share_khan Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Ahoi!!! Astazi mi-am pornit si eu vulturul , nepornit din noiembrie 2012 (conservat pe timp de iarna). Vreau sa spun ca a trecut cu brio peste iarna....sunt super fericit, a luat-o la a doua cheie. Acum nu ramane decat sa ne intalnim pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Aveti idee de ce cuzinetii de la biela pt dragstaru de 650 sunt de 4 tipuri (vin pe culori: blue, black, brown, green)? Am fost la mecanic si mi-a spus ca sunt cuzietii de vina pentru bataie si as vrea sa stiu de care sa iau. PS: piesa 9 din schema atasata. Am vb cu un mecanic azi si mi-a spus in felul urmator: Cuzinetii vin pe culori. Aceste culori au rolul de a preciza gradul de uzura la vibrochen si in functie de nr de km se schimba si cuzinetii. dau un exemplu: la 50mii cuzinetii verzi, la 100mii cuzinetii rosii si tot asa! Repet!! am spus doar ce mi-a explicat acest mecanic. ps mecanic de motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Asa este, mecanicul are perfecta dreptate, am sarit peste introducere pentru ca in situatia in care apare bataia, zic eu c-a sarit de mult din cotele de uzura. Ideea e ca, pana nu desfaci si pui comparatorul pe el nu ai cum sa vezi exact ce ti trebe. In general piesele se achizitioneaza dupa constatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Eu de aici am luat manual manualul de reparatii. Multumesc l-am gasit la cel de 650cc Nu reusesc sa uploadez...da-mi o adresa de mail Aproposito, Lordule, daca va vin idei nastrusnice am pistoane+bolturi si camasi de 650, le donez cu draga inima, camasile trebuiesc honuite insa una peste alta e un punct de plecare... Facem asamblarea deja, dar inainte de a o face total ne mai jucam si cu ambreajul un pic. Multumesc de info! Apropo de vanzare are cineva un bloc motor de dragstar de 650cc? Ne gandim ca incape pe cadrul la unu de 400cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 La ce ti trebe bloc de 650?!? Cred ca poti pune cilindrii de 650 pe cater-ul de 400 cu modificari minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 La ce ti trebe bloc de 650?!? Cred ca poti pune cilindrii de 650 pe cater-ul de 400 cu modificari minore. No la asta nu m-am gandit, trebuie sa-i sugerez la propietar. Si partea interesanta e ca nu mai trebuie sa te joci cu partea de acte si omologari. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 La ce ti trebe bloc de 650?!? Cred ca poti pune cilindrii de 650 pe cater-ul de 400 cu modificari minore. Banuiam io ca la asta-i trebe .... mult mai ok 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 No la asta nu m-am gandit, trebuie sa-i sugerez la propietar. Si partea interesanta e ca nu mai trebuie sa te joci cu partea de acte si omologari. Multumesc! Teoretic e destul de simplu, practic singurul dezavantaj ar fi ca nu scoti un 650cc curat, motorul va avea circa 566,83cc dat fiind faptul ca nu poti sa maresti cursa pistonului - stiu, frustrant, eu cu pistoane de 1100 am scos 900cc din 650.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Teoretic e destul de simplu, practic singurul dezavantaj ar fi ca nu scoti un 650cc curat, motorul va avea circa 566,83cc dat fiind faptul ca nu poti sa maresti cursa pistonului - stiu, frustrant, eu cu pistoane de 1100 am scos 900cc din 650.... Ce chestie !!!! Se simte clar marirea de putere??? Pistoanele au cursa mai scurta, marind astfel volumul din camera de ardere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Nope, pistoanele au exact aceeasi cursa pe care o are 650-ul, respectiv 63mm dat fiind ca am folosit vilbrochenul si bielele de 650. Despre putere n-am comentarii, momentan asamblez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Nope, pistoanele au exact aceeasi cursa pe care o are 650-ul, respectiv 63mm dat fiind ca am folosit vilbrochenul si bielele de 650. Despre putere n-am comentarii, momentan asamblez Ma bagasi complet in ceata .... pai atunci de unde diferenta de cilindree ? Sunt totusi,125 cmc per cilindru .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 din diametrul pistonului (alezaj), respectiv 95mm - piston de 1100 de la 81mm - piston de 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Vand Sissy Bar original Yamaha Dragstar 650 nou in cutie! L-am cumparat pentru un V-Star Custom, dar nu se potriveste. Pretul de catalog este 380euro PRETUL MEU: 190 EURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Teoretic e destul de simplu, practic singurul dezavantaj ar fi ca nu scoti un 650cc curat, motorul va avea circa 566,83cc dat fiind faptul ca nu poti sa maresti cursa pistonului - stiu, frustrant, eu cu pistoane de 1100 am scos 900cc din 650.... Observ ca iti place sa te joci cu ele un pic . Ca sa vezi cat se poate juca omul cu jucariile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 din diametrul pistonului (alezaj), respectiv 95mm - piston de 1100 de la 81mm - piston de 650 Observ ca iti place sa te joci cu ele un pic . Ca sa vezi cat se poate juca omul cu jucariile astea. da, se pare ca este un REAL player !!! Bravos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Sunt curios daca o sa simti diferenta de putere cu adevarat, oricum tu te mai poti juca si cu hyperul ca am vazut ca ai unu @fast_joe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 noi intrebari despre problema drag'ului meu.. /index.php?