Jump to content

Norfolk police release footage of fatal motorcycle crash


Endurache
 Share

Recommended Posts

Ca tot va place sa invatati:

http://www.theguardian.com/world/video/2014/sep/05/norfolk-police-footage-fatal-motorcycle-crash-video

 

Cica avea vreo 150km/h. Eu nu inteleg de ce nu a tras dreapta sa o ia pe contrasens. Mobra e ingusta, el avea si vizibilitate sa vada peste masina daca mai venea ceva. Ala cu masina nu avea cum sa o ia in alta directie decat spre stanga lui. In cel mai fericit caz oprea masina si asta avea un spatiu mic prin care sa se strecoare dar avand in vedere viteza si unghiurile, probabil ca ajungea in tufe cu mobra.

 

Ma rog, e usor sa nu intelegi cand stai, te uiti la film si ai timp sa rumegi situatia.

 

Si aici, pe la secunda 15 vedeti ca nimeni, nici mobristii nu pot aprecia distantele corect atunci cand vine unu tare, chit ca are 2 sau 4 roti.

Edited by Endurache
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce nu a tras dreapta sa o ia pe contrasens. Mobra e ingusta, el avea si vizibilitate sa vada peste masina daca mai venea ceva. Ala cu masina nu avea cum sa o ia in alta directie decat spre stanga lui. In cel mai fericit caz oprea masina si asta avea un spatiu mic prin care sa se strecoare dar avand in vedere viteza si unghiurile, probabil ca ajungea in tufe cu mobra.

Tocmai ca pozitia pe SS nu e ca pe touring, unde stai drept si poti ridica nasul un pic. Eu cred ca pilotul nu a avut chiar vizibilitate f buna, plus viteza, plus o alegere proasta de pozitionare, plus neatentia celui cu masina, plus ghinion sa zicem. Eu zic sunt 2 situatii (din timpul petrecut pe strada, asa vad eu): 1. te vede destul de repede si opreste, astfel incat ramane pe mijlocul benzii tale sau iti lasa mai mult loc intr-o parte si poti alege stanga/dreapta functie de inspiratia de moment si dupa vezi cum redresezi (era un filmulet cu un tip care a evitat prin fata si a avut bulan de bulan ca a iesit fix intr-o parcare si a avut loc destul cat sa redreseze, dar nu il mai gasesc). 2. nu te vede din prima si continua, iar cand te vede intr-un final iti blocheaza banda si nu poti trece decat prin spatele lui.

 

Tipul de aici a avut proasta inspiratie sa se pozitioneze spre stanga, cam acelasi tip de comportament defensiv il am si eu cand vad masini in intersectie (dar nu stiu daca e f corect), iar dupa sa gandeasca ca ala va opri si s-a pozitionat si mai mult cu gandul sa ocoleasca prin stanga, dar masina a continuat si i-a ingustat drumul, asa ca nu prea a avut cum sa evite eficient.

Link to comment
Share on other sites

concret in al doilea clip, depasirea pe dreapta cu viteza , o manevra timpita. fortarea semaforului, stim cu toti ca daca o faci odata si scapi de 3,4 ori a 5 oara ti-o iei sau io dai" altuia nevinovat, revenind la soferi , nu sunt obligati sa te vada , tu esti obligat sa-i vezi , stiu ca-mi iau injuraturi dar am avut un singur accident cu spitalizare si am invatat ceva ,

 

primul clip , da putea s-o ia pe contrasens daca era roman sigur asta facea dar anglia este o tara unde se respecta regula exceptiile sunt rare, fiind pilot a respectat regulile :) soferul probabil era pensionar :))

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca pozitia pe SS nu e ca pe touring, unde stai drept si poti ridica nasul un pic. Eu cred ca pilotul nu a avut chiar vizibilitate f buna, plus viteza, plus o alegere proasta de pozitionare, plus neatentia celui cu masina, plus ghinion sa zicem. Eu zic sunt 2 situatii (din timpul petrecut pe strada, asa vad eu): 1. te vede destul de repede si opreste, astfel incat ramane pe mijlocul benzii tale sau iti lasa mai mult loc intr-o parte si poti alege stanga/dreapta functie de inspiratia de moment si dupa vezi cum redresezi (era un filmulet cu un tip care a evitat prin fata si a avut bulan de bulan ca a iesit fix intr-o parcare si a avut loc destul cat sa redreseze, dar nu il mai gasesc). 2. nu te vede din prima si continua, iar cand te vede intr-un final iti blocheaza banda si nu poti trece decat prin spatele lui.

