Jump to content
Sign in to follow this  
Chopper Academy

Ora de Custom @ SMAEB 2015

Recommended Posts

Gata motoforumistilor am inteles nu dati cu paru

» Post actualizat in 05 Apr 2015 03:39

Gata motoforumistilor am inteles nu dati cu paru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sonyy. Intr-adevar, motorul tau nu se incadreaza in notiunea de custom. Impreuna cu cei care s-au inscris si cu cei care urmeaza sa faca inscrierea oficial, pana acum avem 13 motoare "muncite" care - speram noi - vor place tuturor si reprezinta - spunem noi - ideea de custom.

 

Cei care mai detineti asemenea motoare nu va sfiiti sa veniti. Loc este pentru toti iar voi trebuie sa va mandriti cu munca voastra si sa ajutati pe toti sa inteleaga ce inseamna un proiect, un concept facut dupa reguli de siguranta (pentru ca designul este deja o problema subiectiva).

Si poate asa vom merge mai departe si, in timp, constructorii sau cei ce modifica motoare vor putea lucra si omologa creatiile lor si la noi.

 

Respect celor inscrisi si tuturor celor care lucreaza in domeniu si care - din varii motive - nu pot participa insa pe care ii cunoasteti marea majoritate.

 

Dupa discutiile purtate, poate anul viitor vom schimba un pic conceptul si va vom delecta si cu alte fatete ale customului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multi ori va faceti, ori chiar nu stiti

 

un naked (Bandit 1200) custom

 

bad_bikes_chocolate_streetfighter_03.JPG

 

 

 

vitezane custom

 

8f82aa12fa085b2de759b98a6e664477.jpg

 

impressive_streetfighter_style_640_50.jp

 

sc3_gr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MotoRoker.. asta e deja pornake..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde daca-ti plac dezbracate asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mah, daca o luam dupa semnificatia cuvantului in limba romana, custom inseamna si daca ti-ai lipit un abtibild pe motor si ai umblat un pic la suspensie sau ti-ai schimbat oglinzile. Se cheama ca ai personalizat motocicleta, nu?

 

Ceea ce a prezentat Motorocker intra in categoria radical custom.

 

Ok, cred ca majoritatea oamenilor inteleg la ce se refera un concurs de motoare custom. Poate unii se prefac ca nu inteleg ca nu-mi inchipui ca sunt atat de prosti incat sa nu-si dea seama ca un sticker pus pe o carena nu e totuna cu o motocicleta modificata in totalitate.

 

Dar cred ca cineva ar trebui sa explice mai pe larg ce inseamna customizare. Tocmai pentru ca in Romania sunt putini care stiu cu adevarat ce inseamna sa mesteresti la un motor. Eu de exemplu nu stiu. Sau stiu doar din ce am vazut la televizor.

 

Ar fi interesant de exemplu sa explice cineva care se pricepe cum ar trebui sa apreciem o vopsire custom. De exemplu, gradul de complexitate, acuratetea desenelor, adancimea (cate straturi de vopsea sunt, cate de lac) calitatea finisajului si alte lucruri care ar trebui apreciate.

Asa ce facem? Mie de exemplu nu-mi plac capetele de mort si alte motive macabre. Altora le place. Mie imi plac flacarile, dar numai anumite modele. Imi plac mai mult motivele tribale. Altora nu le place ce imi place mie.

Si am zis de vopsea pentru ca asta e cea mai evidenta.

Poate cineva s-a muncit juma de an sa adapteze o bascula custom pe o motocicleta - cu schimbat si roata si distributie si tot, iar oamenilor sa li se para ca asta a fost treaba de 5 minute si sa nu aprecieze deloc.

 

Ce vreau sa spun e ca intai si intai gusturile trebuie educate si pe urma sa se ceara opinia publicului larg. Daca ne limitam doar la atat - ce ne place si ce nu ne place si pe baza asta bagam niste biletele intr-o urna pai nici n-or sa existe customuri cu adevarat valoroase in Romania.

 

Nah, asta e parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

O parere buna..putini pricep notiunea de custom in esenta..ma numar si eu printre acestia..


» Post actualizat in 16 Apr 2015 18:15

..care nu se pricep..aka.:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

O parere daca . O problema cu custom este daca se pleaca de la moto japoneze. In tarile cu traditie in custom se i-a numai motorul cutia instalatia electrica de la japo restul si face de la zero. Baietii din Japonia pana nu demult nu aveau nici un simt artistic marea majoritate a moto japoneze fiind urate ,mai ales cele din anii 80 nu exista atentie pentru detalii nici un efort de a ascunde ceva . Se lua un disc de frana de la un camion se punea pe moto fara a se incerca o infrumusetare. Productie de masa. Plastic la greu.

Nu poti sa faci ceva foarte frumos din ceva croit urat.

Custom pornind de la un harley este mai simplu din acest punct de vedere. Este doar o parere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In loc de polemica virtuala, va asteptam la o dezbatere live langa cele 17 motoare de la Ora de custom, motoare la care au muncit niste oameni talentati cum ar fi Mas Oyama, Cristi Dinamita, Haiducii Wheels, Santiago Leorda, Adinel Hayabusa si nu in ultimul rand Jakab cu acel buggy Subaru care a aparut si pe aici.

