Sari la conținut

Alegere: F800GS Adv sau R1200GS + F650GS Dakar


Postări Recomandate

Vizitator Adrian

blorin: si eu am avut un accident anul trecut in Aprilie, la umar, nu la genunchi (am o placuta cu suruburi acu la humerus) si ma gandesc tot la o mobra enduro touring... si tot asa, sunt putin cu morcovu in poponeata sa nu am vreo cazatura fix pe locul ala...


Genunchii sunt mai nasoli....eu as trata cu maxima seriozitate problema asta. Mai ales ca atunci cand vorbim de offroad serios ,cazaturile sunt ultra-dese (mai ales cand esti la inceput si cochetezi cu offroadul) . Una e cand faci pseudo touring pe drumuri proaste,si alta e cand te bagi pe forestiere, pe sleauri, pe urme de taf/tractor, etc

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu bine cum e cu morcovul...

Saptamana viitoare plec la schi si simt de acum ca va fi cu ”fereala”, ceea ce ma enerveaza la culme!!! Imi place schiul, nu neaparat cel extrem, dar energic. Pana acum, in ultimii ani, am cazut extrem de rar, apoape deloc.

Idem MTB - maratoanele la care am participat, niciunul pe asfalt sau pe plat - nu mi-au adus vreo cazatura, am reusit sa evit absolut toti copacii pe coborari, fara exceptie!

Dar niciodata nu am considerat ca ma pot rani, desi, uneori, am avut pe ciclocomputer si peste 60km/h, fara protectii, cizme & stuff...

 

Acum, dupa operatie, mentalul va dirija intuitia, instinctul si, implicit, aventura, actionand franele. Dar increderea se construieste, deci exersam!

 

Offroadul moto (asa cum il fac unii) l-am eliminat, lasand doar varianta soft in programul viitor...

Offroadul velo...well, inca nu stiu sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Daca offroad ul serios l-ai eliminat, atunci ce ai tu acum e scula ideala (F650 GS Dakar). In locul tau nu mi-as bate capul deloc sa investesc in alta mobra (avand in vedere ca tre sa dai bani multi pt una vizata de tine + problemele medicale pe care le ai ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e de comfort la drum lung, inclusiv pentru doi, asa a aparut idea tranzitiei la 800.

Dakaru e ideal single-user, inclusiv cu bagaje, pentru drumuri scurte si medii, indiferent de calitatea carosabilului.

Am mers cu pasager pe el, in oras, si stiu cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ideea e de comfort la drum lung, inclusiv pentru doi, asa a aparut idea tranzitiei la 800.

Dakaru e ideal single-user, inclusiv cu bagaje, pentru drumuri scurte si medii, indiferent de calitatea carosabilului.

Am mers cu pasager pe el, in oras, si stiu cum e.

 

De ce vrei neaparat ceva scump? De ce nu o Africa Twin de exemplu (care , desi e scumpa si aia pt anii pe care-i are) este foarte fiabila si comoda pt 2 si merge lejer si offroad (a nu se intelege offroad dedicat).

 

Eu vad ca pe o investitie foarte proasta o motocicleta scumpa. Ii scade valoarea, in caz de buf ai fu.tai mare cu asiguratorii. Ca sa nu mai zic daca o scapi/o busesti , iti plange inima sa o vezi stricata. Imagineaza-ti ca scapi mai nasol un 1200GS pe asfalt si n-ai crash-cage sau protectii la ''boxer''...

 

Cred ca o motocicleta SH intr-o stare buna (verificabila) cu niste investitii facute cu cap in ea va da clasa la o mobra ''stock'' mai noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mai e o chestie la mobrele noi ,pline de tehnologie si senzori. Daca nu e luata de noua, si nu are garantie, atunci cand incep sa-ti pice una alta la ea incepi sa scoti bani din buzunar...

N-as avea incredere sa merg sa fac touring combinat cu enduro pe o mobra echipata cu suspensie reglabila electronic cum are S1000RR sau Multistrada . (Am impresia ca si cel pe care ti-l recomandasem are asa ceva, KTM 1190 , sau mai noul SuperAdventure 1290).

 

Pt touring pt drumuri de tot felu, o mobra cat mai simpla e sfanta (gen Africa Twin).

 

Daca tii la look,estetica, imagine, te inteleg, ca si mie mi se pare urata, dar poti modifica multe la ea (atat pe plan estetic, dar si pe plan tehnic)..

