Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi tremuri chiloti la montaj. Odata ce stau acolo introdus in cilindru o fi bine, dar asa doar puse pe piston imi da senzatie ca poate sa sare de acolo arcul, sa se suprapune. Par fragili. Cel putin ce am montat eu de la goetze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

nue problema asa mare. cu putina grija ii montezi si in cilindru evident ca n-au unde sa sara. in plus poti folosi cu succes o presa pentru segmenti. sunt "ieftine ca braga: si se gasesc peste tot la magazinele de profil. asta daca nu ti-e lene sa faci una. eu personal folosesc prese facute din tevi pvc taiate pe jumatate si doua coliere. nu ca sa fac economie, ci ca sa scutesc timp. presele "normale" se folosesc cu pistonul scos de pe biela. cu una care se desface la jumate poti sa lasi pistonul direct pe biela, foarte util cand ai rulmenti pe ace fara colivie si/sau cote de presare la pistoane care necesita o presa (sau romanescul ciocan, depinde de mecanic) si atunci cand pistoanele sunt scurte ai sanse mari sa scoti pistonul (ma rog, segmentii de ungere) din cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum este posibil sa te amuze asa tare faptul ca segmentul de radere in interior are un arc care il oblica sa stea lipit de cilindru? Rolul lui este sa curete cilindrul de ulei si este logica sa aiba un arc care sa l forteze sa faca asta. Cum nu inteleg faptul ca ma faci prost pt facotul ca iti spun ce se afla acolo!? Fereasca Dumnezeu!

eu nu am vazut segmenti de radere cu arc, s-ar putea sa existe .

 

crazy ia-ti noul papagale ca are doar 2 segmenti pe piston

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles! Arcul este folosit ca distantier! Sincer nu inteleg de ce ar folosi cineva un arc ca distantier? Lumineaza ma te rog, la un segment care trebuie sa curete un cilindru de ulei. Adica sa stea lipit pe cilindru pt al curata cand coboara din PMS in PMI.

» Post actualizat in 05 Nov 2014 10:36

Ce nu

» Post actualizat in 05 Nov 2014 10:41

Ce nu vreti sa intelegeti voi este ca cei 3 segmenti de pe pistom au rol si de curatare a cilindrului de ulei. Insa doar un pote unge cilindrul. De aici poti trage concluzia ca si fara segmentul de ungere uleiul tot nu ajunge in camera de ardere, deoarece ceilalti 2 segmenti se vor ocupa de curatarea cilindrului. Nu asa bine ca cel de radere, dar o vor face daca sunt in cote.

» Post actualizat in 05 Nov 2014 11:04

Un motor cu uzura cilindru, piston, segmenti va avea compresie mare deoarece uleiul va ajunge in zona cu probleme si va forma o pelicula, va trage mai tare dar va consuma mult ulei. Noi astia nepriceputi facem motoare care merg la curse in limitare si merg bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipuri de secmenti de ungere

 

U Flex

H Flex

» Post actualizat in 05 Nov 2014 11:21

 

Asa cum ii stim noi cei mai "batrani"dar ei sunt de multe tipuri si forme in functie de material,acoperire,sectiune,forma de imbinare..etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am vazut segmenti de radere cu arc, s-ar putea sa existe .

 

crazy ia-ti noul papagale ca are doar 2 segmenti pe piston

o fi vrut sa zica de curatare sau raclor. :lol:

 

ma bate mama daca aude ca dau +25.000 coco pe o bucata de 'fer, ma muta in in cotet cu gainile. :)

» Post actualizat in 05 Nov 2014 11:29

Ce nu vreti sa intelegeti voi este ca cei 3 segmenti de pe pistom au rol si de curatare a cilindrului de ulei. Insa doar un pote unge cilindrul. De aici poti trage concluzia ca si fara segmentul de ungere uleiul tot nu ajunge in camera de ardere, deoarece ceilalti 2 segmenti se vor ocupa de curatarea cilindrului. Nu asa bine ca cel de radere, dar o vor face daca sunt in cote.

 

eu din ce tin minte, cei 3 segmenti erau: de ardere, compresie si curatare. acum nu stiu, poate s-u schimbat regulile. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul de ungere are multe denumiri.

