Sari la conținut

Sunet ciudat Suzuki GSX-R k6/k7 600


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva despre motor spui sau e plictiseala mare prin Vaslui?

Tu spui convins ca e pair valve-ul vinovat de sunetul motorului si esti convins.

Eu mai rabdator din fire, astept sa fie identificata locatia sunetului de un baiat competent ca TNG la fata locului.

 

Prin Vaslui vremea e frumoasa....muzica de club nu-mi da voie sa scriu mai multe.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e prima si nici ultima motocicleta care scoate acel "tacanit". Am lucrat pana acum la cateva sute de motociclete si sunetul respectiv e tipic. Daca consideri ca poti ajuta un coleg cu informatii, fa-o la obiect. Nu il ajuti cu nimic ca "iti dai cu parerea" sau ca o faci pe istetul. E plin forumul de astfel de specimene.

Succces!

 

P.S. "pe care"

:10: :10: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vom afla foarte curand , ce si cum , nu-mi place ca s-a ajuns la discutii de genul in topicul meu. Multumesc mult tuturor care si-au pierdut minute din viata pentru a ma ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pulsed Air Intake Reed(PAIR) poate emite un sunet "ciudat" in functionare fiind un solenoid controlat de ECU pentru a asigura recircularea gazelor arse in scopul reducerii noxelor, se aseamana cu EGR -ul de la auto. Numai o inspectie la fata locului/pe motor poate rezolva problema pentru a afla de unde se propaga zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok motorul , sunet de pastile , un senzor defect (secondary throttle sensor) si releul regulator ars. In rest toate bune si frumoase.

Editat de jude2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok motorul , sunet de pastile , un senzor defect (secondary throttle sensor) si releul regulator ars. In rest toate bune si frumoase.

Sa inteleg ca i s-a facut doar constatarea si urmeaza si reparatia lui.....

Toate acestea le aveai si inainte de a schimba uleiul, oricum bine ca ai aflat ce defectiuni erau......

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e prima si nici ultima motocicleta care scoate acel "tacanit". Am lucrat pana acum la cateva sute de motociclete si sunetul respectiv e tipic. Daca consideri ca poti ajuta un coleg cu informatii, fa-o la obiect. Nu il ajuti cu nimic ca "iti dai cu parerea" sau ca o faci pe istetul. E plin forumul de astfel de specimene.

Succces!

 

P.S. "pe care"

Dragul meu Cezar, dupa cum vezi , auzi si te-ai convins, in momentul de fata , mirosi a rahan, tot.Cele cateva sute de motociclete "reparate" de tine, par a avea si alte probleme in afara de una singura aia pe care o stii tu, posibil prea multe sa nu stii, dar spunand-o atat de convingator pe forum, te astepti ca nimeni sa nu te contrazica, pt ca tu nu iti dai cu parerea, tu esti si convins.

Incearca sa te abtii in a mai ajuta colegii de forum , convingerile tale nu-s de nici un folos cand, alta e problema, mai pui oamenii si la cheltuieli inutile cu sfaturile tale de doi bani.

Ce specimen esti ma Cezare...,sper ca nu te-ai suparat pe mine, daca da, vreau sa te conving ca experienta se invata din greseli, asta e, trebuie doar sa recunosti. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok motorul , sunet de pastile , un senzor defect (secondary throttle sensor) si releul regulator ars. In rest toate bune si frumoase.

Aaaaaa... eu nu inteleg cum a aparut zgomotul dupa schimbarea uleiului. Despre restul problemelor nu comentez, probabil le stiai deja de cand ai cumparat motorul.... sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul meu Cezar, dupa cum vezi , auzi si te-ai convins, in momentul de fata , mirosi a rahan, tot.Cele cateva sute de motociclete "reparate" de tine, par a avea si alte probleme in afara de una singura aia pe care o stii tu, posibil prea multe sa nu stii, dar spunand-o atat de convingator pe forum, te astepti ca nimeni sa nu te contrazica, pt ca tu nu iti dai cu parerea, tu esti si convins.

