Sari la conținut

Accident Mihai Bravu - Big Berceni - Suzuki SV650 negru


mutirips
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

A trecut acum o ora pe Mihai Bravu si am vazut un accident intre o Mazda portocalie si un SV650 negru naked. Aparent pilotul este la spital lovit la cap. Prietena lui (pasagera) era putin speriata, si usor zgariata pe picior (balerini) in rest ok.

 

Numarele de inmatriculare sunt:

Masina: GR 10 RBY

Motor: B 999 AKM

 

Daca ii cunoaste cineva, ma gandesc ca poate ar fi ok sa afle despre ei. Nu era nimeni violent la fata locului, dar din ce am aflat, Mazda nu a acordat prioritate motocicletei care venea pe banda din stanga. Viteza nu avea cum sa aiba pentru ca era super aglomerat.

 

Atasez si cateva fotografii. Nu am putut face mai multe ca nu m-a lasat politia.

 

IMG_20140914_141520.jpg
IMG_20140914_141729.jpg
IMG_20140914_141736.jpg
IMG_20140914_141755.jpg
IMG_20140914_141841.jpg
IMG_20140914_141847.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pilotul este un prieten bun de-al meu (nu are cont aici), a fost pe la spital dupa accident dar i-au dat drumul acasa, nimic care sa necesite spitalizare, deci din punctul asta de vedere totul e in regula. Accidentul din ce mi-a povestit a fost un pic mai complicat, din ce a povestit el a plecat de la semafor, iar un nene cu o dacie papuc a virat dreapta in fata lui sa intre intr-o parcare. A franat cat a putut, dar a blocat fata, a intrat in papuc si a ricosat de acolo catre alta masina (probabil mazda din poze) Acu daca el e ok ramne problema pagubelor cine cum plateste.

A si ca fapt divers (poate isi da cineva cu parerea cum e mai bine de facut) motorul era abea cumparat miercuri pe 10 sept pe numele meu, fostul propietar nici nu a scos fiscalul inca. Intrebare de baraj sa mai scoata fiscalul si ii fac eu procura pretenului sa se ocupe de recuperarea pagubei, sau nu mai scoate fiscalul si face fostul propietar procura pt recuperare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

papucul era pe banda 3 (linia de tramvai) prietenul meu era in partea dreapta a benzii doi, viteza undeva spre 60kmh in momentul in care a observat papucul. A apucat sa franeze destul de tare (chiar a blocat fata spune el) dar a tinut-o pe traiectorie si a ricosat din papuc inspre mazda care era parcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io's pilotul. Am cont aici, dar postez mai rar. Boghi13 o zis bine, io veneam dinpre rondul de la Big Berceni. Aveam pasager si nici o geaca, so mergeam light - probabil as fi prins maxim 70 pe bucata aia de drum. Cand l-am vazut cred ca eram chiar sub 50. Prima data am crezut ca pur si simplu intra si el in drum, asa ca doar am schimbat directia usor spre dreapta si-am taiat aceleratia. Nici prin cap nu mi-o trecut ca omul taie 2-3 benzi ca sa parcheze fara sa se asigure. Asa ca in loc de banda 1 libera m-am trezit cu toate ocupate. Franat, tarsait cauciucuri (si-am o ciuda enorma ca la abs sau cauciucuri mai bune opream, sau macar il pocneam usor), dat cu stanga mea in el (si prins picior stang intre motor si masina - a se vedea schimbatorul in poze. Copii, nu iesiti in adidasi.) dupa care am oprit cu capul in mazda aia care statea cuminte si nevinovata.

 

Toata lumea e ok, mai putin Boghi13 care va trebui sa umble dupa asigurare... iar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut ieri pe acolo. Realitatea e mult mai altfel decit isi imagineaza cei care nu frecventeaza zona. Mai exact, este tirgul de pe Castanilor, unde in weekend, din 3 benzi de circulatie, plus linia de tramvai, abia mai ai 1.5 benzi libere, zona devine o parcare ad-hoc. Merg in fiecare zi pe zona aia, in weekend vin toti tzaranii la Tigul de pe Castanilor si parcheaza peste tot, adica fac manevre cum a facut cel cu Dacia alba, a taia toate benzile. Numai ca , daca nu cunosti traficul, o asemenea zona iti pune capac. Dupa ce ai plecat de pe Oltenitei, se circula pe 2 benzi inghesuit, e santier in stinga, unde se excaveaza pamint, e mult moloz.. Alfaltul e foarte valurit, plin de praf. E suficient sa ai 50/h , daca unul face o manevra brusca, nu ai sanse sa eviti impactul, MAI ALES DACA AI PASAGER. Legal, cel cu Dacia e 100% vinovat, accidentul putea si evitat oricind de un motociclist experimentat. Sfat pt 999, plimba fata cu auto, sau transportul in comun, daca erai singur pe moto, scapai. Viteza mare nu aveai cum sa ai, dar si la 40/h, daca ai cauciucul fata actual de pe mobra, la o frina brusca se blocheaza instant. Era mai mult decit bun, dar nu rezista la o frina brusca.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou o problema de franare, cand am scris ca nu e bine sa iti intre frana fata in instinct pentru ca nu stii niciodata ce ai pe jos, am fost injurat, de atunci nici nu mai tin minte cati au patit-o in felul asta. Nu e cazul sa inceapa iar scandal, cititi ce s-a scris in domeniu, judecati mai ales cu capatanile voastre si o sa fie bine. Si lasati-ne frate sa mergem cu pasager, daca voi nu aveti cu ce sau nu aveti cu cine, e treaba voastra. Majoritatea mototcicletelor au doua locuri, deci din punct de vedere tehnic sunt pregatite sa duca pasager fara probleme, totul depinde de cine e la ghidon.

