Ulita Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Va salut, Am si eu o mica nelamurire.Sti cumva BMC fabrica si filtre normale de aer,sau doar sport. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Doar sport, din cat stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Februarie 7, 2015 Autor Share Postat Februarie 7, 2015 Stiu sigur,ca scrie pe el BMC,si nu as vrea sa cumpar degeaba un kit de curatare. Doar sport, din cat stiu. Merci fain! Stiu sigur,ca scrie pe el BMC,si nu as vrea sa cumpar degeaba un kit de curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Pai e simplu, orice filtru sport il poti identifica prin textura materialului..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Stiu sigur,ca scrie pe el BMC,si nu as vrea sa cumpar degeaba un kit de curatare. nu cumpara ulei/detergent!, este uns si sigilat in folie ... cumpara dupa ce faci 10-40 000 km » Post actualizat in 07 Feb 2015 16:38 Pai e simplu, orice filtru sport il poti identifica prin textura materialului..... adica bumbacul sau buretele, difera de hartie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Daca are straturile astea care le vezi in poza (panza si deasupra plasa metalica) e SPORT. Si TNG cred ca are dreptate, nici eu nu stiu ca bmc sa fii facut filtre stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 nu cumpara ulei/detergent!, este uns si sigilat in folie ... cumpara dupa ce faci 10-40 000 km » Post actualizat in 07 Feb 2015 16:38 adica bumbacul sau buretele, difera de hartie Asa rar?? Eu la 3..4000 km scot filtru si il curat. Si e imbacsit maxim. La ce jeg e in Bucuresti e recomandat sa il cureti mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Februarie 7, 2015 Autor Share Postat Februarie 7, 2015 @SLYther,din cate imi aduc aminte este exact ca cel din poza.Am facut in jur de 10000km si m-am gandit ca ar fi bine sa-l curat,dar nu eram sigur daca este sport sau stock.Va multumesc ptr.informatiile acordate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 @SLYther,din cate imi aduc aminte este exact ca cel din poza.Am facut in jur de 10000km si m-am gandit ca ar fi bine sa-l curat,dar nu eram sigur daca este sport sau stock.Va multumesc ptr.informatiile acordate. Cu placere. Incearca sa-l cureti mai des de 10k km.....cum ti-a spus si colegu' mai sus....un 4.000 km ar fii decent. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 (editat) Asa rar?? Eu la 3..4000 km scot filtru si il curat. Si e imbacsit maxim. La ce jeg e in Bucuresti e recomandat sa il cureti mai des. nu cred ca este prea bine sa il "jumulesti" atat de des (intra praf), daca producatorul spune NU feon la uscare, nu jet de apa, clar ca nu este bine sa il speli mai des decat recomanda producatorul... eu am inteles ca 10 000 km enduro si 30-40 000 pe strada . Si fara detergent parfumat. Sunt convins ca producatorul vrea sa vanda si in tari "fara apa calda". Editat Februarie 7, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 8, 2015 Share Postat Februarie 8, 2015 Dar de filtre race ati auzit? Sport si race. E vreo diferenta? Eu m-am uitat pe website-ul BMC si vad ca unele filtre se fac in 2 versiuni, una normala sport si una cu "R" in coada numarului. Eu am cu R, si-l curat la max 1000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 cred ca "race" este o sita metalica care opreste insectele si animale mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 eu am tot BMC si il curat de obicei la inceput de sezon, dupa 5-maxim 8000 km cat fac pe an. Nu l-am gasit niciodata "imbacsit", deci 'pt bucuresti' e clar overkill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Diferenta intre sport si race este de densitatea elementulului filtrant. Vezi..pipercros diferenta de textura a buretelui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) filtrul DNA se curata la 80.000 km http://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Engine-tuning/DNA-High-Flow-Airfilter-XT-660-Z-Tenere-08.html BMC zice "We strongly advise regenerating the BMC filter using the original BMC washing Kit; the kit contains detergent and oil dispenser (spray or with batcher). We advise regeneration every 15000 km to guarantee long lasting performance and duration. This value can change based on the environmental conditions the car is used in (e.g. non tarred roads, presence of pollen, dust,…).The stages for correct filter washing and oiling are specifically indicated in instructions inside the pack" Editat Februarie 9, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.