sorinavram Postat Decembrie 13, 2006 Autor Share Postat Decembrie 13, 2006 Cum stai,lai luat? Nu inca. Am fost acolo, dar mi-au spus ca le lipseste o garnitura de la pompa de apa si nu pot face proba motorului. Doar l-au pornit putin. A pornit cam greu, iar baiatul care se chinuia sa-l porneasca tragea discret si de acceleretie, doar-doar o porni. In conditiile in care cu cealalta mana tinea socul deschis. Am mai observat ca si colierul care prinde esapamentul de motor e spart, dar nu-mi dau seama daca e de la vreo cazatura nasoala sau nu. In orice caz, cadrul nu pare stramb. A ramas ca ma suna cand vor gasi acea garnitura. Si cica intre timp mai au vreo 4 musterii la acel motor, cine sare primul cu banii il ia. Oi vedea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 (editat) De ieri sunt proaspatul propreitar al unui Marauder de 800 si vroam sa vad cam ce probleme ar avea, hibe & others A...Si m-ar interesa si pe mine sa fac rost de un manual tehnic pt el (sa vad tip de ulei, bujii etc.) Asa ca cine mai are - spuneti tot!!! Numai bine si o sa atasez poze cu el cat de curand Editat Februarie 15, 2007 de UnderTaker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 uite aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 uite aici Mersi!!! Stiam de topic insa aseara am avut amnezie temporara cred!! Si l-am si citit sa ma informez.... Mea culpa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 De ieri sunt proaspatul propreitar al unui Marauder de 800 si vroam sa vad cam ce probleme ar avea, hibe & others A...Si m-ar interesa si pe mine sa fac rost de un manual tehnic pt el (sa vad tip de ulei, bujii etc.) Asa ca cine mai are - spuneti tot!!! Numai bine si o sa atasez poze cu el cat de curand P.S. Nu mai are nimeni Marauder si care sa scrie ceva despre el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 @univet din constanta are un marauder( pe langa multe altele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 din pacate abia acum am vazut topicul asta cu marauterul de 800.... eu am unul din 2004...si...hmmmmmm...daca mai e cineva interesat...as putea sa spun cite ceva despre el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Oky... spune ca niciodata nu strica o parere in plus!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marauder Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 so....marauterul de 800..eu l-am luat de la nemtalai...si am venit pe el 2000 km...pina acum nu am avut probleme cu el..in afara de o kestie mai ciudatica.. rezerverul are un supraplin...furtunasul se continua si iese pe undeva pe sub motor...al meu ..cred ca s-a infundat cu gunoaie....si cind spalam motorul....condens sau apa infiltrata pe linga buson...in loc sa curga pe furtunasul de supraplin,s-a umplut furtunasul de apa si apoi se scurgea in rezervor..si cind eram cu benzina pe sfirsite..mergea ca naibaaaa...de fapt mergea cu apa....)...dar am golit rezervorul..am scos juma de kil de apa din el..am desfundat furtunasul de supraplin(care poate de la mizeriile arucate de roata..sau mai stiu eu din ce cauza)....si totul a fost perfect.. ce nu imi place la el?nu are turometru...nu ca m-ar deranja prea mult...dar asa,pt constiinta mea...sa nu merg prea turat cu el (nu e mare impediment,ca doar se simte cind e turata).. asa...o bujie se poate skimba fara sa dai rezervorul jos...dar pt cealalta e musai sa il dai jos.. are putere la turatii joase.... dupa 130 km/h mie mi se pare ca deja incepe sa fie prea turat motorul..dar s-ar putea sa fie numai o kestie psihologica pt mine... mie imi place demarajul....am facut un bmw enduro de 650 la o liniutza... mai mult de 170 la ora eu nu am prins..probabil pt ca am