Incearca sa te abtii in a mai ajuta colegii de forum , convingerile tale nu-s de nici un folos cand, alta e problema, mai pui oamenii si la cheltuieli inutile cu sfaturile tale de doi bani.

Ce specimen esti ma Cezare...,sper ca nu te-ai suparat pe mine, daca da, vreau sa te conving ca experienta se invata din greseli, asta e, trebuie doar sa recunosti. :wink:

Nu cred ca esti TU cel mai avizat de pe acest forum sa-i prezinti o "invatatura" lui Cesar. Tipul si-a spus o parerea pentru o eventuala defectiune/problema tehnica, intalnita la alte motociclete pe care le-a reparat sau verificat, si ar fi putut exista acest defect, nu se poate nega. Comparativ cu tine care faci "infuzie" de pasaje de pe Internet sau wikipedia, Cesar are experienta teoretica si practica, nu a facut pe nimeni sa cheltuie bani aiurea, tipul si-a spus parerea..de ce cazi in patima si arunci cu neadevaruri??.Din curiozitate, ti-ai citit manulalul motocicletei, si sa observi ca la o defectiune pot exista mai multe cauze, chiar zeci? Motocicleta a ajuns pe mani bune(TNG-George) si este reparata, sunt convins ca daca ajungea si la atelierului lui Cesar, se rezolva.. Cate sfaturi tehnice ai postat tu pe formul din cele 1105 postari? Cati de aici sau aratat interesati de sfaturile TEHNICE pe care le-ai dat? Poate ne faci o lista sa ne convingi...

O zi frumoasa de primavara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca esti TU cel mai avizat de pe acest forum sa-i prezinti o "invatatura" lui Cesar. Tipul si-a spus o parerea pentru o eventuala defectiune/problema tehnica, intalnita la alte motociclete pe care le-a reparat sau verificat, si ar fi putut exista acest defect, nu se poate nega. Comparativ cu tine care faci "infuzie" de pasaje de pe Internet sau wikipedia, Cesar are experienta teoretica si practica, nu a facut pe nimeni sa cheltuie bani aiurea, tipul si-a spus parerea..de ce cazi in patima si arunci cu neadevaruri??.Din curiozitate, ti-ai citit manulalul motocicletei, si sa observi ca la o defectiune pot exista mai multe cauze, chiar zeci? Motocicleta a ajuns pe mani bune(TNG-George) si este reparata, sunt convins ca daca ajungea si la atelierului lui Cesar, se rezolva.. Cate sfaturi tehnice ai postat tu pe formul din cele 1105 postari? Cati de aici sau aratat interesati de sfaturile TEHNICE pe care le-ai dat? Poate ne faci o lista sa ne convingi...

O zi frumoasa de primavara...

Asta e buna, un fel de "E vina lui ca toti motociclistii care vin si pleaca din rubrica asta intreaba si daca ii pui sa cerceteze mai departe nu o fac si se astepta sa primeasca direct raspunsul, de parca ar trebui sa stie lumea din prima ce are cazanul ..." Sincer nu stiu ce mai cauta catas_him inca in rubrica asta, e om cu capul pe umeri, eu ca si multi altii am renuntat in a mai da sfaturi de multisor, multi nu merita ca-s prea dobitoci sa caute singuri raspunul la o problema simpla sau nu-s in stare sa explice cum trebuie problema, altii merita dar alti colegi au despicat deja firul in 4 de mult, plecand de la problema initiala la cu totul alt subiect(tipic motocinism.ro). De unde premiza ca Catas_him nu are experienta "teoretica si practica"? nu are in spate un service sa il sustina sau cum ... la fel de bine s-ar putea indoi lumea si de sfaturile tale daca e sa o luam asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ok motorul , sunet de pastile , un senzor defect (secondary throttle sensor) si releul regulator ars. In rest toate bune si frumoase.

