Sari la conținut

Postări Recomandate

Revin cu intrebarea si rugamintea ... stie cineva de unde pot achizitiona sei de Dstar 1100 originale, sh ? Am nevoie de support si de partea de prindere, restul se customizeaza.



DStar 1100 custom, precizez,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu intrebarea si rugamintea ... stie cineva de unde pot achizitiona sei de Dstar 1100 originale, sh ? Am nevoie de support si de partea de prindere, restul se customizeaza.

 

DStar 1100 custom, precizez,

Ahoi!

Poate iti este de ajutor http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=v-star1100+custom+seat&_sacat=0&_from=R40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , cum ati procedat la schimbarea lichidului de frana? Ati golit doar vasul sau si din furtune?

Ahoi!

Daca vrei sa fie asa cum trebuie trebuie sa-l golesti si din furtune, vezi ca e coroziv distruge vopsea si ai grija sa nu ajunga pe discurile de frana.

Dupa care vezi ca trebuie aerisita instalatia si aia o sa-ti dea un pic de munca.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! nu aveti careva un far? de fapt, nu-mi trebuie tot farul, doar o chestie mica, are forma unui Z mai alungit, vine intre far si carcasa de metal, ca sa-l tina fix. la mine s-a rupt si misca farul. nu stiu cum ii spune, o sa va zic cand ajung acasa si caut in catalogul de piese. multam

 

numa' bine & doamne-agiută

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! nu aveti careva un far? de fapt, nu-mi trebuie tot farul, doar o chestie mica, are forma unui Z mai alungit, vine intre far si carcasa de metal, ca sa-l tina fix. la mine s-a rupt si misca farul. nu stiu cum ii spune, o sa va zic cand ajung acasa si caut in catalogul de piese. multam

 

numa' bine & doamne-agiută

cand gasesti striga tare, io le am pierdut cumva si a stat lipit cu silicon pana si a dat obstescul sfarsit (o pietricica atomica!) acum am alt far dar nem cleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand gasesti striga tare, io le am pierdut cumva si a stat lipit cu silicon pana si a dat obstescul sfarsit (o pietricica atomica!) acum am alt far dar nem cleme

 

io am gaurit-o, am prins-o cu surub, dar s-a desfacut si ala

 

n-am gasit ceea ce cautam, o sa-i fac o poza cand desfac farul

 

tot ce-am gasit e treaba asta, stiu ca l-am avut si asta, dar cred ca s-a pierdut. costa 2 euroi bucata

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa cumpar un DragStar de 650 din 1998 2000....gasesc pe aici???

Salut!De gasit, gasesti, depinde si ce buget ai :D

 

Pe bikeshop ai cautat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! nu aveti careva un far? de fapt, nu-mi trebuie tot farul, doar o chestie mica, are forma unui Z mai alungit, vine intre far si carcasa de metal, ca sa-l tina fix. la mine s-a rupt si misca farul. nu stiu cum ii spune, o sa va zic cand ajung acasa si caut in catalogul de piese. multam

 

numa' bine & doamne-agiută

 

 

cand gasesti striga tare, io le am pierdut cumva si a stat lipit cu silicon pana si a dat obstescul sfarsit (o pietricica atomica!) acum am alt far dar nem cleme

 

 

io am gaurit-o, am prins-o cu surub, dar s-a desfacut si ala

 

n-am gasit ceea ce cautam, o sa-i fac o poza cand desfac farul

 

tot ce-am gasit e treaba asta, stiu ca l-am avut si asta, dar cred ca s-a pierdut. costa 2 euroi bucata

 

attachicon.gif42X-84124-60.jpg

 

 

Mah, am mai spus-o pe topicul asta, dar din cand in cand e bine sa ne repetam caci se pierde informatia printre alte discutii.

 

Deci, cand aveti nevoie de o piesa, incercati intai la reprezentanta Yamaha.

Preturile nu sunt chiar asa exagerate. De fapt sunt aceleasi preturi pe care le practica Yamaha in toata Europa (ma rog, transformate din euro in lei la o rata de schimb poate ceva mai mare decat a BNRului)

 

Ideea e ca nu va costa nimic sa intrebati la Yamaha Cel mult costa cat sa dai un telefon, dar merge si pe mail. Daca va convine pretul comandati direct, daca nu macar aveti un reper.

In mod sigur, la Yamaha exista orice piesa de care aveti nevoie - au un depozit in Rotterdam care deserveste toata Europa si de cand se face comanada pana va vine piesa in Romania nu trec mai mult de 3-4 zile, maxim 1 saptamana.

Pentru chestii marunte, aproape ca nu conteaza cativa lei in plus sau in minus, in schimb aveti piesa originala

Daca aveti nevoie de o piesa care e foarte scumpa, tot e o idee buna sa intrebati intai la Yamaha cat costa, chiar daca o cumparati dupa aia de la dezmembrari, dar macar stiti cat ar fi costat noua si puteti negocia mai bine.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, am si eu o intrebare, cam tampita. Cum va dati seama de turatia optima la relanti? Cand e rece motorul, al meu face ca un harley, foarte sacadat si incet. Am impresia ca se aud chestii ciudate prin motor... Am marit un pic turatia din rotita si merge mai rotund si parca nu se mai aude dagadam dagadam dadam dagadam. Nu stiu insa daca e ok sa fie mai mare turatia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, am si eu o intrebare, cam tampita. Cum va dati seama de turatia optima la relanti? Cand e rece motorul, al meu face ca un harley, foarte sacadat si incet. Am impresia ca se aud chestii ciudate prin motor... Am marit un pic turatia din rotita si merge mai rotund si parca nu se mai aude dagadam dagadam dadam dagadam. Nu stiu insa daca e ok sa fie mai mare turatia...

