Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna, probleme eventuale pot aparea la traficul urban care supraincalzeste motorul. Asta duce la o uzura mai mare a motorului si un schimb mai des al uleiului. Alte probleme nu am avut eu, sunt motoare destul de fiabile, urmareste eventualele scurgeri de ulei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut! si va întrerup linistea cu o intrebare: observ ca racirea la dragstar se face fara lichid. afecteaza asta fiabilitatea motorului? ce anume ar trebui sa urmăresc inainte de cumparare? multumesc

 

La inceput ma intrebam si eu daca nu e un mare minus racirea cu aer. Ei bine, nu e. E chiar mai eficienta. Cel putin in cazul cruiserelor pentru ca motorul e vizibil si se poate raci usor. La carenate e mai multa nevoie de radiator.

Cand stai pe loc nu se raceste niciun fel de motor. Chiar daca are racire pe lichid, lichidul ala tot in mers se raceste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incorect, daca ar fi asa n-ar mai avea niciun rost ventilatorul/electroventilatorul.

 

Ventilatorul are rolul sa de a preveni fierberea apei inradiator si implicit fisurarea lui.Iti dai seama ca un ventilator mititel nu are puterea sa raceasca ditamai blocul motor... La Hornet de exemplu aveam o liniuta fata de fierbere(stand pe loc). Cand acceleram, imediat cobora acul de la temperatura. iar pe autostrada aveam 2-3 liniute. Deci ii sustin punctul de vedele al lui Dstar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceput ma intrebam si eu daca nu e un mare minus racirea cu aer. Ei bine, nu e. E chiar mai eficienta. Cel putin in cazul cruiserelor pentru ca motorul e vizibil si se poate raci usor. La carenate e mai multa nevoie de radiator.

Cand stai pe loc nu se raceste niciun fel de motor. Chiar daca are racire pe lichid, lichidul ala tot in mers se raceste.

Cind stai pe loc se opreste cumva si pompa de apa ? Nu se mai face transferul de caldura dela motor la radiator ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai, ca facem teoria chibritului aici.

 

Cum se raceste motorul? Prin disiparea de caldura.

Unde se disipa caldura aia? In aer, evident.

Nu se cunosc decat 2 metode: ori asiguri un flux de aer care curge pe langa motor si il raceste in mod direct, ori folosesti un agent intermediar - un lichid (apa, ulei), caz in care lichidul raceste motorul, iar aerul raceste lichidul.

 

Radiatorul e construit in asa fel incat sa ofere o suprafata de racire cat mai mare (suprafata radianta ca de aici vine numele de radiator). Ventilatorul ala nu face altceva decat sa dirijeze fluxul de aer prin radiator. Cand stai pe loc cu motocicleta ce dracu sa mai dirijeze? Trage el un pic de aer, dar nu are putere sa faca cine stie ce. Deci radiatorul nu prea mai are eficienta. Pompa recircula lichidul in continuare, dar lichidul nu are cum sa se raceasca. Acum nah, cand stai pe loc tot e mai bine cu radiator si ventilator decat deloc, dar nu e mare diferenta.

 

In mers, racirea cu aer este la fel de eficienta sau poate chiar mai eficienta (vorbesc aici de cazul cruiserelor). De ce? Pentru ca motorul are si el fante de racire, deci o suprafata radianta destul de mare. Daca nu exista radiator nu are ce sa blocheze fluxul de aer care curge pe langa motor. Inertia e mai mica (aerul se raceste/incalzeste mai usor decat lichidul) si motorul se poate raci mai repede.

Astia de la Yamaha au facut ditamai Stratoliner-ul cu motor de 1900 cmc racit cu aer. Daca ar fi avut probleme cu racirea i-ar fi pus un radiator in fata ca nu e rocket science sa faci asa ceva.

 

Acum va intreb - Cine isi ia motocicleta sa stea cu ea doar pe loc si cu motorul pornit?

