Coxandel Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Salut , am o mica mare problema am spalat azi motorul la o spalatorie auto (de pe Bv. Cetatii) si se pare ca au aparut niste pete pe cadru probabil a fost incins si a dat si cu ceva solutie nediluata habar nu am baiatul a zis ca nu a folosit nimic special. Mai este vre-o solutie, se mai pot scoate petele alea cu ceva ??? Multumesc anticipat si scuze daca nu am postat unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drakushor Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 din cite stiu nu ... am mai vazut la un kawasaki ceva asemanator ...e de la spuma activa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Treci pe la mine si iti scot eu petele.Mi se spune Mister Vanish.(Acest anunt este valabil pentru toti motoristii care au ramas cu pete de la spuma activa pe cadru sau pe jenti.Atentie:serviciul este gratuit de luni pana vineri intre orele 11-18 si se refera doar la petele ramase pe aluminiu nu si la cele de pe partile cromate sau vopsite.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Treci pe la mine si iti scot eu petele.Mi se spune Mister Vanish.(Acest anunt este valabil pentru toti motoristii care au ramas cu pete de la spuma activa pe cadru sau pe jenti.Atentie:serviciul este gratuit de luni pana vineri intre orele 11-18 si se refera doar la petele ramase pe aluminiu nu si la cele de pe partile cromate sau vopsite.) sorineeeee.... amu zici!? am doua a mele plus unu vandut Cand mereti la spalatorie... ziceti la milogi sa dilueze spuma aia mai tare, sa nu dea cu ea pe soare (adica sa fie spatiu acoperit, pentru carcotasi) si sa il stearga/lustruiasca foarte repede dup'aia. Nici la masini, cei care au masini scumpa sau tin la vopsea, nu se prea accepta spuma activa... La ultimul, s-a gandit fostul propritar sa ma impresioneze ... si pana a ajuns la mine era deja cu pete pe cadru, da' proaspat spalat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxandel Postat August 18, 2009 Autor Share Postat August 18, 2009 Treci pe la mine si iti scot eu petele.Mi se spune Mister Vanish.(Acest anunt este valabil pentru toti motoristii care au ramas cu pete de la spuma activa pe cadru sau pe jenti.Atentie:serviciul este gratuit de luni pana vineri intre orele 11-18 si se refera doar la petele ramase pe aluminiu nu si la cele de pe partile cromate sau vopsite.) Oke o sa trec azi, mai bine de atat nici nu se putea Tanks again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) am muscat-o si eu odata asa mai demult,de atunci platesc inainte,ii dau un leu d'o cafa omuletului si mi-l spal cum vreau 'io [ nu in scarba,ca si ei] si d'atunci sunt ff multumit de serviciile prestate ... Editat August 18, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Si pana la urma o solutie pentru problema exista??? Nu de alta da si eu sant in aceeasi situatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) Treci pe la mine si iti scot eu petele.Mi se spune Mister Vanish.(Acest anunt este valabil pentru toti motoristii care au ramas cu pete de la spuma activa pe cadru sau pe jenti.Atentie:serviciul este gratuit de luni pana vineri intre orele 11-18 si se refera doar la petele ramase pe aluminiu nu si la cele de pe partile cromate sau vopsite.) SOLUTIA VIOLETBIKER pentru petele de pe motor Editat August 18, 2009 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 As fi mai mult decat incantat sa il cunosc, pe acest Mr Muscolo dar intre Galati si Timisoara e o distanta considerabila, asa ca speram la un sfat, un ceai de ciubotica cucului, sunatoare un descantec ceva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Eu folosesc un smirglu special pe baza de apa pe care il folosesc si vopsitorii(granulatie 1000).Chestia asta functioneaza doar la aluminiul care nu este tratat.Azi am mai invatat o chestie incercand sa scot petele de pe cadrul lui @coxandel(din pacate,n-am reusit).Aluminiul dupa ce iese de la turnat este