6speed Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Prietene Coxsăndel, Mai dă-le-n morții mă-sii de pete, că nu mergi la expoziție cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Prietene sebic, Nu, nu eram beat, eram într-unul din acele rare momente de luciditate miÂşkiană, dar după cum observi, am redevenit acelaÂşi Bazarov pe care îl Âştiți cu toții. bine mah, fie cum vrei tu ... cand povestim ... ca pe forum doar aberez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diaconescu.andy Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ieri mi-am spalat motoru la spaltorie. a pornit perfect. merg cu el vreo 80 km in care am avut vreo 4-5 opriri...nici o problema. ajung la destinatie, stau, cand vreau sa plec...nimic. ledul de la neutral lumina slab, iar cad dadeam sa pornesc murea curentul. scot cheia, pun din nou contactul la fel. imi sugea tot curentul instantaneu. o pornesc impinsa. pe drum am mai incercat sa o pornec la buton...la fel. ajung la garaj, opresc motorul si aveam curent (mergea si farul si semnalizarea). nu am mai incercat sa pornesc sa nu imi goleasca iar bateria....am lasat-o in speranta ca se va usca si va porni normal. intrebarea mea: ce ar putea sa aiba? presupun ca un scurt, insa ce ar trebui sa fac? se va usca singura? trebuie sa desfac mufele sa caut apa? sa mai incerc sa o pornesc? si mai ales exista posibilitatea sa fi sctricat ceva la ea? va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 in prima faza pune bateria la incarcat 2 curata toate mufele cu spray de contact 3 verifica incarcarea succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 in prima faza pune bateria la incarcat 2 curata toate mufele cu spray de contact 3 verifica incarcarea succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 in prima faza pune bateria la incarcat 2 curata toate mufele cu spray de contact 3 verifica incarcarea succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 in prima faza pune bateria la incarcat 2 curata toate mufele cu spray de contact 3 verifica incarcarea succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) In primul rand, verifica senzorul de neutru, pentru ca este foarte posibil ca problema sa fie de acolo. Si eu aveam exact aceleasi simptome; cablul ala de neutru nu era bine fixat acolo si nici bine intins, si manca imediat bateria, mi se oprea curentul, si becul verde abia mai statea aprins... Curata-l in capat cu WD40, ca poate e murdar, si apoi daca nu sta bine fixat, mai strange putin cu un patent, cat sa prinda bine tumburusul ala pe care trebuie sa se fixeze. La mine se afla undeva langa alternator (Kawasaki En 500), la BMW, nu stiu unde este... De cand mi-a umblat un prieten la senzoru' asta, nu am mai avut absolut nici o problema. Alte probleme nu ar trebui sa mai ai, dar verifica totusi si sigurantele, ca e posibil sa fie una arsa, sau poate a scapat si nu face contact bine. Editat Iulie 5, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 1 incarca bateria 2 curata toate mufele cu sparay de contact 3 verifica incarcarea succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coco'son Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Nu ii mai lasati pe aia la spalatorii sa puna jetul pe motoare ca le rup in doua...si mai si insista pe bord si motor....le fac praf ...cel mai bine cu fas de geamuri si o carpa (mod rapid ) sau stai cu ochii pe oameni la spalatorie cand se baga in ea ....baga VD 40 si spray de contact ...