Taz Asg Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Da am textile. Saptamana trecuta am facut 750km si s-au cam inmuiat si s-au mulat pe langa tuburi si sa dus vopseaua de pe aparatorile de esapament. Sambata plec iar si o sa vad cum se comporta la drum mai lung. Am cumparat o bara de teava de 10 (vreo 3m)....fier normal, leam taiat 2 buc la 1.20m si le-am indoit pe amandoua deodata prinse in menghina. Acuma depinde cat is bagajele de mari masori cu o ruleta circumferinta bagajelor si vezi cam cat iti trebuie...plus distantierele. da da, fix asta este tehnologia. La material tre sa mai umbli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 da da, fix asta este tehnologia. La material tre sa mai umbli Ce material? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Coburi noi. Donez vechi: /index.php?/topic/731247-donez-coburi-dragstar-650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Am desfacut electromotorul la viroaga... de cateva zile nu mai pornea la buton. Initial am banuit bateria, care era cam descarcata... dar nu. Am gasit o bucatica de cositor prin interior, in restul totul e ok. Am curatat putin rotorul, dupa ce se usuca ma duc sa-l montez la loc pe mobra sa vad daca invarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Am desfacut electromotorul la viroaga... de cateva zile nu mai pornea la buton. Initial am banuit bateria, care era cam descarcata... dar nu. Am gasit o bucatica de cositor prin interior, in restul totul e ok. Am curatat putin rotorul, dupa ce se usuca ma duc sa-l montez la loc pe mobra sa vad daca invarte. Fix p..la. E ceva la electromotor... ajunge curent la el, releul de pornire cupleaza, dar electromotorul nu invarte. Carbunii sunt buni, nu pare nimic in neregula in el, totusi nu invarte. Sper ca nu m-am "premiat" de unul nou, ca e o caruta de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Fa un test cu altul..ma gandesc ca nu e ascuns rau si nu durează mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Nu prea am de unde sa iau altul... e usor de ajuns la el si de dat jos, dar nu am altul de proba. Nu cred ca ma lasa cineva sa-i demontez electromotorul de pe viroaga, doar ca sa fac probe la mine. Il desfac maine din nou si ma uit cu mai multa atentie la lipituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Nici cu 12V direct pe el no merge electromotorul? Ai un multimetru? Poti verifica una-alta. Eu am adaugat azi un condensator de 47.000uF exact la iesirea din releu incarcare Ducati pe Guzzi. Incepe sa incarce mai bine. Din turumetru ars am scos vechiul integrat, dar cel nou nu era potrivit, ce scrie pe cel vechi este inselator. Am gasit alt inlocuitor pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Nici direct pe baterie nu invarte... e mort. Maine, pe lumina si cu mai multa rabdare, il desfac iar sa ma uit si la rotor mai atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Masoara cu ohm-metrul pe bornele diametral opuse ale rotorului, trebuie sa ai rezistenta mica, iar pe bornele alaturate trebuie sa ai rezistenta mare (infinit). Verifica si bornele cu axul sa nu cumva sa dea la masa vreo spira. Intre borne si ax trebuie tot rezistenta mare. Editat Septembrie 5, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Mobra a primit o noua sa. Lucrare made by @dan. Schimbat ulei, vopsit aripa, carena far. Gata din nou de drum. Mai trebuie toba sa o schimb, dar nu stiu cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Tu încă mai ai releul de incarcare montat langa toba? N am mai văzut de mult. Toti le muta de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Da, este inca acolo. Are rost sa il mut? Nu stiu, intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Părerea mea este ca da.are rost.acum fiecare cum considera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 (editat) Am reusit sa-i dau de cap la electromotor. Lipitura de la carbune parea buna... doar parea. Cand il desfaceam si il masuram in casa, avea continuitate. Cand il montam la loc se misca si nu mai facea contact. Dupa 3-4 demontari ieri si azi, se misca vizibil. Am refacut lipitura, sper sa tina. Ultima data cand am refacut-o nu am avut un ciocan de lipit prea bun si nu reuseam sa incing metalul bine... Editat Septembrie 6, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 azi am dat curent si am pornit zx9r si husqvarna i m-am plimbat un pic cu