Nah, e aglomeratie in oras, mai stai la semafoare, dar da-o'ncolo ca mai mult mergi decat stai. Cu motocicleta te mai strecori printre masini si te bagi in fata. Daca stai pe loc sa te bata soarele in cap, in mod sigur o sa iti fiarba mai repede capul sub casca decat sa pocneasca motorul de la supraincalzire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mei Dstar-ule, nu facem teoria chibritului ca nu suntem pe forum de piromani. Spun doar ca in conditii ideale (componente in firea lor, lichid, bloc si radiator fara rapan de doua deste pe interior) un motor cu racire pe lichid nu are cum sa fiarba la mers pe loc nici sa-l pici. La fel cum racirea pe aer nu are cum sa fie mai eficienta fata de cea pe lichid, gandeste-te doar la faptul ca este imposibil de controlat termperatura la care functioneaza, altfel spus bate vantu' - raceste, nu bate vantu' - prajeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! E la latitudinea fiecaruia sa aleaga "jucaria" cu sau fara diferite sisteme de racire, ambele sunt calculate ca sa fie cu cat mai mare eficienta, una are plus la fel cum alta are minus.

 

Eu prefer pe are pentru ca nu ma complic asa de mult cu intretinerea si faptul ca e mai simplu, la fel cum prefer cardanul in loc la lant. Pentru mine simplitatea conteaza.

 

In final fiecare alege ceeace i se pare bun pentru nevoile sale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mei Dstar-ule, nu facem teoria chibritului ca nu suntem pe forum de piromani. Spun doar ca in conditii ideale (componente in firea lor, lichid, bloc si radiator fara rapan de doua deste pe interior) un motor cu racire pe lichid nu are cum sa fiarba la mers pe loc nici sa-l pici. La fel cum racirea pe aer nu are cum sa fie mai eficienta fata de cea pe lichid, gandeste-te doar la faptul ca este imposibil de controlat termperatura la care functioneaza, altfel spus bate vantu' - raceste, nu bate vantu' - prajeste.

 

M-am exprimat eu gresit folosind cuvantul eficient.

 

Discutia a plecat de la fiabilitate - daca e mai putin fiabil un motor racit cu aer. La modul teoretic si ideal, motorul racit cu apa e mai fiabil. Corect.

Dar in practica nu e ca la modul ideal. Exact cum ai zis si tu - radiatorul se poate infunda cu tot felul de mizerii, se poate sparge de la o pietricica sarita din roata si incepe sa piarda lichid, ventilatorul se poate strica, pompa de recirculare se poate strica, senzorii de temperatura se pot strica... o gramada de batai de cap in plus. Si cand tot sistemul de racire nu merge corect atunci si motorul are mai multe sanse sa se strice.

Pot sa pun pariu ca 99% din cei care au cruisere cu ventilator nu isi curata radiatoarele dupa fiecare calatorie ci le lasa asa pana pocnesc.Iti dai seama ca motorul ala foarte bine racit in teorie nu mai e la fel de bine racit in practica.

 

Cand stai cu motocicleta aia racita cu apa la semafor nu vad ce confort ai in plus ca ventilatorul arunca aerul cald de la radiator fix peste tine. N-a zis nimeni ca fierbe apa in radiator, dar nici aer conditionat nu e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati greselile gramaticale de mai devreme dar am postat de pe telefonul mobil.....

Ai uitat sa mentionezi si de antigel @Dstar.

Eu personal cred-ca e ceva in plus, de ce cred asta pentru ca personal eu n-am nevoie de racire mai performanta pentru simplu fapt ca nu umblu urban. Iar cand umblu umblu ocazional, aici la mine in zona uneori racirea se face prea bine mai ales primavara devreme sau toamna tarziu, efectiv nu se incalzeste prea tare motorul. Am norocul sa traiesc intr-o zona unde racoarea e ceva normal, se poate sa te joci un pic si cu uleiul.

Cum am zis mai devreme, fiecare alege varianta cu sau fara!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule, tie iti trebuie mai degraba snowmobil decat chooper :)

 

Dar stai linistit ca merg bine motoarele racite cu apa si in Florida sau Arizona unde e fierbinteala mult mai mare decat in Romania.