Crazy in cazul tau motorul de 998 este foarte uzat pe zona cilindru, piston, segmenti. Este pozibil sa fie o piesa stricata, daua, sau toate. De obicei se uzeaza impreuna. Cilindrul se zgatie, pistonul se ovalizeaza si segmentii se consuma. Nu poti fi sigur de asta decat dupa ce masori toate piesele mai sus mentionate. Costurile vor fi foarte mari iar mecanici se vor feri sa ti intre in circul asta. Vor prefera sa se faca ca nu stiu de la ce este. Sansele ca dupa ce schimbi piesele alea sa se strice altceva sunt mari. Iar tu vei da vina pe el ca a umblat acolo. Chiar daca el nu are ni ci treaba cu ce s a stricat. Majoritatea nu inteleg ce se intampla intr un motor si ei cred ca daca au schimbat uleiul nu mai are voie sa se strice nimic. Replica "abia am cumparat o" eu am intalnito foarte des, in ciuda faptului ca el cumparase o mobra sh cu foate multi km si ani, considera ca daca el abia a cumparato nu are voie sa se strice. Te doare capul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nue problema asa mare. cu putina grija ii montezi si in cilindru evident ca n-au unde sa sara. in plus poti folosi cu succes o presa pentru segmenti. sunt "ieftine ca braga: si se gasesc peste tot la magazinele de profil. asta daca nu ti-e lene sa faci una. eu personal folosesc prese facute din tevi pvc taiate pe jumatate si doua coliere. nu ca sa fac economie, ci ca sa scutesc timp. presele "normale" se folosesc cu pistonul scos de pe biela. cu una care se desface la jumate poti sa lasi pistonul direct pe biela, foarte util cand ai rulmenti pe ace fara colivie si/sau cote de presare la pistoane care necesita o presa (sau romanescul ciocan, depinde de mecanic) si atunci cand pistoanele sunt scurte ai sanse mari sa scoti pistonul (ma rog, segmentii de ungere) din cilindru.

Am presa desfacut la juma.

Au vreun avantaj, segmenti de ungere din 3 bucati?

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi vrut sa zica de curatare sau raclor. :lol:

nu,"de radere" e segmentul din mijloc

 

 

 

 

» Post actualizat in 05 Nov 2014 11:29

eu din ce tin minte, cei 3 segmenti erau: de ardere, compresie si curatare. acum nu stiu, poate s-u schimbat regulile. :D

nope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcul ala lamelar dintre segmentii de ungere sau raclare are rol de distantier, cu scopul de a creea un canal de scurgere a uleiului prin fanta si orificiile din piston. Dupa consumul urias reclamat si eu tind sa cred ca segmentii s-au blocat in canale datorita reziduurilor insa nu se poate sti cu siguranta decat daca se desface motorul. Odata desfacut, se pot verifica si masura si uzurile interne, ovalizarea clinidrilor, inaltimea fantelor din pistoane, etc., si bineinteles, uzura segmentilor. Tine cont insa ca inainte de te apuca de treaba e bine sa spargi pusculita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atatia oameni, atatea obiceiuri. Copilul cu mai multe moase ramane cu buricul netaiat. Intr un cuvant te ai ars cu mobra asta. Are buba la motor! Si tu o sa ai buba in buzunar. Acum cum se numeste segmentul si cine este mai destept este alta poveste. Noi asa nepriceputi avem 3 motoare care alearga la curse si care nu sunt asa stricacioase, dar proprietarii au inteles importanta pieselor noi si inlocuirea celor uzate ( chiar daca mai merg)

» Post actualizat in 05 Nov 2014 15:37

Arcul ala ca sa fie toata lumea fericita are mai multe roluri

- distantier

- scurgator de ulei

- presator de segmnent

etc.

Acum toata lumea este fericita.

Mai este cineva de acord cu mine ca si fara segmemtul de ungere si restul pieselor din zona aia bune, el tot nu trebuia sa pape atat ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

Dafway tu incerci sa iti faci reclama? nu de alta dar esti pe langa subiect.... Am priceput ca reparati motoare de curse care rezista, e chiar ca in reclama aia cu coafura rezista....