ele,la husqvarna trebuie schimbata bateriaiar la zx9r cred ca trebuie resucitata,sau schimbata.La ktm am unmblat la setarile de la suspensii,in sensul ca erau date pe soft(mobra am cumparato enduro,si cine o folosea se dadea pe campuri deci trebuia moale)pe spate nu este o diferenta uriasa,dar pe fata e de la cer la pamant,se cunoaste in special la franare.La iarna o sa desfac mobra,o sa curat ,schimb uleiul la amortizoarele de pe fata iar cel de pe spate o sa il duc probabil la rams plus daca am bani un upgrade de arc(asta este daca sunt mai "bine facut") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Geo, lipitura aia nu prea trebuie sa fie lipitura! Pe acolo trece un curent de ~120A la pornire, adica muuuult, daca ai o cat de mica rezistenta se va topi instant. Incearca sa ambutisezi cumva, adica sa presezi cumva firul in lamela indoita si abia dupa aia sa cositoresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Geo, lipitura aia nu prea trebuie sa fie lipitura! Pe acolo trece un curent de ~120A la pornire, adica muuuult, daca ai o cat de mica rezistenta se va topi instant. Incearca sa ambutisezi cumva, adica sa presezi cumva firul in lamela indoita si abia dupa aia sa cositoresti. Aia e lipitura veche, ce se vede in poza. Firul de la carbune e lipit din fabricatie, nu am treaba acolo... firul e lipit pe o lamela crestata, care se prinde pe o tija/lamela din capacul electromotorului. Problema mea a fost la lipirea lamelei pe tija de pe electromotor, pe care vine +. Adica unde se vede "mormanul" ala de cositor lipit prost ) E nevoie de minim 30-40w ca sa iasa o lipitura ok si eu asta iarna, cand am facut-o ultima data, aveam o porcarie de 15-20w. Acum am ciocan de 35w si pare sa faca treaba bine. A vazut vreo 6-7 porniri aseara, inca 2 azi si nu face figuri Daca totusi iar face probleme, ma duc la un electrician auto sa-i traga o lipitura cu un ciocan mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Azi am luat bateria de pe ea, am spalat-o luna si am pus-o in parcare . Cam devreme dar trebuie. Trebuie sa-i fac plinul zilele astea cand ajung prin oras cu bidonul si pe urma sa fac lista cu cele necesare pt la anul, dar mai e timp de studiat ce luam la babă..ca sigur nu se vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 "cam" devreme? foarte devreme as spune ce naiba... abia a inceput septembrie, mai sunt 2-3 luni de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) OK, Geo, am inteles atunci acea lipitura dintre 2 lamele trebuie sudata in puncte.... nu bat campii, stii lipiturile de la acumulatorii formati din mai multe celule, sunt niste lamele care se sudeaza in puncte de corpul celulei. Uite aici o "instalatie" home made ca sa-ti faci o idee (vezi mai pe la sfarsit). Asa ceva gasesti la cei care reconditionaeza acumulatori de laptop gen: GP bateries. Editat Septembrie 7, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Stiu ce spui si merci de sfaturi Dar nu e nevoie de lipitura asta, functioneaza si cu cositorire clasica cu fludor. Doar electricienii auto fac asta de zeci de ani. Ideea e sa incingi suficient de mult metalul ca sa adere bine (si mult) fludorul. Evident, cu decapare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Asa e. Dar m am lovit la mana si n am incotro. Mai plec, mai una alta si nu vreau sa vina vreun frig peste ea murdara sau ceva de genu. "cam" devreme? foarte devreme as spune ce naiba... abia a inceput septembrie, mai sunt 2-3 luni de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Aveam pedala la frana cam moale la Guzzi, mi s-a parut ca a aparut problema dupa ce am incercat un reglaj ca sa o pot sa calc mai usor. Azi in parcare la servici am zis sa incerc o aerisire. Si bineinteles am ramas total fara frana. Banuiala apoi a fost ca nu mai avea lichid in pahar, care e undeva bine ascuns sub sa / rezervor. Am mers acasa asa, cam nasol, pentru ca la Guzzi frana la pedala e de baza (actioneaza discul spate si un disc pe roata fata). Acolo am desfacut ce era de desfacut ca sa gasesc intradevar recipientul gol. Umplut, aerisit, ia umplu, iar aerisit, si acuma tine frana ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 "cam" devreme? foarte devreme as spune ce naiba... abia a inceput septembrie, mai sunt 2-3 luni de mers. corect, inca e devreme. Insa tre sa imi cumpar manere incalzite .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.