 

Ca fapt divers

Harley Davidson, Victory si Yamaha folosesc pentru cruisere preponderent racirea cu aer. In USA, pe segmentul metric, Yamaha (Star Motorcycles) vinde mai mult decat toti ceilalti (Honda, Kawasaki si Suzuki) la un loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca e fain in mica siberie a Romaniei, iarna e iarna si ma dau cu snowboardul si vara pe moto, alt plus e ca la 5-10 minute sunt prin padure si pe curbe, serpentine.

Au gama mare cei de la Star si usor usor ajung HD-ul si fac concurenta faina!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu un post :) am gasit alt candidat:

http://allegro.pl/yamaha-xvs-drag-star-1100-custom-salon-polska-i2907620622.html

Am fost si l-am vazut astazi.

Si am numai 3 observatii:

1) Nu l-am putut conduce... zapada peste tot :s (stand in garaj, viteza 1a, mers cativa metrii numai)

2) Este putin lovit, se vede pe partea stanga aripa fata, si este indoit putin rezervorul tot pe partea stanga, exact unde ghidonul l-ar atinge, in stadiul viraj stanga maxim. tipul zice ca a cazut in timpul transportului.

3) Comenzile au o pozitie foarte ciudata, schimbatorul si frana sunt foarte ridicate, poate pentru ca a fost al unui pitic...

 

Ah da, si vanzatorul este dealer, mi l-a lasat la 14.500 zloti

Din cate am vazut eu, numai motorul asta il avea pe acolo, in rest numai masini.

 

Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceeace ne povestesti eu deduc ca motorul e posibil accidentat. Grija mare sa nu fie sasiul indoit ca atunci e mai mare buba. Din poza pare un motor fain: hypercharger, esapament custom, comenzi avansate, crashbar cu suport de picioare, coburi faine...etc Cat vine in euro pretul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~14.500 lei, zlotul si leul sunt cam 1 la 1, ar veni in jur de 3500 Euro.

despre accidentare, singurul lucru pe care l-am observat este rezervorul care este lovit. interesant ca vopseaua nu este sarita acolo, iar in poze nici nu se vede. urmele pe aripa sunt infime, nu este ceva grav. si la cat am examinat eu cadrul nu am vazut suduri sau lovituri, doar in cateva cazuri putina vopsea sarita, suprafete foarte mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RedRat, scuze ca te deranjez dar si eu sunt in cautari de un DragStar 650.

Am gasit pe site-ul polonez una la aprox 15400 zt din 2007 si una din 1999 la aprox 7000 zt si nu imi dau seama in ce orase sunt. Poti sa ma ajuti putin? E posibil sa aibe ceva bube de sunt asa ieftine?

Vad ca si a ta 1100cmc este destul de ieftina fata de ce apar pe alte site-uri prin RO/DE/IT

Eu stau momentan pe langa Bratislava dar aici in Slovacia nu prea gasesc DragStar si ce am gasit sunt scumpe.

 

 

http://allegro.pl/2007-yamaha-xvs-650-drag-star-custom-czysty-i2943832387.html

 

http://allegro.pl/yamaha-xvs-650-drag-star-z-niemiec-1999r-7500km-i2936786836.html

 


Ledit:

 

Am reusit sa imi dau seama care sunt orasele:

 

- moto din 2007 Grudziadz aprox 800km fata de orasul in care stau eu

- moto din 1999 Szczerców aprox 500km

 

Sunt tentat de ambele dar nu stiu cum sunt treburile pe acolo, daca ma descurc...Ai ceva sfaturi?

Editat de ChickenX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RedRat

 

In general, ii apuca pe oameni vopsitul motocicletelor dupa ce au dat cu ele de pamant si le-au zgariat.

Exista si exceptii. IceLord si-a vopsit-o pe-a lui asa, de amorul artei. Dar el are poze cu motocicleta si inainte de vopsire si se poate vedea ca nu fusese atinsa.

 

Exista niste texte binecunoscute pe care le servesc toti dealerii de motociclete - "motocicleta a fost a unei babute care nu prea mergea cu ea ci o tinea numai in garaj si o lustruia toata ziua", "motocicleta e julita pe toate partile, dar asta pentru ca a cazut de pe cric" etc.