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem un calcul: 3200 mobra din exemplu. Investitii? Probabil niste sute bune in crash-cage, protectii, o revizie full si ajung la 4000, minim. Mai pun 1000 si-mi asum o rata de 100 euro/luna (care nu-i mare bai, atata vreme cat nu mai am alte rate) si obtin o mobra noua. Feeling? Priceless, comparativ cu un downgrade la tehnologia anului 1999.

 

Merita? Nu merita? To be or not to be?

Aici intervine heart over mind.

 

Din acelasi motiv nu mi-as lua o masina sh, decat in niste circumstante absolut speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Hai sa facem un calcul: 3200 mobra din exemplu. Investitii? Probabil niste sute bune in crash-cage, protectii, o revizie full si ajung la 4000, minim. Mai pun 1000 si-mi asum o rata de 100 euro/luna (care nu-i mare bai, atata vreme cat nu mai am alte rate) si obtin o mobra noua. Feeling? Priceless, comparativ cu un downgrade la tehnologia anului 1999.

 

Merita? Nu merita? To be or not to be?

Aici intervine heart over mind.

 

Din acelasi motiv nu mi-as lua o masina sh, decat in niste circumstante absolut speciale.

 

 

nu vreau sa fac offtopic si sa divagam.

 

Parerea mea este ca unele bunuri nu merita sub nici o forma cumparate noi,in zia de azi, pentru un segment de populatie care are venituri sub o anumita suma (unde ma incadrez si eu,si tu probabil).

 

N-are sens sa despicam povestea cu masina SH,pt ca suntem pe forum moto si o sa supere colegii..

 

Nu am inteles exact calculul tau cu 4000 + 1000 + rata de 100 eur (daca-mi poti detalia).

 

 

Daca vorbim de alte categorii de moto, intr-adevar, poate ca tehnologia 1999 e depasita. Daca vrei sa te dai pe pista si sa scoti performanta, cu siguranta faci mai multe cu un S1000RR sau RSV4 sau ZX10R decat ai face cu un GSXR750 din 1999. Insa chiar si acolo, ca sa ajungi sa profiti de ce ofera o mobra atat de puternica precum astea din zilele noastre, tre sa-ti 'faci mana' pe una mai veche (nu foarte veche,dar de ex. un gsxr 750/1000 din 2003+ e mega/arhisuficient).

 

La motociclete enduro/touring s-au schimbat si aici multe si au aparut foarte multe inovatii,insa acea tehnologie din 1999 este ''trial & tested'' si face fata cu brio la ceea pt ce-a fost proiectata.

 

Ca sa facem o paralela, daca pt a scoate timpu buni la Adancata, in fata baietilor cu mobre noi si scumpe, iti trebuie tot o mobra puternica si noua , ei atunci pt a face turul europei alaturi de unul cu 1200GS sau Tiger XC sau orice altceva mare si scump, nu tre sa ai nevoie de o scula identica , ci o poti face si la ghidonul unui Africa Twin...

 

Una dintre putinele chestii misto si utile la mobrele astea noi mi se pare ABS ul ala dezvoltat de bosch (cornering ABS) pus pe noile KTM adventure, ala intr-adevar e util ORIUNDE pe o mobra din categoria asta. (un sistem din ala e inutil pe o mobra de pista), insa pe un enduro/touring, e foarte util mai ales daca nu ai multa experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem un calcul: 3200 mobra din exemplu. Investitii? Probabil niste sute bune in crash-cage, protectii, o revizie full si ajung la 4000, minim. Mai pun 1000 si-mi asum o rata de 100 euro/luna (care nu-i mare bai, atata vreme cat nu mai am alte rate) si obtin o mobra noua. Feeling? Priceless, comparativ cu un downgrade la tehnologia anului 1999.

 

Merita? Nu merita? To be or not to be?

Aici intervine heart over mind.

 

Din acelasi motiv nu mi-as lua o masina sh, decat in niste circumstante absolut speciale.

Varianta cu 2 motociclete in proprietate si inmatriculate pe numele tau nu cred ca e cea mai buna varianta dect daca ai foarte foarte mult timp liber...poate la pensie!