 

Sunet de pastile? Foarte bizar. Sa-ti zic si de ce. In general la motoarele de tipul asta jocul la supape scade in timp. Cum se intampla asta: supapa de otel cand etanseaza pe chiulasa de aluminiu, in timp o taseaza, astfel jocul termic, in timp scade si la temperatura de lucru nu mai "loveste" la fel de tare scaunul chiulasei. Un motor cu jocuri termice mai mici decat tebuie este, culmea, mai silentios, nu mai zgomotos.

Sunt si cazuri cand jocul termic creste. De cele mai multe ori din cauza depunerilor de calamina pe scaunele chiulasei si pe supape. Atunci da, e posibbil sa auzi zgomotul specific de culbutori. Daca vrei sa faci o treaba serioasa, in cazul asta, ar fi buna o reconditionare de chiulasa.

la motocicleta ta, care e destul de noua, nu cred sa ai o problema grava de calamina. Dar lucrurile astea sunt vizibile chiar si cu ochiul liber daca te uiti intr-o prima faza la supapele de admisie si la cele de evacuare. Mai departe, decizia o iei in functie de cati bani esti dispus sa investesti.

O verificare a jocului termic iti va spune in ce situatie te afli.

Daca ai avut intr-adevar pe vreo supapa joc foarte mare, pune si tu aici valoarea.

» Post actualizat in 07 Mar 2015 08:23

Dragul meu Cezar, dupa cum vezi , auzi si te-ai convins, in momentul de fata , mirosi a rahan, tot.Cele cateva sute de motociclete "reparate" de tine, par a avea si alte probleme in afara de una singura aia pe care o stii tu, posibil prea multe sa nu stii, dar spunand-o atat de convingator pe forum, te astepti ca nimeni sa nu te contrazica, pt ca tu nu iti dai cu parerea, tu esti si convins.

Incearca sa te abtii in a mai ajuta colegii de forum , convingerile tale nu-s de nici un folos cand, alta e problema, mai pui oamenii si la cheltuieli inutile cu sfaturile tale de doi bani.

Ce specimen esti ma Cezare...,sper ca nu te-ai suparat pe mine, daca da, vreau sa te conving ca experienta se invata din greseli, asta e, trebuie doar sa recunosti. :wink:

Nu te cunosc deloc dar sigur esti cu o zi mai tanar decat Dumnezeu (care te-a sunat sa-ti zica ce are si motocicleta) :D

Daca citesti inca o data ce am scris acum cateva zile, problema implica costuri zero.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e buna, un fel de "E vina lui ca toti motociclistii care vin si pleaca din rubrica asta intreaba si daca ii pui sa cerceteze mai departe nu o fac si se astepta sa primeasca direct raspunsul, de parca ar trebui sa stie lumea din prima ce are cazanul ..." Sincer nu stiu ce mai cauta catas_him inca in rubrica asta, e om cu capul pe umeri, eu ca si multi altii am renuntat in a mai da sfaturi de multisor, multi nu merita ca-s prea dobitoci sa caute singuri raspunul la o problema simpla sau nu-s in stare sa explice cum trebuie problema, altii merita dar alti colegi au despicat deja firul in 4 de mult, plecand de la problema initiala la cu totul alt subiect(tipic motocinism.ro). De unde premiza ca Catas_him nu are experienta "teoretica si practica"? nu are in spate un service sa il sustina sau cum ... la fel de bine s-ar putea indoi lumea si de sfaturile tale daca e sa o luam asa.