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am spalato la spalatorie auto cand am pornit a pornit fara proble dupa cativa metri mi-am dat seama ca nu mai trage da sa se opreasca in mers se manifesta ceva asemanator cu patinatu ambreiajului ....urla nexam putere nici cat un scuter ...se tureaza si merge turat pt respectiva turatie cand trag foarte putin de acceleratie si o mentin in acea pozitie luand vitezaaaa in lung daca trag de gaz a nici un efect sa se simta..acceleratia la mana se simte ca si cum ceva ar trageo innapoi fata de normalitatea ei de mers pana acum....cine stie de undei buba asta am mai patit ceva de genu dupa ce ma prins ploaia pe motor odata identic mi-a facut mentionez ca se deregla si relantiu nu mai state la relanti ..acum ca sa pot ajunge acasa am marit relantiu de la surubelu din lateral deabia am urcat cu 1-a la deal dadea sa moara.... suzuki gsx600 f din 91 ....ASTEPT SFATURI DACA SA MAI LOVIT CINEVA DE ACEEASI PROBLEMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 n-are cum sa iti patineze ambreiajul de la spalat. niciodata. tu confunzi simptomele. cel mai probabil a intrat apa pe la vreo bujie. asteapta sa se usuce si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 bla, bla bla. in primul rand nu o mai spala la spalatorie cu jet de apa f puternic. in al doilea rand a intrat apa unde nu trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Apa la bujii, dupa ce se usuca o sa mearga bine. Daca nu ai rabdare sa se usuce trebuie sa demontezi rezervorul si sa scoti fisele ca sa se usce mai repede, sau sa sufli cu un compresor. Editat August 24, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 offtopic: Vreau sa vad si eu poza cu un Suzuki Repsol Replica. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 offtopic: Vreau sa vad si eu poza cu un Suzuki Repsol Replica. Multumesc. ala este fostul lui motor, asa l-a luat. acum are unul gri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Frate deci eu nu am inteles nimic din ce a zis. A scris o propozitie kilometrica din care nu pot descifra nimic ) si-a batut joc de gramatica limbii romane intr-un mare fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Frate deci eu nu am inteles nimic din ce a zis. A scris o propozitie kilometrica din care nu pot descifra nimic ) si-a batut joc de gramatica limbii romane intr-un mare fel. Stai ca te ajut eu cu o traducere bazata pe presupuneri. Stimati forumijdi, Io, adica Panterra, domiciliat in Galati, m-am deplasat in seara de 23 august la Spalatoria lui Titi din centru. Acesta a spalat autovehiculul gri, marca Suzuki GSX 600 F, an de fabricatie 1991, proprietarul fiind chiar eu. In momentul in care procesul de spalare a ajuns la final, iertati-mi exprimarea, "am sarit pa ea si i-am dat ca la concurs". Dupa cativa metri, am inceput sa am sentimentul ca propulsorul motocicletei a pierdut din putere si a inceput sa se comporte ca si cum mi-ar patina ambreiajul. Motocicleta emitea zgomot mare ( normal ) dar acest zgomot nu mai era tradus in cai putere, ca de obicei. In schimb puterea era comparabila cu cea a unui autovehicul motopartz de 49 cc. Simtul acceleratiei nu mai este acelasi si am sentimentul ca am niste pitici in motor care trag inapoi de cablul de acceleratie, cand eu trag spre mine sa accelerez. Tin sa va aduc la cunostinta ca aceasta nu este prima oara cand dau piept cu o asa situatie, cu o alta ocazie, cand m-a prins o forma de precipitatii atmosferice, ralanti-ul motocicletei varia si m-am vazut nevoit sa il maresc folosind surubul care are aceasta destinatie. Acum, de exemplu, m-am vazut obligat sa maresc ralanti-ul si cu foarte mare dificultate am reusit sa parcurg o rampa cu treapta intai, in ciuda faptului ca motocicleta mea era sa decedeze. Poate are cunostinta cineva despre un asa fenomen sau eventual a mai patit asa ceva, sa ma poata lamuri. Multumesc anticipat, Panterra. Editat August 24, 2010 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Misto traducerea Este din mirca in romana pe google translate mai nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Nu, am facut manual traducerea. Eu am tradus numai ca sa il ajut sa sara mecanicii cu sfaturi. Editat August 24, 2010 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 