parbriz inalt si genti laterale.. cred ca i-ar fi prins bine si pe spate o frina pe disc...dar daca compini frina cu frina de motor...nu ai probleme..imediat incetineste.. mie mi se pare cel mai reusit cruiser de clasa asta...adica 750-800..imi place ca are jenti pline,nu cu spitze..si ca roata din fatza nu e de aia mare si subtire,ca de bicicleta.. asa...am mers 2 pers plus bagaje pe el..si nu am avut probleme din cauz greutatii..doar putin...dar f putin se cunoaste la demaraj... pina acum eu nu am bagat vreo piesa in el..numai consumabilele..ulei in fiecare primavara...skimbat bujii...likid de frina....kestii de astea...nu am avut vreo kestie majora ba sa nu mint..am vrut sa ii pun claxon de ala cu gornitze si cu compresor..sa le sara kilotii la babe care trec ca kioarele...dar nu rezista sigurantele si se ard.. are stabilitate f buna zic eu...de vreo citeva ori..fara sa imi dau seama...luam curbele..si zbang simteam cum calcaiul la gheata atinge asfaltul..involuntar,ca nu imi dadeam seama cit de mult se poate apleca fara probleme...sau cind am fost cu am prieten..conducea el...a luat o curba si zbang cu scritza de asfalt..a polizat 1 mm din ea ) (faza faina e ca scaritzele sint articulate..nu rigide...deci daca atingi asfaltul,nu da in cap cu tine din soc)deci se poate inclina destul de mult fara probleme consum..la mine intre 4,5 si 5,5..depinde cum ii dai in gura..am observat ca un mers de 90-100 km/h mi se pare cel mai economic... aha..inca o kestie....de multe ori cautam treapta 6 de viteza ) probabil pt ca mi se pare mie ca de la o anumita viteza e putin turat motorul... in rest..mi se pare ca are un sgomot cam prea soft la tobe...am auzit ca daca dai ceva gaurele iese mai fain...dar eu nu m-am riscat.. mie unul mi se pare totusi cam mic rezervorul..adicaq 10 l+3 de rezerva....el pare mare,dar e scobit mult sub el,ca sint filtre de aer.blablabla.. pot sa spun ca sint fff multumit de el..in consider un moto f bun pt intermediar...numa ca aici e problema....dupa ceva timp vrei ceva mai mare...si asa m-a prins si pe mine..acum vreau sa il dau...sa iau ceva mai mare,peste 1500(ca de...si eu am cam 1,90 inaltime..si mi-ar cam trebui ceva mai mare...sa fie ceva proportional moto/motociclist).. sa nu uit...alta kestie care putintel ma deranjeaza....lantul meu (nu stiu cum o fi la altii)..e de ala fara keie....deci nu are cap si coada..si nu pot sa il scot de tot,sa il curat cum trebuie(trebuie sa dau roata spate jos...ma rog..mult de munca).. dar m-am kinuit anul trecut,l-am curatat gigea cu motorina(ca era cam murdarel)..si de atunci ii fac curatenie periodica..de intretinere..cu spray special ...si nu mai ajunge sa se depuna mizerie pe el.. si alta kestie ar fi tipul de spray de lant...eu foloseam inainte ceva de la..shit..am un lapsus..de la louis luat(cum naiba ii zice?!?!)..asa...il lasam sa se usuce/prinda pe lant....dar tot imi arunca ulei de pe lant pe janta din spate...si ulei,praf,mizerii..se duce sufletul de furmusete de janta mare si lucioasa...dar de cind am folosit(anul trecut si anul asta) spray cu teflon(ceva de genul dry nu-stiu-cum)...asta se fixeaza bine pe lant,nu mai e asa uleios..si nu mai arunca pe janta..si sta mult mai mult curata... consumabilele nu mi s-au parut prea scumpe....acum depinde si de ce bagi in el... de exemplu la mine...cele mai scumpe bujii..nkg iridiu m-au costat vreo 40-50 ron bucata maxim(nu mai stiu exact)..nu mi se par scumpe,fiind si originale ,si tinind cont si la cit se skimba... cauciucele...anul trecut parca le-am luat..300 euroi amindoua(cauciuce exact ce scrie in manual) sfatul meu e ca...daca esti mai scund de statura...sa zicem max 1,80(si daca nu ti-ai luat