 

Tipul de aici a avut proasta inspiratie sa se pozitioneze spre stanga, cam acelasi tip de comportament defensiv il am si eu cand vad masini in intersectie (dar nu stiu daca e f corect), iar dupa sa gandeasca ca ala va opri si s-a pozitionat si mai mult cu gandul sa ocoleasca prin stanga, dar masina a continuat si i-a ingustat drumul, asa ca nu prea a avut cum sa evite eficient.

Eu cand am zis de vizibilitate m-am referit la ce se vede in film. Adica mobra aia nu pare SS si ala nu era cu barbia lipita de rezervor. Ce ai zis tu la punctul 1 am patit si eu. E chestie de noroc mult. Eu am avut o gramada si tot am strans din buci de am crezut ca mi-a intrat buretu' de la sa in fund.

» Post actualizat in 05 Sep 2014 18:29

primul clip , da putea s-o ia pe contrasens daca era roman sigur asta facea dar anglia este o tara unde se respecta regula exceptiile sunt rare, fiind pilot a respectat regulile :) soferul probabil era pensionar :))

Eu nu inteleg ce ai vrut sa zici cu "daca era roman". Nu vad unde e rusinea si tiganeala. Si din moment ce avea cam 150, regulile nu le-a respectat. Oricum, in situatia asta prefer sa fiu roman viu decat englez mort.

Edited by Endurache
Link to comment
Share on other sites

Eu cand am zis de vizibilitate m-am referit la ce se vede in film. Adica mobra aia nu pare SS si ala nu era cu barbia lipita de rezervor. Ce ai zis tu la punctul 1 am patit si eu. E chestie de noroc mult. Eu am avut o gramada si tot am strans din buci de am crezut ca mi-a intrat buretu' de la sa in fund.

» Post actualizat in 05 Sep 2014 18:29

Eu nu inteleg ce ai vrut sa zici cu "daca era roman". Nu vad unde e rusinea si tiganeala. Si din moment ce avea cam 150, regulile nu le-a respectat. Oricum, in situatia asta prefer sa fiu roman viu decat englez mort.

in tari unde buzunaru frige daca arunci o hartie in alta parte decat tomberon , cam greu vezi pe careva sa o arda pe contrasens,asta vroiam sa zic .motociclistul a vazut masina dar a sperat ca-i acorda dreptul de a continua deplasarea . sa bazat pe asta si este din pacate mort ,

Link to comment
Share on other sites

Eu cand am zis de vizibilitate m-am referit la ce se vede in film. Adica mobra aia nu pare SS si ala nu era cu barbia lipita de rezervor. Ce ai zis tu la punctul 1 am patit si eu. E chestie de noroc mult. Eu am avut o gramada si tot am strans din buci de am crezut ca mi-a intrat buretu' de la sa in fund.

Da, intredevar nu e SS, nu am fost f atent, pare ceva gen FZ, pozitie sport-touring, tot destul de aplecat mi se pare mie.

Link to comment
Share on other sites

Da, intredevar nu e SS, nu am fost f atent, pare ceva gen FZ, pozitie sport-touring, tot destul de aplecat mi se pare mie.

nu conteaza, cand te apropi de intersesctie ridici capul imposibil sa nu vezi peste un turism , repet, nu faptul ca nu la vazut la omorat" ci faptul ca unu sa bazat pe regula, celalat a crezut ca poate ....

Link to comment
Share on other sites

Corect, a fost un cumul de factori nefavorabili/nefericiti.

Unu a zis ca are prioritate si ca il lasa si celalalt a estimat ca are 80-90 la ora si ca e departe.

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile un domn cu un logan alb mi-a taiat calea in nici 30 de metri ... am avut noroc ca am fost atent si aveam deja mana pe frana . Oricum deja imi fixasem un punct de contact dar am avut noroc ca am oprit la cativa cm de el .

Omul era pur si simplu surprins ca nu m-a vazut si ca intr-un final nu a fost nici un impact .

Eu sunt incepator si inca sunt surprins cum de nu pot fi vazut in trafic ... Parca as fi un intrus intre ei ..

Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile un domn cu un logan alb mi-a taiat calea in nici 30 de metri ... am avut noroc ca am fost atent si aveam deja mana pe frana . Oricum deja imi fixasem un punct de contact dar am avut noroc ca am oprit la cativa cm de el .

Omul era pur si simplu surprins ca nu m-a vazut si ca intr-un final nu a fost nici un impact .

