MTM Moto Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 ma uit eu,dar numa maine dupa masa pot da raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Eu mi-am facut-o. Ar fi interesant de stiut daca exista undeva magazin de pene "Buna ziua... aveti pene? Nu... dar va putem face una..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sunt ,am cautat pe net si e cam 6 lei una,dar trebuie sa gesesc magazin in bucuresti. » Post actualizat in 04 Nov 2014 14:03Am facut rost de pana,au la ROCAST,magazinul de la obor,plus suruburi de toate felurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2015 Am o problema la ambreiaj,din nu stiu ce motive nu vrea sa treaca in neutral dec foarte greu. Cand merg foarte incet reusesc mai greu sa o trec in neutru din viteza 1 si din a doua dar daca stau pe loc cu motorul pornit si sunt in viteza 1 nu reusesc sa o bag in neutru,daca sunt in viteza a doua merge dar mai greu .Cand e motorul oprit merge excelent.In mers nu am nici o problema cu vitezele ,schimba ok.Am incercat sa reglez ambreiajul in toate pozitiile,degeaba,am strans cablul pana a ajuns sa patineze ambreiajul si facea la fel,Cand aveam arcurille mai slabe facea la fel.Stie de ce ar putea fi?discurile si lamelel sunt noi.Multumesc de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Despre ce mobra e vorba.Pune ca sa stie lumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Incepator Membru 168 posts Moto: kawa zx-9r Numar: rabatabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 M-am uitat la o poza dar nu pot sa-mi dau seama, ai cumva intre levierul motorului si axul ce iese din cutie un sistem de parghii? Daca da unge articulatiile ca acelasi lucru l-am patit si eu la alta mobra. Daca era din ambreiaj in a-I-a ar fi trebuit sa simti ca o ia din loc cu ambreiajul tras sau sa se fi simtit cum zvacneste putin când bagi a-I-a de pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Posibile cauze: Oala slaba din nituri Placi metalice ovale Ambreiaj incorect montat Canale de uzura in butucul central Cablu ambreiaj este pe cale sa se rupa Pargia de actionare indoita Joc axial la tot trenul de pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2015 scuze e un te610 din 1999,cel cu aprindere kokusan si pompa de ulei » Post actualizat in 09 Jan 2015 21:11cand bag biteza intai da un pic de zmuceala,dar parca la fel e si la kawaski,a si daca am porint motorul prima oara dupa o zi ,o las sa incalzeasca ,si bag in viteza intai se opreste daca nu o accelerez un pic. » Post actualizat in 09 Jan 2015 21:12Cablul e nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Verifica ce ti-am scris acolo. In plus: Vascozitatea uleiului prea mare. Posibilitatea ca ambreiajul nou montat sa nu fie ce trebuie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2015 Multumesc pentru ajutor,o sa verific si daca tot asa face o duc la mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 (editat) stai potolit si nu desfa motorul, e o problema fregventa la motoretele de enduro. pentru a nu "rata" viteza toleranta hartii din cutia de viteze(un cilindru pe care se plimba furcile) este mica. de aici rezulta ca este nevoie de o miscare foarte fina pt a nimeri neutralul » Post actualizat in 10 Jan 2015 09:52 e posibil sa mearga mai usor din a II-a, trebuie sa "stergi" usor schimbatorul. DECI: NU AI O PROBLEMA LA AMBREIAJ » Post actualizat in 10 Jan 2015 09:54 @ Africanu: nu tot ce zboara se mananca si nu tot ce se scrie in "presa" e adevarat Editat Ianuarie 10, 2015 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 10, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2015 Multumesc de ajutor,ce imi pare ciudat este ca la kawa merge ambreiajul foarte foarte usor,senzatia maxima e dupa ce ma dau jos de pe husqvarna si ma sui pe kawasaki,ambreiaj moale,pozitie diferita si mai ales schimbarea vitezelor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 deci, ii fain cand te dai jos de pe tractor si te urci in limuzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 fiecare are farmecul ei ,la una e cuplu la alta turatia, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 Buna seara,am nevoie de o piesa care vine in capatul cablului de soc in carburator,e o piesa din alama rotunda ca un bulb.O sa vad daca o gasesc la importator.Carburatorul este dellorto si e pe o husqvarna te 610 1999..Poate gasesc la cineva piesa asta.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Buna seara,am nevoie de o piesa care vine in capatul cablului de soc in carburator,e o piesa din alama rotunda ca un bulb.O sa vad daca o gasesc la importator.Carburatorul este dellorto si e pe o husqvarna te 610 1999..Poate gasesc la cineva piesa asta.Multumesc. daca pui o poza..poate poate...am ceva maruntaie din carb de 610 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 13, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2015 E o chestie de alama care vine, pe partea stanga a carburatorului si intra in orificiul pentru shoc din carburator,e ca un tub de mai mic un pic decat un filtru de tigara,de el se prinde cablu de soc,si e tinut inauntru de un arc si de reglajul cablului de soc de pe carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Adica e choke-ul propriuzis, fara cablu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 14, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2015 E piesa din alama din prima poza,are cineva piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 pai daca nu ceri, suna-ma sa caut, doar sti ca am toate prostiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 E piesa din alama din prima poza,are cineva piesa? am verificat,dar nu mai am,probabil l-am dat cu cablul de sok Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 31, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2015 Am o probmema,mergeam cu motorul si s-a oprit,am dat la automat si a pornit dar nu statea la relanti,si acum s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca, cand dau la automat da rateuri pe teava cand trag de gaz in timp ce dau la automat.Stie cineva de la ce ar putea fi? » Post actualizat in 31 Jan 2015 11:26 Mor de nervi,abia asteptam ziua asta » Post actualizat in 31 Jan 2015 11:27 Surpriza, mi-a dat rateu in carburato » Post actualizat in 31 Jan 2015 13:41 Ce e ciudat ca daca dau la automat cu socul traspparca da sa o ia, sunt mici bufnituri in toba ca si cum ar vrea sa o ia.mama masi ca mi-a mancat sufletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 reglat supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 31, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2015 pai a porint,azi a mers,toate bune si frumoase si dupa circa 6-7 km a inceput sa faca figuri,nu mai statea la relanti,s-a oprit la relanti de 6-7 ori ,dar a pornit de fiecare data.Si ultima oara s-a oprit si nu a mai pornit mama ei de rabla.Sunt snse sa fi sarit de la punct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.