inca)...sa optezi pt marauterul de 800..nu ca as insinua sa il iei pe al meu...dar ti-am spus...mie unul mi s-a parut bun... acum bine...se poate zice si ca,vezi doamne,are aripile din plastic si nu din metal...se poate spune ca are din plastic si nu din metal o cutie cromata..laterala..linga cilindrii..se poate spune ca semnalizatoarele...desi sint cromate..sint tot din plastic...sincer sa fiu,nu stiu ce as alege daca as avea de optat intre aripi de plastic si alea de metal(tinind cont ca nu iti dai seama decit daca le ciocanesti,ca pt protectia pe care trebuie sa o asigure alea de plastic sint o.k....ca plasticul e mai usor decit metalul)probabil ca as alege tot aripile de plastic...dar semnalizatoarele din metal in rest ce sa mai spun...probabil ca pe al meu o sa il vezi la intilnirea de la ploiesti..hehehe..e singurul de gorj din tara,dupa cite am observat la jun tabel postat de cineva tot pe aici parca shit..am uitat sa spun..eu am si manual de intretinere la el(owner's manual ii zice parca)....poti sa ma intrebi pe privat ce vrei sa stii..si o sa caut sau pe mess...id-ul e zodrac2003 la nevoie..as putea sa scanez ce te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Da, intr-adevar, am observat si eu ca dupa 130 e cam turat motorul. Eu i-am dat 160 cu pasager pe autostrada, si cred ca ma putea...dar nu ma ma puteam tine eu pe el (nu am parbriz, dar as vrea sa imi iau). La consum mi-a luat la o viteza de 100-120 5 la suta ceea ceeste super acceptabil. Asta cu ceva mai mare o resimt si au, adica am inceput sa ma gandesc la ceva de 1500. Faza cu lantul ma streseaza si pe mine, pt ca partea cu lantul a jantei s-a facut ca dracu' Im plac semnalizarile ca nu sunt rigide si ca au articulatia aia de cauciuc/plastic mai moale. Am gasit si eu manalul si cu catalogul de piese si deja am inceput sa ma gandesc la accesorii: un crashbar care este ABSOLUT necsar, parbriz si un set de inca 2 proiectoare - nu tise pare ca becul este cam chior? adica puterea lui - mentionez ca nu am problemecu incarcarea , baterie slaba samd Ne mai auzim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Am si eu o intrebare, daca ma poate ajuta cineva: Mi s-a rupt cheia de la antifurtul de la ghidon in butuc (este separata fata de contact) si nu stiu cum pot sa fac sa o scot de acolo. Fericirea este ca atunci cand s-a rupt apucasem sa deblochez ghidonul deci pot sa imi permit luxul sa incerc sa il scot fara sa il sparg si sa incerc sa fac o copie dupa cheie. Butucul este bagat in jug si nu are niciun surub in exterior ci doar un capacel care vine peste el. O sa pun niste poze in curand sa va dati seama cum vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 sa intzepenit cind sa rupt...?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Din pacate da - slotul cheii nu mai e perpendicular - adica in pozitia in care sa permita scoaterea cheii, ci undeva la 30-45 de grade. Uimitor e ca dupa ce l-am deblocat am rotit voarte usor de cheie si aceasta s-a miscat natural - eu nu am fortat-o deloc - pur si simplu m-am trezit cu restul cheii in mana si lamela inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Probabil cheia era crapata de mai de mult, iar acum a cedat. Daca e intepenit, inseamna ca nu e la locul lui - impingel inapoi si incearca sa o aduci in pozitia in care permite scoaterea acestuia. Baga-i spray degripant fara mila (stii, gaurile trebuiesc lubrifiate ) Ar fi bine daca ai gasi un ac asemanator celor folosite la tricotaje, se foloseste la tragerea firului pe dos. Sau cu un carlig de pescuit pe care il indrepti, si incerci sa-l agheti cu varful de contra. Daca nu iese, va trebui sa-ti procuri un butuc nou. Pe cel vechi il