Alex Anghel Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Buna seara,as vrea sa stiu daca exista undeva prin Bucuresti,vreo persoana care poate schimba/sau poate doar repara intreaga instalatie electrica a unei Yamaha Virago XV 535,an fabricatie 1996.As avea nevoie de cineva cat mai.priceput,deoarece am avut niste experiente aiurea anul.trecut.Detalii puteti scrie pe privat sau aici.Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Ce te deranjeaza la ea? Ce experienta ai avut? Prin schimbarea instalatiei te referi numai la cablaj? Da mai multe amanunte ca de aia e forumul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) In Bucuresti NU EXISTA electrician moto adevarat! Daca gasesti unu, zi-ne si noua. Editat Martie 27, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 In Bucuresti NU EXISTA electrician moto adevarat! Detaliază. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Detaliază. Am cautat de mi-a venit rau cand am avut nevoie. Am facut pana si aroganta de a ma duce la "reprezentanta" (United). Pana si aia mi-au zis ca nu se baga. Mi-au dat un numar de telefon, am sunat, ala era un psihopat care imi expl;ica la telefon ca n-are timp nici sa fu*e, ca il cauta fomeile sa le rezolve si el n-are timp ca pleaca prin strainataturi sa le rezolve mobrele alora ca ei nu sunt in stare. Toti electricienii peste care am dat erau "urechisti". Si nu sunt singurul care a cautat. Niciun prieten mobrist n-a gasit unu ca lumea in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 ...da' electricienii auto ce au????.....principiul de functionare a unei inst electrice este acelasi,nu? ...trebuie doar sa-si dea interesul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 In Bucuresti NU EXISTA electrician moto adevarat! Daca gasesti unu, zi-ne si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 eo cunosc un electrician din asta "auto"care isi da interesul ,dar singurul incovenient este ca trebuie sa l prinzi liber. a si mai e ceva ,omul nu prea se baga la desfacut carenaje pt ca citez" a venit un baiat cu o moto care avea urechile rupte de la un plasticsi a spus ca trebuie sa le repar eu ca eu le am rupt" ma gindesc eu ca atit timp cat desface interiaore intregi la masini si le monteaza la fel ca in fabrica o sti el ce face. omul e specializat pe branduri germane . daca vrei nr lui da un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIKU Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 0727557088- alex . da-i un telefon vezi daca te poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Anghel Postat Martie 27, 2015 Autor Share Postat Martie 27, 2015 Va multumesc pentru informatii,problema este ca toate firele,care au aproape 20 de ani,sunt crapate si rascrapate.Firul de la pornire.nu face masa,etc...le-am.verificat cat am putut cu ajutorul utilzatorului Bobydoru,si cu sfaturile de la Geo ZGA,insaa.depaseste total.Caut pe.cineva care sa isi dea interesul si sa stie partea electrica.Atata tot.....) stiu ca e greu dar voi incerca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 ...da' electricienii auto ce au????.....principiul de functionare a unei inst electrice este acelasi,nu? ...trebuie doar sa-si dea interesul..... in mare si teoretic, in realitate am vazut electrician "auto" care a montat 2 bobine de inductie pe o bucata de plastic fara sa le traga masa suplimentara, au ars asa vre-o 2 seturi de bobine la viroaga de 500 ai o mana de fire , nu stiu ce te sperie asa tare, cumpara-i o instalatie sh si schimb-o, in cateva ore n-ai ce face singur singurel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Exista si electricieni buni, dar sunt rari si f ocupati de obicei. Eu ma rog de 4 ani de un prieten electronist si electrician (pasionat) sa-mi faca o "smecherie" la bordul auto si nu am avut succes cu el... pur si simplu nu are timp si cand are, nu ii arde de electrica mea. La mobra recunosc ca m-a ajutat Cristi 57, mai e si Vlad (58)... detaliaza si aici problemele tale electrice, poate mai primesti un sfat bun, desi trebuie vazut si masurat ce e la tine. @Alex Anghel: prindem o zi de weekend frumoasa, ca acum ploua, si ne uitam la ea. Cunostiintele mele sunt limitate, dar macar sa vad si eu ce e acolo, ca pe net nu am inteles mare lucru. @bec: din ce am inteles eu, nu e obligatoriu problema de cablaj... posibil sa fie contacte oxidate sau imperfecte, regulator defect, stator defect... Si pana la urma, cablajul care ii poate face probleme la pornire/mers e relativ simplu, cateva fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) in mare si teoretic, in realitate am vazut electrician "auto" care a