 

Cum sa ne dam seama? La fel ca tine - rotita si urechea. Mai invarti din rotita putin, mai stai sa asculti motorul, daca iti place cum suna lasi asa, daca nu-ti place iar mai rotesti...

 

Oricum, cand pornesc motorul la rece ii trag socul complet si il las asa cateva secunde. Pe urma las socul la jumate si incep sa ma echipez, timp in care incepe sa se incalzeasca si motorul

Eu am reglat relanti-ul astfel incat sa mearga rotund dupa ce am terminat cu socul - am invartit de rotita pana in punctul in care motorul incepe sa se balbaie dupa care am invartit in sens invers inca un pic si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Daca vrei sa fie asa cum trebuie trebuie sa-l golesti si din furtune, vezi ca e coroziv distruge vopsea si ai grija sa nu ajunga pe discurile de frana.

Dupa care vezi ca trebuie aerisita instalatia si aia o sa-ti dea un pic de munca.

Spor la treaba!

Mc frumos IceLord, o sa incerc sa scot tot lichidul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva la 2500 euro

Cam putintel...dar pe. www.bikeshop.ro sunt cateva in bugetul tau... Daca te uiti la modelele mai ieftine, anetie sporita sa nu iei ciurucuri ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc frumos IceLord, o sa incerc sa scot tot lichidul.

Cu placere, vezi sa faci aerisirea calumea ca altfel o sa ai probleme la franare. Spor la treaba!

 

undeva la 2500 euro

Ahoi!

Un prieten din gasca mea il are pe asta de vanzare - post-25613-0-47912100-1365011535_thumb.jpg post-25613-0-37094500-1365011539_thumb.jpg post-25613-0-14953800-1365011543_thumb.jpg E un Dragstar de 400cc, din 1997 parca. Poti sa-l contactezi la 0745815639

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, vezi sa faci aerisirea calumea ca altfel o sa ai probleme la franare. Spor la treaba!

 

Ahoi!

Un prieten din gasca mea il are pe asta de vanzare - attachicon.gif02042010010.jpg attachicon.gifDe vanzare 2.jpg attachicon.gifDe vanzare 1.jpg E un Dragstar de 400cc, din 1997 parca. Poti sa-l contactezi la 0745815639

 

Frumusel calul ....

 

Se vinde una bucata cauciuc nefolosit ...

post-69356-0-21113500-1365017166_thumb.jpg

post-69356-0-57931800-1365017183_thumb.jpg

 

Detalii pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare

 

Am dus mobra astazi in service, sunt multe lucruri minore de facut la ea din pacate. Printre altele si sync carb...

Vreau sa pun si GPS pe ea, si mi-a spus mecanicul ca trebuie mai intai sa il cumpar (GPSul) si imi face el dupaia partea electrica.

Foloseste cineva GPS pe mobra? Imi puteti recomanda ceva cat de cat ok? Sunt anumiti parametrii care trebuie respectati la achizitionarea unui GPS moto?

 

Ah si inca ceva. Starul asta 'cica' are alarma. am telecomenzi, dar nu am reusit sa imi dau seama cum functioneaza... vanzatorul mi-a spus ca trebuie sa o setez dar nu stia nici el cum. Mecanicul a spus ca este 'imitatie' dar poate nici el nu stie cum trebuie setat.

Ca si idee, am un singur buton pe telecomenzi, si la apasarea lui beepaie ca alarma la o masina...

Foloseste cineva asa ceva?

 

Mersi.

Editat de RedRat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, vezi sa faci aerisirea calumea ca altfel o sa ai probleme la franare. Spor la treaba!

 

Ahoi!

Un prieten din gasca mea il are pe asta de vanzare - attachicon.gif02042010010.jpg attachicon.gifDe vanzare 2.jpg attachicon.gifDe vanzare 1.jpg E un Dragstar de 400cc, din 1997 parca. Poti sa-l contactezi la 0745815639

Lord, deci e frumos Dragstarul ala de 400 cu draci pe el! Il stiu la vanzare de multa vreme. Ma mir cum de nu l-a luat nimeni pana acum. Are ceva modificai la motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam moarta piata auto si moto, in plus ma gandesc ca multi isi i-au ceva mai mare. Modificari la motor nu are!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiti pe cineva care vrea sa vanda un DragStar de 650 din 1998 2000 va rog sa imi dati si mie de stire...

Va multumesc!

A mea s-a vandut de ceva vreme ... 2 saptamani cred.

Bafta la cautat. Daca apare ceva, te anunt.

 

Am gasit sei de DragStar Clasic din 2004 ..... stie cineva daca se potrivesc la Dragstar Custom 2004?!?

Multumesc anticipat.

 

NU se potrivesc !!!

Asta in caz ca mai e cineva curios, in afara de mine ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Nu ma consider mare mecanic, dar imi dau iara cu parerea...

Te-ai uitat exact daca ai scantie la bujie?

Oare nu pierde din compresie la cilindrul din spate?

am scânteie la ambii cilindrii. i-am schimbat și uleiul. motul 5100 10w40. Cu toate ca mă gândesc ca m-am grăbit. îl mai țin puțin pana se mai încălzește și apoi bag 20w50. As vrea sa întreb acum: Cum pot verifica dacă se lubrifiaza Bine cilindrul spate? Este suficient sa slăbesc șurubul de sus de lângă locul unde intra fișa de la bujie, așa Cum arata în manualul de service? Editat de alin_zbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare ptr voi. Daca vreau sa dau jos roata spate ptr a schimba anvelopa este complicat!? Pierd uleiul din grupul de transmisie, se slabeste ceva acolo!? desfac sau nu cardanul?!

Intreb ca pana acum am avut moto cu lantz si acolo nu am avut dubii ever, insa acum s-a schimbat jucaria! multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...