Sari la conținut

Honda CBR 1100xx se opreste motorul in mers


b86dtm
 Share

Postări Recomandate

De ceva timp am o mica mare problema cu xx-ul,merg pe o roata si cand revin cu fata pe asfalt se opreste motorul..pe urma porneste ,nu imediat dar relativ repede..,acelasi lucru se intampla si cand fac stoppie..aici se opreste cand sunt cu ea ridicata pe roata din fata,am verificat mufele,am fixat cu silicon CDI-ul,pare o problema electrica.In rest masina functioneaza fara gresala,porneste instant la rece si la cald,nu intrerupe nu nimic..doar in situatiile de mai sus face figuri.

Daca ati intalnit o problema similara poate ma lumineaza si pe mine cineva ca efectiv nu stiu unde sa caut problema.

 

Multumesc si astept pareri pertinente.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si pe loc sa compresezi suspensia fata si vezi daca ti se opreste.

Am patit ceva similar la un VFR care la o anumita pozitie a ghidonului rotit spre dreapta, imi taia contactul in mers. S-a rezolvat prin verificat si rematisat instalatia si eliminat scurtul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de la sensor!

Senzorul opreste motorul si nu se reporneste de cat dupa restartare din contactul cu cheie.

» Post actualizat in 06 Sep 2014 17:32

Nu este de la sensor!

Senzorul opreste motorul si nu se reporneste de cat dupa restartare din contactul cu cheie.

Este injectie si trebuie sa rasucesc cheia in contact pe oprit si dupa sa pun din nou contactul,altfel nu porneste..am incercat sa o pornesc din inertie bagata in viteza si nu porneste.

Cand franez tare si se comprima suspensia nu se intampla nimic,doar in cele 2 situatii pe care le-am mentionat.

Unde se afla senzorul la xx..daca il decuplez functioneaza fara sau trebuie facut strap in el.

Nu am nici o eroare FI,banuiesc ca daca era ceva in neregula palpaia becul de avertisment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spu ca nu poti porni motorul de cat dupa resetarea sistemului atunci ai cu adevarat probleme cu senzorul TOS.

Din nefericire tipul de senzor cu care este echipat XX este de generatie veche si se bazeaza pe o un inel liber pe o bucla curbata,Teoretic daca se inclina motorul in stanga sau dreapta mai mult de un anumit unghi el inchide un contact.Nu apare FI pentru ca ECU nu gestioneaza functia lui,si doar prezenta.

Acum datorita constructiei rudimentare,atat socurile primite de la miscarile acorobatice poate duce la actionarea lui.

Ca si solutie de anulare trebuie sa simulezi rezistenta lui.

Sau unesti firul galben cu verde :peace:

 

Pozitia lui este langa baterie

post-15340-0-32557800-1410028172_thumb.jpg

post-15340-0-54905400-1410028425_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult,dar spune-mi unde este pozitionat..sa nu umblu de nebun sa-l caut peste tot.

 

Mobra este fabricatie 2001

 

Gata am vazut tot..multumesc inca o data pentru raspunsul prompt,ma gandesc ca este posibil sa fie defect..nu fac mari acrobatii cu el.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBS nu este ABS.

 

Am rezolvat problema,am anulat senzorul de inclinatie si nu mai face figuri...dar la mine era alb firul si verde.

Am uitat sa-ti spun ca este posibil ca in loc de galben sa fie alb acel fir :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CBS in momentul in care franez fata,are o pompa de frana prinsa pe jamba stanga..cand se comprima furca actioneaza pompa de frana de pe jamba si actioneaza frana de pe roata spate..dar intr-o poportie mai mica,sa zicem 80% fata 20% spatele,poate fi reglat din surubul de pe acea pompa sa franeze spatele mai mult,mai putin sau deloc..nu are nici o legatura cu faptul ca nu poti bloca roata fata sa faci buff sau sa faci stoppie..Cam asa functioneaza,nu ma pricep foarte la tipul asta de frana dar nu este departe de ce am scris.Si ai sa ramai surprins cat de usor se poate face stoppie cu un xx,are o ciclistica fantastica,niste super frane,este foarte precisa si in momentul in care se pune in miscare nici nu zici care are atatea kg...sa nu-ti imaginezi ca fac acrobatii cu ea,in 2 ani am facut de 6 ori stoppie ..dar de ridicat putin roata spate cand franam violent s-a intamplat de foarte multe ori,o simteam cum se ridica si se lasa pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CBS in momentul in care franez fata,are o pompa de frana prinsa pe jamba stanga..cand se comprima furca actioneaza pompa de frana de pe jamba si actioneaza frana de pe roata spate...

Cred ca faci confuzie cu GSXR1100 de prin '88 (parca)... care aveau niste cilindriei suplimentari pe furca spate si care regulau presiunea in etriere functie de comprimarea telescoapelor.

 

La XX un etrier de pe fata culiseaza pe un ax si actioneaza o alta pompa care face presiune pe circuitul secundar de pe etrierul spate. Nu intru in detalii dar nu are nici o legatura cu comprimarea furcii sau suspensiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Prostia asta" este unul dintre cele mai bune sisteme de franare de care a beneficiat motocicletele inainte de aparitia ABS.

Anuleaza-l si ai sa vezi ce inseamna sa opresti un varadero grea cat o vaca,si cu bagaje si pasager...

Daca il cunosti ai sa vezi ca nu este chiar atat complicat.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers cu Varadero si nu te contrazic, dar la XX CBS-ul chiar isi face treaba si nu am auzit pe nimeni sa se planga de fiabilitatea sistemului.

Nu stiu daca este din cauza franei combinate,dar atunci cand ratezi perioada de franare te iarta de fiecare data,cu R1 cand intram prea tare si franam in curba imi indrepta motorul instant, era sa ies de multe ori la pascut,cu xx am franat violent lasat pe curba si am pastrat traiectoria fara nici un efort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...