montat 2 bobine de inductie pe o bucata de plastic fara sa le traga masa suplimentara, au ars asa vre-o 2 seturi de bobine la viroaga de 500 ai o mana de fire , nu stiu ce te sperie asa tare, cumpara-i o instalatie sh si schimb-o, in cateva ore n-ai ce face singur singurel. Te-as ruga sa-mi explici si mie cum poti sa arzi niste bobine daca nu ai masa suplimentara. La aprinderea pe TCI la bobina ai +12V pe un plot si pe celalat contact ai comanda ce pune la masa (al III lea e bujia). La CDI ai masa la un plot si celalat pentru descarcarea condensatorului. Daca este cazul 2 nu se intampla nimic daca nu ai facut contactul la masa nu ai cum sa arzi bobina de inductie. Becule, ai fost indus in eroare, sau ai visat. » Post actualizat in 27 Mar 2015 18:25 @Alex Anghel: prindem o zi de weekend frumoasa, ca acum ploua, si ne uitam la ea. Cunostiintele mele sunt limitate, dar macar sa vad si eu ce e acolo, ca pe net nu am inteles mare lucru. Sunt dispus sa ajut si sa dau indicatii pretioase la mine in curte, la un pahar de bere pe care-o beau eu ca voi sunteti cu mobrele Se poate rezolva nu-i mare branza rabdare si tutun. Editat Martie 27, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) Vlad, el nu are cum sa se deplaseze, mobra nu-i mai pornea, probabil mai multe bube adunate... si suntem si departe de tine, el fiind vecin de cartier cu mine. Editat Martie 27, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Vlad, el nu are cum sa se deplaseze, mobra nu-i mai pornea, probabil mai multe bube adunate... si suntem si departe de tine, el fiind vecin de cartier cu mine. Nu-i nimic dam un ochi la ea, o pornim sa ajunga la mine, si de aici nu mai pleaca decat in buna regula. Numai sa ma anuntati cand va luati de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Te-as ruga sa-mi explici si mie cum poti sa arzi niste bobine daca nu ai masa suplimentara. La aprinderea pe TCI la bobina ai +12V pe un plot si pe celalat contact ai comanda ce pune la masa (al III lea e bujia). La CDI ai masa la un plot si celalat pentru descarcarea condensatorului. Daca este cazul 2 nu se intampla nimic daca nu ai facut contactul la masa nu ai cum sa arzi bobina de inductie. Becule, ai fost indus in eroare, sau ai visat. nu stiu cauza, stiu doar efectul, in manual era simbolul de masa la prinderea bobinelor cu masa a mers, fara, a ars bobinele, discutiile teoretice poate sunt interesante dar pe tine te mananca practica. daca ai fi deschis mai multe motociclete decat chinezii tai cei 2 la numar, poate observai ca la unele mobre prinderea de cadru a bobinelor este si masa, propun sa faci un test pe propietatea ta, nu dureaza mult in cateva minute se ard . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 nu stiu cauza, stiu doar efectul, in manual era simbolul de masa la prinderea bobinelor cu masa a mers, fara, a ars bobinele, discutiile teoretice poate sunt interesante dar pe tine te mananca practica. daca ai fi deschis mai multe motociclete decat chinezii tai cei 2 la numar, poate observai ca la unele mobre prinderea de cadru a bobinelor este si masa, propun sa faci un test pe propietatea ta, nu dureaza mult in cateva minute se ard . Practica o fi ce-ti lipseste tie, teoria de cele mai multe ori se pune in practica. Chinezii mei sunt ultimii din dotare, fa socoteala ca sunt pe doua roti din 76'.Masa cum ti-am spus ai la cdi sau la mobrele cu bobina separata in magnetou pentru aprindere si platina cum era la mobra50. Crede-ma chiar nu au cum sa se arda bobinele alea fara o masa dusa, te-au fraierit, de aia nu-ti explici, gandeste sigur si nu mai lua de buna ce zic altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Exista si electricieni buni, Mai ţine şi de noroc sau de capacitatea de a observa şi interpreta lucruri banale pe care uzual le-ai trece cu vederea. La mobra unui prieten am măsurat o încărcare prea slabă a bateriei iar tensiunea pe baterie scădea la turarea motorului, toţi ar fi zis că e releul de încărcare defect dar am facut o măsurătoare şi exact pe bornele releului şi acolo era totul în regulă şi aşa am descoperit că de vină era legătura la masă a releului. La un KLE rămas pe marginea drumului fără curent am găsit baterie descărcată complet şi încărcarea încerca sa facă treabă cât timp era motorul rece apoi pica tot. Am analizat logic situaţia şi am găsit elicea electroventilatorului blocată de carcasă, acolo era "mâncătorul de curent". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 28, 2015 Admin Share Postat Martie 28, 2015 Suna la 0723 730 633 (Relu), spui ca suni din partea lui Luigi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.