adidas Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 (editat) Am creat acest topic in ideea de a pastra cat mai la obiect celelalte topicuri. Un loc unde incepatorii vor putea pune intrebari si invata anumite aspecte referitoare la mersul pe circuit. Fenomenul capata amploare de la an la an si sper ca in curand, cat mai multi sa capete microbul. MENTIUNE: PERSOANELE CARE NU AU LEGATURA DIRECTA CU ACEST SPORT, SUNT RUGATE SA-SI TINA PARERILE PENTRU EI! Editat Mai 4, 2015 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 si sper ca in curand, cat mai multi sa capete microbul. De ce? mananca si gura ta ceva de pe urma asta ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 25, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2014 Nu stiu. Dar ideea e ca eu m-am molipsit de anul trecut si de atunci, nu am mai irosit aiurea benzina pe strazi. De la primele ture pe circuit am realizat ca nu prea stiam sa motociclesc, pe cum credeam. Dupa ani si ani de experienta, tot mai e ceva de invatat. Intr-adevar circuitul e diferit de strada, dar orice experienta in plus nu poate decat sa ajute la evolutia motociclistului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Adidas e chiar caz extrem de conversie street-race. A avut norocul sa intre in gasca Monster Garage, acolo, cam orice stradal intra in garajul Monster, incepe sa priceapa cite ceva. Una e vorbaraia, alta e ce vezi live. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Adidas cu ce alergi? Doar nu cu SC1000 ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutumario Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salutare..baieti, sa te poti da pe circuit intr-o competitie la incepatori,trebuie sa fi afiliat la vrun club ?.. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 25, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) Adidas cu ce alergi? Doar nu cu SC1000 ul? Cu un 1000RR al unui prieten, aceiasi moto pe care s-a dat Petre Pop anul asta. Cu toate riscurile asumate am sa incerc si SC-ul la anul, macar de plimbare si de poze Incet incet, se invata Salutare..baieti, sa te poti da pe circuit intr-o competitie la incepatori,trebuie sa fi afiliat la vrun club ?.. Stima Daca doresti competitie, nu trebuie musai sa fii afiliat vreunui club. La RoSBK Rookies, te inscrii la Ionut MIstode si platesti taxa de participare. Editat Noiembrie 25, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutumario Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Merci Adidas !! incerc in iarna asta lunga ...sa echipez motoreta .. Bafta tuturor !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 De ce are Muresan in toate pozele la aplecare maxima un deget pe levierul de ambreiaj? Nu pot sa pun poze de pe FB acum ca sunt la munca (sa va arat la ce ma refer) E o chestie de tehnica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) scz ... sa alinieze roata spate cu roata fata ,sa nu o lase sa joace stanga dreapta pana da drumul de tot la frana fata » Post actualizat in 04 May 2015 09:18e foarte simplu de facut si greu de explicat pt mine Editat Mai 4, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) pai levierul de frana e liber, neatins. cred ca e trecut de apex. Ca sa opreasca derapajul, cum ai zis initial, ma gandesc ca risti highside. Un fel de TC manual insa nu controlezi tractiunea din puterea motorului, ci opresti direct tractiunea (?!) pe iesirea din viraj? Initial m-am gandit ca intentionat derapeaza roata spate din ambreiaj pentru a strange trasa. (totusi, pe ploaie?), dar nu vreau sa spun prostii si ma gandesc ca ma lamuresc cei cu experienta. Editat Mai 4, 2015 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 se pregatea pt urmatoarea curba care venea imediat,majoritatea intra in toate curbele cu un deget pe levierul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 si pentru mine e greu de explicat. dar si greu de gasit logica in tehnica lui Muresan. Sunt poze si pe stanga si pe dreapta, e o chestie bine inpamantenita pare-se Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 https://scontent-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11167967_1028945983791920_989365677593563111_n.jpg?oh=72883598061a471f22a0fead924f6447&oe=55D5BCA6 » Post actualizat in 04 May 2015 09:57daca-l tine asa asta nu inseamna ca-l si apasa, https://scontent-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11188155_734168370033630_4808295481842147792_n.jpg?oh=9edec003fd7c794c384b99da5a76c0f4&oe=55C7EF49 majoritatea intra cu un deget pe ambreiaj chiar daca au slippery clutch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 scz ... sa alinieze roata spate cu roata fata ,sa nu o lase sa joace stanga dreapta pana da drumul de tot la frana fata » Post actualizat in 04 May 2015 09:18 e foarte simplu de facut si greu de explicat pt mine Cu TC si Slippery clutch + TB???? Est sigur sau speculezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 sunt SIGUR 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 https://www.facebook.com/FRMotociclism/photos/a.885610574829301.1073741903.439041016152928/885610754829283/?type=1&theater nu e singura poza, dar aici numai corner entry nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 daca aveti ceva indoieli va astept cu variantele voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 daca aveti ceva indoieli va astept cu variantele voastre vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul: poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) daca-l tine in pozitia aceea asta nu inseamna ca-l si preseaza ,riderii intra PREVENTIV cu degetul pe levier ,daca au nevoie`l folosesc,daca nu nu ,pozele sunt facut in diferite momente,aici se termina curba ai idee daca a fost actionat in prealabil ? Editat Mai 4, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul: poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj. TC-ul e mai rapid decat reflexele pilotului. Cred ca e o chestiune de obisnuinta/preferinta personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) TC-ul e mai rapid decat reflexele pilotului. Cred ca e o chestiune de obisnuinta/preferinta personala. ma gandeam si eu ca daca are TC e inutil, dar chiar si asa, e greu sa te bazezi pe un calculator si niste senzori. Editat Mai 4, 2015 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul: poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj. pt asta are grija tc`ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 pt asta are grija tc`ul ma gandesc ca i-o fi intrat in reflex sa mearga asa de pe vremea cand nu avea TC pe motocicleta si acum ii e greu sa se dezobisnuiasca. chiar sunt curios daca nu poti sa faci high-side cu tot cu TC, pe ploaie, la iesire din viraj, cand tragi de gaz cat poti. totusi pilotii de motogp reusesc sa faca high-side cu toate sistemele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 poti sa faci high side cu orice tc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.