e facut cu programul asta Are un bug, cand am introdus textul de mai sus a crapat programul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Are un bug, cand am introdus textul de mai sus a crapat programul mersi pentru sfaturile unora si glumele altora....scuzandu-mi exprimarea chiar am o problema cu apa, la ploaie mai serioasa incepe sa fac probleme relantiul de la 1100ture ori creste la 2000-3000 ture chiar ori scade de moare motoru in mers. Daca ar fi fost apa la bujie cred eu ca la viteza maxima de 120 (mai mult nu mergea dupa spalare) in 25 km parcursi ar fi trbuit sa se usuce cred. Mesaj completat mersi pentru sfaturile unora si glumele altora....scuzandu-mi exprimarea chiar am o problema cu apa, la ploaie mai serioasa incepe sa fac probleme relantiul de la 1100ture ori creste la 2000-3000 ture chiar ori scade de moare motoru in mers. Daca ar fi fost apa la bujie cred eu ca la viteza maxima de 120 (mai mult nu mergea dupa spalare) in 25 km parcursi ar fi trbuit sa se usuce cred. am verificat acum dupa 4 ore de la spalarea cu probleme la fel merge harbu. Am observat ca toba suna putin mai infundat altfel decat de obicei posibil sam fi bagat proastele de la spalatorie apa in toba nust daca asta ar avea vro cauza i Mesaj completat offtopic: Vreau sa vad si eu poza cu un Suzuki Repsol Replica. Multumesc. nu e replica repsol...l e tiplata repsol asa o cumparasem era facuta numai din autocolant si eram foarte multumit de autocolant, mult mai usor de schimbat autocolantu la cazaturi, zgarieturi si plus comparand preturile intre un vopsit si autocolantat diferenta mare acum un an cu 150lei noi era sa o refac toata cu tot cu mana de lucru si materiale daca e interesat cineva in galati e baiatu care face asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 posibil sam fi bagat proastele de la spalatorie apa in toba nust daca asta ar avea vro cauza De aceea motocicleta ti-o speli singur intotdeauna. Daca stii engleza citeste aici, daca nu cauta pe net cum se spala corect o motocicleta, sunt sigur ca sunt destule articole. Pentru problema ta, eu as incerca la un mecanic. How to wash your bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Stai ca te ajut eu cu o traducere bazata pe presupuneri. e din judetul galati, nu din galati. asta daca tot vrei sa faci o traducere... mersi pentru sfaturile unora si glumele altora....scuzandu-mi exprimarea chiar am o problema cu apa, la ploaie mai serioasa incepe sa fac probleme relantiul de la 1100ture ori creste la 2000-3000 ture chiar ori scade de moare motoru in mers. Daca ar fi fost apa la bujie cred eu ca la viteza maxima de 120 (mai mult nu mergea dupa spalare) in 25 km parcursi ar fi trbuit sa se usuce cred.Mesaj completat am verificat acum dupa 4 ore de la spalarea cu probleme la fel merge harbu. Am observat ca toba suna putin mai infundat altfel decat de obicei posibil sam fi bagat proastele de la spalatorie apa in toba nust daca asta ar avea vro cauza i Mesaj completat nu e replica repsol...l e tiplata repsol asa o cumparasem era facuta numai din autocolant si eram foarte multumit de autocolant, mult mai usor de schimbat autocolantu la cazaturi, zgarieturi si plus comparand preturile intre un vopsit si autocolantat diferenta mare acum un an cu 150lei noi era sa o refac toata cu tot cu mana de lucru si materiale daca e interesat cineva in galati e baiatu care face asta nu ti-a bagat nimeni apa in toba. chiar daca iti baga, in maxim un minut disparea. scoate fisele si da-i timp sa se usuce. nu merge cu ea asa prea mult ca se uda sau se phute vreo bujie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) mi.a povestit un amic ca a fost la o spalatorie moto pe langa bucuresti poza din zona undeva la 100 ron Editat Iunie 1, 2011 de Lt. Navarro Poza "porno" scoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.