tratat cu vopsea electrostatica "incolora",nu stiu exact termenul.Asa cum cadrele de motor din fier sunt vopsite cu vopsea electrostatica neagra,aluminiul(sau aliajele) din care sunt facute telescoapele,blocul motor sau cadrele de vitezana,dupa ce iese de la turnat este tratat cu vopsea electrostatica "incolora" sau de diferite nuante,asa ca daca dai cu smirglu nu faci altceva decat sa iei stratul de vopsea electrostatica.Chiar azi am fost la un atelier unde se vopseste electrostatic si am aflat toata tehnologia. Final:se pot scoate petele doar de pe piesele de aluminiu sau aliaj care nu sunt tratate cu vopsea sau eloxate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Multam... sincer nu stiu apropo de cadrul meu de care e (Kawa zx9-r ninja) Eventual o sa pun o poza... Imi era teama sa dau cu smacuri pe el sa nu il patez mai rau decat e deja. La mine sant cateva puncte (picaturi) cam de 2-3 mm in diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 la aceeasi spalatorie am muscat-o si eu.mi-au patat saua.Oricum, motorul se spala in general cu mana.Acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 la aceeasi spalatorie am muscat-o si eu.mi-au patat saua.Oricum, motorul se spala in general cu mana.Acasa. Da, da ne-au bagat astia-n mU.E. si de maine poimaine nici un partz nu mai poti trage acasa ca trebuie sa mergi intr-un loc specializat darmite sa speli motorul in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJsven Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Eu spăl mobra doar cu jet de H2O. Unde sunt pete de ulei dau înainte cu puțin petrol cu o pensulă. La pompă folosesc ajutajul care dă jetul lamelar (cel punctiform face pagube, bagă apa pe unde nu trebuie inclusiv la lanț). Sfatul meu - nu spălați prea des mobrele că o să ave-ți probleme mai în colo. Cu atîta electronică pe ele e suficient să ai o mufă oxidată ..... iar cum doctorii de mobre lasă de dorit .... plîngi de geaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Mr Vanish my ass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Mai fratilor, sa mergi cu motorul la spalatorie mi se pare cel putin snobism, unde mai pui ca dai alti bani sa cureti petele. Chiar daca stai la bloc, cu o galeata si putin detergent o faci boboc. Asa ca motociclistii pasionati nu renunta la placerea de a-si curata singuri motorul. Era unul mai anul trecut care se oferea sa spele gratis motoare si majoritatea banuiau ca tipul urmarea sa fure motoarele. Un prieten de-al meu si-a dus motorul la spalatorie la Tera si seful de acolo i-a cerut o tura, bineinteles ca a venit dupa juma de ora cu motorul cazut pe o parte. Saptamana trecuta am facut service-ul la masina si a doua zi am gasit o pata de 1 metru patart de ulei in curte pentru ca boul de mecanic a strans prea tare dopul si l-a spart. A doua zi a trebuit sa ma reprogramez la service si i-am bagat in p.m. si am rezolvat singur problema. Vedeti-va de treaba si invatati sa va intretineti motorul ca la noi serviciiile sant de cacao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 Mr Vanish my ass Ai fi surprins sa afli ca sunt cel putin 3 Africane rezolvate la Mr. Vanish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 (editat) Mai fratilor,sa mergi cu motorul la spalatorie mi se pare cel putin snobism, unde mai pui ca dai alti bani sa cureti petele. Chiar daca stai la bloc, cu o galeata si putin detergent o faci boboc. Asa ca motociclistii pasionati nu renunta la placerea de a-si curata singuri motorul. Recunosc, sunt un snob. Ma duc cu motorul la spalatorie. Sper ca intr-o zi sa ajung si eu la fel de pasionat ca tine si sa imi spal motorul singur cu galeata. Nu zic ca nu ai dreptate, dar multi suntem comozi si de cele mai multe ori spalatoria este cea mai buna solutie. Editat August 22, 2009 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Recunosc, sunt un snob. Ma duc cu motorul la spalatorie. Sper ca intr-o zi sa ajung si eu la fel de pasionat