Eu am momentan 2 motorete, dar timp doar pentru o jumatate din una :)

Cu ceva timp in urma ma gandeam , ca si tine, la o motocicleta all around si varianta ideala mi s-a parut F800GS (fara adv)..si nici nu merita terminatia adv! (am fost la Bavaria si am vazut ambele variante). Dar in nicun caz nu ma gandesc la motoreta noua!

 

Ma alatur si eu opiniei sa mergi pe un motor second. Am vazut in Germania F800gs second la 6.000 de euro (2009-2010)

 

 

Iar daca vorbim de tehnologie depasita eu ce sa mai zic de CB-ul meu din 78 :))

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu s-a inteles foarte clar din expunerea lui, dar Blorin nu are banii cash sa isi ia un F800GS SH. Insa AB ii ofera niste variante foarte bune de finantare. Deci singura varianta pt el, este sa ia o mobra de la dealer.[aici ar fi o discutie daca gaseste una SH la dealer, care sa-i placa, si la care sa beneficieze de in continuare de finantare de la AB]

 

Despre Africa Twin si de ce nu sora ei Super Tenere, pot sa va spun, ca sunt niste mobre foarte bune si care au trecut testul timpului cum se spune, insa avand in vedere vârsta venerabila au niste neajunsuri raportat la tehnologia de azi.

 

De ex AT nu are suficienta putere pentru touring cu 2 pasageri si bagaje, cel putin nu la standardele pe care si le doreste Blorin. Cred ca am mai scris pe forum, am vazut o liniuta intre 2 AT si un Dakar. A castigat una din AT la mustata fata de Dakar, celalta AT fiind departe in spate. Si AT si ST ca si Dakarul de altfel, au suspensii care erau bune la vremea la care au fost proiectate. Cu toate astea consider ca pt mers cu pasager e preferabil AT-ul unui Dakar

Si AT si ST sunt foarte grele pt standardele de azi .

 

Asa ca sugeratii omului mobre noi. Poate noua AT daca are rabdare sa astepte pana apare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu s-a inteles foarte clar din expunerea lui, dar Blorin nu are banii cash sa isi ia un F800GS SH. Insa AB ii ofera niste variante foarte bune de finantare. Deci singura varianta pt el, este sa ia o mobra de la dealer.[aici ar fi o discutie daca gaseste una SH la dealer, care sa-i placa, si la care sa beneficieze de in continuare de finantare de la AB]

Greseala mea. Scuze!

 

Am vazut in noiembrie la Moto Bavaria un F800GS adv second (2009) la 8.000 de euro, dar nu stiu daca mai este. In lista cu moto rulate nu mai apare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca nu s-a inteles foarte clar din expunerea lui, dar Blorin nu are banii cash sa isi ia un F800GS SH. Insa AB ii ofera niste variante foarte bune de finantare. Deci singura varianta pt el, este sa ia o mobra de la dealer.[aici ar fi o discutie daca gaseste una SH la dealer, care sa-i placa, si la care sa beneficieze de in continuare de finantare de la AB]

 

Despre Africa Twin si de ce nu sora ei Super Tenere, pot sa va spun, ca sunt niste mobre foarte bune si care au trecut testul timpului cum se spune, insa avand in vedere vârsta venerabila au niste neajunsuri raportat la tehnologia de azi.

 

De ex AT nu are suficienta putere pentru touring cu 2 pasageri si bagaje, cel putin nu la standardele pe care si le doreste Blorin. Cred ca am mai scris pe forum, am vazut o liniuta intre 2 AT si un Dakar. A castigat una din AT la mustata fata de Dakar, celalta AT fiind departe in spate. Si AT si ST ca si Dakarul de altfel, au suspensii care erau bune la vremea la care au fost proiectate. Cu toate astea consider ca pt mers cu pasager e preferabil AT-ul unui Dakar

Si AT si ST sunt foarte grele pt standardele de azi .

 

Asa ca sugeratii omului mobre noi. Poate noua AT daca are rabdare sa astepte pana apare.

http://www.pemotoare.ro/africa-twin/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Poate ca nu s-a inteles foarte clar din expunerea lui, dar Blorin nu are banii cash sa isi ia un F800GS SH. Insa AB ii ofera niste variante foarte bune de finantare. Deci singura varianta pt el, este sa ia o mobra de la dealer.[aici ar fi o discutie daca gaseste una SH la dealer, care sa-i placa, si la care sa beneficieze de in continuare de finantare de la AB]

 

Despre Africa Twin si de ce nu sora ei Super Tenere, pot sa va spun, ca sunt niste mobre foarte bune si care au trecut testul timpului cum se spune, insa avand in vedere vârsta venerabila au niste neajunsuri raportat la tehnologia de azi.

