adrian_moldovan Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Sautare. Cand virez dreapta se simte ceva ca un plastic care blocheaza ghidonul, nu cu o forta foarte mare, dar destul cat sa imi dea emotii la viteze foarte mici cand ma strecor printre masini. Eu mi-am bagat nasu pe acolo dar n-am vazut nimic care sa blocheze ghidonul. In mintea mea de mecanic neavizat ma gandesc ca o fi ceva rulment stricat, dar nu se explica sunetu ala de plastic. Ati mai intalnit careva problema asta?? P.S. Mentionez ca am cazut de 2 ori cu el si nu e in cea mai buna stare tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Poate un cablu pe la jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 (editat) La jug sau la ax-ul rotii cel mai probabil ai niste rulmenti sparti (din ce spui tu cand intorci dreapta suna a jug). Rulmentul propriu-zis e din metal dar capacelele de praf pot fi din plastic, de acolo si sunetul... ...din putina "mecanica" pe care o cunosc Editat Decembrie 21, 2014 de mikehit47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_moldovan Postat Decembrie 21, 2014 Autor Share Postat Decembrie 21, 2014 Poate un cablu pe la jug. La jug sau la ax-ul rotii cel mai probabil ai niste rulmenti sparti (din ce spui tu cand intorci dreapta suna a jug). Rulmentul propriu-zis e din metal dar capacelele de praf pot fi din plastic, de acolo si sunetul... ...din putina "mecanica" pe care o cunosc Varianta cu rulmentu pare mai plauzibila. La cablurile alea m-am uitat prima data si pare totul ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Pune motorul pe cricul central si misca incet ghidonul stanga-dreapta daca e rulmentul atunci simti cum agata bilele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 De regula agata pe directia drept. Acolo se produce uzura pe rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 sau macar treci pe la cineva care se pricepe sa isi arunce un ochi, asta ca sa nu te arunci tu pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_moldovan Postat Decembrie 22, 2014 Autor Share Postat Decembrie 22, 2014 De regula agata pe directia drept. Acolo se produce uzura pe rulmenti. agata cand e ghidonul drept si il virez spre dreapta( numai cand virez dreapta) sau macar treci pe la cineva care se pricepe sa isi arunce un ochi, asta ca sa nu te arunci tu pe jos il desfac in bucati si ii arat eu cine e sefu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorosocsi Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 rulmentul de la jug ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Eu am gasit in rulmenti un fel de smoala neagra semisolida. In sensurile giratorii era cel mai ... Nu se simtea nimic cu roata suspendata. Ai pus cumva inaltatoare de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) Ai pus cumva inaltatoare de ghidon? In ce fel pot influenta inaltatoarele? in sensul ca pot cauza uzura rulmentului sau in sensul ca nu se simte uzura rulmentului cu roata suspendata? si care ar putea fi explicatia pentru oricare din cazuri? Editat Ianuarie 8, 2015 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 In ce fel pot influenta inaltatoarele? in sensul ca pot cauza uzura rulmentului sau in sensul ca nu se simte uzura rulmentului cu roata suspendata? si care ar putea fi explicatia pentru oricare din cazuri? in sensul ca deranjeaza cablurile, eu am rerutat cablul de acceleratie pentru a sta "liber" dupa montarea inaltatoarelor de 35 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Am priceput, merci de explicatie. In fine, e cam obligatoriu sa verifici ca ghidonul se misca "liber" de cite ori modifici geometria partii "ghidonabile" a furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.