RedRat Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 E 5 lei un bec, se gasesc peste tot Dar ce tip? asta era intrebarea initiala. Acum stiu am si de rezerva. Urat moment, e bine ca nu a fost mai grav, anvelopele ce marca sunt si ce nivel de uzura au? Ma gandeam ca trebuie sa aiba becul in el, altfel era de rahat cel care l-a trimis. Michelin Commander 2, 80%, din 2016. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Dublu filament pt stop, nu mai stiu modelul, identice si la auto. Sunt 2 modele, difera soclul... in cel mai rau caz iei ambele tipuri si unul e degeaba Asta in caz de urgenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceLord Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 (edited) Dar ce tip? asta era intrebarea initiala. Acum stiu am si de rezerva. Michelin Commander 2, 80%, din 2016. Presupun ca ai vrut sa zici 20% uzura si din 2016! Atunci e ciudat, in mod normal o anvelopa ar trebui nu permita la viteza asta acvaplanare. Sunt mai multe anvelope de aceasi dimensiune care sunt de fata respectiv spate, iar striatiile ar trebui sa arunce apa, dar nimic nu e imposibil. Eu am avut un accident urat in 2009 din cauza anvelopelor, atunci ale mele aveau 80-85% uzura. Iar acuma anvelopa mea pe spate (Maxis) la Sportster, e cam 90% uzata, de 3 saptamani o astept pe cea noua, sper ca saptamana aceasta ajunge. Edited August 14, 2017 by IceLord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LCA Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 (edited) salutare ! s-a intalnit careva pe aici cu problema asta , vad a fratele goagal e plin de exemple , intrebarea mea este : cum scot axul asta pocnit din motor ? unii ai gaurit axul si au bagat cv surub M8 , dar nu pare asta o solutie f serioasa , mersi anticipat Edited August 16, 2017 by LCA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeZet Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Am si eu nevoie de ceva ajutor. Am nevoie de paharul din stanga a furcii pentru un Dragstar daca are cineva pe undeva prin garaj/beci/pod..... Merci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IceLord Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 salutare ! s-a intalnit careva pe aici cu problema asta , vad a fratele goagal e plin de exemple , intrebarea mea este : cum scot axul asta pocnit din motor ? unii ai gaurit axul si au bagat cv surub M8 , dar nu pare asta o solutie f serioasa , mersi anticipat Ahoi! Oare nu ar merge o sudura fina si astfel sa fie lipit la loc? » Post actualizat in 21 Aug 2017 15:00 Am si eu nevoie de ceva ajutor. Am nevoie de paharul din stanga a furcii pentru un Dragstar daca are cineva pe undeva prin garaj/beci/pod..... Merci Ahoi! Ce fel de paharel? Poze ai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeZet Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Jamba, cred ca asa se spune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 salutare ! s-a intalnit careva pe aici cu problema asta , vad a fratele goagal e plin de exemple , intrebarea mea este : cum scot axul asta pocnit din motor ? unii ai gaurit axul si au bagat cv surub M8 , dar nu pare asta o solutie f serioasa , mersi anticipat Ahoi! Oare nu ar merge o sudura fina si astfel sa fie lipit la loc?» Post actualizat in 21 Aug 2017 15:00 Ahoi! Ce fel de paharel? Poze ai? Sunt doua solutii: 1. Gaurit axul, filetat M8, surub cu loctite ROSU si saiba care sa tina piulita. Ooperatiune care dureaza cam 4-5 ore cu tot cu demontat si montat bascula. 2. Demontat motorul de pe cadru, desfacute carterele, inlocuit axul cu unul nou, montat totul la loc. Doua zile de munca, cel putin. Orice altceva e degeaba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 vezi sa nu gauresti tu axul ala cu burghie din ikea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Ai sa ramai surprins de cat de moale e. Noi am dat gaura cu burghie din Bricostore deci nu cine stie ce. » Post actualizat in 22 Aug 2017 22:04 Ai sa ramai surprins de cat de moale e. Noi am dat gaura cu burghie din Bricostore deci nu cine stie ce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Da, merge si asa, iti ia doar 2 zile... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Tu vrei o treaba rapida, sa iei banul mai repede... clientul vrea o treaba buna, adica o gaura centrata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Dude, nu sta nimeni sa faureasca piese. Ori merge ori desface motorul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeZet Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 Am si eu nevoie de un sfat de la choperistii cu mai multa experienta. Am un Dragstar cu cauciucul din fata Pirelli cu dot 4200 si spate Metzeler (cred ca asa se scrie) cu dot 4408. Din cate am inteles asta inseamna ca am un cauciuc din 2000 pe fata si unul din 2008 pe spate. Dpdv profil, ambele au inca bine carne pe ele, cel de pe spate chiar nu are nici un fel de crapaturi, cel de pe fata incepe sa aiba crapaturi in adancimea santurilor. De mers merg destul de putin cu mobra din pacate, cred ca am facut cca 1000 km sezonul acesta, cel mai lung drum a fost cca 200 km, asi merge mai mult dar nu ma lasa timpul.... Intrebari: 1. E timpul sa ma gandesc la schimbarea gumelor? 2. Stiti ceva de gumele Maxxis? Are cineva? Cum se comporta? Merci. P.S. Inca sunt in cautare de jamba stanga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 Da, e timpul... bine, era de acum mai multi ani M-am uitat si eu la ele cand am cautat pt spate la viroaga, dar nu stiu mare lucru... tot ceva low cost am luat, nu mai retin marca, aceeasi marca cu cel pe care-l aveam deja, produs in 2006. Anvelopa noua e noua, indiferent cat de ieftina e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gringo34 Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 Salut! Are cineva un portbagaj de Dragstar 1100 de vanzare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aship Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 (edited) Am si eu nevoie de un sfat de la choperistii cu mai multa experienta. Am un Dragstar cu cauciucul din fata Pirelli cu dot 4200 si spate Metzeler (cred ca asa se scrie) cu dot 4408. Din cate am inteles asta inseamna ca am un cauciuc din 2000 pe fata si unul din 2008 pe spate. Dpdv profil, ambele au inca bine carne pe ele, cel de pe spate chiar nu are nici un fel de crapaturi, cel de pe fata incepe sa aiba crapaturi in adancimea santurilor. De mers merg destul de putin cu mobra din pacate, cred ca am facut cca 1000 km sezonul acesta, cel mai lung drum a fost cca 200 km, asi merge mai mult dar nu ma lasa timpul.... Intrebari: 1. E timpul sa ma gandesc la schimbarea gumelor? 2. Stiti ceva de gumele Maxxis? Are cineva? Cum se comporta? Merci. P.S. Inca sunt in cautare de jamba stanga. Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil. Cumpara o roata fata sa fie la fel cu cea din spate. Asta inseamna ca peste 2-3 ani va trebui sa schimbi roata spate cu aceeasi. Fa-ti un calcul si vezi cum e mai bine. Iti iei un Metzeler fata acum si altul pt spate peste 2-3 ani - daca gasesti - sau, iti iei 2 cauciucuri noi acum. De Maxxis nu stiu mai nimic. Googleste sa vezi niste reviewuri. Nu cred ca exista cauciucuri "proaste" pe piata in ziua de azi. Poate ca nu se comporta ideal, dar la 1000 km/an nu o sa simti diferenta. Edited September 1, 2017 by aship Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeZet Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 "Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil" De ce anume??? Nu contest, doar intreb, exista vreo explicatie logica? O alta problema. Recent am vopsit jentile. Pentru asta am demontat cauciucurile si apoi remontat la o vulcanizare. Azi am observat ca anvelopa de fata (cea cu dot din 2000 a fost montata cu directia de rotatie gresita. Oricum trebuie sa iau alt cauciuc, deci nu voi mai demonta si remonta roata (jentile vopsite au de suferit). Acum, teoretic undeva la sfarsitul saptamanii viitoare sau inceputul celei urmattoare se va monta alt cauciuc. Intrebarea e: sa mai am curaj sa merg asa plimbari scurtevprin oras sau mai bine o las sa se odihneasca pana la schimbarea cauciucului?