 

De ex AT nu are suficienta putere pentru touring cu 2 pasageri si bagaje, cel putin nu la standardele pe care si le doreste Blorin. Cred ca am mai scris pe forum, am vazut o liniuta intre 2 AT si un Dakar. A castigat una din AT la mustata fata de Dakar, celalta AT fiind departe in spate. Si AT si ST ca si Dakarul de altfel, au suspensii care erau bune la vremea la care au fost proiectate. Cu toate astea consider ca pt mers cu pasager e preferabil AT-ul unui Dakar

Si AT si ST sunt foarte grele pt standardele de azi .

 

Asa ca sugeratii omului mobre noi. Poate noua AT daca are rabdare sa astepte pana apare.

 

In orice discutie cu AB sunt sigur ca baietii de la AB nu ies in ''pierdere'' (nu insinuez ca ar iesi blorin in pierdere) dar orice gen de ''finantare'' se face in final tot printr-o banca si oricum se ridica la niste costuri. Chiar si SH, mobra aia nu o sa coste sub 7-8 mii cred.

 

Pana la urma,doar blorin stie de cat de multa putere si cuplu are nevoie. Cel mai lejer s-ar edifica facand niste test-ride uri pe cateva modele vizate de el, sa vada cum trage un 1200 GS , un 800 GS un 990 ADV un 1190 ADV comparativ cu Dakar ul lui,si de ce nu poate chiar si cu un AT ,de dragul comparatiei...

 

Pana la urma, cand mergi cu pasager + bagaje, ca sa faci niste depasiri sau ca sa simti ca ai cuplu,iti trebuie ceva gen 1200GS, 1200 XC, 990/1190 ADV..... orice mobra sub motorizarile astea, ti se va parea lesinata atunci cand ai pasager si bagaje...

 

Ziceam de AT ca e simpla si usor de exploatat. In final conteaza si cunostintele riderului in materie de mecanica... Pt cineva care e varza, e totuna sa faca pana la un Africa Twin sau sa i se fu.ta nu stiu ce senzor la 1200GS.... Desi,cand vine vorba de reparatii (fie la service,fie la un ''prieten mecanic''') mai ieftin iesi cu o mobra gen Africa Twin,decat cu un 800/1200 GS...

 

@blorin: cel mai bine ia si testeaza niste mobre cu tot cu pasager ca sa-ti faci o idee cum se comporta.

 

Si tu probabil ai calarit internetul si youtubeul ca si mine,insa toata aceasta calareala si informare valoreaza zero in momentul in care efectiv urci pe mobra aia. Abia dupa ce urci si te dai putin cu ea iti poti forma o idee daca ceea ce-ai citit despre ea e corect sau daca se aplica/muleaza pe tine si pe nevoile tale...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blorin, ai putina experienta si timp de gandire suficient, atat pentru tine cat si pasager - ai deja un motor care te poate duce usor cu pasager anul asta, cand spui ca nu te arunci la drumuri grele. Eu unul am achizitionat echipament complet consoartei care ce sa vezi? Nu e fan plimbat cu motorul si echipamentul a ramas in urma moral zacand de 5ani in dulap.....nu s-a lamurit imediat, am facut cateva plimbari scurte dupa care mi-a marturisit ca nu e pentru ea si sa ma distrez sanatos de unul singur. Norocul meu :), insa morala o poti trage singur. Plimba Dakarul ala anul asta ca nu mai pierzi nici un euro la el pana la iarna si ia-ti noua honda CRF 1000. Eu cred ca se va bate la pret cu 800le.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

blorin, daca experienta ta e cu 3 zerouri la kilometraj si ai un Dakar in stare buna eu zic sa mai amani decizia pe mai tarziu. parerea mea. am mers pe 50 de cai din dotare si inca mai merg cu pasager. si merge. am mers si cu dakar / f650 si nu e mare diferenta fatza de tenere la comportamentul motorului. eu zic ca merge deocamdata. nu stiu daca la experienta care inteleg ca o ai faptul ca 800 sau 1200 trag altfel decat 650 e un avantaj.


