Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

Mai inteles greait Crazy te poti tepui fara rea vointa. Tu ai platit o mobra care are o problema, nu am zis nici un moment ca au facut o special. Doar ca tu te ai aras cu ea, puteai foarte bine sa nu ai problema asta si atunci era o tranzactie buna pentru tine. Ca proprietarul stia sau nu, ca mecanicul care a lucrat la ea stia sau nu?. Asta i alta poveste si nu mai conteaza. Sfatul meu este sa o duci la un priceput si sa schimbi tot ce prezinta urme de uzura si cel mai bine ar fi sa incepi cu cuzineti. Facuta bine, folosite piese de origine sau de calitatea va merge bomba. Spor.

» Post actualizat in 05 Nov 2014 20:46

Carpita, curatata, frecata, daca mai vrei sa mergi si la pista cu ea, nu merita! Gandeste te ca o zi de pista costa 800 lei cel putin. Vei platit toate costurile si te trezesti ca mobra nu merge. Ii dai foc acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

desfa tu motorul mai intai, de curatat se curata, trebuie vazut daca mai ai ce sa cureti.

pai, gandeste-te ca voi avea maxim o saptamana(concediu) sa o pun la punct. din saptamana aia, 2 zile ii uichiend si cica e sarbatoare(pt altii, nu pt mine)

de desfacut nu e grea. mie, fara prea multe cunostinte, mi-a luat o jumatate de zi sa desfac chiuloasa si sa ajung la un arc de la culbutori care era sarit(ciudat) si atunci, mi-a luat mult pt ca de vaca (nu vacar) ce am fost, am uitat sa marchez pe curele cum vin si mi-a luat 3 ore sa gasesc pe net distanta de dinti intre puncte.

totusi, eu vreau sa curat. :D

» Post actualizat in 05 Nov 2014 21:09

Mai inteles greait Crazy te poti tepui fara rea vointa. Tu ai platit o mobra care are o problema, nu am zis nici un moment ca au facut o special. Doar ca tu te ai aras cu ea, puteai foarte bine sa nu ai problema asta si atunci era o tranzactie buna pentru tine. Ca proprietarul stia sau nu, ca mecanicul care a lucrat la ea stia sau nu?. Asta i alta poveste si nu mai conteaza. Sfatul meu este sa o duci la un priceput si sa schimbi tot ce prezinta urme de uzura si cel mai bine ar fi sa incepi cu cuzineti. Facuta bine, folosite piese de origine sau de calitatea va merge bomba. Spor.

» Post actualizat in 05 Nov 2014 20:46

Carpita, curatata, frecata, daca mai vrei sa mergi si la pista cu ea, nu merita! Gandeste te ca o zi de pista costa 800 lei cel putin. Vei platit toate costurile si te trezesti ca mobra nu merge. Ii dai foc acolo.

tu ai o boala cu cuzinetii. esti singurul care ma tot "streseaza" cu cuzinetii.

dupa cum am vorbit si pe facebook, ti-am zis. asa sunt eu, mai norocos. nu neaparat ca am luat-o stricata. am vorbit incluziv cu fostul proprietar (Dragos) si i-am zis ca nu ma deranjeaza daca s-a ascuns vreun defect la ea. vreau doar sa stiu ce e de facut cu ea. mi-a zis ca nu a avut niciun defect si a dat-o pt ca el e plecat prin Singapore parca. motoreta, dupa cum am mai zis, a avut o pauza de vreo 2 ani, timp in care, din ce-am inteles, a stat "parasita" intr-o soapra.

 

p.s. atat eu cat si Andu, am constata o presiune cam mare in carter. cel putin asa ni s-a parut.

de la ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

presiunea on carter e de la segmenti. Nu cei de ungere. Daf e pe langa rau dar tot nu l-a ajuns din urma pe alex partzel de la zencaca gayragi. Calamina se curata usor si repede cu o solutie de curatat cuptorul gen triumf. Fara frecat, in aprox. 15 minute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, gandeste-te ca voi avea maxim o saptamana(concediu) sa o pun la punct. din saptamana aia, 2 zile ii uichiend si cica e sarbatoare(pt altii, nu pt mine)

de desfacut nu e grea. mie, fara prea multe cunostinte, mi-a luat o jumatate de zi sa desfac chiuloasa si sa ajung la un arc de la culbutori care era sarit(ciudat) si atunci, mi-a luat mult pt ca de vaca (nu vacar) ce am fost, am uitat sa marchez pe curele cum vin si mi-a luat 3 ore sa gasesc pe net distanta de dinti intre puncte.

totusi, eu vreau sa curat. :D

 

baga la cap ca nu scriu de 2 ori.

