bucuresti) - schimb de ulei. Ce ulei trebuie sa cumpar si ce cantitate (cand spun ce ulei ma refer atat la tip cat si la producator) - unde gasesc un set de bujii si ce marca/tip sa fie. - la voi seria de pe cadru coincide cu seria de pe motor? - tobele au gaurele sub ele (mi s-a spus ca sunt pentru scurgerea condesului) Si in ultima faza inca o intrebare de data asta insotita de poza: Mai jos am atasat poza in care cu cerc rosu e incercuita o zona a motorului! Intrebarea mea...ce se gaseste acolo. Am vazut ca mobra avea acolo niste silicon folosit pentru etansare. L-am dat la o parte si nu curge picura sau mai stiu eu ce. Trebuia ca acolo sa fie o garnitura ceva? Nu stiu mi s-a parut putin ciudat si voiam sa te intreb. Va multumesc pentru tot si astept raspunsurile voastre schimb de ulei.. recomand motorex 10 w50 ..... cam 3 litri e suficient bujii : pfff aproape orice bujie... depinde..... cele normale tobele: da au gauri pe acolo... e ceva normal..... seria: nu coincide cu motoru poza: normal ca e cu garnitura.. preferabil una noua daca ai desfacut-o, nu pune silicon sau pasta ... o sa buleshti motoru ca aja am patzit cand am pus pasta pe capac..... ca infunda canalu de ulei cu cauciucurile... depinde de marca... poate sa ajunga la 200 de eurolai.... 250 eurolai..... (ambele) numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 salut eu am dragstar classic din 2003 diferente fata de fratele lui nu sunt prea multe cele mentionate deja, diferente mici fata de greutate si sarcina admisa normal 233 kg, sarcina admisa 180 kg classic 247 kg, sarcina admisa 200 kg si cred ca sunt diferente si la sa, cea de classic mai mare si poate mai confortabila consum mixt cam 5.2 la mers prin oras si blana in afara orasului adica 150 km/h merge si sub 5 adica 4.8 dar la mers sub 120 km/h merge si 6.8 spre 7 dar cu 2 persoane coburi si 'top leder case' pline si mers 140 km/h pe A2 ps eu cunosc tot doi posesori de dragstar, eu si cu mine eu si cristi Mama ce consum !!!! Daca scoti 5,2 e foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 CryAngel27 merci pentru raspuns....silicon este deja pus acolo. Eu intentionez sa cumpar motorul si la o inspectie a lui am vazut ca avea silicon acolo. L-am dat la o parte sa vad dc curge....am pornit motorul a facut un amic o tura cu el pana la max 80km/h a venit cu el inapoi (cca 10 min plimbarea) parcat jucaria. Nu pierdea ulei. Siliconul ala e acolo de cel putin 1500 km (cat a facut actualul posesor in 3 ani.) Sunt motive sa imi fac griji pentru ce am vazut acolo. Are rost sa ma apuc sa il desfac eu si sa il schimb daca merge si asa. Daca era sa faca probleme nu facea pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 eu am crash bars Hepco&Becker. Asa arata: cred ca merge pentru comenzi avansate. nu stiu cum va consuma voua 5 litri la suta. la mine se invarte in jur de 4 litri cand merg linistit (viteza de croaziera 110km/h). Tocmai am facut Bucuresti Arad si retur si nu am alimentat decat de 4 ori aproximativ cate 10 litri de fiecare data (cred ca am pus o data 12 dar nu mai mult pentru ca nu am intrat niciodata pe rezerva) si mi-a mai si ramas in rezervor. Asta in conditiile in care am mers blana pe autostrada. Am facut in total fix 668 mile - 1070 km. Faceti socoteala singuri. Pe serpentine o turez mai mult (viteza 4 in loc de 5 si mai jos in functie de curbe) si atunci mananca mai mult. Chiar si asa abia abia ajung spre 5l/100 tipul de bujii e scris in cartea tehnica. NGK / BPR7ES sau DENSO / W22EPR-U astea sunt traditionale eu i-am pus NGK / DPR7EIX-9 iridium si merge ca focul ca idee generala NGK e firma mai tare decat Denso e un user pe forum care importa NGK. Nu mai stiu cum il cheama dar cine e interesat poate sa dea un search. Din cate stiu eu alta e diferenta intre 650 si 650A. 650A este mai lung putin. Se vede din poza de mai jos. Capacul cardanului e mai lung la 650A. Nu stiu precis daca exista si la Clasic amandoua variantele dar la Custom exista si 650 si 650A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 ma rog...mai astept raspunsuri legat de capacul ala ca inca nu imi este clar. Dar pana atunci astea sunt consumabilele la care m-am hotarat: ulei semisintetic: 10w40 motul 3 litri http://www.emoto.ro/ulei-motul-semi-sintet...-10w-40-4t.html filtru ulei: champion x302 http://www.emoto.ro/filtru-ulei-x302-champ...lia-pegaso.html bujii: 2x NGK http://www.emoto.ro/bujie-dpr-7ea-9-ngk.html (bujiile astea sunt cu iridium?). Cum vi se par sunt ok consumabilele astea...si ca pret si ca alegere!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 hopa...aflat lucruri noi! Sunt persoane care spun ca motulul le-a creat probleme!...Dragstarele voastre cum se inteleg cu el. Voi....ce uleiuri bagati, producator si coeficienti de vascozitate...cum se comporta cu ele?! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 La ultimul schimb i-am pus Mobil1 10w40. Cand mai cresc temperaturile (vara) merge si un 10w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 si cum s-a comportat cu 10w40...Eu vreau sa il pastrez si la vara ca presupun ca nu voi merge foarte mult! Motul ul ?! ce parere ai de el este ok sau face probleme la dragstare. Am gasit la un magazin din craiova la 35 lei bidonul si mi s-a parut ok. Ca bani deci nu e cine stie ce...Ma intereseaza calitativ...sa nu imi sara din viteze sa nu intre in viteze sau mai stiu eu ce.! Cu atat mai mult cu cat sunt incepator. Inca ceva mentionez ca intentionez sa bag semisintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