ca tine si sa imi spal motorul singur cu galeata. Nu zic ca nu ai dreptate, dar multi suntem comozi si de cele mai multe ori spalatoria este cea mai buna solutie. Oricum ai de la mine o bila alba, ca recunosti ca din comoditate faci asta fara a gandi cat timp, bani si nervi pierzi la afacere cu spalatul si curatatul petelor. Apropo, sa stii ca nu stau la bloc si am si pompa cu jet dar nu o folosesc decat la spaltul motoarelor enduro, banuiesc ca nu umbli prin noroaie cu LT 1000. Si sa stii ca majoritatea motociclistilor de pe forumul asta sant pasionati de motoare si incearca sa faca macar ce pot la motoarele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 (editat) Oricum ai de la mine o bila alba, ca recunosti ca din comoditate faci asta fara a gandi cat timp, bani si nervi pierzi la afacere cu spalatul si curatatul petelor.Apropo, sa stii ca nu stau la bloc si am si pompa cu jet dar nu o folosesc decat la spaltul motoarelor enduro, banuiesc ca nu umbli prin noroaie cu LT 1000. Si sa stii ca majoritatea motociclistilor de pe forumul asta sant pasionati de motoare si incearca sa faca macar ce pot la motoarele lor. Multumesc de sfaturi Johann. O sa apelez cu incredere de acum incolo la membrii acestui forum pentru sfaturi. Nu stiu ce m-as face fara ei. Adevarul este ca am bagat foarte multi bani in scosul petelor si a trebuit sa apelez la ajutor specializat (inclusiv psihiatric) eu nedescurcandu-ma. Editat August 23, 2009 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Motorul meu vede minim 10 spalari pe an. Dupa fiecare iesire la namoale mergem la spalatorie. Cum blocul motor este de aluminiu, petele serioase au fost la ele acasa. Solutia: - cautati o spalatorie aproape de casa, pentru a nu incinge motorul mult pana acolo - parcati la umbra si nu va grabiti sa intrati primii la spalat (se mai raceste motorul) - spalati-l prima data numai cu jet de apa (se va raci total) - dupa aceea il puteti spala linistit cu spuma, numai nu lasati spuma mult timp pe el - petele aparute la mine au disparut la urmatoarele spalari, cand am respectat ordinea de mai sus si nu m-am mai dus cu el dupa un drum de minim 10 km direct pe rampa, in soare si din prima la spalat cu spuma. Am incercat nu o data sa imi spal motocicleta in fata/spatele blocului, in locuri virane, etc. Pentru 10 ron (cu tot cu bacsis) pe care ii dau la spalatorie am realizat ca merita pentru ca : - Jetul de apa nu se va compara niciodata cu simulacrul de spalat cu buretele din galeata - In zonele pline de vaselina, ulei si nisip stricam aprox. 1 burete la una sau doua spalari. De nervi nu mai zic - Mi-era mie rusine de jegul ce il faceam - balta, namol, motorina si detergent greu de spalat; nu mai zic de privirile vecinilor; - O fericire sa car plasa cu toate ustensilele de spalat (detergent, doi bureti, perie, solutie geamuri, solutie silicon pentru plastice, motorina, pensula, sticla 2L cu dop gaurit) si la dus si la intors. Si fiindca tot vorbeam de detergent - am cheltuit mici averi pe fel de fel de detergenti de la Louis (S100 a fost cea mai proasta afacere - 20 Euro/L) ca sa imi dau seama ca inmuiau ei jegul cat de cat (vezi sa nu) dar ca numai apa sub presiune ar fi scos pasta creata din locurile acelea dosite. - La sfarsit nu era bine daca nu eram ud cel putin pe picioare - Petreceam minim 2 ore la operatiunea asta. Concluzia : - Fiindca merg destul de des la off-road, unde o poti folosi de 2 sau chiar 3 ori intr-un week-end (nu stiu daca pentru stradale se merita) si pentru ca jetul nu este asa de puternic, ma tot gandesc la o pompa de spalat sub presiune - Petele de detergent de pe cadru de aluminiu as incerca sa le scot cu diluant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxandel Postat August 23, 2009 Autor Share Postat August 23, 2009 Motorul meu vede minim 10 spalari pe an.Dupa fiecare iesire la namoale mergem la spalatorie. Cum blocul motor este de aluminiu, petele serioase au fost la ele