 

cand un motor ajunge sa consume atat de mult ulei si se continua sa se mearga cu el e imposibil sa fie afectati doar segmentii, la fiecare litru de ulei intrat in camera de ardere iti intra o cantitate egala de benzina in carter

bujiile si camera de ardere sunt pline de carbon si ulei, in cateva minute de forje ai destule detonatii sa-ti faca cuzinetii ciulama, presiunea "uleiului" scade si apar uzuri in toate lagarele, de aici nu mai merita sa repari motorul

 

 

sa speri ca scapi cu o curatare de pistoane si segmentare e o copilarie, segmentii aia nu se uzeaza singuri, poate ai fi scapat imediat cum ai cumparat motocicleta si observai un consum enorm de ulei, dar tu ai mai mers 7k km, nu 100-2...

 

sa desfaci motorul fara sa ai scule de masurat si doar sa cureti tu "pe acolo" e alta pierdere de bani si de timp

 

dar na, tu ai impresia ca mai mergi 20ji de mii cu coptura aia, eu iti spun ca nu mai rezista 5 minute de blana pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, pot merge pe un pariu cu tine ca nu va ceda in 5 minute de mers pe autostrada. ;)

uleiul cand l-am scos din motor, nu avea nici cea mai mica urma de subtiere. altfel, imi dadeam seama si il duceam la reparat sau il schimbam.

ca sa-l desfac si sa vad ce are, nu ma costa nimic. sau daca ma costa, probabil ca nu va fi o suma exagerata (2-300lei)

restul e cancan si peste 4 saptamani voi vedea mai bine. pe net parerile sunt impartite, dar ajuta.


» Post actualizat in 06 Nov 2014 10:07

presiunea on carter e de la segmenti. Nu cei de ungere. Daf e pe langa rau dar tot nu l-a ajuns din urma pe alex partzel de la zencaca gayragi. Calamina se curata usor si repede cu o solutie de curatat cuptorul gen triumf. Fara frecat, in aprox. 15 minute...

ms. o sa tin minte. trebuie doar lasat pistonul in solutia respectiva sau ce trebuie facut mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, pot merge pe un pariu cu tine ca nu va ceda in 5 minute de mers pe autostrada. ;)

uleiul cand l-am scos din motor, nu avea nici cea mai mica urma de subtiere. altfel, imi dadeam seama si il duceam la reparat sau il schimbam.

ca sa-l desfac si sa vad ce are, nu ma costa nimic. sau daca ma costa, probabil ca nu va fi o suma exagerata (2-300lei)

restul e cancan si peste 4 saptamani voi vedea mai bine. pe net parerile sunt impartite, dar ajuta.

...e clar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea din camera de ardere scapa pe langa segmenti si intra in carter, asta e o teorie, dar pana nu desfaci motorul...

din ce-mi aduc aminte, si la 916 aveam presiune. dar ala nu manca ulei. presiunea nu cred ca e mare, si poate doar ne s-a parut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbec, acum intelegi cu ce ma confrunt eu? Iar Andu tipul care repara mobre Ducati, spune ca asa sunt Ducati. Cu datele astea ajuta tu ducatisti.

asa-s toti in lume, nu numai ducatistii

 

si sfaturile pe internet de la unu care a desfacut el 3 suruburi la alt model de la alta marca sunt mai bune decat ale mecanicului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le spun adevarul care costa, ala le spune ca ei nu au nici o vina nu trebuie sa faca nimic, "boala lor" "ducati are personalitate" Ducatistul il va asculta pe el ii minte confortabil, decat adevarurile mele neplacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e motoreta care a fost a lui Dragos?
Pe vremea cand l-am vazut eu mergand cu ea nu papa ulei si nici nu scotea fum. Era in stare foarte buna, cu cateva exceptii la partea electrica, pornea doar cand voia ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, aia e motoreta. Cu partea electrica nu are nimic. Cred ca pornitul ala era de la releu, ca asta am patit si eu la 916


» Post actualizat in 06 Nov 2014 11:01

Superbec, acum intelegi cu ce ma confrunt eu? Iar Andu tipul care repara mobre Ducati, spune ca asa sunt Ducati. Cu datele astea ajuta tu ducatisti.

Pai n-o mai duc la el ma, dar nici la voi nu vin. Stii tu de ce.

Imi pare rau de mana lui Cristi, ca e de milioane omul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XorX, buna asta si eu ma intrebam de ce mai schimba uleiul :)) practic da afara un ulei nou

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:28

Crazy la mobra ta daca ma bag, o fac numai cu conditia sa lucrezi tu la ea. Eu iti pun la dispozitie, atelierul, sculele si toata priceperea mea. Insa forta de munca tu vei fi. Nu ti iau nici un ban si poti veni cu inca un cunoscut. Te astept cu bratele deschise. Dar iti promit ca eu nu ma ating de ea!

