b86dtm Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) De ceva timp am o mica mare problema cu xx-ul,merg pe o roata si cand revin cu fata pe asfalt se opreste motorul..pe urma porneste ,nu imediat dar relativ repede..,acelasi lucru se intampla si cand fac stoppie..aici se opreste cand sunt cu ea ridicata pe roata din fata,am verificat mufele,am fixat cu silicon CDI-ul,pare o problema electrica.In rest masina functioneaza fara gresala,porneste instant la rece si la cald,nu intrerupe nu nimic..doar in situatiile de mai sus face figuri. Daca ati intalnit o problema similara poate ma lumineaza si pe mine cineva ca efectiv nu stiu unde sa caut problema. Multumesc si astept pareri pertinente. Editat Septembrie 6, 2014 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 nu o mai da pe o roata&stopie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eclipsaus Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Anuleaza senzorul de rasturnare! Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Xx ce an? Carburatie sau injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 6, 2014 Admin Share Postat Septembrie 6, 2014 Cum spunea cineva mai sus, daca are tilt sensor poate fi de acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) Nu este de la sensor!Senzorul opreste motorul si nu se reporneste de cat dupa restartare din contactul cu cheie. Editat Septembrie 6, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Incearca si pe loc sa compresezi suspensia fata si vezi daca ti se opreste. Am patit ceva similar la un VFR care la o anumita pozitie a ghidonului rotit spre dreapta, imi taia contactul in mers. S-a rezolvat prin verificat si rematisat instalatia si eliminat scurtul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 6, 2014 Autor Share Postat Septembrie 6, 2014 Nu este de la sensor! Senzorul opreste motorul si nu se reporneste de cat dupa restartare din contactul cu cheie. » Post actualizat in 06 Sep 2014 17:32 Nu este de la sensor! Senzorul opreste motorul si nu se reporneste de cat dupa restartare din contactul cu cheie. Este injectie si trebuie sa rasucesc cheia in contact pe oprit si dupa sa pun din nou contactul,altfel nu porneste..am incercat sa o pornesc din inertie bagata in viteza si nu porneste. Cand franez tare si se comprima suspensia nu se intampla nimic,doar in cele 2 situatii pe care le-am mentionat. Unde se afla senzorul la xx..daca il decuplez functioneaza fara sau trebuie facut strap in el. Nu am nici o eroare FI,banuiesc ca daca era ceva in neregula palpaia becul de avertisment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) Daca spu ca nu poti porni motorul de cat dupa resetarea sistemului atunci ai cu adevarat probleme cu senzorul TOS. Din nefericire tipul de senzor cu care este echipat XX este de generatie veche si se bazeaza pe o un inel liber pe o bucla curbata,Teoretic daca se inclina motorul in stanga sau dreapta mai mult de un anumit unghi el inchide un contact.Nu apare FI pentru ca ECU nu gestioneaza functia lui,si doar prezenta. Acum datorita constructiei rudimentare,atat socurile primite de la miscarile acorobatice poate duce la actionarea lui. Ca si solutie de anulare trebuie sa simulezi rezistenta lui. Sau unesti firul galben cu verde Pozitia lui este langa baterie Editat Septembrie 6, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 6, 2014 Autor Share Postat Septembrie 6, 2014 (editat) Multumesc mult,dar spune-mi unde este pozitionat..sa nu umblu de nebun sa-l caut peste tot. Mobra este fabricatie 2001 Gata am vazut tot..multumesc inca o data pentru raspunsul prompt,ma gandesc ca este posibil sa fie defect..nu fac mari acrobatii cu el. Editat Septembrie 6, 2014 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 am completat in mesajul anterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Stoppie cu xx? Astea nu aveau CBS?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 Stoppie cu xx? Astea nu aveau CBS?... CBS nu este ABS. Am rezolvat problema,am anulat senzorul de inclinatie si nu mai face figuri...dar la mine era alb firul si verde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 CBS nu este ABS. Am rezolvat problema,am anulat senzorul de inclinatie si nu mai face figuri...dar la mine era alb firul si verde. Am uitat sa-ti spun ca este posibil ca in loc de galben sa fie alb acel fir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 CBS nu este ABS. Da, da... si nici "iarna nu-i ca vara". Serios acuma, chiar faci stoppie cu XX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 8, 2014 Autor Share Postat Septembrie 8, 2014 La CBS in momentul in care franez fata,are o pompa de frana prinsa pe jamba stanga..cand se comprima furca actioneaza pompa de frana de pe jamba si actioneaza frana de pe roata spate..dar intr-o poportie mai mica,sa zicem 80% fata 20% spatele,poate fi reglat din surubul de pe acea pompa sa franeze spatele mai mult,mai putin sau deloc..nu are nici o legatura cu faptul ca nu poti bloca roata fata sa faci buff sau sa faci stoppie..Cam asa functioneaza,nu ma pricep foarte la tipul asta de frana dar nu este departe de ce am scris.Si ai sa ramai surprins cat de usor se poate face stoppie cu un xx,are o ciclistica fantastica,niste super frane,este foarte precisa si in momentul in care se pune in miscare nici nu zici care are atatea kg...sa nu-ti imaginezi ca fac acrobatii cu ea,in 2 ani am facut de 6 ori stoppie ..dar de ridicat putin roata spate cand franam violent s-a intamplat de foarte multe ori,o simteam cum se ridica si se lasa pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 La CBS in momentul in care franez fata,are o pompa de frana prinsa pe jamba stanga..cand se comprima furca actioneaza pompa de frana de pe jamba si actioneaza frana de pe roata spate... Cred ca faci confuzie cu GSXR1100 de prin '88 (parca)... care aveau niste cilindriei suplimentari pe furca spate si care regulau presiunea in etriere functie de comprimarea telescoapelor. La XX un etrier de pe fata culiseaza pe un ax si actioneaza o alta pompa care face presiune pe circuitul secundar de pe etrierul spate. Nu intru in detalii dar nu are nici o legatura cu comprimarea furcii sau suspensiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 O prostie sistemul asta CBS (parerea mea)... mult prea complex, prea multe furtune si supape, regulatoare de presiune etc. O complicatie inutila. Stie cineva daca se poate anula ?:-) il am si eu pe varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 (editat) "Prostia asta" este unul dintre cele mai bune sisteme de franare de care a beneficiat motocicletele inainte de aparitia ABS. Anuleaza-l si ai sa vezi ce inseamna sa opresti un varadero grea cat o vaca,si cu bagaje si pasager... Daca il cunosti ai sa vezi ca nu este chiar atat complicat. Editat Septembrie 12, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 12, 2014 Autor Share Postat Septembrie 12, 2014 Nu am mers cu Varadero si nu te contrazic, dar la XX CBS-ul chiar isi face treaba si nu am auzit pe nimeni sa se planga de fiabilitatea sistemului. Nu stiu daca este din cauza franei combinate,dar atunci cand ratezi perioada de franare te iarta de fiecare data,cu R1 cand intram prea tare si franam in curba imi indrepta motorul instant, era sa ies de multe ori la pascut,cu xx am franat violent lasat pe curba si am pastrat traiectoria fara nici un efort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.