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte adevarat. Si eu merg mult cu pasager si clar sunt mai atent decat atunci cand sungur si mai fac una alta...

Frana fata eu zic ca nu-ti trebuie multa scoala ca sa poti sa o folosesti corect. Eu cred ca totul depinde de instinct. Degeaba sti bine rau teorie daca la nevoie te sperii si tragi aiurea de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou o problema de franare, cand am scris ca nu e bine sa iti intre frana fata in instinct pentru ca nu stii niciodata ce ai pe jos, am fost injurat, de atunci nici nu mai tin minte cati au patit-o in felul asta. Nu e cazul sa inceapa iar scandal, cititi ce s-a scris in domeniu, judecati mai ales cu capatanile voastre si o sa fie bine. Si lasati-ne frate sa mergem cu pasager, daca voi nu aveti cu ce sau nu aveti cu cine, e treaba voastra. Majoritatea mototcicletelor au doua locuri, deci din punct de vedere tehnic sunt pregatite sa duca pasager fara probleme, totul depinde de cine e la ghidon.

cu spatele mori direct (la o motocicleta naked, sau ss)...franeaza tu la 100 la ora cu spatele, frana de urgenta, si daca nu te infigi in obstacol imi pun un poster cu tine in camera, te trec la IDOLI!

mai bine spune ca trebuie sa investim mai mult in cauciucuri, si sa exersam franarea mai des, dar nu ce prostie ai scris mai sus...poate citeste dracu vre-un incepator ce balarii ai debitat si o ia de buna.

Editat de stRADu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu spatele mori direct (la o motocicleta naked, sau ss)...franeaza tu la 100 la ora cu spatele, frana de urgenta, si daca nu te infigi in obstacol imi pun un poster cu tine in camera, te trec la IDOLI!

mai bine spune ca trebuie sa investim mai mult in cauciucuri, si sa exersam franarea mai des, dar nu ce prostie ai scris mai sus...poate citeste dracu vre-un incepator ce balarii ai debitat si o ia de buna.

 

Omule, nu am spus ca nu trebuie folosita fata. Am spus ca nu trebuie folosita din instinct si sa cititi ce s-a scris legat de subiect, si apoi sa judecati cu capatanile voastre, ceea ce tu nu ai facut.

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si ce frana vrei tu sa ne intre in instinct, ca si daca iti intra frana spate in instinct, la panica o blochezi si p-aia si cred ca e mai rau...cred ca tu vrei sa ne intre in instinct sa ne catapultam, sau sa acceleram, nicidecum sa incercam sa oprim cat mai repede, sau macar viteza sa fie cat mai mica.

 

cu capatanile trebuie sa judecam fiecare miscare din trafic, si mai putin posturile de pe motociclism ale unor useri...

 

si ca sa stii si tu ca pasagerul influenteaza distanta de franare, la fel si cauciucurile aderente, sistemul de franare al motocicletei, placutele de frana, aerul din instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ala e pe sosea, cu o motocicleta stoc si intr-o situatie de urgenta.

cu anvelope normale

pe un asfalt .....romanesc.

si cu pasager.

sunt motociclete stock care alaturi de niste cauciucuri aderente se pot apropia pe franare de clipul de mai sus, nu cu aceeasi amploare.

 

spatele topaie si pe hornet 2002 la o franare de urgenta cu pasager in spate si nu as vrea sa aflu in situatia in care spatele topaie, ce s-ar intampla daca as avea si frana spate apasata.

Editat de stRADu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ala e pe sosea, cu o motocicleta stoc si intr-o situatie de urgenta.

cu anvelope normale

pe un asfalt .....romanesc.

si cu pasager.

Sigur ca asa e, lasa-i sa confunde in continuare strada cu circuitul, pana la prima balega. De fapt asta e problema, dau astia la teveu motogp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum a cam avut logica ce ai scris dar acu o dai în "diverse"... Las-o asa

recunosc ca acolo este topul tehnologiilor de pe motociclete, dar si pe strada poti frana astfel incat la cea mai mica apasare a franei spate, sa se blocheze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul a franat corect, asa cum trebuie. El nu a pierdut aderenta din cauza nisipului etc, a pierdut-o din cauza ca nu a franat din timp fiind luat prin surprindere. In momentul in care a franat, n-a mai avut timp sa incarce fata suficient pt cauciucul ala.

 

...motocicleta se opreste cu ambele frane, dar nu m'as baza niciodata pe frana spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt motociclete stock care alaturi de niste cauciucuri aderente se pot apropia pe franare de clipul de mai sus, nu cu aceeasi amploare.

 

spatele topaie si pe hornet 2002 la o franare de urgenta cu pasager in spate si nu as vrea sa aflu in situatia in care spatele topaie, ce s-ar intampla daca as avea si frana spate apasata.

Lasa-i in lumea lor. Daca te duci spectator la Amckart, si urmaresti incepatori rulind pe pista, cu toate ca merg de 2 ori mai incet decit cei avansati, adica au viteze mult mai mici la capatul liniei drepte principale, vei observa la multi, chiar si cu naked-uri cum roata spate topaie. Deci, viteza mult mai mica, nu apleaca deloc motoreta pe frinare in curba, si tot fac mai multi metri pina iau curba. Unii vorbesc doar din vizionarea clip-urilor pe Yotube, pur si simplu habar n-au sa frineze de urgenta, insa la sfaturi sint omniprezenti.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 11:19

Oricum, la accidentul asta nu e vorba de tehnica de frinare, si pur si simplu de neaderenta cauciucului. Daca intri in panica, si se intimpla de foarte multe ori , esti pe jos. Omul a vrut sa evadeze cumva din aglomeratia traficului, si masina i-a aparut in 10-20m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...