» Post actualizat in 23 Jan 2015 06:41

ps - senzatia mea e ca ce ti se intampla e cam ce se intampla oricui cand e aprins si nou intr-un hobby, in loc sa se concentreze pe activitatea reprezentata de hobby se concentreaza pe scule...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice discutie cu AB sunt sigur ca baietii de la AB nu ies in ''pierdere'' (nu insinuez ca ar iesi blorin in pierdere) dar orice gen de ''finantare'' se face in final tot printr-o banca si oricum se ridica la niste costuri. Chiar si SH, mobra aia nu o sa coste sub 7-8 mii cred.

Hmm, buna gluma. 7-8000 - F800ADV din 2013 as face si eu credit pentru ea :lol: ......momentan e 12.100, probabil, de fapt sigur nu o va lua sub 11500 euro....astia sunt bmw nu un privat care are nevoie de bani si e disperat. Sunt convins ca pretul actual este 12000 si basta, iar blorin mai spera sa-i lase un maxim 500, ceea ce nu cred ca se va intampla.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o problema, pe http://www.bmw.ams-gmbh.com/gmb/default.aspx gasesti FULL DOTARI cu scor 11.000 - 11500 EUR. AB e departe rau descorul asta la FULL DOTARI.

 

 

Foto

Modell

EZ

km

Farbe

Ausstattung

PLZ

Frei ab

Preis

Anzeigen (3 Bilder) BMW
F 800 GS Adventure
Gebrauchtmotorrad 09/2013 6.499 km rot
Racingred Uni
ABS, Heizgriffe, Handschutz, ESA, ASC, Koffer, Bordcomputer, Hauptständer, Sturzbügel, Windschild, Enduro-Paket. Comfort-Paket, Wunderlich Windschild
09247 sofort € 11.590
Anzeigen (5 Bilder) BMW
F 800 GS Adventure
Gebrauchtmotorrad 10/2013 6.250 km beige
Sandrover uni matt
ABS, Heizgriffe, Handschutz, ESA, ASC, Koffer, Bordcomputer, Hauptständer, Sturzbügel, Windschild, Enduro-Paket, Comfort-Paket, Geländemodus für ABS und ASC, LED-Zusatzscheinwerfer, LED-Blinker, Satz Aluminium-Koffer gegen Aufpreis von 500,- Navigator Adventure mit Halter gegen Aufpreis von 500,- sehr gepflegter Zustand, Service Neu, Finanzierung über BMW Financial Services möglich, Lieferung innerhalb Deutschland für 220,-
83661 sofort € 10.990
Anzeigen (1 Bilder) BMW
F 800 GS Adventure
Gebrauchtmotorrad 05/2014 900 km beige
Sandrover uni matt
ABS, Heizgriffe, Handschutz, ESA, ASC, Koffer, Topcase, Bordcomputer, Hauptständer, Sturzbügel, Windschild, LED-Zusatzscheinwerfer, LED-Blinkleuchten weiß, Top-Zustand, mit BMW-Gewährleistung bis 21.05.2016.
72280 sofort € 11.990

Seite zurück zurück weiter Seite vor


» Post actualizat in 23 Jan 2015 07:39

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html si click pe X Change : sunt in garantie iar AB e obligata sa asigure service-ul in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu opiniei sa mergi pe un motor second. Am vazut in Germania F800gs second la 6.000 de euro (2009-2010)

serios? unde, da si tu un link. eu nu cred ca iei ceva in firea lui 2010 sub 8000 euro adus acasa din Germania, decat cu ceva mai mult noroc. Poate doar din Italia unde inteleg ca nu mai e chiar asa ieftin...sau licitatie ebay unde nu prea te baga nemtii in seama cand aud de Romanica

» Post actualizat in 23 Jan 2015 07:45

Nici o problema, pe http://www.bmw.ams-gmbh.com/gmb/default.aspx gasesti FULL DOTARI cu scor 11.000 - 11500 EUR. AB e departe rau descorul asta la FULL DOTARI.

 

.............