Poate unii chiar spun adevarul, dar n-ai de unde sa stii asa ca trebuie sa fii foarte atent.

 

Eu nu ma pricep la reparat motoare, dar cred ca indreptatul rezervorului si revopsitul te-ar mai costa aproape 1000 euro.

Daca loviturile nu sunt grave si esti sigur ca nu o sa inceapa sa te racaie pe suflet ori de cate ori o sa iti admiri singur motocicleta, cred ca poti sa o lasi asa cum e si sa nu mai dai niciun ban in plus.

 

Ghidonul a fost schimbat - asta din poze e mai lat si are si alte inaltatoare. Pozitia comenzilor si a ghidonului se mai ajusteaza putin. Ar trebui sa faci chestia asta chiar inainte sa iei motocicleta. Daca nu gasesti o pozitie comoda pentru tine nu o lua. Inchipuie-ti ce te-ai chinui dupa un drum de cateva sute de kilometri.

 

In rest, motocicleta vad ca are destul de multe accesorii. Toate astea au costat ceva banuti. Vad ca nu are parbriz. La drumuri lungi ar fi util, asa ca ar trebui sa te gandesti sa iti cumperi unul.

 

 

@ChickenX

 

Prima motocicleta arata foarte bine.

Pozele nu sunt foarte clare, dar parca vad niste pete albe pe ea. E vopsea customizata sau e sarita vopseaua? In al doilea caz ar fi nasol.

 

A doua motocicleta, din ce mi-am dat eu seama, e la licitatie. 7000 e pretul de pornire, dar nu cred ca va fi si pretul final.

 

Ambele motociclete nu sunt deloc accesorizate. Accesoriile astea te fac sa mai scoti o gramada de bani din buzunar. Poti sa mai dai lejer inca 2000 euro peste pretul motocicletei.

 

Dupa cum spuneam, prima motocicleta mie mi se pare ca arata foarte bine. Ar merita atentia ta. Roaga-l pe vanzator sa iti trimita niste poze mai detaliate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DStar, multumesc pt reply.

Legat de prima motocicleta, initial am crezut ca sunt reflexii de lumina dar acum tind sa cred ca e sarita vopseaua.

La a adoua, ai dreptate, este licitatie dar vad ca ultimul pret ce a fost licitat este de 7100.

 

O sa incerc sa iau legatura cu vanzatorii si sa obtin mai multe detalii, poate au si ceva accesorii.

Daca stiti pe cineva care vinde DragStar 650 in RO (de preferat Bucuresti sau imprejurimi) sunt interesat sa vad pe la inceputul lui Februarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ChickenX

 

M-am mai uitat o data pe anunt. Prima data vazusem doar pozele asa cum erau prezentate in partea stanga a paginii. Pe urma am vazut ca mai sunt puse inca o data in partea de jos a paginii si se pot mari cat de cat.

 

Motocicleta nu are vopseaua sarita. Petele alea albe sunt de fapt reflexiile unor tuburi de neon. Pozele sunt facute intr-o hala.

 

La cum arata si ce nr. de kilometri are, eu as lua-o cu ochii inchisi.

 

PS: nenea ala pare dealer de motociclete Star. Cel putin in poze numai Staruri vad.

Merita sa iei legatura cu el si sa vezi ce si cum. Poate gasesti la el si altceva daca asta nu iti place.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ChickenX

 

Ambele motoare arata bine, insa cel de 7000 pln nu este inmatriculat. licitatie sau nu, poti lua legatura direct cu vanzatorul sa iti dea poze 'recente' si eventual detalii despre documentatia lor. Problema este ca ar trebui sa il vezi inainte sa il cumperi.

Pentru mine asta ar fi prima tranzactie de gen pe care o fac in Polonia, dar ce iti pot spune, este ca dupa ce am vazut eu dragul de 1100, vanzatorul nu mi-a aratat toate documentele. am intrebat eu in detaliu despre ce a scris Dstar intr-un post anterior. Printre toate am observat ca motorul asta a fost cumparat in leasing, deci a trebuit sa ma asigur ca a fost platit in totalitate. Astea sunt detalii importante, inainte sa il vezi iti recomand sa discuti despre asta cu vanzatorul, sa nu bati drumul aiurea.