poti scoate cu o masina de gaurit, dar ca sa-l montezi pe cel nou va trebui sa dai furca jos (cred ca sunt montate din interior) nu sunt sigur, nu cunosc modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikertibi Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Nu vreau sa te dezamagesc, dar am avut la un moment dat un bandit si mi-am pierdut cheia.Pina am dat jos butucul pt a face o cheie dupa butuc am crezut ca innebunesc.F greu am rezolvat-o.Sper sa reusesti mai usor ca mine, dar daca nu poti scoate cheia categoric trebuie dat cumva jos butucul, si asta numai la fata locului vei putea vedea cit de complex este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 O sa incerc cu spray degripant, sa vad daca revine cumva butucul - de scos nu cred ca am vreo sansa fara sa dau furca jos, deci tre sa ma chinui sa scot cheia cumva; e buna ideea cu acul de pescuit si o sa incerc si asa; Mecanismul de blocare sigur este in interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 eu am reusit sa scot o cheie rupta cu ajutorul unei pensete... butucul ar trebui sa se poata demonta cumva....din exterior. daca nu,las-o asa,cu ce te incurca?iti pui inchidere pe discul de frana. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Da, pana la urma nu ma incurca cu nimic, dar parca ma stiu mai in siguranta cu ghidonul blocat (la care adaug si antifurtul la disc) - si de-aia vreau sa incerc sa rezolv cu cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Acuma jumate in gluma jumate serios...du-te la politie,poate iti "recomanda" pe vreun spargator de meserie ,asta cred ca te rezolva rapid,si are si sculele necesare...Da' cand m-as duce la asta,io as scoate nr. de inmatriculare...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshu2007 Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Sunt intr-o dilema!Ce ulei sa folosesc?marca,mineral,semisintetic,sintetic. Voi ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Sunt intr-o dilema!Ce ulei sa folosesc?marca,mineral,semisintetic,sintetic. Voi ce recomandati? ieri am fost la revizia de 1000 km la suzuki si au pus Motul 10w40 7100 ester,cred ca e semi sintetic !! valabil 5000 km . PS:completeaza si tu datele de la profil sa stim si noi cu cine stam de vorba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 MOTUL 7100 este full sintetic, 5100 este semi sintetic, din proprie experienta va spun ca la chopper nu prea ii place uleiul full sintetic, eu prefer ulei mineral sau semi sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Mobil 1 - 10W-40 semisintetic sau ESSO 10W-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Sunt intr-o dilema!Ce ulei sa folosesc?marca,mineral,semisintetic,sintetic. Voi ce recomandati? foloseste asta ca sa afli ce ulei iti trebuie http://www.ew2.lubesinfo.com/error.asp?err...ion&sc=1323 trebuie sa apesi pe click to renew it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Bai neamule, a mai fost odata discutia asta, pentru motoare cu cat uleiul e mai bun cu atat ii prelungeste viata, DAR in cazul motoarelor de chopper care nu sunt chinuite banii in plus pe ulei 100% sintetic nu se justifica. CLAR!!! La ce bun sa dai o gramada de bani pe ulei 100% sintetic cand il schimbi la 6000km, la fel ca pe cel semisintetic sau mineral? Acu sa-l vad eu pe ala care ii da la cioparu/cruzeru lui goarna de sa-i scoata pistoanele afara? Daca e asa, pune-i frate sintetic, alfel nu merita. Eu la al meu ii pun semisintetic si il schimb cam cum imi vine mie la socoteala, adicatelea cam la 6 luni sau 6000km... Era odata un pdf pus de mine cu uleiuri... ala explica o galagie de trebi. V-am pupat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.