Zimbrutza Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 din cate tin minte de pe fb de mai demult: 140 trackday (70e/zi - clasic), 250 scoala. poate s-au modificat. alte detalii nu stiu decat ca toti cei inscrisi participa la o tombola cu o casca Shark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2xghe Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Pentru inscrierile in avans, adica pana pe 15 mai, preturile raman aceleasi, adica 140 euro track days si 250 euro scoala. Dupa aceasta data, track days o sa coste 170 euro, iar scoala 280 euro (daca vor mai fi locuri disponibile).Va asteptam pe circuit!Inscrieri : victor@amckart.ro / 0741105015Dupa cum am anuntat deja, cei care participa la evenimentul din 30-31 MAI pot sa castige o casca Shark oferita de Casti moto SHARK - Motorteam Romania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prolific Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 /index.php?/topic/726379-motoevolution-racing-school/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Mai organizeaza si Mistode un track, cica-i doar 60 euro/zi. Detalii mai precise nu stiu, poate ne lamureste Mistode . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Uite aici Bogdane https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11178241_848518141868009_2810056756313029633_n.jpg?oh=76735964a3e65d3252e7a08efdba5fbf&oe=55D91EED&__gda__=1440610353_9c3bd8b51945dc7fa2eb691c41a9fde7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cataaa Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Mai organizeaza si Mistode un track, cica-i doar 60 euro/zi. Detalii mai precise nu stiu, poate ne lamureste Mistode . joi si vineri ... Nu se adresează celor care au servici..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Da vad ca e la mare secret actiunea,nu am gasit-o nici pe Adancata nici pe ROSBK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wdb Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Nu e deloc la mere secret. E postat pe pagina oficiala RoSBK. https://www.facebook.com/romaniansuperbike/posts/848518141868009:0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crisU Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 nu incerca sa vezi pana unde tine norocul pe viitor ,insanatosire grabnica! Daca nu era cumpana asta pt tine aveai o batalie frumoasa la ssp! Am dat din greseala 1-a, credeam ca e a 2-a Ma refac eu..si revin urgent .. Merci! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovay Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 E octombrie si intrasem sa ma documentez cat se poate despre trackdays. Si din mai vad ca nu s-a mai discutat nimic aici. Experimentatii, poate chiar profesionistii, ar putea face o "prezentare"... ce ar fi de stiut cand iti iei mobra de strada sa te dai pe circuit, asa, pentru tine insuti, nu pentru vreun record, ca rau n-are cum sa prinda, zic... Poate din amintirile "din tineretile" lor neexperimentate, prin filtrul unei minti actualmente experimentate: ce e de stiut, de facut si ce e de evitat ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Ovay, la Craiova exista un grup destul de sudat care merge la Adancata. Eu ii stiu pe Grig, Stancalie, si Bebe Becheru. Ia legatura cu ei, daca chiar te intereseaza, mergi in grupul lor si sigur vei lua drogul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovay Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 De la primavara, o sa mai existe un grup, sper la fel de sudat ( nu vorbesc de performante, chiar nu...) care va face Craiova-Adancata. Mersi JAGi...stiam... Zi mai bine ce-ti trece prin cap tie despre ce ar trebui sa stie unu care "acu' intra pe circuit". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 (edited) Sa puna bani deoparte, destui, sa nu mearga pe ideea" las' ca merge si asa". Carene, scarite, ghidoane, pinion fata cu -1 dinte, pompa de frina radiala, capace mot de kevlar -carbon groase de 4-6mm lipite cu strat gros de adeziv cauciucat. Verificat suspesiile la modul de dat arcurile jos pt a vedea daca compresia si reboundul hidraulic functioneaza corect, verificat daca arcurile suspensiilor sint pt greutatea riderului. Daca partea hidraulica din furci nu ma merge corect, se schimba valvele, de regula cele de rebound. E vorba aici de motorete cu multe zeci de mii de km la activ, in afara de uzura motorului apar uzuri la suspensii. Edited November 1, 2015 by JAGI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovay Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Asta ziceam Pai impartasiti, zic Aia e ideea de forum. Cu un asa raspuns cred ca ar putea incepe un now thread "pregatire trackday". Gracias ! Apreciez complexitatea raspunsului ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 + cauciucuri DOT RACE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 De unde gasesc si cum se numeste acel adeziv cauciucat pentru lipit protectiile laterale ? Sunt convins ca sunt mai multe , intreb ce folositi voi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 sikaflex 221 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 Exact. Am mai vorbit de Sika si pe alte topicuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 Ochiul vede ...mintea uita ...De data asta am notat .Multam fain! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 si eu le-am pus cu sika si sunt belea,strat gros etc .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassalp Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Exista ceva si de la BISON daca nu gasesti SIKA. Cand ajung acasa ma uit exact la model. Are aceeasi caracteristici ca SIKA numai ca e mai rezistent la temperatura. Important e cum a zis si Jagi sa fie un lipici flexibil-cauciucat, ca sa nu se rupe la lovitura. » Post actualizat in 08 Nov 2015 09:03Este BISON POLYMAX (Polymer). Exista si varianta POLYMAX (Original). Din ce tin eu minte nu am optat pentru SIKA ca era recomandat pana +40 grade, iar BISON pana +100 grade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goe 75 Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 @vassalp.Multam fain ! Am notat si Bison Polymax, vedem ce gasim. Mi-a sosit si primul set de protectii de la Carbonadi . Pina la primavara avem timp sa ne pregatim mai bine decit am fost in toamna. Nu stiu daca o sa fim mai rapizi dar macar o sa aratam mai bine ca am dat si carenele de pista la vopsit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Unde ai citit despre sika ca e pana la 40 ca dau capacele jos imediat sikaflex 221 Temperatura de vitrificare (DIN 53445) -45°C aprox. Stabilitate termica (continua) -40°C pana la +90°CIntervale scurte de timp (max. 8 hrs.) 120°C Fisa produs http://www.doradiceramic.ro/library/files/sika.pdf/industry/sikaflex_221_actualizat.pdf A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 ... sa fie un lipici flexibil-cauciucat, ca sa nu se rupe la lovitura. Sa nu se rupa si sa se deformeze cit mai mult pt a amortiza din socul initial. 1-2 mm de deformare inseamna multa forta disipata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovay Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Sunteti destui pe aici care puteti emite pareri avizate. Ce parere ar avea aceia dintre voi referitor la un incepator care n-a mai intrat pe un circuit niciodata, si ar vrea sa faca asta cu un miar ? N.B. Tineti cont ca prin asta ma refer ca incepatorul nu ar cauta sa faca performanta din prima zi, doar as vrea sa ma imbunatatesc intr un loc mai sigur, nu pe drumuri publice, pentru a evita statisticile deja existente. Evident, fiecare avem viermele in suflet, ca altfel nu ne-am fi luat motociclete, dar ca incepator zic. Ar fi mai recomandat un 600 ? ( diferente de rpm, gen pe anumite portiuni probabil ca cea de 600 urca o treapta chiar doua, fata de una de 1000, diferenta de gabarit si greutate, deci probabil manevrabilitate mai mare pentru cea de 600 pentru abordat trasa corecta si inclinat etc,). La primavara as vrea sa merg la Adancata cu un 954, pe care sper sa-mi permit sa-l pregatesc cat de cat pentru asta. ps: si-asa nu se mai discuta nimic pe aici, deci un oarecare brainstorming cred ca n-ar fi prost venit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.