Nu are rost sa mai dezvolti si tu subiectul..problema trateaza modul in care se exprima pentru un lucru aparent simplu/banal. Esti liber sa dai sfaturi daca te simti competent, lumea de care zici tu, analizeaza si decide pe care-l alege, pe al tau, pe al meu sau pe al lui x+1.... dar pana la ce s-a scris mai sus, este cale lunga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca esti TU cel mai avizat de pe acest forum sa-i prezinti o "invatatura" lui Cesar. Tipul si-a spus o parerea pentru o eventuala defectiune/problema tehnica, intalnita la alte motociclete pe care le-a reparat sau verificat, si ar fi putut exista acest defect, nu se poate nega. Comparativ cu tine care faci "infuzie" de pasaje de pe Internet sau wikipedia, Cesar are experienta teoretica si practica, nu a facut pe nimeni sa cheltuie bani aiurea, tipul si-a spus parerea..de ce cazi in patima si arunci cu neadevaruri??.Din curiozitate, ti-ai citit manulalul motocicletei, si sa observi ca la o defectiune pot exista mai multe cauze, chiar zeci? Motocicleta a ajuns pe mani bune(TNG-George) si este reparata, sunt convins ca daca ajungea si la atelierului lui Cesar, se rezolva.. Cate sfaturi tehnice ai postat tu pe formul din cele 1105 postari? Cati de aici sau aratat interesati de sfaturile TEHNICE pe care le-ai dat? Poate ne faci o lista sa ne convingi...

O zi frumoasa de primavara...

Dedant, omu, din ce i-am scris eu lu Cezar, ma refer la replici, tu ai priceput ca i-as da sfaturi?Sau invataturi?Daca ai fi citit cu atentie , nu stiu cat reusesti sa intelegi, ai fi vazut ca tocmai convingerea lui l-a facut sa se insele....Cezar nu si-a prezentat o parere, ci o convingere, cu o grandoare tipica celor care cred ca stiu multe, realitatea a fost sa fie altfel.Parerea mea a fost ca sunetul nu poate fi provocat de pair valve, a fost o parere, nu o siguranta....

Dragul meu, ar fi putut fi acel defect, dar nu a fost...Eu nu stiu de ce te ataci in acest fel si vorbesti in numele unuia care arunca cu rahan in tine si tu in el, pe topicul de uleiuri, a, vad ca v-ati imprietenit.....Oricum sunt sigur ca mai aveti multe de invatat si in capitolul prezentat mai sus, nici pe voi insiva nu ati reusit sa va convingeti.

Dragule, tu esti cel mai mare plagiator de pe forumul asta, la partea de service, oricum eu postarile nu ti le citesc, sunt atat de obositoare ca ma adorm de la primele trei cuvinte la care le dai copy /paste de pe gogol....Stiu ca ai reusit sa masori un releu de incarcare sau RRT cum ii spui tu, doua alternatoare si ai mai reparat un contact imperfect prin telefon,....asta da experienta....oricum la partea de mecanica esti praf.Mi-as fi dorit sa fii medic eu sa tusesc la telefon si tu sa-mi spui convins ce boala am, ce zici m-ai fi diagnosticat corect?

Prin urmare DEDANT, eu nu vreau sa te conving de nimic, cred ca mi-ar fi foarte greu, pricepi si greu si uiti si repede, nu mai vorbi in numele altora ca nu e frumos, limiteaza-te la ce stii si nu la ce crezi ca ai sti.Eu nu repar motorete pe forum, asa cum incerci tu sa crezi ca ai face, daca tu esti plin de satisfactie dupa o astfel de actiune, baga mare, ultimul tau act de reparatie m-a amuzat, era unu care ba ii mergea incarcarea, ba nu ii mergea, azi cred ca ii merge, maine posibil sa nu ii mai functioneze,, dar cu un apel la tine se rezolva, de tot.

Dupa cum vezi , Cezar cel a tot stiutor nu a avut macar bunul simt sa recunoasca gafa care a facut-o, acum o da pe supape si transferul termic, deja mirosu e in aer, ma duc sa aerisesc un pic, rahanul miroase foarte urat si te si murdareste.....

 

Hai cu iarna ca e frumos pe forum....

» Post actualizat in 07 Mar 2015 18:51

Sunet de pastile? Foarte bizar. Sa-ti zic si de ce.

Lasa ma Cezare, nu mai spune, teoria asta expusa de tine in termeni destul de afonici ce nu prea tin de mecanica, am invatat-o in clasa a IX-a, sau tu din manualul ala scrii acum pe aici?