Asa cum anticipam, Ora de custom s-a transformat intr-o reala expozitie, fara a mai conta cine este castigatorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O parere daca . O problema cu custom este daca se pleaca de la moto japoneze. In tarile cu traditie in custom se i-a numai motorul cutia instalatia electrica de la japo restul si face de la zero. Baietii din Japonia pana nu demult nu aveau nici un simt artistic marea majoritate a moto japoneze fiind urate ,mai ales cele din anii 80 nu exista atentie pentru detalii nici un efort de a ascunde ceva . Se lua un disc de frana de la un camion se punea pe moto fara a se incerca o infrumusetare. Productie de masa. Plastic la greu.

Nu poti sa faci ceva foarte frumos din ceva croit urat.

Custom pornind de la un harley este mai simplu din acest punct de vedere. Este doar o parere.

Dupa cum probabil stii, japonezii au continuat productia de motociclete si dupa anii '80. Au scos, scot si sunt convins ca vor scoate motoare care arată intr-un mare fel, iar despre calitatea materialelor folosite nu are rost sa mai discutăm...

Ai fost amuzant la faza cu discurile de frână. Da, japonezii aveau de atunci discuri de frână si răcire prin lichid, faţa de altii de pe alte meleaguri...

Concluzia: problema pe care ai ridicat-o nu e, in fapt, nicio problemă. Orice motor poate fi costumizat, totul e sa ai vointa, imaginatie si, bineînteles, ceva resurse financiare.

Felicitari băieților de la Chopper Academy pt. initiativă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castigatorul expozitiei Ora de Custom 2015 este Santiago Leorda cu Honda VT 500.

Multumim participantilor (in ordinea intrarii) :

2 - Honda VT 600 1998 modificata cu aportul lui Cristi Dinamita

3 - Harley Sporster 1200 1994

4 - Harley Softail de Luxe 2012

5 - Harley Street Bob

6 - VN 800 Classic 1999 modificata de Dark Motors

7 - Honda Shadow 600 1993 modificata cu aportul lui Konny

8 - Honda VT 500 modificata de Santiago Leorda

9 - Suzuki GSXR 750 1992 modificata de Bogdan Oproiu

10 - Honda Magna VF 750 1982

11 - Suzuki Marauder 800 modificata de Haiducii Wheels

12 - IJ modificata de Haiducii Wheels

13 - Yamaha 1000

14 - Suzuki Intruder 1800 modificata de Adinel Hayabusa

15 - Kawasaki ZX9R modificata de Adinel Hayabusa

16 - Honda Shadow 750 modificata de Adinel Hayabusa

17 - Honda Magna VF1100C V65 1984 modificata de Adinel Hayabusa

18 - Yamaha VMax 1200 modificata de Adinel Hayabusa

 

Concurentul cu nr.1 (The Bastards) cu Suzuki GSX400T nu s-a mai prezentat la stand fiind scos din concurs.


» Post actualizat in 20 Apr 2015 12:08

post-89082-0-75214600-1429531666_thumb.png


» Post actualizat in 20 Apr 2015 13:00

Concurent.1

post-89082-0-14099300-1429532791_thumb.jpg

Concurent 2

post-89082-0-16631100-1429532861_thumb.jpg

Concurent 3

post-89082-0-67249000-1429532878_thumb.jpg

Concurent 4

post-89082-0-09188700-1429533740_thumb.jpg

Concurent 5

post-89082-0-55086000-1429533764_thumb.jpg

Concurent 6

post-89082-0-39295500-1429534194_thumb.jpg

Concurent 7

post-89082-0-48559500-1429533809_thumb.jpg

Concurent 8

post-89082-0-25354800-1429533886_thumb.jpg

Concurent 9

post-89082-0-91800500-1429533888_thumb.jpg

Concurent 10

post-89082-0-14058100-1429534096_thumb.jpg

Concurent 11

post-89082-0-73607100-1429533915_thumb.jpg

Concurent 12

post-89082-0-64902500-1429534025_thumb.jpg

Concurent 13

post-89082-0-94661100-1429534053_thumb.jpg

Concurent 14

post-89082-0-05075300-1429534605_thumb.jpg

Concurent 15

post-89082-0-48549300-1429534626_thumb.jpg

Concurent 16

post-89082-0-26548500-1429534656_thumb.jpg

Concurent 17

post-89082-0-96097600-1429534696_thumb.jpg

Concurent 18

post-89082-0-27363900-1429534719_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 20 Apr 2015 13:02

Premiul II oferit de Chopper Academy MC Romania a mers la concurentul 18, premiu oferit tot pe baza voturilor exprimate de public

Share this post


Link to post
Share on other sites

As avea o intrebare .Aceste choppere sunt inscrise in circulatie ? Se poate inscrie asa ceva in circulatie ? Daca are cadrul facut rigid ? Care este procedura.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cadrul ar fi bine sa fie rigid. nu de alta, dar ala cam confera integritate structurala agregatului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate motocicletele înscris în concurs sunt înmatriculate și cu drept de circulație! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...