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am boala contrazisului, am desfacut cateva motoare tipul asta, inclusiv eu alerg la curse cu unul asemanator. Nu zic ca, nu este posibil, dar eu nu cred! Am vazut motoare tipul asta, state mult mai mult timp, care nu au avut asemena problema. Eu nu am vazut Ducati cu segmentii blocati, asta nu inseamna ca nu este posibil. Nu exista o cantitate normala de ulei! Eu am vazut segmenti sudati de cilindru dar blocati in piston nu. Dar nu va contrazic, orice este posibil, doar ca nu am intalnit eu. Eu ma pot lauda cu ceva experienta in domeniu.

www.dafway.ro

» Post actualizat in 05 Nov 2014 16:48

Da imi fac si ceva reclama, este ceva rau? Cand vine vorba de Ducati este cam indraznet sa spui ca suntem pe langa. Dar parerile sunt impartite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer iti zic ca esti pe langa mecanica in general doar citind postarile.....experienta eu zic sa o lasam deoparte! toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer iti zic ca nu doresc sa intru in polemica cu tine. Cum zici tu, este parerea ta. Dar frumos este cand nu ai suficiente date despre un om sa nu l jignesti inutil. Cine esti si ce te recomanda..eu ti am aratat. Tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,"de radere" e segmentul din mijloc

 

nope.

my bad. nu stiu ce de aveam impresia ca exista si de cel de ardere. tin minte ca citisem undeva.

 

 

 

Intr un cuvant te ai ars cu mobra asta. Are buba la motor! Si tu o sa ai buba in buzunar. Acum cum se numeste segmentul si cine este mai destept este alta poveste.

faptul ca s-a intamplat sa consume, e o simpla intamplare. daca imi crapa altceva, mai ziceam. dar atata timp cat toti care stiau motoreta aia au garantat intr-un fel pt ea, nu sunt deacord cu ideea ta.

o voi desface si voi vedea ce este defect. dar, dupa cum ti-am mai zis, motoreta m-am impacat super misto cu ea. inafara de ulei, nu a papat altceva decat benzina. trage, merge ok, si nu sunt singurul care a mers cu ea incat sa fiu indus in eroare.

 

 

Mai este cineva de acord cu mine ca si fara segmemtul de ungere si restul pieselor din zona aia bune, el tot nu trebuia sa pape atat ulei?

adica tu vrei sa zici ca, chiar si fara segmentul de ungere, motoreta nu ar trebui sa manance atata ulei?

 

atunci, iti recomand sa-ti dai jos segmentii de ungere de pe motocicletele cu care te dai la curse. ca oricum nu vor manca ulei

 

daca uleiul nu scapa pe la segmenti, atunci pe unde ajunge in camera de ardere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 pagini ca sa explici ca arcul e distantier...

http://www.hotrod.com/how-to/engine/hrdp-0910-piston-ring-tech/

Din ce stiam eu etansarea segmentilor pe cilindru nu e data de elasticitatea lor ci de presiunea din cilindru care-i "umfla". Ba chiar exista niste pasaje de trecere a presiunii in piston care corespund in spatele segmentilor. Cred ca se numesc "piston port" sau "gas port"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni nu va mai certati,nu are nici un rost !

Cu toti invatam,de la unul de la altul,important este sa ajutam pe cei care au probleme si nu stiu sa si le rezolve.

 

Cu respect TNG!

nu toti pot gandi la fel. in Romania, unii is mai destepti fata de altii. iar daca te exprimi liber sau iti expui punctul de vedere, comiti o infractiune.

 

totusi, nimeni nu vrea sa-mi spuna cum pot elimina calamina sau depunerile ce ar putea tine blocat segmentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi, nimeni nu vrea sa-mi spuna cum pot elimina calamina sau depunerile ce ar putea tine blocat segmentul.

desfa tu motorul mai intai, de curatat se curata, trebuie vazut daca mai ai ce sa cureti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi, nimeni nu vrea sa-mi spuna cum pot elimina calamina sau depunerile ce ar putea tine blocat segmentul.

Sunt riscuri de curatat o cureti cu ceva plastic (dar nu gen plexi ceva moale) sau lemn, inceraca in momentul cand ai scos cilindrul din piston sa marchezi cu ceva pozitia segmentilor pentru ca daca le schimbi pozitia o sa inceapa sa-ti pape si mai abitir ulei, sau resegmenteaz-o ca sa fii mai sigur.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...