Eu vreau sa-mi vorbesti despre paire valve, stii de ce, ca eu am renuntat la ele pe motorul meu, nu faceau zgomote, doar ca am vrut cativa cai in plus si daca nu stii motorul functioneaza perfect fara acest sistem....

 

Vorba aia, teoria ca teoria, practica ne omoara....

Hai succesuri si ai grija cu diagnosticarea, daca te inseli, nu e nici o rusine sa recunosti, e o chestie de bun simt, asta daca il ai.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur ca o sa arunci cu 105 minciuni si inventii, ai o "competenta" greu de atins..pana la a intelege ce fac si ce pot EU, tu ai cale lunga de somn..Eu am inchis subiectul, este un topic tehnic, te rog nu-l strica daca ai respect pentru tehnica.

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur ca o sa arunci cu 105 minciuni si inventii, ai o "competenta" greu de atins..pana la a intelege ce fac si ce pot EU, tu ai cale lunga de somn..Eu am inchis subiectul, este un topic tehnic, te rog nu-l strica daca ai respect pentru tehnica.

Numai bine,

Bine, il inchidem, suntem pe un topic tehnic unde tu esti total atehnic sau pe de laturi sau habarnist, e acelasi lucru.Treaba mare pot face si eu, daca tu faci si din picioare, si in somn, eu nu am reusit.

Problema ta e ca nu stii cand sa te opresti de la a da sfaturi, nu-ti cunosti limitele, multe chestiuni, discutii, teorii pe care crezi ca le-ai cunoaste, iti sunt total necunoscute.Nu de pe forum le inveti, sunt alte surse de ati largi orizontul, punctul tau de vedere nu descrie un orizont, ......

Bafta la minute nelimitate, o sa ai nevoie, sunt atatea probleme pe forumul asta si tu sa le poti rezolva....,pe toate.

Sa fii sanatos.

post-14735-0-34627100-1425756974_thumb.jpg

post-14735-0-77354300-1425757104_thumb.jpg

post-14735-0-58983300-1425757191_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

realitatea a fost sa fie altfel

 

Modlovene, delirezi? Care e realitatea aia? De unde, cum, prin ce minune ai aflat? :)

 

Ca prin farmec, am un GSXR600 K7 in service care face la fel - tzac-tzac vruum vruum. Pastilele nu fac zgomot.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ca am vrut cativa cai in plus

 

Oai oai! Ci-ai vrut? Si... ai prins caii fujiti prin gaoaci bre?

 

Da-ti acum cu jurat ca ai "cativa" cai in plus, mai Munchausen de Vaslui. Pe "masuratelea si pe luatelea"

» Post actualizat in 07 Mar 2015 21:45

Moldovene, moldovene.... de la armarea filtrului de ulei ai tinut sa te dai bengo$$ pe burta goala.

Shazi ghinisor matali. Al naibii GSXR, spurcashiuni ninoroshita, di trii ori l-am gadilat la filtru azi ca sa-l amorsez :)

 

Stifani, Stifani.... umblî razashii beti, Maria ta! :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, il inchidem, suntem pe un topic tehnic unde tu esti total atehnic sau pe de laturi sau habarnist, e acelasi lucru.Treaba mare pot face si eu, daca tu faci si din picioare, si in somn, eu nu am reusit.

Problema ta e ca nu stii cand sa te opresti de la a da sfaturi, nu-ti cunosti limitele, multe chestiuni, discutii, teorii pe care crezi ca le-ai cunoaste, iti sunt total necunoscute.Nu de pe forum le inveti, sunt alte surse de ati largi orizontul, punctul tau de vedere nu descrie un orizont, ......

Bafta la minute nelimitate, o sa ai nevoie, sunt atatea probleme pe forumul asta si tu sa le poti rezolva....,pe toate.

Sa fii sanatos.

