Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oare nu e mai simplu sa faci un sistem gen scottoiler (cu un rezervor mult mai mare) care sa iti completeze cu uleiul pe care il consuma ? Mai stai sa desfaci motorul :))

pai nu-i nevoie ca n-o sa mai mearga mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare nu e mai simplu sa faci un sistem gen scottoiler (cu un rezervor mult mai mare) care sa iti completeze cu uleiul pe care il consuma ? Mai stai sa desfaci motorul

si in rezervorul ala cine completeaza? :))

 

pai nu-i nevoie ca n-o sa mai mearga mult :)

pe cat pariu ca mai bat 20.000Km fara sa crape de la asta. problema e consumul, pe langa galeata de benzina care o ia by default, mai papa echivalentul uneia, dar in ulei.

 

Da ma, da' barem ajungi la batranete.. :-))))

Asa cu Ducati mori cu zile din cauza stresului :lol:

na vămbeu

1558591_776075529107598_8319020952352880

 

 

Ceva rezervor de ulei cu valva electromechanica actionat de becul de ulei?

daca se aprinde becul, deja imi trebuie mie electrovalva la inima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautam pe net sa vedem cum este cu segmentii coxati si am gasit topicul tau recent.Am patit ceva recent si iata concluziile trase.Am un motor care a stat vreo 2 ani.Consuma ulei vizibil.Fiind 2001 si avand ceva km am sxhimbat simeringurile la supape.Nu difereau cu nimic de cele noi.Nici schimbarea nu a fost vizibila.Am facut compresia initial in 3 locuri diferite si a iesit perfecta.Bujia de la 4 o afuma cel mai mult.Am pus bujii noi.In 200km le-a afumat rau.A 4-a cel mai mult:depunere neagra,multa si grasa.Deci am desfacut motorul.Chiuloasa si garnitura ok:initial schimbasem semeringurile la supape fara sa dau chiuloasa jos.Supapele ok,doar excesiv de murdare.Pistoanele murdare:parca mergea cu CLU sau smoala lichida.Si surrpriza:segmentii de ungere blocati inchisi(coxati) la toate cele 4 pistoane.In baie Techirghiol-am spalat o zi intreaga la ea.Culmea:segmentii nu aveau uzura.De asta compresia era ok.Daca tot am desfacut si luaaem segmenti si cuzineti i-am schimbat.La moto nu as face acelasi lucru.Deci:spor la munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Emylyo. cred ca e cel mai bun post. cand vin in tara, stiu ce-am de facut.

despre ce Techirghiol zici? ca nu ma prind.

 

si a mea, inainte s-o iau eu, a stat vreo 2 ani "parasita"

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Locas mai mic ca ei?! Omule tu ai strans vreodata segmentii unui piston la montaj?! ai idee ce diferenta (clearance) exista la cald si la rece intre piston si cilindru, mai ales la motoarele cu capacitate cilindrica mare?!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-ti mai place circul Crazy :))) incearca un descant :))) du mobra la vrajitoare sa i citeasca de ghioc.

» Post actualizat in 03 Nov 2014 23:24

Cum arata oare segmenti blocati? Stau pititi intr un locas mai mic ca ei? Mama omida este solutia!

» Post actualizat in 03 Nov 2014 23:24

Cum arata oare segmenti blocati? Stau pititi intr un locas mai mic ca ei? Mama omida este solutia!

i-ar ai terminat de maturat la internet cafe ca sa te lase sa te joci si tu la un calacator? vezi ca nu aici e site-ul cu filme porno.

 

 

Locas mai mic ca ei?! Omule tu ai strans vreodata segmentii unui piston la montaj?! ai idee ce diferenta (clearance) exista la cald si la rece intre piston si cilindru, mai ales la motoarele cu capacitate cilindrica mare?!

teoretic, are service, doar ca nu i-a reusit gluma de data asta.

uneori glumeste mai arogant si nu trebuie sa pui la suflet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul de care voi vorbiti, cel de radere, are un arc in el. Slabe sanse sa se blocheze pe undeva. Teoretic eu am deschis cateva motoare deaste, practic chiar am facut o :))) desfa motorul la unu care a mai facut treaba asta Andu de exemplu si vezi clar ce are. Restul metodelor sunt de rasul lumi :))

In 3h afli ce are. Atat ii ia unui mecanic sa desfaca cilindri 3h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Arc la segmentul de ungere?! :crack: Ala are cu totul alt rol decat crezi tu.... esti real tipule? si mecanic pe deasupra?!

 

e mecalnic, aproape le fel de prost ca alex_en.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum este posibil sa te amuze asa tare faptul ca segmentul de radere in interior are un arc care il oblica sa stea lipit de cilindru? Rolul lui este sa curete cilindrul de ulei si este logica sa aiba un arc care sa l forteze sa faca asta. Cum nu inteleg faptul ca ma faci prost pt facotul ca iti spun ce se afla acolo!? Fereasca Dumnezeu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

arcul ala e un distantier... segmentul de ungere este format din 3 piese, doi segmenti subtiri si arcul intre ei...


» Post actualizat in 05 Nov 2014 09:34


mai exista si din doua bucati, un segment cu un sant in mijloc si doua ruprafete (exact ca la cei din 3 bucati) unde arcul tot rol de distantier are... la astia din urma este cilindric arcul...

Editat de r_amonna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...