Despre verificare, poti citi postul lui Dstar, este foarte detaliat. Eu m-am dus cu el salvat pe telefon... ziceai ca fac check-list :))

 

@Dstar

 

Sincer nu ma deranjeaza ce am vazut. dupa cum ziceam se vede foarte putin pe aripa fata in dreptul furcii, iar indoitura de pe rezervor am observat-o numai in momentul in care il mangaiam :)

Despre parbriz, vreau sa am in final, dar consider ca astea pot fi montate si retroactiv. Ce ma ingrijoreaza sunt comenzile, nu am observat cum as putea sa le reglez... Ma gandeam ca daca nu reusesc eu, poate un service autorizat poate.

Ce-i drept la banii astia, si cu ce accesorii are, chiar daca mai trebuie sa dau 1000 euro pe ea inainte de sezon, consider ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~14.500 lei, zlotul si leul sunt cam 1 la 1, ar veni in jur de 3500 Euro.

despre accidentare, singurul lucru pe care l-am observat este rezervorul care este lovit. interesant ca vopseaua nu este sarita acolo, iar in poze nici nu se vede. urmele pe aripa sunt infime, nu este ceva grav. si la cat am examinat eu cadrul nu am vazut suduri sau lovituri, doar in cateva cazuri putina vopsea sarita, suprafete foarte mici.

Pretul e decent, dar pentru simplu fapt ca are bube mai poti negocia mai ales daca ai banul in buzunar. Recomandarea mea este sa-l incaleci si sa mergi un 10-15 km cu el sa vezi daca are trepidatii aiurea (voblaje, astea iti confirma faptul ca cadrul e indoit sau uzura la anvelope pe lateral sau aiurea in alte parti decat cele centrale). Ar fii bine sa vezi daca cumva nu are carte service si sa vezi istoria ei acolo. Iar dupa ce ai facut calatoria sa te uiti daca nu exista scapari de ulei pe la garnituri (bloc motor, cardan). Iara poti masura voltajul sa nu cumva sa ai probleme electrice de genul: releu de incarcare mort, baterie moarta....etc

 

@DStar, multumesc pt reply.

Legat de prima motocicleta, initial am crezut ca sunt reflexii de lumina dar acum tind sa cred ca e sarita vopseaua.

La a adoua, ai dreptate, este licitatie dar vad ca ultimul pret ce a fost licitat este de 7100.

 

O sa incerc sa iau legatura cu vanzatorii si sa obtin mai multe detalii, poate au si ceva accesorii.

Daca stiti pe cineva care vinde DragStar 650 in RO (de preferat Bucuresti sau imprejurimi) sunt interesat sa vad pe la inceputul lui Februarie.

Uite lista cu dragstar-urile din RO pe www.bikeshop.ro http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=419&Model=Dragstar&Categorie_ID=5&PretMin=0&PretMax=0&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=cmc%3E%3D501+AND+cmc%3C%3D750&Locatie=&VechimeAnunt=90&Sort=Pret&SortMode=ASC&app=1000&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ChickenX,

Am vazut ca esti interesat de un Dragstar.

Am de vanzare un Dragstar Clasic XVS A negru, de 650, din 2003.

Motocicleta este tinuta in garaj, revizii la zi.

Ca si optionale are cam tot si anume parbriz mare, scarite, food-rest, comenzi avansate, proiectoare, crash bar, cutii Givi negre, sissy bar cu portbagaj

(atat in varianta cu un loc cat si in varianta cu 2 locuri).

Motocicleta este in Bucuresti in garaj.

Nu am avut nicio problema cu ea. Schimbul de ulei, filtre etc la zi, cauciucuri bune.

O vand pentru ca mi-am luat ceva mai mare si nu am ce sa fac cu 2 motociclete.

Daca esti interesat astept un reply de la tine.

Multumesc, zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...