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted September 3, 2017 Share Posted September 3, 2017 Anvelopa fata cumva? Asa se monteaza, cu sensul invers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeZet Posted September 3, 2017 Share Posted September 3, 2017 Anvelopa fata dar specifica adica 90/90-19. De ce anume ar trebui montata invers? Atunci ce rost ar avea sa mai puna sageata de directie asa? Nu stiu cum a fost initial inainte de a vopsi rotile. Din nou, nu comtest raspunsul, doar vreau cateva lamuriri. Merci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aship Posted September 6, 2017 Share Posted September 6, 2017 Anvelopa fata cumva? Asa se monteaza, cu sensul invers. Asta n-am mai auzit-o. Poti sa ne lamuresti? "Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil" De ce anume??? Ti-am zis cum e bine sa faci, in rest poti sa cauti explicatii pe goagal. Pe mine nu m-a deranjat asta destul cat sa ma interesez de ce. Intrebarea e: sa mai am curaj sa merg asa plimbari scurtevprin oras sau mai bine o las sa se odihneasca pana la schimbarea cauciucului?... Da, poti merge. Incearca sa nu mergi pe ploaie, sensul rotatiei e pentru eliminarea corecta a apei de sub cauciucuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeZet Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 M-am lamurit cu acelasi tip de cauciuc pe fata si pe spate. Am gasit si multe posturi referitoare la cauciucul fata montat invers, insa nu am gasit nicaieri ca asa ar trebui, in general sunt oameni ca mine care au observat ca e incers cauciucul... » Post actualizat in 08 Sep 2017 17:14 M-am lamurit cu acelasi tip de cauciuc pe fata si pe spate. Am gasit si multe posturi referitoare la cauciucul fata montat invers, insa nu am gasit nicaieri ca asa ar trebui, in general sunt oameni ca mine care au observat ca e incers cauciucul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 N-are marcaj pentru pozitia de montare? Daca este cauciuc pentru spate pus pe fata atunci se monteaza invers. La VX am pus pe roata fata un 110/80/18 (dimensiunea standard) care se poate monta fata sau spate, si are marcaje diferite pentru montaj fata/spate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dionysos Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 Are cineva de vanzare in Bucuresti, preferabil, scarita pilot dreapta de Virago 535 sau Dragstar 650? Ca stiu ca sunt la fel. Intreb pentru un prieten caruia i s-a rupt. Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stcimponeriu Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 Fratilor, a sosit momentul sa crestem putin asadar: Vand Yamaha Drag Star 650 Classic, an de fabricatie 1999, 40 CP, 42.550 km, in stare excelenta cum rar se gaseste pe piata din Romania. Are mici defecte estetice inerente varstei, dar per ansamblu este impecabila, am intretinut-o ca un maniac, doarme iarna-vara in garaj incalzit. Carburatoarele sunt sincronizate, jocul la supape este verificat si reglat, porneste la sfert, nu curge si nu lacrimeaza pe nicaieri.Dotari:- gume Metzeler Marathon 880WW undeva la 80% uzura- crashbar fata de pe Louis- crashbar spate inox custom- proiectoare de 35W cu doua faze (faza lunga si faza scurta) cu zece becuri de rezerva (au o dulie mai rara si am cumparat o cutie din Anglia)- cutii laterale de cate 17 litri din plastic, cu cheie, vopsite in culoarea motorului, cu lumini suplimentare pe frana si ornament superior din inox custom- parbriz original made in USA- priza de 12V permanenta cu protectie la apa- ceas cromat- termometru pe busonul de ulei- sissy bar- disc de frana Ferodo si placute de frana Ferodo noiOfer de rezerva:- kitt de ambreiaj complet nou-nout sigilat- cablu de ambreiaj nou de rezerva- releu de incarcare second dar perfect functional- saboti de frana spate second dar buni- cabluri de vitezometru si frana second din dezmembrariMotorul merge perfect, bateria are un an, acte in regula pe numele meu. Pretul este negociabil in limita bunului simt, nu schimb cu nimic. Multumesc pentru atentie, detalii suplimentare si informatii la 0744-601631. Hai norock! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.