Eu sunt incepator si inca sunt surprins cum de nu pot fi vazut in trafic ... Parca as fi un intrus intre ei ..

:))))esti :))))

Link to comment
Share on other sites

Daca ne uitam la drum, cu vreo 100 de metri inainte de intersectie escris mare pe asfalt "SLOW", tocmai in ideea in care se apropie o intersectie unde iti pot taia calea masini care vireaza dreapta si care ar putea sa nu se asigure suficient. Tipul a ignorat total semnul. Semnele astea si regulile nu sunt chiar degeaba (nu ca eu as fi usa de biderica si le-as respecta mereu).

 

Cred ca filmul asta e cel mai bun exemplu despre cum (ne)respectarea regulilor si indicatoarelor poate face o mare diferenta. Daca incetinea de acolo, ar fi avut timp pt o franere de urgenta sau o manevra de evitare.

Link to comment
Share on other sites

in primul film, ma uit la acul de pe ceaasul din mijloc (cred ca este turometru), pana in momentul impactului sta in aceeasi pozitie. nu a avut nici un reflex de a evita. abea inaintea impactului a apasat ambreiajul, viteza ramane constanta si turatia apuca sa creasca o idee.

pana la urma nici nu stii cum e mai bine. ca la ei sa te inveti ca e totul ok si sa mergi din inertie, sau ca la noi, toata lumea te vaneaza si esti cu ochii ca melcul.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca factorul principal in acest caz a fost viteza. De cate ori vi s-a intamplat sa vina unu' fata in fata cu voi, pe banda voastra, in depasire, crezand ca are timp. Cand tu ai 150+ si esti mic, creeaza senzatia ca esti departe, ala cu masina nu stie ca vii tare, pt ca NU ARE CUM SA-SI DEA SEAMA!

NU condamn motociclistul pt ca as fi ipocrit, dar daca mergea mai incet situatia se schimba mult.

Referitor la "evitare" si alte prostii de genul asta (din pct meu de vedere), nu mai avea ce sa evite. Numarati secundele si va veti da seama ca nici Rossi nu mai evita, e doar fizica. 43 de metrii pe secunda... Din momentul in care a observat pericolul si pana la impact, timpul e mult prea scurt. Socotelile erau incheiate in clipa in care a decis sa se apropie cu asa viteza in "junction" si Renault-ul a inceput virajul. Pacat...

Poate invatam ceva din asta.

Edited by LKss
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca factorul principal in acest caz a fost viteza. De cate ori vi s-a intamplat sa vina unu' fata in fata cu voi, pe banda voastra, in depasire, crezand ca are timp. Cand tu ai 150+ si esti mic, creeaza senzatia ca esti departe, ala cu masina nu stie ca vii tare, pt ca NU ARE CUM SA-SI DEA SEAMA!

NU condamn motociclistul pt ca as fi ipocrit, dar daca mergea mai incet situatia se schimba mult.

Referitor la "evitare" si alte prostii de genul asta (din pct meu de vedere), nu mai avea ce sa evite. Numarati secundele si va veti da seama ca nici Rossi nu mai evita, e doar fizica. 43 de metrii pe secunda... Din momentul in care a observat pericolul si pana la impact, timpul e mult prea scurt. Socotelile erau incheiate in clipa in care a decis sa se apropie cu asa viteza in "junction" si Renault-ul a inceput virajul. Pacat...

Poate invatam ceva din asta.

:goodposting: Viteza, aia e ! Mai era unul pe forum care pusese pe youtube "how to die on a motorcycle" o combinație de close call. Ăstuia nu i-a ieșit să le pună pe youtube, ghinion ? Nu.

Link to comment
Share on other sites

Si aici, pe la secunda 15 vedeti ca nimeni, nici mobristii nu pot aprecia distantele corect atunci cand vine unu tare, chit ca are 2 sau 4 roti.

La secunda 15 au fost mai multe greseli care au dus la accident iar aprecierea distantei/vitezei a fost cea mai mica dintre ele.

1. au plecat concomitent cu maisna din fata lor si asta i-a obligat sa-si distribuie atentia in directii total diferite

2. au EZITAT. tipul cu masina a facut stanga si a accelerat (deci a apreciat corect distantele). gagica (vadit incepatoare) s-a miscat ca ochiul mortului.

3. au reusit sa ocupe ambele benzi de circulatie. daca ar fi stat amandoi pe banda 1 (sau 2) POATE tipul cu masina reusea sa-i evite pe banda 2 (sau 1)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...