iulia_boris Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Daca voi spuneti ca masinaria aia are frana de picior atunci se explica lipsa franarii cat de mica.Pt unul obinuit sa stranga maneta la franare..Combinata cu viteza si aparitia zidului,in scurt, a dus la deznodamantul asta.Chestie de dexteritate..Acceleratia este pe maneta? Editat Octombrie 24, 2014 de iulia_boris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 24, 2014 Autor Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) declaratiile voluntare,de bine sau de rau, fara sa fi in cunostinta de cauza iti pot restrange randurile de prieteni,ex:daca cineva iti spune ca ti-a vazut prietena cu altcineva,te duci si o iei la omor,o certi,etc?fara sa sti sigur? asemena vorbe arata foarte mult caracterul tau,ZIC. Da, cred ca exagerezi un pic, n-am zis ca stiu io ca era baut, ca mai mult ca sigur, sau chestii din astea. Am zis, pur si simplu, ce am banuit ca a putut contribui la accidentul asta. Daca nu erau bauti, pot sa-mi cer scuze, nu e ca si cum i-am acuzat, sau am dat in cap cuiva. Prietenii mei imi stiu caracterul destul de bine incat sa nu ma judece pe baza a ceea ce-am spus in cazul de fata, altfel nu mi-ar mai fi prieteni. Daca voi spuneti ca masinaria aia are frana de picior atunci se explica lipsa franarii cat de mica.Pt unul obinuit sa stranga maneta la franare..Combinata cu viteza si aparitia zidului,in scurt, a dus la deznodamantul asta.Chestie de dexteritate..Acceleratia este pe maneta? Da, acceleratia este exact ca la motocicleta, in schimb, frana, la picior. Sa nu intelegi gresit, Can Am-ul asta franeaza foarte bine, are traction control si o gramada de chestii pe el. Dar e "tricky" faza cu frana. Ca sa te dai (mai) tare cu el, trebuie sa te apleci pe aceeasi parte in care se ia virajul, tine sa te arunce foarte repede in partea cealalta. Repet, in cazul unui mers (mai) sportiv. Editat Octombrie 24, 2014 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Asta aviz amatorilor de senzatii tari. Nu numai viteza ucide ci si inconstienta! Viteza nu a ucis pe nimeni pana acum . Modul in care te opresti , da . Faptul ca era si motociclist , cu experienta , ma face sa cred ca a fost o greseala de pilotaj . Pierzi secunde pretioase din momentul in care constati ca nu ai frana la mana si pana in momentul in care realizezi unde este frana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian-Yamaha Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Dumnezeu sa-l ierte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Fiind posesor de chopper, se prea pote sa fi fost familiarizat cu frana spate...cine stie ce a fost acolo. Pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Am postat cu multi ani in urma, mi-am adus aminte acum, a existat un recall pentru vreo 10,000 de bucati produse intre 2008-2009 pe probleme de directie. http://www.usrecallnews.com/2009/06/nhtsa-5691.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Ce s-a intamplat acolo numai Dumnezeu poate sti , un singur detaliu va pot da . Inainte sa se indrepte veriginos spre zid , au trecut peste o bucata de beton care a modificat traiectoria vehiculului . Da, acceleratia este exact ca la motocicleta, in schimb, frana, la picior. Sa nu intelegi gresit, Can Am-ul asta franeaza foarte bine, are traction control si o gramada de chestii pe el. Dar e "tricky" faza cu frana. Ca sa te dai (mai) tare cu el, trebuie sa te apleci pe aceeasi parte in care se ia virajul, tine sa te arunce foarte repede in partea cealalta. Repet, in cazul unui mers (mai) sportiv. O ipoteza... Poate cei 2 au iesit la o plimbare scurta si n-au rezistat tentatiei de a traga un pic mai tare de acceleratie... poate in fata lor era drum drept si strada pustie. Poate ca acceleratia i-a surprins, poate ca si dambul ala de beton i-a surprins, poate pasagerul era sa cada si s-a agatat de cel din fata, cel din fata era deja agatat de acceleratie, frana n-a gasit-o unde era el obisnuit... restul se vede pe camera de supraveghere. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Daca tot are 3 roti si nu se conduce cu casca, de ce nu i-au proiectat si o centura de siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Daca tot are 3 roti si nu se conduce cu casca, de ce nu i-au proiectat si o centura de siguranta? Ca să nu te storcească ( ca pe un gândac ) în caz că se răstoarnă ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Am vazut dimineata stirea pe Digi24, cica unul din ei era/este preot... http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/VIDEO+Doi+barbati+au+intrat+cu+motociclul+intr-un+gard+de+beton+ Daca nici ditmai preotul nu te salveaza intr-o astfel de situatie, inseamna ca icoanele lipite pe carene sunt precum prosoapele cu femei goale din geamurile tirurilor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.