acasa. Solutia: - cautati o spalatorie aproape de casa, pentru a nu incinge motorul mult pana acolo - parcati la umbra si nu va grabiti sa intrati primii la spalat (se mai raceste motorul) - spalati-l prima data numai cu jet de apa (se va raci total) - dupa aceea il puteti spala linistit cu spuma, numai nu lasati spuma mult timp pe el - petele aparute la mine au disparut la urmatoarele spalari, cand am respectat ordinea de mai sus si nu m-am mai dus cu el dupa un drum de minim 10 km direct pe rampa, in soare si din prima la spalat cu spuma. Am incercat nu o data sa imi spal motocicleta in fata/spatele blocului, in locuri virane, etc. Pentru 10 ron (cu tot cu bacsis) pe care ii dau la spalatorie am realizat ca merita pentru ca : - Jetul de apa nu se va compara niciodata cu simulacrul de spalat cu buretele din galeata - In zonele pline de vaselina, ulei si nisip stricam aprox. 1 burete la una sau doua spalari. De nervi nu mai zic - Mi-era mie rusine de jegul ce il faceam - balta, namol, motorina si detergent greu de spalat; nu mai zic de privirile vecinilor; - O fericire sa car plasa cu toate ustensilele de spalat (detergent, doi bureti, perie, solutie geamuri, solutie silicon pentru plastice, motorina, pensula, sticla 2L cu dop gaurit) si la dus si la intors. Si fiindca tot vorbeam de detergent - am cheltuit mici averi pe fel de fel de detergenti de la Louis (S100 a fost cea mai proasta afacere - 20 Euro/L) ca sa imi dau seama ca inmuiau ei jegul cat de cat (vezi sa nu) dar ca numai apa sub presiune ar fi scos pasta creata din locurile acelea dosite. - La sfarsit nu era bine daca nu eram ud cel putin pe picioare - Petreceam minim 2 ore la operatiunea asta. Concluzia : - Fiindca merg destul de des la off-road, unde o poti folosi de 2 sau chiar 3 ori intr-un week-end (nu stiu daca pentru stradale se merita) si pentru ca jetul nu este asa de puternic, ma tot gandesc la o pompa de spalat sub presiune - Petele de detergent de pe cadru de aluminiu as incerca sa le scot cu diluant Dupa cum spui intradevar trebuia sa astept sa se raceasca si sa nu l las sa dea cu spuma activa din prima fara sa fie udata astfel cred ca se mai dilua solutia si nu apareau petele, asta e nu am stiut m-am fript de data asta sper sa nu se mai repete. De scos petele am incercat in aceeasi zi la aceeasi spalatorie si acelasi (cuvant urat) care mi-a spalato a facuto mai rau frecand iarasi cu aceeasi spuma activa, iar rezultatul a fost albastrirea cadrului:), acelasi rezultat si cu solutia Mister Vanish. Concluzia: Cadrul de Kawasaki are un strat de (nu stiu ce) pe care am reusit sa l indepartez in cele 2 incercari de a scoate petele care erau mult mai putin vizibile decat albastreala ce a rezultat asa dar ma abtin sa mai folosesc si alte solutii netestate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Prietene Coxsăndel, Mai dă-le-n morții mă-sii de pete, că nu mergi la expoziție cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Prietene Coxsăndel, Mai dă-le-n morții mă-sii de pete, că nu mergi la expoziție cu ea. cel mai tare post al tau ... trebuia sa vii sa bei cu noi in "live", nu sa bei singur... da mai este timp Hmmm, nu cred ca realizezi ce expresiv ,ontopic si edificator ai fost cu postu asta de o propozitie/ versus... precedentele. O sa ajung sa ma laud ca am prevazut de la inceput ca nu esti un caz total pierdut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 cel mai tare post al tau ... trebuia sa vii sa bei cu noi in "live", nu sa bei singur... da mai este timp Hmmm, nu cred ca realizezi ce expresiv ,ontopic si edificator ai fost cu postu asta de o propozitie/ versus... precedentele. O sa ajung sa ma laud ca am prevazut de la inceput ca nu esti un caz total pierdut Prietene sebic, Nu, nu eram beat, eram într-unul din acele rare momente de luciditate miÂşkiană, dar după cum observi, am redevenit acelaÂşi Bazarov pe care îl Âştiți cu toții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.