/topic/693476-sunet-yamaha-dragstar-xvs650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Sunt curios daca o sa simti diferenta de putere cu adevarat, oricum tu te mai poti juca si cu hyperul ca am vazut ca ai unu @fast_joe . Si pe mine ma intereseaza sa Montez un hyper pe ea .... nu stiu inca de costuri. @redrad parca a cumparat un DStar cu hyper montat deja pe ea ... creste si puterea putin. Nu stiu cum se comporta la praful de la noi , daca afecteaza ceva mai repede motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Si pe mine ma intereseaza sa Montez un hyper pe ea .... nu stiu inca de costuri. @redrad parca a cumparat un DStar cu hyper montat deja pe ea ... creste si puterea putin. Nu stiu cum se comporta la praful de la noi , daca afecteaza ceva mai repede motorul ... Iti trebuie si o evacuare custom, in plus trebuie un Dyno test. Acolo vezi daca creste sau nu puterea, si poti sa te bagi la joc de hyper si esapament....Desigur iti trebuie si filtru sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Hyper-ul mi se pare sincer cam pistol cu apa, aduce si el un aport prin prisma faptului ca asigura o admisie mult mai permisiva , absolut in combinatie cu jicloarele aferente si totodata o evacuare, asa cum spunea si lordu', pe masura. Nu este altceva decat un filtru K&N montat intr-o carcasa ornamentala, draguta ce-i drept insa fara dyno si reglaje fine risti sa pierzi mai mult decat castigi. Dupa cum spunea cineva, "there's no replacement for displacement" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 noutati despre drag.. /index.php?/topic/693476-sunet-yamaha-dragstar-xvs650/?p=3406760 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Azi am reusit sa fac o prostie la schimbatul uleiului! Cand am pus noul filtru de ulei la loc si am vrut sa strang prima piesa , cea care fixeaza filtrul, unul din sufuburi (cel lung care este cumva in mijloc) din motive necunoscute a res filetul in interiorul motorului! Se strange insa nu la max asa cum ar trebui! Sper sa nu curga si sa nu am probleme! In cazul contrar, ce credeti, merge sa fac un nou filet interior mai mare!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Ceea ce ti s-antamplat tie acolo, cred ca la un anumit moment dat va fi experimentat, daca nu a fost inca, de orice posesor de 650 cu aplecare spre cheie.Ca fapt divers,eu la primul schimb de ulei dupa achizitie am constatat ca pe langa faprul ca surubul era majorat, buza/marginea in care era dat filetul era plesnita si sudata chimic (o mare vrajeala). Am rezolvat-o abia iarna asta cand fiind cu motorul desfacut am putut duce carterul la sudat la Cristian Ionescu (mare om, mare caracter!!!) dupa care a fost data gaura si filet la diametrul initial. Acum revenind la problema ta, poti sa refiletezi cu un tarod de 8 si sa infigi un un surub M8, problema e ca o sa slabesti peretii marginii in care e dat filetul si la urmatoarea problema de genul nu mai scapi decat cu sudura in argon, recomandat e ca de cate ori strangi surubul acela sa folosesti dinamometrica la valoarea indicata de producator (10Nm) Problema surubului respectiv e destul de delicata, e unul dintre suruburile care tine presat filtrul de ulei, daca nu e egal presat risti sa nu etanseze perfect si sa nu ai presiune in rampa. PS. Daca majorezi gaura din careter va trebui sa majorezi si gaura din carcasa filtrului de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Multumesc de sfat, cred ca asta am sa fac. Am o idee cu acea solutie care se apilca pe surub si il fixeaza etans cand se usuca! O sa incerc sa fac asta! Azi cand am mers la salon am observat ca se pierde putin ulei ins animik grav, fara sa afecteze nivelul. Partea cu presiunea este delicata, am sa iau masuri sa rezolv cat mai curand posibil. Incerc intai cu acea solutie iar apoi cu alt filet. Multumesc de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lake_of_tears Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 cum zice si fast_joe, am patit si eu chestia asta. se pierde foarte putin, da-i enervant, ca se prelinge si ajunge pe evacuare si nu arata prea bine, tre sa umblu mereu cu carpa dupa mine... am pus alt o-ring, cu substanta de-aia de temperatura ridicata dedesubt, sa-l tina mai afara, si tot curge... da parca n-as face gaura mai mare si sa-l refiletez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.