 

Dedant, omu, din ce i-am scris eu lu Cezar, ma refer la replici, tu ai priceput ca i-as da sfaturi?Sau invataturi?Daca ai fi citit cu atentie , nu stiu cat reusesti sa intelegi, ai fi vazut ca tocmai convingerea lui l-a facut sa se insele....Cezar nu si-a prezentat o parere, ci o convingere, cu o grandoare tipica celor care cred ca stiu multe, realitatea a fost sa fie altfel.Parerea mea a fost ca sunetul nu poate fi provocat de pair valve, a fost o parere, nu o siguranta....

Dragul meu, ar fi putut fi acel defect, dar nu a fost...Eu nu stiu de ce te ataci in acest fel si vorbesti in numele unuia care arunca cu rahan in tine si tu in el, pe topicul de uleiuri, a, vad ca v-ati imprietenit.....Oricum sunt sigur ca mai aveti multe de invatat si in capitolul prezentat mai sus, nici pe voi insiva nu ati reusit sa va convingeti.

Dragule, tu esti cel mai mare plagiator de pe forumul asta, la partea de service, oricum eu postarile nu ti le citesc, sunt atat de obositoare ca ma adorm de la primele trei cuvinte la care le dai copy /paste de pe gogol....Stiu ca ai reusit sa masori un releu de incarcare sau RRT cum ii spui tu, doua alternatoare si ai mai reparat un contact imperfect prin telefon,....asta da experienta....oricum la partea de mecanica esti praf.Mi-as fi dorit sa fii medic eu sa tusesc la telefon si tu sa-mi spui convins ce boala am, ce zici m-ai fi diagnosticat corect?

Prin urmare DEDANT, eu nu vreau sa te conving de nimic, cred ca mi-ar fi foarte greu, pricepi si greu si uiti si repede, nu mai vorbi in numele altora ca nu e frumos, limiteaza-te la ce stii si nu la ce crezi ca ai sti.Eu nu repar motorete pe forum, asa cum incerci tu sa crezi ca ai face, daca tu esti plin de satisfactie dupa o astfel de actiune, baga mare, ultimul tau act de reparatie m-a amuzat, era unu care ba ii mergea incarcarea, ba nu ii mergea, azi cred ca ii merge, maine posibil sa nu ii mai functioneze,, dar cu un apel la tine se rezolva, de tot.

Dupa cum vezi , Cezar cel a tot stiutor nu a avut macar bunul simt sa recunoasca gafa care a facut-o, acum o da pe supape si transferul termic, deja mirosu e in aer, ma duc sa aerisesc un pic, rahanul miroase foarte urat si te si murdareste.....

 

Hai cu iarna ca e frumos pe forum....

» Post actualizat in 07 Mar 2015 18:51

Lasa ma Cezare, nu mai spune, teoria asta expusa de tine in termeni destul de afonici ce nu prea tin de mecanica, am invatat-o in clasa a IX-a, sau tu din manualul ala scrii acum pe aici?

Eu vreau sa-mi vorbesti despre paire valve, stii de ce, ca eu am renuntat la ele pe motorul meu, nu faceau zgomote, doar ca am vrut cativa cai in plus si daca nu stii motorul functioneaza perfect fara acest sistem....

 

Vorba aia, teoria ca teoria, practica ne omoara....

Hai succesuri si ai grija cu diagnosticarea, daca te inseli, nu e nici o rusine sa recunosti, e o chestie de bun simt, asta daca il ai.....

S-a gresit din fabricatie...sigur,... anumite repere au fost plusate pe motorul tau, in urma unor calculele acest "istet" a inceput sa arunce de pe motor...vezi catașule ca poti merge numai pe o roata, de ce sa ai doua? Faci economie la anvelope ...sau poate te faci circar sa mergi pe sarma, oricum aici pe forum de asa ceva esti bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi nu aveti de gand sa incetati circul?

cat timp dedant crede ca pairvalve nu-i inutil si catas crede ca-i scade din putere.....e trist, but show must go on :)

post-36094-0-84594600-1425801821_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...