» Post actualizat in 23 Jan 2015 07:39

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html si click pe X Change : sunt in garantie iar AB e obligata sa asigure service-ul in garantie.

mda, problema e ca din Germania te mai costa un 4-500euro adusul si inmatriculatul si la final iesi tot acolo.....discutia asta cred ca e inutila atunci cand vorbim de motoare noi sau aproape noi luate din reprezentanta. nu e tocmeala ca-n talcioc.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios? unde, da si tu un link. eu nu cred ca iei ceva in firea lui 2010 sub 8000 euro adus acasa din Germania, decat cu ceva mai mult noroc. Poate doar din Italia unde inteleg ca nu mai e chiar asa ieftin...sau licitatie ebay unde nu prea te baga nemtii in seama cand aud de Romanica

» Post actualizat in 23 Jan 2015 07:45

mda, problema e ca din Germania te mai costa un 4-500euro adusul si inmatriculatul si la final iesi tot acolo.....discutia asta cred ca e inutila atunci cand vorbim de motoare noi sau aproape noi luate din reprezentanta. nu e tocmeala ca-n talcioc.

Probabil ai dreptate! Mai sunt si niste dealeri locali care aduc mot sh in stare foarte buna si de care am auzit vorbe bune (motofly, motomus etc) si care cred ca te pot ajuta, mai ales ca unii accepta si sistemul de rate.

 

http://ww3.autoscout24.de/classified/264141078/?cd=635559858870000000&asrc=st|as

 

http://www.leboncoin.fr/motos/738169020.htm?ca=12_s

 

http://www.leboncoin.fr/motos/757920753.htm?ca=12_s

 

http://www.leboncoin.fr/motos/738169020.htm?ca=12_s

 

Dar la modele F650 si F700 twin a facut cineva referire?

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai dreptate! Mai sunt si niste dealeri locali care aduc mot sh in stare foarte buna si de care am auzit vorbe bune (motofly, motomus etc) si care cred ca te pot ajuta, mai ales ca unii accepta si sistemul de rate.

 

http://ww3.autoscout24.de/classified/264141078/?cd=635559858870000000&asrc=st|as

 

http://www.leboncoin.fr/motos/738169020.htm?ca=12_s

 

http://www.leboncoin.fr/motos/757920753.htm?ca=12_s

 

http://www.leboncoin.fr/motos/738169020.htm?ca=12_s

 

Dar la modele F650 si F700 twin a facut cineva referire?

da, teoretic sunt, practic prima e o mobra vanduta de un neamt adusa din Anglia fiind 2008 si fara ABS - si este singura din Germania

restul sunt din Franta. Nu cunosc procedurile de adus din Franta. Cert e ca toate au in jur de 50000 si francezii nu sunt nemti cand vine vorba de grija fata de masini/motoare, dat kilometrajul inapoi. In Germania faci puscarie pentru dat inapoi km, ceea ce imi da incredere sa cumpar de acolo. In rest, orice tara ar fi, nu am mare incredere!

asta e motivul pentru care in Germania nu prea gasesti la aceste preturi.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@blorin: cea mai buna metoda de a lua o decizie(si cea mai recomandata mai ales la banii astia) e sa faci test drive cu ambele modele - si o iei pe care iti place mai mult, pana la urma amandoua sunt motociclete f bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot cu cei 4-500 EUR, la acelasi nivel de dotari/an/km AB e departe rau de tot !

Parerea mea...

 

http://suchen.mobile.de/motorrad/bmw-f800gs-adventure.html?useCase=RefineSearch&features=ABS&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=f800gs+adventure&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=57&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&lang=de

 

http://suchen.mobile.de/motorrad/bmw-f800gs-enduro-reiseenduro.html?useCase=RefineSearch&features=ROLL_OVER_BAR&__lp=14&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=f800gs+&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=57&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&features=ABS&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=30000&categories=EnduroAndTouringEnduro&cubicCapacities=FROM_751_TILL_1000&minCubicCapacity=751&maxCubicCapacity=1000&lang=de

exact ce spuneam, un 2010 pleaca de la 7500, cu adus acasa 8000 si probabil chel fiind printre primele din lista....crede-ma niciodata nu vei lua prima motoreta data in lista cu filtru pe pret.....

cat despre cele adv, vad ca sunt cateva variante la 10000, probabil adus acasa 10500, insa nu poti beneficia de un eventual credit....

oricum nu despre asta e vorba aici. batem campii. daca vei incerca sa iei o moto din Germania pe langa ca o iei cu banii jos mai adaugi o suma si lista aia trebuie puricata, in general ajungand la preturile din tara.

SH va spun sigur e mai rentabil sa iei din Romania - sunt mai ieftine/le poti verifica/pipai fiind vorba de SH - la 800 e problema ca apar mai geru, dar apar.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...