08SBF Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Eu m-am luat dupa manual, deoarece prieteni mei "experti" in de-ale motoareleor aveau pareri diferite si am zis ca am incredere mai mare in cei ce au gandit toata treaba de la inceput. Am bagat ulei Yamalube 4 10W40 si nu am nici un motiv sa ma plang, totul merge ca "uns". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 hopa...aflat lucruri noi! Sunt persoane care spun ca motulul le-a creat probleme!...Dragstarele voastre cum se inteleg cu el. Voi....ce uleiuri bagati, producator si coeficienti de vascozitate...cum se comporta cu ele?! Merci in cartea tehnica scrie clar ca pe timp de vara este recomandat 20w50 poate fi motul sau altceva (ma rog nu unul de 2 lei) apropo ce probleme le-a creat uleiul motul acelor persoane? sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 spuneau ca au avut probleme cu ambreiajul.....patina....si probleme la schimbare pe care nu le avusesera inainte de a face schimbul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) spuneau ca au avut probleme cu ambreiajul.....patina....si probleme la schimbare pe care nu le avusesera inainte de a face schimbul de ulei eu mi-am luat motocicleta anul trecut in martie si avea 15 mii km i-am facut schimbul de ulei cu motul 10w40 5100 pe la 19 mii a inceput sa patineze ambreiajul, dar numai cand era rece motorul, cum se incalzea nu mai patina, dupa vreo 5-6 km isi revenea, m-am consultat si eu cu diversi si cineva a spus ca din cauza uleiului sa pun unul mai bun am considerat ca 20 w 50 7100 motul este mai bun, l-am schimbat la 20 mii si 'surpriza' tot patina si parca pe fiecare zi mai mult asa ca la 22 mii am schimbat ambreiajul ferodouri discuri metalice si arculete cum uleiul avea doar 2000 km l-am pus inapoi diferenta de reglaj la cablu si la placa de presiune a fost enorma 'surpriza' placuta nu mai patina deloc si aveam acelasi ulei motul 20 w 50 uzat 2000 km plus ca dupa 2000 km tot rosu era uleiul adevarul ca putin mai inhis asa ca nu cred ca uleiul este de vina Editat Mai 2, 2009 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stereotipic Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 salut baieti ...are careva carcasa filtru de aer de la dragstar 650 clasic (sau una de aceleas dimensiuni)...am nevoie urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 da se poate sa ai dreptate. Cred insa ca pentru moment am sa pun 10w40. E 35 lei bidonul. Am cheltuieli f mari , tre sa schimb si cauciucurile si chiar face diferenta. Merci pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salut, cantit. de ulei pt dragstar 650cc data pe net , este de 2,8l +0,2l cu filtru.....mie mi-au intrat 2,7l cu tot cu filtru,si uitindu-ma pe ochiul de nivel,este peste limita.de ce oare? apropos de filtru de ulei,mi-a luat ceva timp pina i-am identificat locatia...hehehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Buahahahahha... adevarul e ca bine l-au ascuns acolo! Si eu am cautat mult la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) salut,cantit. de ulei pt dragstar 650cc data pe net , este de 2,8l +0,2l cu filtru.....mie mi-au intrat 2,7l cu tot cu filtru,si uitindu-ma pe ochiul de nivel,este peste limita.de ce oare? apropos de filtru de ulei,mi-a luat ceva timp pina i-am identificat locatia...hehehe Editat Mai 6, 2009 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Multam Barna,ca de obicei bine documentat. ce vad eu insa,ca tipul de ulei e diferit....primii dau 20w40 iar motul da 15w40....alti producatori dau 10w40 si 20w50. eu am bagat 10w40 synth. apoi,mi-se pare aiurea pus filtrul de ulei...la virago e tot asa lateral,dar are doar un capac si atit...la dragstar treb sa desfaci un capac,si apoi al-2-lea ca sa ajungi la filtru....sa si futut unul dintre suruburi,mai exact sa mincat filetul in carter,bine ca nu curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Multam Barna,ca de obicei bine documentat.ce vad eu insa,ca tipul de ulei e diferit....primii dau 20w40 iar motul da 15w40....alti producatori dau 10w40 si 20w50. eu am bagat 10w40 synth. apoi,mi-se pare aiurea pus filtrul de ulei...la virago e tot asa lateral,dar are doar un capac si atit...la dragstar treb sa desfaci un capac,si apoi al-2-lea ca sa ajungi la filtru....sa si futut unul dintre suruburi,mai exact sa mincat filetul in carter,bine ca nu curge. baga linistit 10W40 de la Motul ca e foarte bun. cat despre filtru am avut mari dileme cand l-am schimbat la un prieten ca m-am chinuit o vreme pana l-am descoperit si dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 vreau sa curatz rezervoru de benzina.. cum?! are rugina inautru shi mizerii... vreau sa dispara..... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.