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:30

Am tot ce ai nevoie sa afli ce are mobra ta si sa poti remedia defectiunea la preturi minime. Am contract cu cel mai mare furnizor de piese Ducati din Europa.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:31

Conditia sa lucrezi tu la ea!

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:54

Si sa faci cinste cu o zi pe Adancata cand vi sa te dai :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:28

Crazy la mobra ta daca ma bag, o fac numai cu conditia sa lucrezi tu la ea. Eu iti pun la dispozitie, atelierul, sculele si toata priceperea mea. Insa forta de munca tu vei fi. Nu ti iau nici un ban si poti veni cu inca un cunoscut. Te astept cu bratele deschise. Dar iti promit ca eu nu ma ating de ea!

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:30

Am tot ce ai nevoie sa afli ce are mobra ta si sa poti remedia defectiunea la preturi minime. Am contract cu cel mai mare furnizor de piese Ducati din Europa.

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:31

Conditia sa lucrezi tu la ea!

» Post actualizat in 06 Nov 2014 13:54

Si sa faci cinste cu o zi pe Adancata cand vi sa te dai :))

O solutie destul de avantajoasa oferita de Dafway, cu ocazia asta aflam si noi care este adevarata problema fara 100 de presupuneri si dezbateri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Crazy la mobra ta daca ma bag, o fac numai cu conditia sa lucrezi tu la ea. Eu iti pun la dispozitie, atelierul, sculele si toata priceperea mea. Insa forta de munca tu vei fi. Nu ti iau nici un ban si poti veni cu inca un cunoscut. Te astept cu bratele deschise. Dar iti promit ca eu nu ma ating de ea!

Am tot ce ai nevoie sa afli ce are mobra ta si sa poti remedia defectiunea la preturi minime. Am contract cu cel mai mare furnizor de piese Ducati din Europa.

Conditia sa lucrezi tu la ea!

Si sa faci cinste cu o zi pe Adancata cand vi sa te dai :))

M-as baga, doar ca distanta si lipsa timpului nu-mi da avantaje. (acum mi-am luat liat biletul pentru Iasi si motoreta am vorbit s-o fac acolo. daca aveam discutia asta acum o luna, cu siguranta ma bagam, pt ca mi-as fi dorit sa-mi puna cineva sculele la indemana, iar eu sa fiu cel ce lucreaza.

 

data viitoare, te voi contacta.

 

O solutie destul de avantajoasa oferita de Dafway, cu ocazia asta aflam si noi care este adevarata problema fara 100 de presupuneri si dezbateri.

Da, stiu. E o solutie/oferta care cu greu iti vine s-o refuzi. Din pacate, cei 400Km plus cateva zile de munca, vor ajunge la niste costuri destul de rezonabile.

 

Ma voi atinge doar de piese sa le masor uzura, acolo ai nevoie de mai multa indemanre si sa stii ce masori si cum sa masori

facem asa. cand fac schimbul de pastile, vin si lucram pe propunerea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am curatat cu al doilea segment.Pe primii i-am rupt sa vad daca sunt decaliti(sarma moarta).Din fericire nu erau.Am pornit si mororul si...minune:merge.Am schimbat si cuzinetii.Bagat Motul si acum rodaj.Cum se face rodajul corect?L-am pornit vreo 2 ore la ralabti pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

rodajul se face in mers. la relanti nu faci nimic altceva decat o etansare precara a segmentilor cu cilindrul. segmentii nu etanseaza pentru ca-s ei "arc", ei etanseaza datorita gazelor care intra in spatele lor si-i preseaza pe cilindru mai bine. la relanti nu este destula presiune. nici pe loc turata, iti trebuie sarcina variabila, mersul constant iarasi omoare rodajul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu travestitu' doar ca daca ai schimbat doar segmentii rodajul nu este critic. Marea problema a rodajului este polizarea ciocurilor honuielii care, daca nu este facuta corect sau regimul de temperaturi este depasit, duce la glazurarea cilindrului si toate belelele ce decurg de aici. La tine nu e cazul.

 

Pune un ulei mineral ieftin si baga motorul in sarcina gradual, astfel incat dupa cca 100km sa ajungi la maximum. Apoi schimba uleiul si filtrul si da-i bice fara grija...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda sau yamaha :)

Albalux. 1200 Rotatii pe minut

» Post actualizat in 09 Nov 2014 12:09

ce stiti despre pistoanele Pistal? am gasit sa iau pistoanele cu segmentii la un pret relativ bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...